Website: https://www.goboony.nl
Adres: Groenwoudsedijk 41 3828 BG
Plaats: Utrecht
Telefoon: +31 85 401 68 32

Goboony

Pluspunten
Held!
Data blijken vaak niet reserveerbaar omdat men ook op andere sites verhuurd en daarom camper al weg is.

Camper die we betaalden, werd om 22.30 u de avond voor ons vertrek gecanceld! Erg frustrerend! Dan sta je dus nergens as huurder.
Antwoord Goboony
Hoi Lobke,

Bedankt voor je feedback. We wijzen onze verhuurders er zo vaak mogelijk op hun beschikbaarheid up-to-date te houden, om verwarring te voorkomen. Helaas gebeurd dit nog niet altijd. Daarnaast is het zeker niet de bedoeling dat een verhuurder de avond van tevoren de camper annuleert. In jouw geval was er sprake van overmacht. De camper van de verhuurder had schade en stond bij de garage. Helaas hoorde hij pas een dag voor jouw boeking dat de camper niet op tijd klaar was. Mijn collega heeft direct gezocht naar een vervangende camper, maar helaas is dit niet gelukt op zo'n kort termijn.

Groetjes,
Tessa van Goboony
Lobke

Gepubliceerd op: 01/06/2018

Pluspunten
Makkelijk site met snelle aanmelding en communicatie
Ik vind het belachelijk dat ik pas na 8 dagen mijn borg teruggestort krijg.
Antwoord Goboony
Hoi Renée,

Erg fijn dat je te spreken bent over onze site, maar erg jammer dat het afhandelen van de borg je een 3 heeft doen geven. Wat betreft de afhandeling van de borg, hier gaat altijd een tijdje overheen omdat de verhuurders drie dagen de borg vast kan houden. Dan duurt het 1 of 2 dagen tot wij het overboeken. Afhankelijk van je bank en een eventueel weekend kan het dan wat langer duren tot je de borg ontvangt. Mocht je hierover nog vragen hebben, dan hoor ik het graag.

Groetjes,
Margje van Goboony