Website: https://www.goboony.nl
Plaats: Utrecht
Telefoon: +31 85 401 68 32

Goboony

Pluspunten

Camper huur aanvraag gedaan, deze is bevestigd door goobony en ik kreeg bericht om 1e aanbetaling te doen wordt ik 3dgn later terug gebeld dat bedrag vd huur niet klopt.. Denken ze dit zomaar te kunnen veranderen. Volgens mij heb ik de overeenkomst en voorwaarden waar niet in staat dat dit zomaar aangepast kan worden. Erg slecht dus. Zou ik eens moeten doen naar jullie toe.

Gepubliceerd op: 06/06/2018

Pluspunten
Heb nu nog niets, heb nog niemand die een vakantie heeft gemaakt met mijn camper.
Niet direct beordeling sturen naar nieuwe caper verhuurders.
Ik beveel dit bedrijf nog niet aan.

Gr. Willem
Antwoord Goboony
Hoi Willem,

Bedankt voor je feedback. Wij sturen direct een beoordeling, omdat we graag van onze gebruikers willen weten hoe zij ons proces ervaren. Verder zie ik dat je Goboony niet aan zou bevelen aan anderen. Zou je hier ook een specifieke reden voor kunnen geven?

Groetjes,
Tessa van Goboony

Gepubliceerd op: 18/05/2018

Pluspunten
geen goed woord over voor dit bedrijf. Via een kennis te horen gekregen dat de boekung via Friesland ging Maar helaas bij boeking bleek de camper in Leerdam te moeten worden opgehaald. direkt geannuleerd.en telf contact opgenomen dat we de fout niet hadden gezien. we wilde opnieuw een andere camper reserveren in de buurt. Telefonisch werd gezegd dat het 10% zou zijn. Maar het bleek dus 50%. werkelijk schandalig. Dus geen nieuwe boeking coor ons meer. NOOIT meer. Zal dit zeker in de media bekend maken

hurkmans
den helder