Bedrijfsgegevens

Website: https://www.goboony.nl
Adres: Groenwoudsedijk 41 3828 BG
Plaats: Utrecht
Telefoon: +31 85 401 68 32

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Goboony
totaal score
8.9
Beoordelen
Laatste beoordeling
vandaag
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
242 beoordelingen (12 maanden)
314 beoordelingen (totaal)
3910 keer bekeken
100% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
64% (155)
32% (78)
3% (8)
0% (1)
0% (0)

Klantbeoordelingen

8
Pluspunten
Makkelijk benaderbaar voor vragen
Verbeterpunten
Agenda kunnen exporteren naar eigen agenda
Template voor maken gebruiksaanwijzing camper
Meyke
Bilthoven

Gepubliceerd op: 23/04/2018
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
Snelle reacties en informatie over aan ragen en boekingen.
Verbeterpunten
Wat moeilijk zoeken tussen alle hoofdstukken.
Beheer beschikbaarheidskalender niet altijd handig. In de kalender zelf: mogelijk maken om een korte periode, c.q. 1 dag aan te vinken.
Niet benaderen voor commerciële activiteiten van Goboony, zoals crowdfunding.
Antwoord Goboony
Hallo klant,

Bedankt voor je review en feedback. Ik heb je verbeterpunten aan onze ideeën box toegevoegd zodat we ze mee kunnen nemen in de ontwikkelingen van de site. Ook fijn dat je aangeeft dat je niet voor commerciële activiteiten benaderd wilt worden. Ik heb even gecheckt en zag dat het je al gelukt is om je uit te schrijven voor de mail.

Groetjes,
Margje van Goboony
Klant

Gepubliceerd op: 22/04/2018
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
Snel gereageert
Verbeterpunten
Borg ook in gedeelte betalen
Klant

Gepubliceerd op: 18/04/2018
Aanbeveling: ja


9
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Gert
Maarssen

Gepubliceerd op: 18/04/2018
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
Communicatie verloopt snel en goed.
Verbeterpunten
Ik had als eerste keus een andere camper op het oog, na diverse toezeggingen van de eigenaar is het niet tot een positief resultaat gekomen.
Ik vlasdificeer deze eigenaar dan ook als onbetrouwbaar.
In de voorwaarden is m.i. niet omschreven binnen welke termijn de borg terug betaald wordt.
Wim Droogers
Utrecht

Gepubliceerd op: 16/04/2018
Aanbeveling: ja


7
Pluspunten
Snelle reactie op aanvraag en vragen
Verbeterpunten
het lukte mij niet een scan van mijn rijbewijs te uploaden voor de verhuurder

de eerste verhuurder die wij contacten heeft nooit iets van zich laten horen
Antwoord Goboony
Hoi Pieter,

Bedankt voor je review. Wat betreft het uploaden van je rijbewijs, je kunt hierover even contact opnemen met mijn collega's via support@goboony.com, zo kunnen zij je helpen. Wat betreft de verhuurder die niks van zich heeft laten horen, dat is erg vervelend en niet waar wij voor staan. We sturen altijd meerdere berichtjes wanneer een verhuurder niet reageert op een huurverzoek, om hem of haar te stimuleren dit wel te doen. Wanneer dit niet helpt, mag je ons ook mailen of bellen. Zo kunnen wij er even achteraan bellen of andere consequenties stellen aan de verhuurder.

Groetjes,
Margje van Goboony
pieter
Zutphen

Gepubliceerd op: 16/04/2018
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Klant

Gepubliceerd op: 16/04/2018
Aanbeveling: ja


7
Pluspunten
Goboony heeft een mooi toegankelijk deelplatform.
We worden netjes op de hoogte gehouden.
Het systeem werkt soepel.
Verbeterpunten
Ik een chat mogelijkheid.
Ook zou ik het fijn vinden om mijn bezoek aantal te kunnen volgen, dit om beter in te spelen op de vraag naar mijn camper
Antwoord Goboony
Hoi Leo,

Bedankt voor je positieve feedback. Een chatfunctie hebben we nu eigenlijk alleen via Facebook, maar we zijn dan niet 24/7 bereikbaar. Mocht je ergens vragen over hebben, dan kun je ons mailen via support@goboony.com of gewoon even bellen naar 085 401 68 32, zodat we je direct kunnen helpen.
Verder is het verhuurders dashboard verder in ontwikkeling en zul je binnenkort kunnen zien hoeveel mensen je camper bekijken.

Groetjes,
Margje van Goboony
Leo
Lisse

Gepubliceerd op: 13/04/2018
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
Goed overzichtelijk en snel reactie van verhuurders.
Verbeterpunten
De kalender wanneer een camper beschikbaar is, klopt van geen kant. In vijf gevallen stond de camper nog op beschikbaar, maar bleek bij aanvraag al voor de hele zomer verhuurd.
Antwoord Goboony
Hoi klant,

Bedankt voor je review, fijn dat je snel reactie hebt gekregen van de verhuurders. Wel erg vervelend dat je een aantal keren hebt meegemaakt dat de campers toch niet meer beschikbaar waren. Het kan soms gebeuren dat er mensen zijn die al verder in een huurverzoek zitten, maar dat hij nog niet definitief is. We hebben er bewust voor gekozen om dit niet te laten zien. Wanneer verhuurders wel al definitieve boekingen hebben, dan zou de kalender automatisch moeten updaten. Het kan zijn dat ze hun camper bijvoorbeeld aan een familielid hebben mee gegeven en dit niet in de kalender hebben gezet. Daarom zullen we er even achter aan bellen, om te zorgen dat dit niet vaker gebeurd.

Groetjes,
Margje van Goboony
Klant
Hillegom

Gepubliceerd op: 13/04/2018
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Groot gebruiksgemak
Goed benaderbaar
Mooi platform
Verbeterpunten
Nog te weinig ervaring ermee om daar duidelijke uitspraken over te doen, maar we zouden wat meer begeleiding willen hebben bij de eerste keer verhuren. Hebben we het op de juiste manier gedaan, wat moet er nu verder gebeuren etc. We zijn volslagen leken op verhuurgebied
Antwoord Goboony
Hoi Ruud,

Bedankt voor je review, we zijn erg blij met je cijfer! Wat betreft je verbeterpunten, ik heb even gekeken wanneer je camper voor de eerste keer weggaat. Je zult rond die tijd nog informatie ontvangen met informatie over hoe je het beste de in en uitgifte kunt doen en meer belangrijke informatie. Mocht je al eerder informatie willen ontvangen, neem dan even contact met ons op via support@goboony.com, zodat we het kunnen regelen.

Groetjes,
Margje van Goboony
Ruud

Gepubliceerd op: 12/04/2018
Aanbeveling: ja


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer