Website: https://www.goboony.nl
Adres: Tirionlaan 1 3828 BM
Plaats: Utrecht
Telefoon: +31 85 401 68 32

Goboony

Pluspunten
snelle antwoorden
iets meer tijd om te beslissen over huur zou wel prettig zijn, dus niet 3 dagen maar 7 dagen, zodat je in ieder geval een weekend hebt om het object te gaan bekijken.
Hoi klant,

Bedankt voor je review, fijn om te lezen dat je tevreden bent met ons. Wat betreft je verbeterpunt, we hebben gekozen voor 3 dagen omdat dat een gemiddelde is. Sommige mensen vinden het te lang en andere net te kort. We adviseren om sowieso eerst goed onderzoek te doen voordat je het huurverzoek doet. Wanneer je een huurverzoek doet, kun je de verhuurder ook vragen om het verzoek niet direct te accepteren. Zo kun je eerst nog wat vragen stellen. Als alles duidelijk is, kun je aangeven dat je tot een definitieve boeking wilt overgaan. Als je nog vragen hebt dan horen we het graag.

Cranenconck

Gepubliceerd op: 19/08/2017

Pluspunten
Jonge medewerkers die wanneer niet meteen een antwoord hebben toch voor je gaan uitzoeken!
Credit card garantie ipv cash 1000€ te betalen zou handig zijn.
Hoi Germa,

Bedankt voor je positieve review. Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met ons. Wat betreft je verbeterpunt, we snappen dat je credit card garantie erg handig vindt. We zullen het in een volgend overleg bespreken.

Germa
Loosbroek

Gepubliceerd op: 18/08/2017

Pluspunten
Top gewoon goed geregeld.
Duidelijkheid afkoop eigenrisico.
Hoi Andre,

Bedankt voor je positieve recensie! We zijn blij om te lezen dat je zo tevreden bent met ons. Mocht je in de toekomst toch nog verbeterpunten hebben, dan horen we dat natuurlijk graag.

Andre
Olst

Gepubliceerd op: 17/08/2017

Pluspunten
Duidelijke site. Snelle reactie

Hoi Anton,

Anton
Gouda

Gepubliceerd op: 17/08/2017

Pluspunten
Snel correct gewoon goed

Hoi Klaas,

Klaas Dekker
Noord Scharwoude

Gepubliceerd op: 16/08/2017

Pluspunten
Wordt snel en vriendelijk geholpen.
Je kan zo vaak bellen als je wilt en wordt altijd vriendelijk geholpen.
Geen vraag is te gek.
Mocht het nodig zijn wordt er voor je bemiddeld.
Het zou mooi zijn als je bij een huurverzoek, de tijden kan aanpassen wanneer de camper wordt gehaald of terug gebracht. Dat staat wel zo netjes op het GoForm.
Hoi Mirjam,

Bedankt voor je positieve recensie! We zijn blij om te lezen dat je zo tevreden bent met ons. Het is inderdaad niet mogelijk om deze tijden per huurverzoek aan te passen. Je kunt uiteraard wel overleggen met de huurders over eventuele aangepaste tijden en dit alsnog noteren op het Go-Form.

Mirjam
Soesterberg

Gepubliceerd op: 15/08/2017

Pluspunten
Vriendelijk en erg snelle afhandeling bij de boeking. Alles goed geregeld.
Hoi Jim,

Jim
Reeuwijk

Gepubliceerd op: 15/08/2017

Pluspunten
De eerste ervaring is prima. Goede site, adequate info en reacties. Tot nu toe is het: 'so far so good'

Hoi Greetje,

Greetje
Leiden

Gepubliceerd op: 14/08/2017

Pluspunten

Zou de reservering niet meer vast zetten voor 72 uur. Nu ben ik de regie kwijt. Van mijn camper. Al twee keer gebeurd. Dat de huurder toch weer afzegt. Mijn camper is dan drie dagen niet meer in de verhuur.
Hoi Nico,

Bedankt voor je feedback! We snappen dat het vervelend is dat jouw camper niet meer getoond wordt in een bepaalde periode zodra je een reservering hebt geaccepteerd. Toch hebben we bewust gekozen om 72 uur aan te houden, zodat de huurder nog de tijd heeft om zijn definitieve keuze te maken. Ook is deze 72 uur bepaald aan de hand van een gemiddelde tijdsduur. Sommige verhuurders vinden deze periode te lang en anderen te kort, dus hebben we gekozen voor de tijdsduur van 72 uur. Deze tijdsduur wordt echter korter zodra een huurder korter van tevoren boekt.

nico
Amersfoort

Gepubliceerd op: 13/08/2017

Pluspunten
* duidelijke en mooie website
* direct feedback
* persoonlijk
* boeking keurig afgerond
tot nu toe alleen maar positief, kan geen verbeterpunt vinden!
Hoi Ivonne,

Bedankt voor je positieve recensie en mooie cijfer! We zijn blij om te lezen dat je zo tevreden bent met ons. Mocht je in de toekomst toch nog verbeterpunten hebben, dan horen we dat natuurlijk graag.

Ivonne

Gepubliceerd op: 12/08/2017