Website: https://www.goboony.nl
Adres: Groenwoudsedijk 41 3828 BG
Plaats: Utrecht
Telefoon: +31 85 401 68 32

Goboony

Pluspunten
Als nieuw lid van dit bedrijf.had ik in het begin best veel vragen en twijfels...
Hoe gaat alles in het werk,hoe bevalt mijn website, wat zijn de beste prijzen en hoe te verdelen.er komt zoveel nieuwe informatie op je af dat het mij soms duizelde en ik gelukkig altijd zeer snel geholpen werd door een medewerker.Er zullen altijd wel nieuwe vragen komen aangezien elke huurder ook weer anders is.maar voor het eerste jaar mag ik niet klagen.zou best zien dat de Camper iets meer verhuurd werd maar daar moet ik nog aan werken en hoop in de toekomst nog meer vragen of hulp te blijven ontvangen..
Wellicht een idee om om de zoveel tijd met Aanbiedingen van Campers te rouleren zodat iedereen weer een boven aan komt te staan.
Ellen
Purmerend

Gepubliceerd op: 15/08/2018

Pluspunten
Gemakkelijk zoeken in Website.
Duidelijke gegevens van de Campers.
Redelijk snelle reactie van verhuurders.
A la minute up to date houden van website.
Soms zijn campers niet beschikbaar omdat ze toch al verhuurd zijn of schade hebben opgelopen zodat ze gewenste periode niet beschikbaar zijn.
Antwoord Goboony
Hoi Jacob,

Bedankt voor je review. Wat betreft je verbeterpunten, we streven er naar om de website up to date te houden. Wanneer campers verhuurd zijn via ons, blokkeert de kalender automatisch. Mocht er een andere reden zijn waarom de camper niet beschikbaar is, dan wijzen wij de verhuurders er altijd op dat ze de kalender goed bij moeten houden.

Groetjes,
Margje van Goboony
Jacob
Zuidwolde

Gepubliceerd op: 14/08/2018

Pluspunten
Ik heb via Goboony een camper gehuurd van een particulier. Tot nu toe geen opmerkingen. Allemaal prima geregeld. Ga nu met de camper op pad. Hoe de verdere afhandeling gaat (terugstorten) borg weet ik dus nog niet. Maar ten aanzien van de reservering geeft het vertrouwen dat het allemaal goed gaat komen.
Wellicht heeft Gaboony een keurmerk van betrouwbaarheid, maar ik denk dat huren van een camper en de borg mensen toch doet besluiten niet zo snel via de site te boeken. "Is het wel betrouwbaar". Advies om de betrouwbaarheid prominenter op de website terug te laten komen.
Antwoord Goboony
Hoi Mathieu,

Allereerst een hele fijne vakantie toegewenst. Wat betreft je verbeterpunt. In onze FAQ's is te lezen dat ons betaalsysteem zo is ingericht dat zowel reizigers als verhuurders optimaal beschermd zijn. Zo geeft Goboony 24 uur nadat de sleuteloverdracht heeft plaatsgevonden het geld pas vrij aan de verhuurders. De borg staat bij ons vast op een aparte rekening. Is er geen claim op de borg na afloop van een huurovereenkomst, dan krijgt de huurder de borg binnen 72 uur weer retour gestort. Misschien is het een goed idee om dit op meer plekken duidelijk terug te laten komen.

Groetjes,
Margje van Goboony
Mathieu
BADHOEVEDORP

Gepubliceerd op: 14/08/2018

Pluspunten
Proactief en heel klantvriendelijk.
Ga zo door.

Gepubliceerd op: 13/08/2018

Pluspunten
Ik ben wel heel positief over dé manier waar op alles voor ons geregeld wordt.

John

Gepubliceerd op: 13/08/2018

Saskia
Oosterbeek

Gepubliceerd op: 11/08/2018

Pluspunten
Goede ervaring met Goboony: duidelijk overzicht van de campers, eenvoudig te boeken. Voor de betaling krijg je telkens een mailtje dus makkelijker kan het niet. Camper zelf was op en top verzorgd: van keukeninventaris (zelfs hand-, thee-, en vaatdoeken, schoonmaakspullen) tot tuinstoelen, tuintafel, afvalbak (incl. vuilniszakken), oprijblokken, verlengsnoer, schoonmaakmaterialen. Zelfs het beddengoed was aanwezig! Echt alleen maar je eigen kleding en badhanddoeken inpakken, wegwezen en genieten maar!! Ook de borg was snel teruggestort, dus dikke pluim voor Goboony

MD
Soest

Gepubliceerd op: 11/08/2018

Pluspunten
Goeie site. Makkelijk en overzichtelijk. Hele mooie reis gemaakt en de borg binnen twee dagen terug. Leuk mail contact gehad. Zeer positieve ervaring.
Ga zo door..
A. Jansen
Gorredijk

Gepubliceerd op: 10/08/2018

Pluspunten
Duidelijk verhaal, goede afspraken gemaakt die ook nagekomen zijn
Borg eerder vrijgeven
Henny

Gepubliceerd op: 10/08/2018

Pluspunten
De bemiddeling is helder en duidelijk.
Voorwaarden zijn helder en contact met de helpdesk verloopt snel.

Ronald
Gorssel