Website: https://www.goboony.nl
Adres: Groenwoudsedijk 41 3828 BG
Plaats: Utrecht
Telefoon: +31 85 401 68 32

Goboony

Pluspunten
Makkelijk benaderbaar voor vragen
Agenda kunnen exporteren naar eigen agenda
Template voor maken gebruiksaanwijzing camper
Meyke
Bilthoven

Gepubliceerd op: 23/04/2018

Pluspunten
Snelle reacties en informatie over aan ragen en boekingen.
Wat moeilijk zoeken tussen alle hoofdstukken.
Beheer beschikbaarheidskalender niet altijd handig. In de kalender zelf: mogelijk maken om een korte periode, c.q. 1 dag aan te vinken.
Niet benaderen voor commerciële activiteiten van Goboony, zoals crowdfunding.
Hallo klant,

Bedankt voor je review en feedback. Ik heb je verbeterpunten aan onze ideeën box toegevoegd zodat we ze mee kunnen nemen in de ontwikkelingen van de site. Ook fijn dat je aangeeft dat je niet voor commerciële activiteiten benaderd wilt worden. Ik heb even gecheckt en zag dat het je al gelukt is om je uit te schrijven voor de mail.

Gepubliceerd op: 22/04/2018

Pluspunten
Snel gereageert
Borg ook in gedeelte betalen

Gepubliceerd op: 18/04/2018

Gert
Maarssen

Gepubliceerd op: 18/04/2018

Pluspunten
Communicatie verloopt snel en goed.
Ik had als eerste keus een andere camper op het oog, na diverse toezeggingen van de eigenaar is het niet tot een positief resultaat gekomen.
Ik vlasdificeer deze eigenaar dan ook als onbetrouwbaar.
In de voorwaarden is m.i. niet omschreven binnen welke termijn de borg terug betaald wordt.
Wim Droogers

Gepubliceerd op: 16/04/2018

Pluspunten
Snelle reactie op aanvraag en vragen
het lukte mij niet een scan van mijn rijbewijs te uploaden voor de verhuurder

de eerste verhuurder die wij contacten heeft nooit iets van zich laten horen
Hoi Pieter,

Bedankt voor je review. Wat betreft het uploaden van je rijbewijs, je kunt hierover even contact opnemen met mijn collega's via support@goboony.com, zo kunnen zij je helpen. Wat betreft de verhuurder die niks van zich heeft laten horen, dat is erg vervelend en niet waar wij voor staan. We sturen altijd meerdere berichtjes wanneer een verhuurder niet reageert op een huurverzoek, om hem of haar te stimuleren dit wel te doen. Wanneer dit niet helpt, mag je ons ook mailen of bellen. Zo kunnen wij er even achteraan bellen of andere consequenties stellen aan de verhuurder.

pieter
Zutphen

Gepubliceerd op: 16/04/2018

Pluspunten
Goboony heeft een mooi toegankelijk deelplatform.
We worden netjes op de hoogte gehouden.
Het systeem werkt soepel.
Ik een chat mogelijkheid.
Ook zou ik het fijn vinden om mijn bezoek aantal te kunnen volgen, dit om beter in te spelen op de vraag naar mijn camper
Hoi Leo,

Bedankt voor je positieve feedback. Een chatfunctie hebben we nu eigenlijk alleen via Facebook, maar we zijn dan niet 24/7 bereikbaar. Mocht je ergens vragen over hebben, dan kun je ons mailen via support@goboony.com of gewoon even bellen naar 085 401 68 32, zodat we je direct kunnen helpen.
Verder is het verhuurders dashboard verder in ontwikkeling en zul je binnenkort kunnen zien hoeveel mensen je camper bekijken.

Leo
Lisse

Gepubliceerd op: 13/04/2018

Pluspunten
Goed overzichtelijk en snel reactie van verhuurders.
De kalender wanneer een camper beschikbaar is, klopt van geen kant. In vijf gevallen stond de camper nog op beschikbaar, maar bleek bij aanvraag al voor de hele zomer verhuurd.
Hoi klant,

Bedankt voor je review, fijn dat je snel reactie hebt gekregen van de verhuurders. Wel erg vervelend dat je een aantal keren hebt meegemaakt dat de campers toch niet meer beschikbaar waren. Het kan soms gebeuren dat er mensen zijn die al verder in een huurverzoek zitten, maar dat hij nog niet definitief is. We hebben er bewust voor gekozen om dit niet te laten zien. Wanneer verhuurders wel al definitieve boekingen hebben, dan zou de kalender automatisch moeten updaten. Het kan zijn dat ze hun camper bijvoorbeeld aan een familielid hebben mee gegeven en dit niet in de kalender hebben gezet. Daarom zullen we er even achter aan bellen, om te zorgen dat dit niet vaker gebeurd.

Hillegom

Gepubliceerd op: 13/04/2018

Pluspunten
Groot gebruiksgemak
Goed benaderbaar
Mooi platform
Nog te weinig ervaring ermee om daar duidelijke uitspraken over te doen, maar we zouden wat meer begeleiding willen hebben bij de eerste keer verhuren. Hebben we het op de juiste manier gedaan, wat moet er nu verder gebeuren etc. We zijn volslagen leken op verhuurgebied
Hoi Ruud,

Bedankt voor je review, we zijn erg blij met je cijfer! Wat betreft je verbeterpunten, ik heb even gekeken wanneer je camper voor de eerste keer weggaat. Je zult rond die tijd nog informatie ontvangen met informatie over hoe je het beste de in en uitgifte kunt doen en meer belangrijke informatie. Mocht je al eerder informatie willen ontvangen, neem dan even contact met ons op via support@goboony.com, zodat we het kunnen regelen.

Ruud

Gepubliceerd op: 12/04/2018