Website: https://www.goboony.nl
Adres: Tirionlaan 1 3828 BM
Plaats: Utrecht
Telefoon: +31 85 401 68 32

Goboony

Pluspunten
Goede uitleg vooraf, betaalbaar, kwaliteit vd camper zelf is uitstekend, geen addertjes onder het gras
Had wel iets schoner opgeleverd kunnen worden en niet alles werkte optimaal:
- bestek, bekers, borden
- luifel was nog nat en stonk daardoor
- buitentafel + stoelen bleven niet echt goed staan
- warm water deed het niet

verder was het niet handig dat de afvoer van de vuilwatertank midden onder de camper zat. Mn. als je wat langer op een camping staat

Gepubliceerd op: 20/10/2017

Pluspunten
Zeer correct reservering proces, op tijd en snel.
Het storten van borg in contant geld is uit de tijd, doe zoals alle auto verhuurbedrijven doen, gebruik de credit card voor de borg zonder deze af te boeken.
Na aflevering van de camper moest ik vijf dagen wachten voor dat ik mijn borg terug ontving, dat is veel te lang. Ik heb geen goed gevoel bij jullie borg systeem.
Hoi Bert,

Bedankt voor je review, erg fijn om te lezen dat positief bent over het reserveringsproces.
Wat betreft de afhandeling van de borg, de verhuurders kunnen drie dagen de borg vast houden. Dan duurt het 1 of 2 dagen tot wij het overboeken. Afhankelijk van je bank en een eventueel weekend kan het dan wat langer duren tot je de borg ontvangt. We werken wel ook toe naar een systeem zoals jij beschrijft, het zal niet lang meer duren tot dat bij ons ook mogelijk is.

Bert

Gepubliceerd op: 14/10/2017

Pluspunten
Prima service en snelle afhandeling.

Joop
Zuidhorn

Gepubliceerd op: 12/10/2017

Pluspunten
Prima allemaal
Jan
Ouddorp

Gepubliceerd op: 11/10/2017

Pluspunten
Geweldige site, betrouwbaar platform

Pieter

Gepubliceerd op: 11/10/2017

Pluspunten
Alles is naar tevreden verlopen. Ook het terugstorten van de borg werd snel afgehandeld.
Ga zo door!
Jack en Bertine.

Gepubliceerd op: 10/10/2017

Pluspunten
snelle reactie van verhuurder Tom, prima uitleg over de camper, prettig contact met de verhuurder! Aanrader!

Hoi Esther,

Bedankt voor je review en mooie cijfer! En fijn dat je zo goed contact hebt gehad met verhuurder Tom. Heb je al een review achtergelaten op het profiel van Tom zelf, daar zul je hem vast een plezier mee doen!

Esther
Maastricht

Gepubliceerd op: 05/10/2017

Pluspunten
Compleet proces van selectie tot en met aflevering. Snelle afwikkeling
Moeilijk om na selectie van mogelijke voertuigen een onderlinge vergelijking te maken. Ik kon niet vinden hoe op favorieten te selecteren .
Een selectie op km afstand lijkt me beter dan per provincie.
Hoi Jan,

Bedankt voor je review, fijn om te lezen dat je tevreden bent met ons. Wat betreft je verbeterpunten, ik heb ze toegevoegd aan onze ideeƫnbus zodat ze in een volgend overleg over het updaten van de site mee worden genomen.

Jan
Haarlem

Gepubliceerd op: 05/10/2017

Pluspunten
Klantvriendelijk ,goede uitleg ,voor ons de beste optie die er is om een weekend weg te zijn ,aanrader om er eens op uit te , en nog betaalbaar ook nog, bedankt Niels we hebben er van genoten p.s De wijn was lekker
blijf het zo doen
Hoi Pierre,

Bedankt voor je review en super leuk om te lezen dat we bij hebben kunnen dragen aan een fijn weekend weg. Misschien vind je het leuk om ook een review achter te laten op de site bij Niels. Deze optie kun je zien als je inlogt op de site en naar het kopje 'mijn trips' gaat.

We zullen het zeker zo blijven doen ;)!

Groetje,
Pierre Sprengers
Valkenswaard

Gepubliceerd op: 04/10/2017

Pluspunten
Goboony heeft een duidelijke website. Wij hebben dit jaar voor het eerst 2x via Goboony een camper gehuurd en een goede communicatie en flexibiliteit ervaren met de eigenaren. Er zijn geen problemen geweest, dus daar hebben we geen ervaring mee. Goboony is een mooie mogelijkheid om allerlei modellen uit te proberen.
Ik had enige moeite om na de boeking de link naar eigen risico verzekering te vinden.
Hoi Wilma,

Bedankt voor je review! Heel leuk om te lezen dat je twee keer een goede ervaring hebt gehad met een camper die je via ons platform hebt gehuurd. Wat betreft je verbeterpunt, dit punt hebben we vaker als feedback gekregen, dus we gaan zeker kijken of we die bij volgende updates van de site duidelijker kunnen krijgen.

Wilma
Wouw