Website: https://www.goboony.nl
Plaats: Utrecht
Telefoon: +31 85 401 68 32

Goboony

Pluspunten

De toeslag voor het gebruik van een creditcard is 3%. Sinds 1-1-2018 is het wettelijk niet meer toegestaan om meer dan 0.3 % te berekenen voor het gebruik van een creditcard.
Om een annulering verzekering en of een verzekering voor het eigenrisico van schade aan een gehuurde camper moet je wel heel goed zoeken op de site van goboony.
Ik vind het nu erg moeilijk om het bedrijf te beoordelen want ik heb slechts online een camper gehuurd. De daadwerkelijke huur moet nog plaats vinden. Daarna kan ik een goed oordeel vormen

Gepubliceerd op: 24/02/2018

Pluspunten
Duidelijke website, huurovereenkomst net afgesloten en 1e aanbetaling gedaan, kan dus nog weinig zeggen over het vervolg. so far so good
Reserveringstijd is erg kort, je hebt bijna geen bedenktijd om bv een afspraak met de verhuurder te maken, een bedenktijd van 10 dagen zou ik meer reëel vinden.
Hoi Harry,

Fijn dat het je tot nu toe allemaal goed bevalt. We gaan er vanuit dat dat zo blijft, maar mocht je later toch meer feedback hebben of vragen dan horen we het graag. Wat betreft je verbeterpunt, met 10 dagen bedenktijd kan het zijn dat de verhuurder andere boekingen misloopt, dus daarom hebben we voor 3 dagen gekozen. We raden altijd aan om eerst even een afspraak te plannen met de verhuurder voor je over gaat tot de definitieve boeking. Zo heb jij de camper gezien en hebben de verhuurders de potentiële huurders ontmoet.

H Martens
Valterhmond

Gepubliceerd op: 16/02/2018

Pluspunten
Ik heb inmiddels een definitieve boeking geplaatst. Tot dit moment loopt alles op rolletjes. De site was overzichtelijk, de informatie helder, privacy werd gewaarborgd voor zowel potentiële huurder als verhuurder tot het moment van boeking. Volgens mij is aan alles gedacht. Ook heb je mogelijkheid om vragen te stellen als iets onduidelijk mocht zijn. Prima
Cor de Gast
Venlo

Gepubliceerd op: 12/02/2018

Pluspunten
Reageren snel en goed.
Wellicht bij eerste aanmaak nabellen met adverteerder en hulp bieden, persoonlijke tips en tricks
Hoi Ton,

Ik heb het even nagevraagd bij mijn collega die dat altijd doet en je bent haar net voor. Ze had al op haar planning staan om je vandaag te bellen dus je hoort van ons.

Groetjes,
Ton
Heteren

Gepubliceerd op: 11/02/2018

Pluspunten
Ik ben pas een week klant bij goboony dus kan ik er nog niet zoveel van zeggen maar de ervaring tot nu is perfect bij vragen goede en duidelijke antwoorden als de toekomst er net zo uitziet teken ik ervoor.

Groetjes Hans en Ria Jolink

Hans Jolink
Terborg

Gepubliceerd op: 07/02/2018

Pluspunten
Je krijgt de juiste ondersteuning en men wil graag direct hulp bieden. Echt gewoon top zoals deze organisatie omgaat met dienstverlening. Goed georganiseerd en super klantvriendelijk. Ga zo door.
Zoals besproken
Ton
Elburg

Gepubliceerd op: 06/02/2018

Pluspunten
Ik had meteen vertrouwen in dit concept toen ik het voor het eerst zag. Na de workshop toen ik de mensen achter de schermen ontmoet had wist ik het zeker, het delen van campers biedt voor alle partijen voordelen. We hebben de camper pas 2 weken op de site staan en hebben de camper al voor 9 weken verhuurd. Ongelofelijk?
Kan ik zo 1 2 3 niet benoemen nog in dit stadium.
Hoi Marc,

Wat een mooie review om de week mee te beginnen! Super leuk dat je direct vertrouwen had in ons concept en fijn dat de workshop je nog dat extra duwtje in de rug gaf. We vinden het altijd leuk om te lezen als campers al zo snel zo veel verhuurd zijn en dat is gelukkig zelfs meer regel dan uitzondering. Veel succes en plezier met de verhuur en als we nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we het graag.

Groetjes,
Marc Ten Holter
Valkenswaard

Gepubliceerd op: 02/02/2018

Pluspunten
Uitstekende en vriendelijke dienstverlening via telefoon.
Site ziet er mooi uit.
Vlotte reacties.
Eenmaal op de site, bij een specifieke camper, kan ik niet makkelijk ook even een ander bekijken; of ik weet niet hoe dat moet. Ik moet dan helemaal terug naar het begin.
Wat mij betreft mag ik aangesproken worden met “mijnheer Buur”.
Beste mijnheer Buur,

Wat fijn dat onze service u zo goed bevalt en dat we u goed hebben kunnen helpen. Wat betreft uw verbeterpunten. Als u een camper heeft bekeken die u bevalt kunt u aan de rechterkant onderaan de knop 'bewaar in favorieten' vinden, die favorieten vindt u terug onder uw naam. Als u dan een andere camper wilt zien, kunt u gewoon naar vorige gaan. Zo komt u weer bij het overzicht met campers van uw voorkeur. U kunt meerdere campers opslaan in favorieten, zodat ze gemakkelijk terug te vinden zijn. Wat betreft het aanspreken, wij hebben er bewust voor gekozen om klanten aan te spreken met je en jij. Dat past bij onze bedrijfscultuur en die willen we ook graag uitstralen.

J. Buur
Alkmaar

Gepubliceerd op: 01/02/2018

Pluspunten
Geen klachten. Tot nu toe is alles prima verlopen.
Ab Mouw
Nieuwerkerk aan den IJssel