Website: https://www.goboony.nl
Adres: Reactorweg 9a 3542 AD
Plaats: Utrecht
Telefoon: +31 85 401 68 32

Goboony

Pluspunten
duidelijke site, fijn team goed beschikbaar .
de app is beperkt zou fijn zijn als foto's uploaden mogelijk is en je advertentie beheren ook je profiel kan je niet aanpassen
roel
Ridderkerk

Gepubliceerd op: 23/02/2019

Pluspunten
Het is wel even wennen , maar verassend , na een week dat ik mijn Camper op Goboony aanbood heb ik al 2 huurders , Het is ook leuk mensen te leren kennen die dezelfde passie delen ,
De beheerders bij Goboony doen er alles aan om ons op goede weg te helpen ,het is een mooi initiatief .
Daniel
Brecht

Gepubliceerd op: 20/02/2019

Pluspunten
Het is fijn een tussenpersoon te hebben.
Alles is snel geregeld.
Makkelijk zoeken naar de campers mbv de filters
Soms onduidelijk waar je bepaalde dingen kan vinden op de site of in je account (bijvoorbeeld contract als de boeking definitief is).
Ipv bij trips te kijken zocht ik dat eigenlijk onder een ander kopje op de site)
Antwoord Goboony
Bedankt voor je review! Fijn om te horen dat je goede ervaringen hebt met Goboony. Wat betreft je verbeterpunt, we zijn continu bezig onze website te optimaliseren en we zullen je opmerking zeker meenemen in dit proces.

Groetjes Tobias van Goboony

Gepubliceerd op: 17/02/2019

Pluspunten
Duidelijke communicatie naar zowel huurder als de verhuurder.
Op dit moment krijgt de huurder 3 dagen de tijd voor de betaling. Regelmatig wil men eerst de camper zien en loop je uit de termijn van 3 dagen. Misschien een optie die termijn eenmalig te verlengen met 3 dagen. Op deze wijze heeft de huurder meer zekerheid dat de camper nog voor hem gereserveerd staat in niet door een ander wordt gehuurd.
Hey Ronald,

Bedankt voor je review! Wat betreft je verbeterpunt, Als verhuurder kan je even wachten met het accepteren van de aanvraag tot de huurder is langs geweest, en jullie een mondeling akkoord hebben. Op die manier heeft de huurder meer tijd voor de betaling. De agenda van de camper staat dan, tot het accepteren van de aanvraag, nog wel open maar je kunt onderling natuurlijk afspreken de camper niet zomaar aan een ander te verhuren. We blijven het platform continu ontwikkelen en nemen je opmerking zeker mee. Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben dan horen we dat graag!

Groetjes Tobias van Goboony
Ronald
Lathum

Gepubliceerd op: 08/02/2019

Pluspunten
In Sicilie raakten we met de huur camper een aftandse Fiat Panda en een achterlamp was kapot. Toch kregen we een schade van 400 euro en Goboony heeft dit prima afgehandeld via een lokale Italiaan. Chapeau !

Ruud Koogje
Breds

Gepubliceerd op: 07/02/2019

Pluspunten
Efficiƫnte en effectieve toepassing. Nog nooit hinder ondervonden met het boeken/communiceren met 'klanten'.
Heel veel ondersteuning gekregen als beginnende verhuurder.
Niet echt, doe zo voort ...
Marc
Pulle

Gepubliceerd op: 07/02/2019

Pluspunten
Website heel duidelijk, medewerkers heel attent aan de telefoon, vragen worden altijd goed beantwoord. Kortom heel klantvriendelijk.

Bert
Houten

Gepubliceerd op: 06/02/2019

Pluspunten
As a renter, I never had any problem with Goboony. They are very professional and efficient.

Vanscape
Lisboa

Gepubliceerd op: 06/02/2019

Pluspunten
Fijne website, goede en duidelijke teksten
Sommige foto's zijn niet duidelijk, worden niet automatisch geschaald binnen het beschikbare frame. Ik zou het handig vinden als een plattegrondje/schema van de indeling bij elke camper te zien is en dat altijd de afmetingen van de camper getoond worden
Ignaz
Heemstede

Gepubliceerd op: 05/02/2019

Pluspunten
vind dat jullie je werk echt goed doen
alles gaat prima zoals het gaat
vind wel jammer dat sommige klanten meerdere boekingen doen bij klanten op dezelfde tijd daarmee verliezen ook de klanten waar ze niet betalen misschien nog andere klanten en kunnen jullie daar misschien een oplossing voor zoeken

Hey Petra,

Bedankt voor je review!
Wat betreft je verbeterpunt, we hebben inmiddels ingesteld dat boekingsaanvragen automatisch meteen vervallen wanneer de huurder een boeking bij een andere eigenaar heeft gedaan. Verder kan je als verhuurder wachten met het accepteren van de aanvraag, tot door contact met de huurder blijkt dat de verhuur doorgaat. Op die manier houd je de agenda van uw camper vrij voor andere huurders.

Mocht je verder vragen hebben hoor ik dat graag!

Groetjes, Tobias van Goboony

Gepubliceerd op: 05/02/2019