Website: https://www.goboony.nl
Adres: Reactorweg 9a 3542 AD
Plaats: Utrecht
Telefoon: +31 85 401 68 32

Goboony

Pluspunten
Vriendelijk, persoonlijk en direct een gevoel van welkom.
Geen enkel.
Hans

Gepubliceerd op: 19/04/2019

Pluspunten
Duidelijke advertenties en vrijblijvende reservaties zijn handig.
Een waarborg blokkeren met visa zou beter zijn ipv die te moeten storten en veel later die pas terug te krijgen. Zoals het principe dat wordt toegepast bij huurwagens. Zodoende ben je geen 1000 euro armer voor 2 maanden.
Antwoord Goboony
Beste Steven,

Bedankt voor je review! Wat betreft je verbeterpunt, we hebben hier ook zeker naar gekeken. Het probleem is dat het blokkeren van een waarborg slechts voor drie weken kan. Deze periode is vaak te kort om alles afgehandeld te hebben omdat de borg voor de reis al geblokkeerd moet worden.

Groetjes Tobias van Goboony

Gepubliceerd op: 18/04/2019

Pluspunten
Goede hulp voor startende verhuurders, goed bereikbaar en bereid om mee te denken

Thea

Gepubliceerd op: 17/04/2019

Pluspunten
Mooie overzichtelijke site voor huurder en verhuurder. Alles wordt goed opgevolgd
De fee is steeds 15% + 25 euro wat eigenlijk niet correct is. Als men een lange periode verhuurt is er evenveel werk te doen als een korte periode maar de fee is wel veel hoger voor dezelfde diensten die geleverd worden.

Gepubliceerd op: 16/04/2019

Pluspunten
zeer makkelijke website
Marja Tentua-Hengst
ROZENBURG ZH

Gepubliceerd op: 16/04/2019

Pluspunten
Momenteel kan ik enkel oordelen over de reservatieprocedure gezien onze vakantie volgende week pas begint. Op dit vlak was alles erg goed. Duidelijke website, goede telefonische klantenondersteuning, veel informatie, geverifieerde verhuurders, kortom een fijne reservatie. Ik zou het zeker en vast aanbevelen!
Misschien nog iets duidelijker weergeven dat alle verhuurders dubbel gechecked zijn en dat het geld pas wordt gegeven aan de verhuurder wanneer de huurder reeds 1 dag onderweg is en geen hinder ondervindt. Dit is toch echt een geruststelling gezien het vaak over hogere bedragen gaat.
Laurens

Gepubliceerd op: 15/04/2019

Pluspunten
Super ervaring. Alles vlot verlopen!

Koen Van den Berghe
Eigenlo 25, Temse

Gepubliceerd op: 14/04/2019

Pluspunten
Makkelijke afhandeling van het gehele proces.
Duidelijk over terugboeken borg
Mike

Gepubliceerd op: 14/04/2019

Pluspunten
Vriendelijk en professioneel personeel, als iets bij je zelf niet lukt met de boeking kun je bellen met Goboony en ze helpen je meteen.
Fijn om te weten dat je op hun kunt terugvallen vooral als je net begint met verhuren.
Tot nu toe verloopt alles prima.
Uildrik P.
Oud Annerveen

Gepubliceerd op: 14/04/2019

Pluspunten
Duidelijk overzicht, goede filters daardoor gelijk het juiste aanbod. Eerste contact met de verhuurder is snel gelegd en makkelijk te realiseren. Erg fijn dat er de mogelijkheid is om een verzekering af te sluiten wat het eigen risico verminderd en de borg.
Het enige waar wij wat moeite mee hadden was telefonisch in contact komen met de eigenaar. Beide zowel verhuurder als huurder wilden elkaar spreken. Dat voelt prettig, in ieder geval voor ons maar je kunt geen gegevens via de berichten op Goboony doorspelen. Ik begrijp dat er dan wellicht zaken worden gedaan buiten de site om, dus heb ook geen idee hoe dit anders zou kunnen.
Antwoord Goboony
Hi Katja,

Bedankt voor je review! Wat betreft je verbeterpunt heeft dit voornamelijk met fishing en spam te maken wat we op het platform willen voorkomen. Om onze verhuurders in bescherming te nemen kunnen huurders geen telefoonnummer o.i.d. doorsturen. Verhuurders kunnen dit wel! We vinden het juist ook belangrijk dat gebruikers de camper van tevoren bekijken en kennis maken met elkaar. Ondanks dat we weten dat dit deals buiten het platform om tot gevolg heeft merken we dat dit bijdraagt aan een goede ervaring. Voor de volgende keer dus even vragen of de verhuurder zijn/haar gegevens wilt sturen.

Groetjes Tobias van Goboony
Katja