Website: https://www.goboony.nl
Adres: Groenwoudsedijk 41 3828 BG
Plaats: Utrecht
Telefoon: +31 85 401 68 32

Goboony

Pluspunten
Erg snelle reacties op mails en vragen en Goboony denkt goed mee, Dat geldt voor de verhuurder en huurder
Geen idee, ga zo door!
Bjintse
Ede

Gepubliceerd op: 12/12/2017

Pluspunten
Hele goede website. Veel keuze in campers en lokaties
Misschien dat goboony er niets aan kan doen , maar ik krijg van meer dan 50% van de verhuurders geen reactie op een informatieverzoek of reservering. Dat is heel vervelend.
Hoi Klant,

Goed om te lezen dat je positief bent over onze site! Super vervelend dat je op 50% van de verzoeken geen reactie krijgt, want bij Goboony verwachten we natuurlijk wel dat verhuurders reageren. We sturen verhuurders daarom altijd een sms als reminder. We zullen je feedback meenemen om te kijken hoe we het proces kunnen verbeteren.

Gepubliceerd op: 28/11/2017

Pluspunten
Een goede en overzichtelijke site. De personen waar ik mee in contact ben gekomen zijn zeer vriendelijk en denken met je mee. We hebben dan ook direct geboekt ;)

Saskia
Zwolle

Gepubliceerd op: 27/11/2017

Henk Jansen
Veendam

Gepubliceerd op: 26/11/2017

Pluspunten
Na veel zoeken en vergelijken vond ik Goboony de beste internetsite. Niet alleen erg makkelijk om campers te zoeken en te boeken, maar ook voordeliger als zijn concurrenten.

Danny
Son en Breugel

Gepubliceerd op: 22/11/2017

Pluspunten
Prima website; betrouwbaar en prettig reagerend; ruim aanbod; een goede en snelle selectie is mogelijk;
Het is lastig iedere keer op de IPad weer te moeten inloggen, is dat te verbeteren?
Niet duidelijk is of annuleringskosten 25% zijn van het reeds betaald voorschot of dat het 25% is van de huursom bij meer dan 10 weken.
Hoi Bernard,

Bedankt voor je review! Ik snap dat het lastig is dat je iedere keer op je Ipad weer moet in moet loggen. Door deze stappen te volgen slaat je Ipad je naam en wachtwoord automatisch op: Settings > Autofill > Names and Passwords > On. Mocht dit niet lukken, neem dan even telefonisch contact met ons op. Je verbeterpunt over de annuleringsverzekering hadden we nog niet eerder gehoord, bedankt voor je feedback en we gaan kijken of we het er nog duidelijker op kunnen zetten.

Bernard Smeenk
Lathum

Gepubliceerd op: 22/11/2017

Pluspunten
- Er wordt regelmatig contact onderhouden tussen Gaboony, huurder en verhuurder.
- Bij het "niet accepteren van een verzoek" wordt er door Gaboony meegedacht aan andere oplossingen, opties.
- Fotos zijn duidelijk en van vele kanten.
- Verhuurders reageren snel.
nog n.v.t.
Sheila Koeleman-Ramdjan
Berkel en Rodenrijs

Gepubliceerd op: 10/11/2017

Pluspunten
Wekt vertrouwen door gecontroleerde verhuurders. Duidelijke omschrijving van campers en verhuurders.
Na reservering moet er wel direct een aanzienlijk deel van de huursom worden betaald. Dit maakt vroeg boeken er niet aantrekkelijker op. Beter zou een kleiner bedrag aan reserveringskosten zijn dat later in mindering op de huursom wordt gebracht.
Hoi Rien,

Fijn dat je Goboony een vertrouwde site vindt. Omdat jij meer dan drie maanden van tevoren hebt geboekt, brengen wij bij de eerste betaling 25% van de totale huursom in rekening. Dit is eigenlijk heel gebruikelijk in onze branche. Ook heeft het te maken met annuleringsvoorwaarden die verhuurders zelf hebben ingesteld. Zij hebben zelf vaak als voorwaarde 25% van de huursom ingesteld, dus zo voorkomen we eventuele moeilijkheden.

Rien

Gepubliceerd op: 07/11/2017

Pluspunten
Mooie uitstraling, prima site en uitstekende respons, zowel qua boekingen als vragen die we als beginnende verhuurders beantwoord krijgen.

van Zwol
Siegerswoude

Gepubliceerd op: 07/11/2017

Pluspunten
Goede webshop en ook telefonisch bereikbaar
De route via de site maken als de verhuurder akkoord wil gaan alleen het verder contact loopt dan via Goboony
Hoi klant,

Bedankt voor je review! Wat betreft je verbeterpunt, ik weet niet of ik hem helemaal goed interpreteer, maar we hebben bewust voor deze weg gekozen. Als huurder heb je de verhuurder via onze site gevonden en daarom loopt het contact direct vanaf het begin via de site. Dat biedt ook een mate van zekerheid. Ontwikkelingen op de site en in de vorm van een verhuurdersapp zullen dit contact in de nabije toekomst makkelijker maken en sneller laten verlopen. Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag.

Gepubliceerd op: 06/11/2017