Website: http://www.go-lemon.nl
Adres: Houtweg 29 1251CS
Plaats: Laren

Go Lemon
9.6

Pluspunten
Een mooi concept. Hopelijk zal ik er veel plezier aan beleven. Aardige telefonische klantenservice.
Eerder de beschikbaarheid van een product vermelden. Ik kreeg na 5 dagen een mail dat het nog 3 a 4 weken gaat duren. Op zich geen probleem, maar had dit graag vooraf willen weten.
Orderstatus staat bij mij op afgerond, terwijl ik nog geen product heb ontvangen. Dit is verwarrend.
Francisco
Heerhugowaard

Gepubliceerd op: 08/01/2019

Pluspunten
Hierbij mijn 2e feedback. De eerste positieve feedback ging over de bestelling/levering van de ipad pro. Ik heb daar inmiddels nog 2 abonnementen aan toegevoegd n.l. het toetsenbord en de pencil.
In deze feedback wil ik het echter even hebben over de uitstekende aftersales service van Go Lemon. De ipad pro vertoonde n.l. een schermprobleempje, een paar screenshotjes van gemaakt en ter beoordeling aan Go Lemon gestuurd. Zij waren het met mij eens dat het inderdaad niet was zoals het hoorde en gingen het probleem oppakken. Ik kreeg kort daarna een telefoontje van de baas zelf, Bas. Omdat ik in Amsterdam woon en hij toch een afspraak met de Appstore had, bood Bas aan de ipad even op te komen halen en de zaak verder te regelen. Bij een volgende Appstore afspraak heeft Bas een perfecte ipad pro meegekregen en even bij mij thuis afgegeven samen met het toetsenbord en de pencil! Ik begrijp dat het niet het dagelijkse werk van Bas is, maar wat een service!
Joop van Tol
Een goede service behoudt klanten, keep up the good service!
Joop

Gepubliceerd op: 05/01/2019

Pluspunten
Manier van communiceren. Lekker duidelijk en met hier en daar wat humor. Ik hou daar wel van ipv formele onzin.
Mijn een setje airpods gunnen omdat ik geen vrienden heb die ik GoLemon kan aanbevelen
Stef
Arkel

Gepubliceerd op: 01/01/2019

Pluspunten
Neutraal
Beter meedenken met de klant. Meer aan klantenbinding doen. Samen toch een passende oplossing gevonden. Bedankt Go Lemon
Antwoord Go Lemon
Hi Francois, dank dat je de moeite hebt genomen om ons te beoordelen. Helaas krijgen wij een onvoldoende van je. Jij hebt bij ons een contract voor 2 jaar afgesloten voor een Apple Watch en ons gevraagd of je het contract kon open breken om een nieuw (duurder) contract af te sluiten. In principe breken wij contracten niet open, maar wij hebben aangeboden voor jou een uitzondering te maken en een aanbod gedaan. Dit vond jij geen goed voorstel en heb je afgewezen en dat mag. Jammer dat we nu een onvoldoende van je krijgen, omdat we bereid waren een uitzondering voor je te maken en dan te horen krijgen dat we aan regeltjes en geld denken.
François
Hengelo

Gepubliceerd op: 30/12/2018

Pluspunten
Neutraal
Beter meedenken met de klant. Meer aan klantenbinding doen. Nu telt alleen het geld en de regeltjes. Jammer.

Hengelo
16/12/2018

Pluspunten
Snelle service, klantvriendelijkheid, denkt graag mee met de klant

Jadey

Gepubliceerd op: 26/12/2018

Pluspunten
Duidelijk en niet te veel infomatie
Kon niet echt iets vinden
Mario
Maastricht

Gepubliceerd op: 26/12/2018

Pluspunten
Snelle levering, goed online hulp en ruime keuze

Marcel

Gepubliceerd op: 21/12/2018

Pluspunten
Geweldig concept! Snel geleverd! Heel blij mee!
Wellicht kleine tip. Mijn telefoon was verstuurd naar een servicepunt wat op maandag gesloten was, er was ook geen mogelijkheid om een ander punt te kiezen, geen probleem maar wilde de phone zo graaaag! :-)
Clifford

Gepubliceerd op: 18/12/2018

Pluspunten
Goede communicatie. Open en super service.
Keep it up.
Leon
Terheijden

Gepubliceerd op: 08/12/2018

Pluspunten
Snelle levering leuk verpakt alleen heeft toestel wat puntjes waar ik nog vragen over heb

Tim
Emmercompascuum