Pluspunten
Goed concept, verschrikkelijke executie
Verbeterpunten
Alles, voornamelijk de klantenservice.
Eerst wertkte het bestellen niet, belde ik de klantenservice en kreeg ik te horen dat ze geen antwoord op het probleem hebben en dat ze me binnen 12 uur terugbellen. Niet gebeurt.
Uiteindelijk lukt het bestellen en bel ik de klantenservice weer op om te vragen of het door de brievenbus gaat of ok thuis moet zijn, ja zeggen ze weten we niet we sturen het naar een afdeling en je word binnen 12 uur terug gebeld, NIET DUS.
Volgende dag bel ik om te vragen of er een track en trace code komt zodat ik mijn pakket kan volgen, ja zegt een halfgare levensmoeie vrouw, voor een pencil denk ik niet dat ze dat gaan doen. Ah oke, dus als ik geen peperdure abonement neem heb ik niet dezelfde rechten als andere klanten denk ik bij mezelf? Nou ja goed, ze zei als ie Dinsdag niet geleverd is bel Woensdag terug, vandaag is het Woensdag en guess what? Nog niks geleverd, wel 45 euro startfee dat eerst 29 bleek te zijn. Wil nu eigenlijk de klantenservice bellen vragen waar mijn pencil blijft maar ze weten zelf niet hoe ze de bestellingen volgen.. dus nu maar afwachten en kijken hoe ver dit bedrijf gaat om hun klanten geen service of klantvriendelijkheid aan te bieden. Wacht deze week nog af en als ik geen pencil heb dan komen er legale maatregelen. Wat een amateurs! Zonde van zo’n goed en modern concept!