Bedrijfsgegevens

Website: http://www.go-lemon.nl
Adres: Houtweg 29 1251CS
Plaats: Laren
Telefoon: 0881850172

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Go Lemon
totaal score
9.5
Beoordelen
Laatste beoordeling
vandaag
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
122 beoordelingen (12 maanden)
146 beoordelingen (totaal)
10325 keer bekeken
100% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
87% (106)
12% (15)
1% (1)
0% (0)
0% (0)

Klantbeoordelingen

8
Pluspunten
vriendelijk personeel
Verbeterpunten
 
Theo
Almere-Haven

Gepubliceerd op: 19/02/2019
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Duidelijke informatie
Snelle levering
Goede/snelle reactie op vragen
Verbeterpunten
Geen
Wessel
Sint-Oedenrode

Gepubliceerd op: 12/02/2019
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Service super, er waren wat kleine problemen met de betaling. Maar dit werd super opgelost!
Verbeterpunten
Geen
Rik
Breda

Gepubliceerd op: 03/02/2019
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Super goede service!
Verbeterpunten
 
Klant

Gepubliceerd op: 02/02/2019
Aanbeveling: ja


9
Pluspunten
8
Verbeterpunten
8
marciano
Amsterdam

Gepubliceerd op: 31/01/2019
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
Geniaal concept
Verbeterpunten
Ik had een apple pencil besteld en in het begin niet zo goed geholpen door de klanten service en mijn bestelling was niet eens verwerkt of opgepakt, waardoor mijn bestelling veel later dan verwacht aankwam en ik achter liep met mijn school werk. Na een vrij slechte ( maar in die tijd terechte) recentie ben ik persoonlijk door de eigenaar (Bas) benaderd. Ik kon een cadeautje uitkiezen ter compensatie, iets waar ik heel slecht in ben, dus heeft Bas een cadeaupakketje naar me opgestuurd. Was niet veel, een muts, een paar handschoenen en wat schattige kauwgom in de vorm van een citroen! Het heeft mijn problemen met school niet opgelost maar ik voelde me wel gehoort als klant, en daar ging het me het meest om. Bij nader inzicht had ik om airpods moeten vragen, maar eigen schuld, de muts en de handschoenen zijn prima van pas gekomen met dit weer. Hoe dan ook! Het is een startup dus blunders kunnen gebeuren, uiteindelijk keurig en klant gericht opgelost dus zeker een aanrader!
Nathalie
Leeuwarden

Gepubliceerd op: 30/01/2019
Aanbeveling: ja


1
Pluspunten
Goed concept, verschrikkelijke executie
Verbeterpunten
Alles, voornamelijk de klantenservice.
Eerst wertkte het bestellen niet, belde ik de klantenservice en kreeg ik te horen dat ze geen antwoord op het probleem hebben en dat ze me binnen 12 uur terugbellen. Niet gebeurt.
Uiteindelijk lukt het bestellen en bel ik de klantenservice weer op om te vragen of het door de brievenbus gaat of ok thuis moet zijn, ja zeggen ze weten we niet we sturen het naar een afdeling en je word binnen 12 uur terug gebeld, NIET DUS.
Volgende dag bel ik om te vragen of er een track en trace code komt zodat ik mijn pakket kan volgen, ja zegt een halfgare levensmoeie vrouw, voor een pencil denk ik niet dat ze dat gaan doen. Ah oke, dus als ik geen peperdure abonement neem heb ik niet dezelfde rechten als andere klanten denk ik bij mezelf? Nou ja goed, ze zei als ie Dinsdag niet geleverd is bel Woensdag terug, vandaag is het Woensdag en guess what? Nog niks geleverd, wel 45 euro startfee dat eerst 29 bleek te zijn. Wil nu eigenlijk de klantenservice bellen vragen waar mijn pencil blijft maar ze weten zelf niet hoe ze de bestellingen volgen.. dus nu maar afwachten en kijken hoe ver dit bedrijf gaat om hun klanten geen service of klantvriendelijkheid aan te bieden. Wacht deze week nog af en als ik geen pencil heb dan komen er legale maatregelen. Wat een amateurs! Zonde van zo’n goed en modern concept!

Leeuwarden
16/01/2019

Aanbeveling: nee


10
Pluspunten
Goede service. Snel antwoord en snel verzenden van het product.
Verbeterpunten
Keep it up
Leon
Terheijden

Gepubliceerd op: 21/01/2019
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Snelle levering! Epic service! Geweldige dienst!
Verbeterpunten
 
Clifford
Arnhem

Gepubliceerd op: 21/01/2019
Aanbeveling: ja


6
Pluspunten
Een mooi concept. Hopelijk zal ik er veel plezier aan beleven. Aardige telefonische klantenservice.
Verbeterpunten
Eerder de beschikbaarheid van een product vermelden. Ik kreeg na 5 dagen een mail dat het nog 3 a 4 weken gaat duren. Op zich geen probleem, maar had dit graag vooraf willen weten.
Orderstatus staat bij mij op afgerond, terwijl ik nog geen product heb ontvangen. Dit is verwarrend.
Francisco
Heerhugowaard

Gepubliceerd op: 08/01/2019
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Hierbij mijn 2e feedback. De eerste positieve feedback ging over de bestelling/levering van de ipad pro. Ik heb daar inmiddels nog 2 abonnementen aan toegevoegd n.l. het toetsenbord en de pencil.
In deze feedback wil ik het echter even hebben over de uitstekende aftersales service van Go Lemon. De ipad pro vertoonde n.l. een schermprobleempje, een paar screenshotjes van gemaakt en ter beoordeling aan Go Lemon gestuurd. Zij waren het met mij eens dat het inderdaad niet was zoals het hoorde en gingen het probleem oppakken. Ik kreeg kort daarna een telefoontje van de baas zelf, Bas. Omdat ik in Amsterdam woon en hij toch een afspraak met de Appstore had, bood Bas aan de ipad even op te komen halen en de zaak verder te regelen. Bij een volgende Appstore afspraak heeft Bas een perfecte ipad pro meegekregen en even bij mij thuis afgegeven samen met het toetsenbord en de pencil! Ik begrijp dat het niet het dagelijkse werk van Bas is, maar wat een service!
Joop van Tol
Verbeterpunten
Een goede service behoudt klanten, keep up the good service!
Joop
Amsterdam

Gepubliceerd op: 05/01/2019
Aanbeveling: ja


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer