Website: http://www.globalhair.nl
Plaats: Leiden

Haartransplantatie

Global Hair
9.8

Pluspunten
Alles geregeld zoals beloofd! Relax dat je met je vragen een whatsapp berichtje kan sturen en dan snel antwoord krijg. Ook super leuk dat er wordt gebeld naar de operatie door Berkan!! Ga zo door!

Update 22-06-2018

we zijn inmiddels ruim een week verder en ik ben erg onder de indruk over het contact met global hair snel even een foto direct antwoord advies over shampoo echt nog een bedrijf die doet wat ze zeggen en mee denken met jou!!!!
Niet van toepassing
Michael
Gelderland

Gepubliceerd op: 13/06/2018

Niet van toepassing

Gelderland
13/06/2018

Pluspunten
Van A tot Z alles perfect geregeld. Kan het iedereen aanbevelen!

Chris

Gepubliceerd op: 27/05/2018

Pluspunten
Afgelopen dinsdag 21 mei heb ik de FUE behandeling gedaan in Istanbul bij Global Hair.

Bij de aankomst op het vliegveld stond er een chauffeur klaar die me naar ons hotel zal brengen. Voor een klein bedrag heb ik voor de 5 ster upgrade gekozen en dit is een uitstekend hotel. De volgende dag stond de chauffeur klaar om me naar het team te brengen die me onder handen zal nemen. Bij aankomst stond een Nederlands sprekende dame me op te wachten, die de gehele behandeling bij me bleef. De behandeling is goed gegaan en heb ik als prettig ervaren. Het is een lange zit, maar zeker de moeite waard. Berkant heeft een gespecialiseerd team bij elkaar gebracht. Van het ophalen van het vliegveld tot aan het terug brengen, alles is top geregeld. Nu terug in Nederland en al diverse keren contact gehad met Berkant, super wordt je geholpen. Ik ben zeer benieuwd naar het eindresultaat, maar heb er veel vertrouwen in.

Michael

Gepubliceerd op: 26/05/2018

Pluspunten
Afgelopen vrijdag 18 mei heb ik de FUE behandeling gedaan in Istanbul bij Global Hair. Op donderdag aangekomen op de airport stond de chauffeur klaar met een bordje vervolgens 20 minuten naar het hotel. Ik heb een upgrade gedaan naar 5 sterren, erg fijn hotel. De volgende ochtend brengt de chauffeur je naar de privé kliniek, ziet er allemaal prachtig uit. Intake gesprek met de arts en de behandeling kan beginnen. Verdovingen erin voor een pijnloos verloop. Dan even de knop omzetten en 5 uur later ben je klaar met nog een lunch tussendoor. Het is me allemaal reuze mee gevallen. Belangrijk is wel om daarna je rust te nemen daarom heb ik ervoor gekozen om bij te boeken en de eerste dagen na de behandeling in Istanbul te blijven. Ik werk zelf online dus geen probleem verder. Berkant is een goeie kerel die een mooi team bij elkaar gebracht heeft. Je ziet dat ze allemaal veel ervaring hebben en weten waar ze mee bezig zijn, want uiteindelijk is het monnikenwerk om al die grafts één voor één te plaatsen. Ik ben blij met de stap die ik heb ondernomen door het te doen en nu even geduld hebben.

Gepubliceerd op: 22/05/2018

Pluspunten
Ik heb op 4 jan 2018 3000/3500 laten implanteren vooral om mijn haarlijn en een beetje bij de kruin op te vullen. We zijn nu zo 4 maanden verder en het begint als een raket te groeien.
Over het resultaat tot en met nu ben ik zeer tevreden. Ik weet dat het ongeveer na een jaar pas het eindresultaat is maar het begint er goed uit te zien. Berkant is een goeie jongen die je bij alles helpt en je er goed over informeert, we hebben nu nog steeds contact en dat verloopt soepeltjes. Ik kan niet meer zeggen dat ik zeer tevreden ben over zowel hem als zijn team. De dames die het werk doen weten precies wat ze doen en je ziet gewoon dat ze jaren ervaring hebben, de behandeling zelf heb ik als pijnloos ervaren. De verdovings prikken vielen opzich ook wel mee, het enige nare was dat toen ze die vloeistof in je hoofd spuiten zodat het wat opzwelt een naar gevoel is Haha. Dus bij deze Globailhair is zeer zeker een aanrader en ik zou zo weer terugkomen en alles opnieuw doen bij deze team!
Ik wil niet veel zeuren maar een kleine pauze want na uren liggen begin je helemaal stijf te worden.
Mazzi

Gepubliceerd op: 17/05/2018

Pluspunten
Leuke gezellige team.
Nederlanders sprekende begleiders berkan en Esra. Die de heleochtend vroeg en tot laat in middag echt bij je zijn en helpen met alles. Om het beste resultaat eruit te halen. helemaal top.
Privé chauffeur netjes op tijd het ophalen van vliegveld. Het helpen met inchecken in hotel. En brengen naar de kliniek. Heel erg behulpzaam.
Global Hair echt een aanrader
Muzamel Akhtar

Gepubliceerd op: 03/05/2018

Pluspunten
- transfer op tijd
- de ingreep was geheel pijnloos op de verdoving na.
-leuke team.
-berkant heeft ons goed begeleid voor en na de behandeling.

Gepubliceerd op: 07/04/2018

Pluspunten
Erg proffesioneel geregeld van begin tot eind resultaat perfect nazorg ook perfect leuk personeel echt je geld waard ! Gr Ronny Luteijn
Ronny
Broek op langedijk

Gepubliceerd op: 07/04/2018

Pluspunten
Berkant en ze team! Bedankt!!
Wij vonden het allemaal waanzinnig goed geregeld en erg fijn dat er iemand bij was om alles uit te leggen wat er allemaal ging gebeuren!

Edzonderinhammen
Hoek van holland

Gepubliceerd op: 07/04/2018

Pluspunten
De positieve punten
. Goede services in een woord top
Geen klachten begeleiding is prima

Bas

Gepubliceerd op: 25/03/2018