Website: http://www.globalhair.nl
Adres: Fruitweg 22 2321 GK
Plaats: Leiden

Uw professional in Haartransplantatie !

Global Hair
9.8

Pluspunten
Ik ben van A tot Z goed geholpen. In het begin goed contact gehad met Berkant wat een vertrouwd gevoel geeft. Ik ben goed geïnformeerd van te voren en ook tijdens en na de operatie ben ik goed begeleid. Ook Esra die tijdens de operatie bij me is gebleven heeft er voor gezorgd dat ik me op mijn gemak voelde tijdens de operatie. Het resultaat mag er voorzover zeker zijn. Ik raad het mensen zeker aan.
Bastiaan
Enkhuizen

Gepubliceerd op: 16/01/2019

Pluspunten
hoi allemaal
mijn naam is Americo Beaumont

ik ben zeer tevreden op Berkant en ook natuurlijk met globalhair.

alles ging goed naar wens en ik verblijft in een super luxe 5 sterren hotel met een uitstekend uitzicht .
de hele team is heel professioneels en er wordt heel goed overgelegd .
met heel veel mogelijkheden voor uitgaan en shoppen in de buurt !
ik heb van genoten en leuk kunnen shoppen bij heel veel leuke winkels in istanbul .

ik wil berkant en globalhair van diepste in mijn hart bedanken voor deze hele belevenis !!!

het is zeker aan te raden !!!

PEACE AND LOVE
ER ZIJN GEEN VERBETERINGSPUNTEN

Gepubliceerd op: 30/12/2018

Pluspunten
Door veel zoeken en vergelijken(omdat er zoveel klinieken zijn in Turkije) toch bij Globalhair uitgekomen.
Contact met Berkant gehad en voelde meteen goed.
Dus de keuze was gemaakt.
Alles was goed van het begin tot het einde.
Hotel was perfect, taxichauffeur een fijne kerel,meid die me begeleide in de kliniek was aardig en natuurlijk het belangrijkste de behandeling ging heel erg goed. Fijne mensen die me behandelde echt goed.
En Berkant is een fijne kerel, kunt hem altijd bellen, ik moet nog even wachten op mij resultaat is pas 5 dagen geleden gedaan, maar ik weet zeker dat het goed komt.
Ben heel tevreden

Gepubliceerd op: 28/12/2018

Pluspunten
Persoonlijke benadering, neemt veel tijd om alle vragen te beantwoorden. Werkt met een vast team en bewezen goed resultaat.
Martijn Holman

Gepubliceerd op: 27/12/2018

Pluspunten
10 maanden geleden heb ik samen met mijn broer en zwager de behandeling gedaan bij Global hair in istanbul. bij aankomst meteen ontvangen door de staff richting het hotel. volgende dag ingreep gedaan en de dag erna terug gevlogen naar NL! we zijn heel erg tevreden over de resultaat en de manier hoe we behandeld zijn door de staff en berkant!
Mensen staan versteld als ik hun vertel dat ik haar inplantatie heb gedaan.

behandeling was niet zo spannend ik kreeg de verdoving prik (beetje net als de tandarts ) en daarna voelde ik totaal niks meer.
door Global hair ben ik zo zelf verzekerd geworden. ik had het veel eerder moeten doen!
waarom Global hair?
omdat ik resultaten gezien heb bij andere patienten die het ook bij Global hair hebben gedaan en dat zag er zo natuurlijk en prachtig uit zoals bij mij nu!
deskundige arts die naar je luistert en doet wat je hem vraagt.
Hotel: leek iets van een hilton hotel maar luxeur het was prachtig zoals de stad istanbul.

Global hair ! Berkant! in een woord= uitstekend!!!!!

Heel erg bedankt!
dani
delft

Gepubliceerd op: 15/12/2018

Pluspunten
Super tevreden van Global Hair!
Alles was naar onze wens en precies zoals wij het gewild hadden. Onze verwachtingen werden overtroffen.
Het was allemaal net zoals Berkent ons verteld had en zelfs beter. We werden als koningen behandeld toen we in Istanbul aankwamen. Er was een priv├ę chauffeur die ons kwam ophalen en die ons voerde naar onze 5 - sterren hotel waar we als VIP werden ontvangen. De operatie zelf hadden wij veel erger verwacht, maar het was pijnloos. Je voelde letterlijk niets!
Een zeer professionele team. We werden eveneens stap voor stap begeleid en alles was voor ons vertaald in het Nederlands. We zijn aangenaam verrast van dit weekend. Istanbul is ook een zeer mooie stad met vriendelijke mensen. We gaan daar zeker nog eens op citytrip !

Roberto
Kortrijk

Gepubliceerd op: 10/12/2018

Pluspunten
Na lang zoeken via een vriend bij Globalhair terechtgekomen.
Alles is perfect en pijnloos verlopen met de beste service die ik ooit heb gekregen. Berkant werkt met een vaste team die zeer goed hun job kennen. Perfecte uitleg voor,tijdens en na de behandeling. Zeker aan te raden.
Voor mij geen alles was tiptop innorde.
Sergei
Brussels

Gepubliceerd op: 02/12/2018

Pluspunten
-Aartsen en verpleegkundigen zijn zeer kundig
-Begeleiding is top
-Nederlandse medewerkers die jou het gehele proces stap voor stap uitleggen
-bij terugkeer naar Nederland heb je steeds contact met Berkan over het verloop van je haartransplantatie
Wat mij opviel is dat zowel de artsen als de andere medewerkers niet heel goed Engels spreken. Voor sommige ook niet nodig als daar iemand loopt die de Nederlandse taal machtig is
Mootje
Ede

Gepubliceerd op: 13/10/2018

Pluspunten
After careful research into several different clinics I decided to use Global Hair for my hair transplant. They were very organized, informative, and professional. The procedure went exremely well, they talked me through each step of the procedure which made me feel very comfortable. Overall, I had a great experience with this clinic and would highly recommend anyone who needs this procedure done to contact Global Hair!

Gepubliceerd op: 04/10/2018

Pluspunten
Opgehaald van het vliegveld en naar een prima hotel gebracht. Ook de volgende dagen was het transport prima geregeld.
In de kliniek ontvangen door een Nederlandse tolk die de hele dag aanwezig bleef. Arts en assistenten waren professineel en vriendelijk. Open communicatie. Een verschil van inzicht over de nieuwe haarlijn werd direct door hen opgepakt en naar tevredenheid opgelost. De behandeling werd toegewijd en precies uitgevoerd in een prettige sfeer. (Je zou er haast voor je lol naar toe gaan ;-)
Uitgebreide voorlichting over hoe je de eerste 10 dagen de grafts en donorplek moet behandelen. Middelen daarvoor werden ook bijgeleverd.
Ben twee dagen terug en heb zelf wat onderschat hoe beperkt ik ben in mijn bewegingen deze eerste dagen. Zal komen door het grote oppervlak wat ik heb laten doen. Tip voor toekomstige klanten: Vraag daar even goed naar.
Berkant is trouwens altijd zeer goed bereikbaar voor, tijdens en ook nu nog na het hele gebeuren.
Zeer tevreden over m'n nieuwe haarlijn en het hele proces. Erg benieuwd naar het uiteindelijk resultaat over een paar maanden. Zal Berkant en zijn bedrijf zeker aanbevelen.
Misschien kun je wat met de tip die ik toekomstige klanten geef, maar verder vooral: Houden zo!
Appingedam

Gepubliceerd op: 11/09/2018