Website: http://www.globalhair.nl
Plaats: Leiden

Haartransplantatie

Global Hair
9.7

Pluspunten
- transfer op tijd
- de ingreep was geheel pijnloos op de verdoving na.
-leuke team.
-berkant heeft ons goed begeleid voor en na de behandeling.

Gepubliceerd op: 07/04/2018

Pluspunten
Erg proffesioneel geregeld van begin tot eind resultaat perfect nazorg ook perfect leuk personeel echt je geld waard ! Gr Ronny Luteijn
Ronny
Broek op langedijk

Gepubliceerd op: 07/04/2018

Pluspunten
Berkant en ze team! Bedankt!!
Wij vonden het allemaal waanzinnig goed geregeld en erg fijn dat er iemand bij was om alles uit te leggen wat er allemaal ging gebeuren!

Edzonderinhammen
Hoek van holland

Gepubliceerd op: 07/04/2018

Pluspunten
De positieve punten
. Goede services in een woord top
Geen klachten begeleiding is prima

Bas

Gepubliceerd op: 25/03/2018

Pluspunten
Alles is goed geregeld, van verblijf tot aan behandeling en weer terug. Vriendelijke, zorgzame en bekwame medewerkers.

Gepubliceerd op: 25/03/2018

Pluspunten
Allemaal top geregeld!! De privechauffeur was elke keer mooi optijd om me naar het hotel/kliniek/vliegveld te brengen. Even bijten bij de verdovingen, maar daarna een pijnloze behandeling gehad!!

Michael

Gepubliceerd op: 24/03/2018

Pluspunten
Super blij dat ik het gedaan heb. Is me echt super mee gevallen . Op de verdoving na,is alles pijnloos! Echt alles is TOP geregeld. Berkant met ze team in een woord Geweldig!
Zou het op dit moment niet weten?
Ton

Gepubliceerd op: 24/03/2018

Pluspunten
super serivce en heel goeden ziekenhuis heel goeden behandelingen en nazorg echt en aanrader
geen verbeterpunten voor deze bedrijf
Adam
utrecht

Gepubliceerd op: 24/03/2018

Pluspunten
Grootste pluspunt van Global Hair is toch wel Berkant. Alles wordt voor je geregeld, op de dag zelf is hij continu aanwezig. Niet alleen voor de nodige uitleg en vertaling, maar ook voor een grapje en de kleinere dingentjes kan je goed bij hem terecht. Na afloop controleert Berkant ook nog eens elke 2 dagen je genezing en kan je nog meer vragen stellen. De prijs is competatief en het team dat aan je hoofd aan het sleutelen is, is groot en, naar mijn beoordeling, sterk. Dit grote team vind ik fijn omdat ze daardoor niet vermoeid raken van de lange behandeling. Ik werd vriendelijk geholpen en ondanks de taalbarriere voelde ik me goed op mijn gemak. Bij mij zijn 4800 graphs getransplanteerd, wat geen pretje was, maar deze zijn zeer goed genezen en ik en andere vinden dat het er heel goed uitziet. kwaliteit dus.
Je wordt op de dagen dat je naar het ziekenhuis gaat opgehaald, maar ik moest zelf informeren wanneer de chauffeur voor de deur zou staan. Als ik dit niet had gedaan had ik me de eerste dag misschien verslapen. Ook zou het fijn zijn geweest om de uitleg van de medicijnen op papier te hebben gekregen. Zijn kleine puntjes omdat je natuurlijk ook uit eigen beweging hiernaar kan vragen, maar iets voor de toekomst.
Roel

Gepubliceerd op: 11/03/2018

Pluspunten
Ik ben op 25.02.18 naar Istanbul vertrokken om op 26.02.18 een haartransplantatie te krijgen geregeld door Berkant. Aangekomen op de luchthaven stond er al chauffeur klaar om ons naar het hotel te brengen wat al geregeld was. Berkant heeft mij laten weten dat hij zelf later nog even zou langskomen om alles uit te leggen over wat mij de volgende dag te wachten stond. Zo gezegd zo gedaan. De dag van de behandeling opgehaald door een chauffeur die mij naar de kliniek bracht waar Berkant ook zelf aanwezig was om indien nodig te vertalen en om mijn wensen ook door te geven. Na de behandeling een goede uitleg gekregen over het gebruik van de medicijnen en middelen voor een voorspoedig herstel. Waarna ik daarna terug naar het hotel gebracht werd. Berkant heeft zelf later nog contact opgenomen om te vragen hoe het ging en of er nog vragen waren over het slapen etc. Volgende dag zijn we samen naar de kliniek teruggegaan voor na controle. Ik kan niets anders zeggen dan dat ik alles goed geregeld vind. Ik kan met al mijn vragen terecht bij Berkant en krijg hierop duidelijke antwoorden. Ik zou global Hair zeker aanbevelen bij andere.
Nee, ik ben erg tevreden over de gang van zaken.
Ali
Velserbroek