Website: http://www.globalhair.nl
Adres: Fruitweg 22 2321 GK
Plaats: Leiden

Uw professional in Haartransplantatie !

Global Hair
9.9

Pluspunten
Mijn ervaringen zijn alleen maar positief. Ik stond redelijk sceptisch tegenover alles en soms lijken dingen te mooi om waar te zijn. Berkant wist me te overtuigen er toch voor te gaan. Begeleiding is super. Bij aankomst staat er een chauffeur klaar die je naar een luxe hotel brengt. Ingreep zelf ook heel goed begeleid. Esra geeft een hele persoonlijke begeleiding. Ze beantwoord al je vragen en is heel de dag je aanspreekpunt. Vind het zeker een aanrader!

Roel

Gepubliceerd op: 16/04/2019

Pluspunten
Wat een super geweldige ervaring
Ben met berkant in contact genomen en toen na lange tijd twijfelen en vee met berkant te hebben gepraat heb ik toch het besluit genomen om het dan echt te doen.
Wat een super begeleiding heb ik gehad.
Zoals afgesproken chaufffeur die klaar stond op luchthaven en je naar je hotel toe brengt zo super aardige chauffeur die alles over Istanbul verteld
De artsen ook zo gespecialiseerd stuk voor stuk.
Blij dat ik voor de comfort verdoving ben gegaan na aanraden van berkant
Van de behandeling zelf weinig tot geen pijn gevoeld
3 maart benadeling gehad en 4 maart liep ik al door Istanbul
Het resultaat na precies een week is al zo super

Vincent
Leiden

Gepubliceerd op: 11/03/2019

Pluspunten
Hallo lotgenoten,
prima bedrijf alles tot op de puntjes geregeld door berkant dural en zijn collega's .tolk aanwezig in istanbul die je goed begeleid artsen zijn vakbekwaam,chauffeur altijd netjes op tijd. Mijn global hair avontuur is prima verlopen 4 maart ben ik behandeld en nu is het wachten. En berkant dural is erg duidelijk met alles communicatie is fijn.
Het totaal pakket wat ze bieden is niks aan gelogen alles klopt gewoon. Zou wel voor de comfort verdoving gaan is een tip. Goed eten voor je behandeling. Trek wat makkelijks aan het is een lange zit.
Serif
Spijkenisse

Gepubliceerd op: 11/03/2019

Pluspunten
MIJN GLOBALADVENTURE
Turkse belevenis
Net zoals meerdere vrouwen kampte ik met kale plekken op m’n hoofd, deze ontstonden bij mij, na een medicijnvergiftiging.
Eerder droeg ik een haarwerk, maar dat bleek een no-go, althans voor mij.
Na een online “Haartransplantatie” zoektocht, heb ik een afspraak gemaakt met GlobalHair, Berkant Dural.
Berkant nam alle tijd om het fenomeen haartransplantatie toe te lichten.
Hij was helder, geen hocus pocus, een inlevend mens, trots op z’n medisch team in Istanbul.
Een dag na het kennismakingsgesprek met Berkant, besloot ik de sprong te wagen.
Inmiddels heb ik de transplantatie (28-02-2019) achter de rug.
De pijnbestrijding voor de operatie was absoluut niet fijn.
Dat vond ik het enige vervelende…., achteraf had ik moeten kiezen voor een duurdere verdovingsmethode. De begeleiding heb ik als betrokken en professioneel ervaren.
Vanaf mijn besluit om de haartransplantatie te ondergaan, tot op vandaag!
10 maart 2019

Noordwijkerhout

Gepubliceerd op: 10/03/2019

Pluspunten
MIJN GLOBALADVENTURE
Turkse belevenis
Eerder droeg ik een haarwerk, maar dat bleek een no-go, althans voor mij.
Berkant nam alle tijd om het fenomeen haartransplantatie toe te lichten.
Een dag na het kennismakingsgesprek met Berkant, besloot ik de sprong te wagen.
Inmiddels heb ik de transplantatie (28-02-2019) achter de rug.
De pijnbestrijding voor de operatie was absoluut niet fijn.
Vanaf mijn besluit, om de haartransplantatie te ondergaan, tot op vandaag!
Ik zal mijn haarontwikkeling blijven beschrijven in de Google GlobalHare review.
10 maart 2019

Noordwijkerhout
10/03/2019

Pluspunten
Alles is prima georganiseerd en verlopen. Ik ben op 19 februari behandeld voor een haartransplantatie in Istanbul, en ben daar zeer tevreden over. Netjes gehaald en gebracht van en naar de kliniek/ het hotel/ en de luchthaven. En tijdens de behandeling was er een Nederlandse tolk aanwezig voor als je vragen had. Fijn gevoel, en ook makkelijk, omdat nog niet iedereen goed Engels kan spreken daar.
Super geregeld allemaal, dus geen verbeterpunten.
Marco Alsemgeest

Gepubliceerd op: 01/03/2019

Pluspunten
Ik ben van A tot Z goed geholpen. In het begin goed contact gehad met Berkant wat een vertrouwd gevoel geeft. Ik ben goed geïnformeerd van te voren en ook tijdens en na de operatie ben ik goed begeleid. Ook Esra die tijdens de operatie bij me is gebleven heeft er voor gezorgd dat ik me op mijn gemak voelde tijdens de operatie. Het resultaat mag er voorzover zeker zijn. Ik raad het mensen zeker aan.
Bastiaan
Enkhuizen

Gepubliceerd op: 16/01/2019

Pluspunten
hoi allemaal
mijn naam is Americo Beaumont

ik ben zeer tevreden op Berkant en ook natuurlijk met globalhair.

alles ging goed naar wens en ik verblijft in een super luxe 5 sterren hotel met een uitstekend uitzicht .
de hele team is heel professioneels en er wordt heel goed overgelegd .
met heel veel mogelijkheden voor uitgaan en shoppen in de buurt !
ik heb van genoten en leuk kunnen shoppen bij heel veel leuke winkels in istanbul .

ik wil berkant en globalhair van diepste in mijn hart bedanken voor deze hele belevenis !!!

het is zeker aan te raden !!!

PEACE AND LOVE
ER ZIJN GEEN VERBETERINGSPUNTEN

Gepubliceerd op: 30/12/2018

Pluspunten
Door veel zoeken en vergelijken(omdat er zoveel klinieken zijn in Turkije) toch bij Globalhair uitgekomen.
Contact met Berkant gehad en voelde meteen goed.
Dus de keuze was gemaakt.
Alles was goed van het begin tot het einde.
Hotel was perfect, taxichauffeur een fijne kerel,meid die me begeleide in de kliniek was aardig en natuurlijk het belangrijkste de behandeling ging heel erg goed. Fijne mensen die me behandelde echt goed.
En Berkant is een fijne kerel, kunt hem altijd bellen, ik moet nog even wachten op mij resultaat is pas 5 dagen geleden gedaan, maar ik weet zeker dat het goed komt.
Ben heel tevreden

Gepubliceerd op: 28/12/2018

Pluspunten
Persoonlijke benadering, neemt veel tijd om alle vragen te beantwoorden. Werkt met een vast team en bewezen goed resultaat.
Martijn Holman

Gepubliceerd op: 27/12/2018

Pluspunten
10 maanden geleden heb ik samen met mijn broer en zwager de behandeling gedaan bij Global hair in istanbul. bij aankomst meteen ontvangen door de staff richting het hotel. volgende dag ingreep gedaan en de dag erna terug gevlogen naar NL! we zijn heel erg tevreden over de resultaat en de manier hoe we behandeld zijn door de staff en berkant!
Mensen staan versteld als ik hun vertel dat ik haar inplantatie heb gedaan.

behandeling was niet zo spannend ik kreeg de verdoving prik (beetje net als de tandarts ) en daarna voelde ik totaal niks meer.
door Global hair ben ik zo zelf verzekerd geworden. ik had het veel eerder moeten doen!
waarom Global hair?
omdat ik resultaten gezien heb bij andere patienten die het ook bij Global hair hebben gedaan en dat zag er zo natuurlijk en prachtig uit zoals bij mij nu!
deskundige arts die naar je luistert en doet wat je hem vraagt.
Hotel: leek iets van een hilton hotel maar luxeur het was prachtig zoals de stad istanbul.

Global hair ! Berkant! in een woord= uitstekend!!!!!

Heel erg bedankt!
dani