Website: http://www.globalhair.nl
Adres: Fruitweg 22 2321 GK
Plaats: Leiden

Uw professional in Haartransplantatie !

Global Hair
9.7

Pluspunten
-Aartsen en verpleegkundigen zijn zeer kundig
-Begeleiding is top
-Nederlandse medewerkers die jou het gehele proces stap voor stap uitleggen
-bij terugkeer naar Nederland heb je steeds contact met Berkan over het verloop van je haartransplantatie
Wat mij opviel is dat zowel de artsen als de andere medewerkers niet heel goed Engels spreken. Voor sommige ook niet nodig als daar iemand loopt die de Nederlandse taal machtig is
Mootje
Ede

Gepubliceerd op: 13/10/2018

Pluspunten
After careful research into several different clinics I decided to use Global Hair for my hair transplant. They were very organized, informative, and professional. The procedure went exremely well, they talked me through each step of the procedure which made me feel very comfortable. Overall, I had a great experience with this clinic and would highly recommend anyone who needs this procedure done to contact Global Hair!

Gepubliceerd op: 04/10/2018

Pluspunten
Opgehaald van het vliegveld en naar een prima hotel gebracht. Ook de volgende dagen was het transport prima geregeld.
In de kliniek ontvangen door een Nederlandse tolk die de hele dag aanwezig bleef. Arts en assistenten waren professineel en vriendelijk. Open communicatie. Een verschil van inzicht over de nieuwe haarlijn werd direct door hen opgepakt en naar tevredenheid opgelost. De behandeling werd toegewijd en precies uitgevoerd in een prettige sfeer. (Je zou er haast voor je lol naar toe gaan ;-)
Uitgebreide voorlichting over hoe je de eerste 10 dagen de grafts en donorplek moet behandelen. Middelen daarvoor werden ook bijgeleverd.
Ben twee dagen terug en heb zelf wat onderschat hoe beperkt ik ben in mijn bewegingen deze eerste dagen. Zal komen door het grote oppervlak wat ik heb laten doen. Tip voor toekomstige klanten: Vraag daar even goed naar.
Berkant is trouwens altijd zeer goed bereikbaar voor, tijdens en ook nu nog na het hele gebeuren.
Zeer tevreden over m'n nieuwe haarlijn en het hele proces. Erg benieuwd naar het uiteindelijk resultaat over een paar maanden. Zal Berkant en zijn bedrijf zeker aanbevelen.
Misschien kun je wat met de tip die ik toekomstige klanten geef, maar verder vooral: Houden zo!
Appingedam

Gepubliceerd op: 11/09/2018

Pluspunten
Alles goed geregeld, je kan met al je vragen altijd terecht. Zelfs als je nog aan het twijfelen bent! Goed persoonlijk contact en tijdens de behandeling altijd iemand erbij die Nederlands spreekt en kan vertalen naar het Turks waardoor de communicatie altijd goed is.
De behandeling zelf is wel een lange zit en de verdovingen moet je echt even doorbijten. We krijg je in de middag even pauze en staat er eten voor je klaar. All met al is het mij heel goed bevallen!
Eigenlijk geen.
Mitchell

Gepubliceerd op: 08/08/2018

Pluspunten
Berkant heeft zijn uiterste best gedaan om me bij te staan met alle vragen die ik had.
Zelfs voor we besloten hadden of het door zou gaan of niet stond hij me steeds te woord.
Eenmaal ik de vlucht geboekt had heeft hij onmiddellijk de hele logistiek van de operatie vastgelegd.
Een persoonlijke chauffeur wacht je op wanneer je de luchthaven verlaat en zorgt voor alle bestemmingen die je nodig hebt als klant.
De begeleiding van en naar de kliniek is uiterst professioneel en zowel de dokters als de verpleegkundigen deden er alles aan om de procedure zo makkelijk mogelijk te laten verlopen.
Ze overleggen samen met jou wat de mogelijkheden zijn en tonen achteraf hun voorstellen om je als klant de beste keuze te laten maken.
De operatie zelf verliep vlot en het is duidelijk dat degenen die aan jouw haar werken oprecht geïnteresseerd zijn in de beste resultaten naar boven te halen.
Achteraf krijg je medicijnen en een grondige uitleg over de naverzorging die je uit hoort te voeren.
Berkant zelf volgt je vanaf dan digitaal op en geeft advies over alle aspecten omtrent het genezingsproces.
Ik ben zeer tevreden van de afgelopen dagen en zal jullie op de hoogte houden van de eindresultaten.

P.

P

Gepubliceerd op: 25/07/2018

Pluspunten
Alles geregeld zoals beloofd! Relax dat je met je vragen een whatsapp berichtje kan sturen en dan snel antwoord krijg. Ook super leuk dat er wordt gebeld naar de operatie door Berkan!! Ga zo door!

Update 22-06-2018

we zijn inmiddels ruim een week verder en ik ben erg onder de indruk over het contact met global hair snel even een foto direct antwoord advies over shampoo echt nog een bedrijf die doet wat ze zeggen en mee denken met jou!!!!
Niet van toepassing
Michael
Gelderland

Gepubliceerd op: 13/06/2018

Niet van toepassing

Gelderland
13/06/2018

Pluspunten
Van A tot Z alles perfect geregeld. Kan het iedereen aanbevelen!

Chris
Leiden

Gepubliceerd op: 27/05/2018

Pluspunten
Afgelopen dinsdag 21 mei heb ik de FUE behandeling gedaan in Istanbul bij Global Hair.

Bij de aankomst op het vliegveld stond er een chauffeur klaar die me naar ons hotel zal brengen. Voor een klein bedrag heb ik voor de 5 ster upgrade gekozen en dit is een uitstekend hotel. De volgende dag stond de chauffeur klaar om me naar het team te brengen die me onder handen zal nemen. Bij aankomst stond een Nederlands sprekende dame me op te wachten, die de gehele behandeling bij me bleef. De behandeling is goed gegaan en heb ik als prettig ervaren. Het is een lange zit, maar zeker de moeite waard. Berkant heeft een gespecialiseerd team bij elkaar gebracht. Van het ophalen van het vliegveld tot aan het terug brengen, alles is top geregeld. Nu terug in Nederland en al diverse keren contact gehad met Berkant, super wordt je geholpen. Ik ben zeer benieuwd naar het eindresultaat, maar heb er veel vertrouwen in.

Michael
Leiden

Gepubliceerd op: 26/05/2018

Pluspunten
Afgelopen vrijdag 18 mei heb ik de FUE behandeling gedaan in Istanbul bij Global Hair. Op donderdag aangekomen op de airport stond de chauffeur klaar met een bordje vervolgens 20 minuten naar het hotel. Ik heb een upgrade gedaan naar 5 sterren, erg fijn hotel. De volgende ochtend brengt de chauffeur je naar de privé kliniek, ziet er allemaal prachtig uit. Intake gesprek met de arts en de behandeling kan beginnen. Verdovingen erin voor een pijnloos verloop. Dan even de knop omzetten en 5 uur later ben je klaar met nog een lunch tussendoor. Het is me allemaal reuze mee gevallen. Belangrijk is wel om daarna je rust te nemen daarom heb ik ervoor gekozen om bij te boeken en de eerste dagen na de behandeling in Istanbul te blijven. Ik werk zelf online dus geen probleem verder. Berkant is een goeie kerel die een mooi team bij elkaar gebracht heeft. Je ziet dat ze allemaal veel ervaring hebben en weten waar ze mee bezig zijn, want uiteindelijk is het monnikenwerk om al die grafts één voor één te plaatsen. Ik ben blij met de stap die ik heb ondernomen door het te doen en nu even geduld hebben.

Gepubliceerd op: 22/05/2018

Pluspunten
Ik heb op 4 jan 2018 3000/3500 laten implanteren vooral om mijn haarlijn en een beetje bij de kruin op te vullen. We zijn nu zo 4 maanden verder en het begint als een raket te groeien.
Over het resultaat tot en met nu ben ik zeer tevreden. Ik weet dat het ongeveer na een jaar pas het eindresultaat is maar het begint er goed uit te zien. Berkant is een goeie jongen die je bij alles helpt en je er goed over informeert, we hebben nu nog steeds contact en dat verloopt soepeltjes. Ik kan niet meer zeggen dat ik zeer tevreden ben over zowel hem als zijn team. De dames die het werk doen weten precies wat ze doen en je ziet gewoon dat ze jaren ervaring hebben, de behandeling zelf heb ik als pijnloos ervaren. De verdovings prikken vielen opzich ook wel mee, het enige nare was dat toen ze die vloeistof in je hoofd spuiten zodat het wat opzwelt een naar gevoel is Haha. Dus bij deze Globailhair is zeer zeker een aanrader en ik zou zo weer terugkomen en alles opnieuw doen bij deze team!
Ik wil niet veel zeuren maar een kleine pauze want na uren liggen begin je helemaal stijf te worden.
Mazzi

Gepubliceerd op: 17/05/2018