Website: http://www.globalhair.nl
Adres: Fruitweg 22 2321 GK
Plaats: Leiden

Uw professional in Haartransplantatie !

Global Hair
9.8

Pluspunten
10 maanden geleden heb ik samen met mijn broer en zwager de behandeling gedaan bij Global hair in istanbul. bij aankomst meteen ontvangen door de staff richting het hotel. volgende dag ingreep gedaan en de dag erna terug gevlogen naar NL! we zijn heel erg tevreden over de resultaat en de manier hoe we behandeld zijn door de staff en berkant!
Mensen staan versteld als ik hun vertel dat ik haar inplantatie heb gedaan.

behandeling was niet zo spannend ik kreeg de verdoving prik (beetje net als de tandarts ) en daarna voelde ik totaal niks meer.
door Global hair ben ik zo zelf verzekerd geworden. ik had het veel eerder moeten doen!
waarom Global hair?
omdat ik resultaten gezien heb bij andere patienten die het ook bij Global hair hebben gedaan en dat zag er zo natuurlijk en prachtig uit zoals bij mij nu!
deskundige arts die naar je luistert en doet wat je hem vraagt.
Hotel: leek iets van een hilton hotel maar luxeur het was prachtig zoals de stad istanbul.

Global hair ! Berkant! in een woord= uitstekend!!!!!

Heel erg bedankt!
dani
delft

Gepubliceerd op: 15/12/2018

Pluspunten
Super tevreden van Global Hair!
Alles was naar onze wens en precies zoals wij het gewild hadden. Onze verwachtingen werden overtroffen.
Het was allemaal net zoals Berkent ons verteld had en zelfs beter. We werden als koningen behandeld toen we in Istanbul aankwamen. Er was een priv├ę chauffeur die ons kwam ophalen en die ons voerde naar onze 5 - sterren hotel waar we als VIP werden ontvangen. De operatie zelf hadden wij veel erger verwacht, maar het was pijnloos. Je voelde letterlijk niets!
Een zeer professionele team. We werden eveneens stap voor stap begeleid en alles was voor ons vertaald in het Nederlands. We zijn aangenaam verrast van dit weekend. Istanbul is ook een zeer mooie stad met vriendelijke mensen. We gaan daar zeker nog eens op citytrip !

Roberto
Kortrijk

Gepubliceerd op: 10/12/2018

Pluspunten
Na lang zoeken via een vriend bij Globalhair terechtgekomen.
Alles is perfect en pijnloos verlopen met de beste service die ik ooit heb gekregen. Berkant werkt met een vaste team die zeer goed hun job kennen. Perfecte uitleg voor,tijdens en na de behandeling. Zeker aan te raden.
Voor mij geen alles was tiptop innorde.
Sergei
Brussels

Gepubliceerd op: 02/12/2018

Pluspunten
-Aartsen en verpleegkundigen zijn zeer kundig
-Begeleiding is top
-Nederlandse medewerkers die jou het gehele proces stap voor stap uitleggen
-bij terugkeer naar Nederland heb je steeds contact met Berkan over het verloop van je haartransplantatie
Wat mij opviel is dat zowel de artsen als de andere medewerkers niet heel goed Engels spreken. Voor sommige ook niet nodig als daar iemand loopt die de Nederlandse taal machtig is
Mootje
Ede

Gepubliceerd op: 13/10/2018

Pluspunten
After careful research into several different clinics I decided to use Global Hair for my hair transplant. They were very organized, informative, and professional. The procedure went exremely well, they talked me through each step of the procedure which made me feel very comfortable. Overall, I had a great experience with this clinic and would highly recommend anyone who needs this procedure done to contact Global Hair!

Gepubliceerd op: 04/10/2018

Pluspunten
Opgehaald van het vliegveld en naar een prima hotel gebracht. Ook de volgende dagen was het transport prima geregeld.
In de kliniek ontvangen door een Nederlandse tolk die de hele dag aanwezig bleef. Arts en assistenten waren professineel en vriendelijk. Open communicatie. Een verschil van inzicht over de nieuwe haarlijn werd direct door hen opgepakt en naar tevredenheid opgelost. De behandeling werd toegewijd en precies uitgevoerd in een prettige sfeer. (Je zou er haast voor je lol naar toe gaan ;-)
Uitgebreide voorlichting over hoe je de eerste 10 dagen de grafts en donorplek moet behandelen. Middelen daarvoor werden ook bijgeleverd.
Ben twee dagen terug en heb zelf wat onderschat hoe beperkt ik ben in mijn bewegingen deze eerste dagen. Zal komen door het grote oppervlak wat ik heb laten doen. Tip voor toekomstige klanten: Vraag daar even goed naar.
Berkant is trouwens altijd zeer goed bereikbaar voor, tijdens en ook nu nog na het hele gebeuren.
Zeer tevreden over m'n nieuwe haarlijn en het hele proces. Erg benieuwd naar het uiteindelijk resultaat over een paar maanden. Zal Berkant en zijn bedrijf zeker aanbevelen.
Misschien kun je wat met de tip die ik toekomstige klanten geef, maar verder vooral: Houden zo!
Appingedam

Gepubliceerd op: 11/09/2018

Pluspunten
Alles goed geregeld, je kan met al je vragen altijd terecht. Zelfs als je nog aan het twijfelen bent! Goed persoonlijk contact en tijdens de behandeling altijd iemand erbij die Nederlands spreekt en kan vertalen naar het Turks waardoor de communicatie altijd goed is.
De behandeling zelf is wel een lange zit en de verdovingen moet je echt even doorbijten. We krijg je in de middag even pauze en staat er eten voor je klaar. All met al is het mij heel goed bevallen!
Eigenlijk geen.
Mitchell

Gepubliceerd op: 08/08/2018

Pluspunten
Berkant heeft zijn uiterste best gedaan om me bij te staan met alle vragen die ik had.
Zelfs voor we besloten hadden of het door zou gaan of niet stond hij me steeds te woord.
Eenmaal ik de vlucht geboekt had heeft hij onmiddellijk de hele logistiek van de operatie vastgelegd.
Een persoonlijke chauffeur wacht je op wanneer je de luchthaven verlaat en zorgt voor alle bestemmingen die je nodig hebt als klant.
De begeleiding van en naar de kliniek is uiterst professioneel en zowel de dokters als de verpleegkundigen deden er alles aan om de procedure zo makkelijk mogelijk te laten verlopen.
Ze overleggen samen met jou wat de mogelijkheden zijn en tonen achteraf hun voorstellen om je als klant de beste keuze te laten maken.
De operatie zelf verliep vlot en het is duidelijk dat degenen die aan jouw haar werken oprecht geïnteresseerd zijn in de beste resultaten naar boven te halen.
Achteraf krijg je medicijnen en een grondige uitleg over de naverzorging die je uit hoort te voeren.
Berkant zelf volgt je vanaf dan digitaal op en geeft advies over alle aspecten omtrent het genezingsproces.
Ik ben zeer tevreden van de afgelopen dagen en zal jullie op de hoogte houden van de eindresultaten.

P.

P

Gepubliceerd op: 25/07/2018

Pluspunten
Alles geregeld zoals beloofd! Relax dat je met je vragen een whatsapp berichtje kan sturen en dan snel antwoord krijg. Ook super leuk dat er wordt gebeld naar de operatie door Berkan!! Ga zo door!

Update 22-06-2018

we zijn inmiddels ruim een week verder en ik ben erg onder de indruk over het contact met global hair snel even een foto direct antwoord advies over shampoo echt nog een bedrijf die doet wat ze zeggen en mee denken met jou!!!!
Niet van toepassing
Michael
Gelderland

Gepubliceerd op: 13/06/2018

Niet van toepassing

Gelderland
13/06/2018

Pluspunten
Van A tot Z alles perfect geregeld. Kan het iedereen aanbevelen!

Chris
Leiden