Website: http://www.globalhair.nl
Plaats: Leiden

Haartransplantatie

Global Hair
9.8

Pluspunten
Op 3 jan. jl mij laten behandelen in Turkije door Globalhair. Ik heb lang getwijfeld om de behandeling te laten uitvoeren en uiteindelijk is Berkant doorslaggevend geweest. Berkant staat altijd klaar om vragen te beantwoorden. Behandeling is pijnloos en nazorg was super. Eerste wasdag is op de kliniek uitgevoerd. Nu afwachten wat er over 3 maanden gaat gebeuren maar tot op dit moment is het zeer geslaagd!

Gepubliceerd op: 09/01/2018

Pluspunten
Lang getwijfeld om aan een haartransplantie te beginnen i.v.m verschillende verhalen en ontevredenheid van verschillende mensen en toen in contact gekomen met Berkan van Global Hair via vrienden. Veel rond gevraagd over de ervaringen die de mensen hadden bij deze kliniek en uit al hun reacties en uiteraard door daadwerkelijk te zien dat ze echt goed geholpen zijn heb ik contact opgenomen met Berkan waar ik een zeer informatief gesprek had en heel duidelijk recht toe recht aan waar het op neer komt. Heel simpel geboekt en gevlogen met 2 vrienden en met ze drieën de operatie ondergaan en alledrie zeer tevreden over de gang van zaken. Hele aardige artsen die ook goed weten hoe ze je kunnen laten relaxen en ontspannen. Tijdens de operatie is Berkan er constant bij geweest om mij in het Nederlands te informeren over wat de status is en wat er gebeurd. Zeker een aanrader en die denkbeeldige drempel moet je gewoon loslaten want het is het zeer zeker waard! Dikke 10 voor de service, hotel, behandeling en de na behandeling waar ik momenteel nu nog in zit

Achie
Leiden

Gepubliceerd op: 08/01/2018

Pluspunten
Ik ben zeer tevreden over de geleverde werk van Global Hair! Vooral de begeleiding van Berkant! Zeer Professioneel en klantvriendelijk! Vanaf dag 1 was allemaal super geregeld.. ben op tijd opgehaald, top hotel, goede uitleg en zeer vriendelijke staff.
De behandeling zelf is geheel pijnloos op de kleine prikjes na die de verdoving verzorgen.
Ben blij dat ik gegaan ben. Kortom aanrader voor iedereen! Ben nu zeer benieuwd naar de eindresultaat!

Mike

Gepubliceerd op: 07/01/2018

Pluspunten
I am very happy with Global Hair they explain and accompany each phase of your process..100%trust!!

Ricardo Ramos
Rijnsburg

Gepubliceerd op: 04/01/2018

Pluspunten
Serieus geïnteresseerd in de klant.
Goede hulp op locatie.
Weet waar ze over praten en duidelijk advies.

Richard
Leiderdorp

Gepubliceerd op: 03/01/2018

Pluspunten
Flink aantal positieve zaken:
- persoonlijke aanpak door Berkant, maatwerk
- veel deskundigheid aanwezig, ook in Istanbul
- tweedaagse trip ipv standaard (bij anderen) driedaags, terwijl de medische afhandeling gewoon uitstekend is
- 24 uur per dag, vrijwel onmiddellijk antwoord. Dus continu bereikbaar voor adviezen en consulten.
- financieel aantrekkelijk en bijzonder concurrerend, zonder aan kwaliteit in te boeten.
- betrokken arts en verpleegsters, komen zeer terzakekundig over.
Ik verwacht een sterke groei vanwege de prima aanpak en uitstekende resultaten. Valkuil is dan, dat de persoonlijke behandeling en aandacht van Berkant (of iemand anders die dezelfde kwalificatie en deskundigheid heeft) wel moet worden gehandhaafd. Dit is een heel sterk punt.
Koen
Zutphen

Gepubliceerd op: 06/11/2017

Pluspunten
Ik ben tevreden met het werk van Global Hair. We kregen alle info op voorhand. Bij vragen konden we heel gemakkelijk contact Opnemen met Berkant. Hij is een vriendelijke, correcte man. In Turkijke werden we goed opgevangen en naar de juist plaats vervoerd.
De dokter zelf is een heel sympatieke dame die enorm haar best doet.
De operatie is nu achter de rug en we wachten af op het resultaat.
Tijdens de operatie zelf mag er meer aandacht gestoken worden dat de rust bewaard wordt (verpleegsters)
Het is proffesioneler als alle medewerkers dezelfde kleren(kleuren) dragen.
Sammy
België

Gepubliceerd op: 03/11/2017

Pluspunten
Na lang zoeken terechtgekomen bij Global Hair. Vanaf dag 1 is alles uitgebreid uitgelegd en super geregeld. Global hair heeft alles tot op heden waar weten te maken.
Meer youtube filmpjes en een fb like pagina
O.Gurel

Gepubliceerd op: 22/10/2017

Pluspunten
Ik ben goed voorgelicht en naar tevredenheid behandeld. Het resultaat is nog een paar maanden afwachten maar daar heb ik alle vertrouwen in.
Bepaalde afspraken mogen wat mij betreft formeler (lees: op papier).
Danny

Gepubliceerd op: 22/10/2017

Pluspunten
Goede begeleiding en alles tot in de puntjes goed verzorgd
Profesioneel en ben heel blij met het resultaat
Kortom denk je aan een haartransplantatie ?
Dan is globalhair zeker het adres voor jou !

Angelo
Egmond