Website: http://www.globalhair.nl
Plaats: Leiden

Haartransplantatie

Global Hair
9.6

Pluspunten
Flink aantal positieve zaken:
- persoonlijke aanpak door Berkant, maatwerk
- veel deskundigheid aanwezig, ook in Istanbul
- tweedaagse trip ipv standaard (bij anderen) driedaags, terwijl de medische afhandeling gewoon uitstekend is
- 24 uur per dag, vrijwel onmiddellijk antwoord. Dus continu bereikbaar voor adviezen en consulten.
- financieel aantrekkelijk en bijzonder concurrerend, zonder aan kwaliteit in te boeten.
- betrokken arts en verpleegsters, komen zeer terzakekundig over.
Ik verwacht een sterke groei vanwege de prima aanpak en uitstekende resultaten. Valkuil is dan, dat de persoonlijke behandeling en aandacht van Berkant (of iemand anders die dezelfde kwalificatie en deskundigheid heeft) wel moet worden gehandhaafd. Dit is een heel sterk punt.
Koen
Zutphen

Gepubliceerd op: 06/11/2017

Pluspunten
Ik ben tevreden met het werk van Global Hair. We kregen alle info op voorhand. Bij vragen konden we heel gemakkelijk contact Opnemen met Berkant. Hij is een vriendelijke, correcte man. In Turkijke werden we goed opgevangen en naar de juist plaats vervoerd.
De dokter zelf is een heel sympatieke dame die enorm haar best doet.
De operatie is nu achter de rug en we wachten af op het resultaat.
Tijdens de operatie zelf mag er meer aandacht gestoken worden dat de rust bewaard wordt (verpleegsters)
Het is proffesioneler als alle medewerkers dezelfde kleren(kleuren) dragen.
Sammy
Belgiƫ

Gepubliceerd op: 03/11/2017

Pluspunten
Na lang zoeken terechtgekomen bij Global Hair. Vanaf dag 1 is alles uitgebreid uitgelegd en super geregeld. Global hair heeft alles tot op heden waar weten te maken.
Meer youtube filmpjes en een fb like pagina
O.Gurel

Gepubliceerd op: 22/10/2017

Pluspunten
Ik ben goed voorgelicht en naar tevredenheid behandeld. Het resultaat is nog een paar maanden afwachten maar daar heb ik alle vertrouwen in.
Bepaalde afspraken mogen wat mij betreft formeler (lees: op papier).
Danny

Gepubliceerd op: 22/10/2017

Pluspunten
Goede begeleiding en alles tot in de puntjes goed verzorgd
Profesioneel en ben heel blij met het resultaat
Kortom denk je aan een haartransplantatie ?
Dan is globalhair zeker het adres voor jou !

Angelo
Egmond

Gepubliceerd op: 29/08/2017

Pluspunten
Ik kwam in contact met Berkant Dural naar aanleiding van de advertentie op Globalhair.nl. Ik vond deze advertentie tijdens het informeren bij vele andere aanbieders van haarimplanties in zowel Nederland als het buitenland. Ik overwoog voorzichtig mijn keuze af en heb uiteindelijk toch voor Global hair gekozen. Wat de doorslaggevende factor was, is het feit dat Global hair wordt aanbevolen door de Nederlandse haarstichting (haarstichting.nl) Dit is een onafhankelijke stichting en heeft geen winstoogmerk. Daarnaast heeft Global Hair ook het Kiyoh keurmerk.
De behandeling zelf is grotendeels pijnloos. De artsen gebruik een locaal verdovingsmiddel zodat alleen het gebied dat wordt behandeld verdoofd is tijdens de operatie. Na de eerste drie of vier verdovingsnaalden neemt de pijn exponentieel af. Na een tijdje is de behandeling compleet pijnloos. De patient blijft ook gedurende de operatie bij bewustzijn en kan zo communiceren met de artsen en Berkant.
Al met al is het vrij pijnloze en belonende ervaring. Wat voor meeste mensen een drempel is, is om de stap te wagen naar Turkije. Ik kan u verzekeren dat het kwaliteit even goed is, of misschien beter, dan in Nederland. Als u elke ochtend wakker wordt met een vervelend gevoel bij het zien van de staat van uw haar, is het zeker tijd om de stap te nemen!

Dhr B
Den haag

Gepubliceerd op: 26/08/2017

Pluspunten
Na veel twijfelen en onderzoek toch besloten om de stap te zetten, en via o.a. deze site bij Global Hair terecht gekomen. Na het eerste gesprek was het gelijk duidelijk en voelde het als de juiste beslissing. Berkant is een super relaxte gast die alles goed en duidelijk uitlegt en je gelijk filmpjes van ervaringen van eerdere clienten (uiteraard vraagt hij hier toestemming voor) laat zien. Het gehele traject van aankomst op Istanboel, vervoer en verblijf, tot aan vertrek terug naar NL is tot in de puntjes door hem geregeld en ook het na-traject met uitleg over verzorging, wasdagen etc, en controle via foto's om de 2 dagen via whatsapp of mail is tevens zeer geruststellend.

De behandeling zelf is geheel pijnloos (op de kleine prikjes die de verdoving verzorgen na, maar als je net als ik tattoo's hebt kan ik je verzekeren dat je dat meer voelt) en ook het na-traject valt me tot nu toe alles mee. Het is nu precies een week geleden en ik kan met al mijn vragen direct bij Berkant terecht die dan altijd binnen een paar uur reageert. Als je voor een professioneel team wilt gaan die de tijd voor je neemt, ipv. de verhalen over dat je een nummertje bent en je het verder mag uitzoeken, en dit alles voor een mooie prijs dan moet je bij Global Hair zijn!
Ik heb hem aangeraden om meer film-materiaal en klant-ervaringen op de site te zetten en alles even na te lopen.
Aangezien ik zelf website-bouwer ben, heb ik hem hier al een aantal tips over gegeven en hier gaan we samen mee aan de slag binnenkort!
Robby
Leiden

Gepubliceerd op: 12/06/2017

Pluspunten
Uitstekende service!
Keep the good work
Benis
Leiden

Gepubliceerd op: 04/04/2017

Pluspunten
- Persoonlijke benadering.
- Goede uitleg en nazorg.
- Perfecte service vanaf aankomst tot vertrek, ophaalservice hotel en locaties.
- Goed bereikbaar en snel antwoord.
- Kliniek is kleinschalig en persoonlijk.
- Kliniek heeft qua uitstraling en benadering een andere standaard dan gewend in Europa, maar de uitvoering en het resultaat is super en dat is het belangrijkst.
- Uitleg van behandeling en specifieke termen kan beter.
- Nazorg procedure per dag opschrijven/ filmen. Deze op de website plaatsen en uitprinten zodat deze kan worden meegegeven na de behandeling. Van slapen, wassen tot medicijn gebruik tips etc. dit scheel een hoop werk voor jouw en stress voor de klant.
- Website is erg beperkt (let op taal en stijlfouten)
- Keuzemogelijkheid qua luxe overnachting/hotel. (tegen bijbetaling ?)
- Ik zou het als klant prettiger vinden dat alle medewerkers dezelfde (kleur) kleding dragen. oogt professioneler en rustiger.
- misschien vooraf vragen wat men wel of niet wil eten?
Winston

Gepubliceerd op: 07/03/2017

Pluspunten
Lange tijd gepiekerd of ik en haartransplantatie wilde ondergaan. Uiteindelijk toch besloten om het te doen. Via bekenden terecht gekomen bij global hair. En meteen voor enkele weken later en afspraak gemaakt voor de behandeling. Je zult meteen merken dat ze erg proffesioneel te werk gaan. Global hair bied je en uitstekende voorzorg, behandeling en vooral en goede nazorg. Voor de eindresultaat is het nog te vroeg om mijn oordeel te geven. inmiddels heb ik wel door grote nieuwsgierigheid contact via Facebook gezocht naar eerdere cliƫnten. En ze waren erg blij met het eindresultaat. Dus kan niet wachten !
Heb ik niet.

Gepubliceerd op: 20/02/2017