Website: http://www.glasmaatje.nl
Adres: Noordelijke Dwarsweg 2-b 2761 GA
Plaats: Zevenhuizen
Telefoon: +31180631696

Glasmaatje online glas op maat en accessoires bestellen. Lees onze beoordelingen of geef u beoordeling bij Kiyoh, In de reviews leest u ervaringen van klanten met Glasmaatje voor dubbelglas, spiegel, gehard doucheglas en deurglas met beslag, gehard meubelglas, keukenachterwand en gelaagd glas, klemprofielen voor veranda, serre, lichtstraat..

Glasmaatje.nl
12050 keer bekeken

Pluspunten
Het glas is gisteren geleverd en alles lijkt goed.
De vrachtwagenchauffeur reeds zelfs met combinatie achterwaarts de straat in en heeft de bok met glas netjes op de door mij aangewezen plek neergezet.
Ik wil nog wel laten weten dat ik de communicatie prettig heb ervaren. Voordat ik de order heb geplaatst, had ik toch vragen en deze zijn iedere keer netjes beantwoord.

E. Lubberts
Schalkhaar

Gepubliceerd op: 21/12/2018

Pluspunten
We bestelden beglazing, profielen en andere benodigdheden voor het maken van een glazen dak op onze veranda. Zeer prettige en geduldige communicatie via email. Wanneer men aangaf op een bepaald moment een reactie te zullen sturen en men kwam hier onverhoopt toch niet aan toe, dan ontvingen we netjes een kort bericht met excuses en met het moment dat er wel gereageerd ging worden. Heel fijn. Men bleef netjes antwoord geven op al onze vragen en dat waren er nogal wat over de gehele periode van het uitdenken van ons project tot aan de levering. Levering volgens afspraak. Bedankt Renate van Glasmaatje!
Ga zo door!
Lisette

Gepubliceerd op: 30/10/2018

Pluspunten
Top service! Service van deze aard kom je niet veel tegen.

In eerste instantie een profiel besteld voor mijn douchewand.
Toen tijdens het plaatsen van de douchewand, weken later buiten retourrecht, bleek dat dit profiel toch niet de juiste was (zelf een verkeerde keuze gemaakt). Heb ik Glasmaatje gemaild of ik het nog kon retour brengen.
Ik had verwacht dat dit niet meer zou kunnen, maar ik kreeg gewoon een mail dat dit geen enkel probleem is en dat ze het geld gewoon terug zouden overmaken!

Uiteindelijk nog een spiegel nodig, dus die ook hier besteld en is inmiddels ook in bezit volgens de gemaakte afspraken.

Dank je wel!

Maarten
Helmond

Gepubliceerd op: 17/10/2018

Hulsman Bouwplus
Dalfsen

Gepubliceerd op: 28/09/2018

Pluspunten
Goede prijs en kwaliteit.
Goede communicatie.
Nette aflevering van de producten

Henk
Haalderen

Gepubliceerd op: 22/09/2018

Pluspunten
Materialen zijn goed, passing is goed, kwaliteit is goed, netjes verpakt, servicedesk goed bereikbaar en pakt zaken snel op, daadkrachtig, chauffeur denkt praktisch mee met de levering. Prettig contact en zakendoen, top!
Zou het fijn vinden iets meer constructiedetailtekingen met maatvoering bij de profielen te vinden.
Bart
Wintelre

Gepubliceerd op: 06/08/2018

Pluspunten
Snelle levering, fijn geholpen door Renate

Anne

Gepubliceerd op: 02/07/2018

Gepubliceerd op: 30/06/2018

Pluspunten
Snelle reactie op vragen, met gedetailleerde antwoorden.
Controleren dat juiste werktekening wordt geleverd bij materiaallevering.
Aad
Zuidlaren

Gepubliceerd op: 06/06/2018

Pluspunten
Graag wil ik mijn enthousiasme delen van de mooie overkapping die ik via jullie besteld heb en in april opgezet is. Zie het resultaat op de foto.

Dank je wel. En met een dikke duim aan de klantenservice die de vragen en problemen netjes en persoonlijk heeft afgehandeld.
De foto's bij een overkapping op jullie site kunnen verwarrend zijn. Ik dacht "what I see is what I get". Helaas niet. Naderhand, na de bouw van de overkapping, heb ik nogmaals de tekst bij betreffende bestelde overkapping gelezen en toen was het me wel duidelijk. Dus het is niet onjuist wat jullie laten zien op de foto's alleen verwarrend.

Gepubliceerd op: 08/05/2018

Pluspunten

De foto's bij een overkapping op jullie site kunnen verwarrend zijn. Ik dacht "what I see is what I get". Helaas niet. Naderhand, na de bouw van de overkapping, heb ik nogmaals de tekst bij betreffende bestelde overkapping gelezen en toen wat het me wel duidelijk. Dus het is niet onjuist wat jullie laten zien op de foto's alleen verwarrend.

08/05/2018