Website: http://www.glasmaatje.nl
Adres: Noordelijke Dwarsweg 2-b 2761 GA
Plaats: Zevenhuizen
Telefoon: +31180631696

Glasmaatje online glas op maat en accessoires bestellen. Lees onze beoordelingen of geef u beoordeling bij Kiyoh, In de reviews leest u ervaringen van klanten met Glasmaatje voor dubbelglas, spiegel, gehard doucheglas en deurglas met beslag, gehard meubelglas, keukenachterwand en gelaagd glas, klemprofielen voor veranda, serre, lichtstraat..

Glasmaatje.nl

Pluspunten
good product, easy assembly of the shower door, absolutely fantastic customer service. I needed to introduce some personal adjustments to the products it was done without any problems. Renate was very responsive and helpful on every step , from the order to the assembly instructions. Thank you!

Natalia

Gepubliceerd op: 10/05/2019

Pluspunten
Erg flexibel. Had een verkeerd profiel besteld en kwam daar pas ver na 14 dagen retourrecht mee terug bij Glasmaatje.

Ik had maar een kleine order en wat ik moest retourneren was 80% van de orderwaarde en ondanks dat was het geen probleem.

Waar zie je dit soort service nog?! Telefonisch goed geholpen en vervolgens ook mijn spiegel gekocht.

Maarten
Helmond

Gepubliceerd op: 10/05/2019

Pluspunten
Op de vragen die we stelden kregen we duidelijke antwoorden. De afspraken die we maakten worden nagekomen. Een en al lof voor deze firma. T O P !!!
Zo doorgaan.
Woubrugge

Gepubliceerd op: 02/04/2019

Pluspunten
Vriendelijke ontvangst

Jaap
Capelle Aan Den Ijssel

Gepubliceerd op: 01/02/2019

Pluspunten
Telefonisch goed geadviseerd er werd echt meegedacht.

Mirjam

Gepubliceerd op: 31/01/2019

Pluspunten
Gewoon goed, bestellen, ontvangen, monteren, klaar!

Bart
Lochem

Gepubliceerd op: 28/01/2019

Pluspunten
snelle levering en een goede prijs

Lasschuit Bouw
Langweer

Gepubliceerd op: 27/01/2019

Pluspunten
Het glas is gisteren geleverd en alles lijkt goed.
De vrachtwagenchauffeur reeds zelfs met combinatie achterwaarts de straat in en heeft de bok met glas netjes op de door mij aangewezen plek neergezet.
Ik wil nog wel laten weten dat ik de communicatie prettig heb ervaren. Voordat ik de order heb geplaatst, had ik toch vragen en deze zijn iedere keer netjes beantwoord.

E. Lubberts
Schalkhaar

Gepubliceerd op: 21/12/2018

Pluspunten
We bestelden beglazing, profielen en andere benodigdheden voor het maken van een glazen dak op onze veranda. Zeer prettige en geduldige communicatie via email. Wanneer men aangaf op een bepaald moment een reactie te zullen sturen en men kwam hier onverhoopt toch niet aan toe, dan ontvingen we netjes een kort bericht met excuses en met het moment dat er wel gereageerd ging worden. Heel fijn. Men bleef netjes antwoord geven op al onze vragen en dat waren er nogal wat over de gehele periode van het uitdenken van ons project tot aan de levering. Levering volgens afspraak. Bedankt Renate van Glasmaatje!
Ga zo door!
Lisette

Gepubliceerd op: 30/10/2018

Pluspunten
Top service! Service van deze aard kom je niet veel tegen.

In eerste instantie een profiel besteld voor mijn douchewand.
Toen tijdens het plaatsen van de douchewand, weken later buiten retourrecht, bleek dat dit profiel toch niet de juiste was (zelf een verkeerde keuze gemaakt). Heb ik Glasmaatje gemaild of ik het nog kon retour brengen.
Ik had verwacht dat dit niet meer zou kunnen, maar ik kreeg gewoon een mail dat dit geen enkel probleem is en dat ze het geld gewoon terug zouden overmaken!

Uiteindelijk nog een spiegel nodig, dus die ook hier besteld en is inmiddels ook in bezit volgens de gemaakte afspraken.

Dank je wel!

Maarten