Website: www.gigantisch.nl
Plaats: Purmerend
Telefoon: 085 - 210 230 0

Gigantisch BV
8.1

Pluspunten
De schuifdeuren zijn van degelijke kwaliteit. Zelf gemeten en zelf gemonteerd. Ging eenvoudig. Is mijn tweede bestelling, de andere was voor mijn garage.
Jan en Riet
Graftdijk

Aanbeveling: Ja
Pluspunten
prima bezorging
goede site
wim
noordwijk

Aanbeveling: Ja
Pluspunten
Op de klus laten bezorgen en wederom prima geregeld.
Joost

Aanbeveling: Ja
Pluspunten
De Lifetime Hoogslaper is echt van prachtige kwaliteit. Dit is ons tweede bed van hun.
Ingrid Pauwen
Neck

Aanbeveling: Ja
Pluspunten
Mooie website, goede prijs
Na levering van de verkeerde maat, kleiner dan de opgegeven maat, konden we al snel onze 7 horren terugsturen. En na meerdere malen contact hebben we er 4 terug gehad. En nu 5 maanden later en minimaal 30 telefoontjes verder krijgen we keer op keer te horen dat we worden teruggebeld. Echter dit is op één of andere manier erg lastig. Bij contact verschuild de horrengigant zich achter de leverancier i.p.v. zelf verantwoordelijkheid te nemen.
Antwoord Horrengigant.nl
Dank u voor uw reactie. De vier horren die klaar staan, hebben de door u opgegeven maat, maar deze maat paste niet bij u. Wij kunnen alleen de maten maken die u ons opgeeft, dat is het hele euvel.
Maarten Schouwenaar
Den Oever

Gepubliceerd op: 17/10/2018
Aanbeveling: Nee
Pluspunten
Helaas zijn die er niet.
Ze leveren de kast alleen tot aan de drempel, maw je moet zelf maar uitzoeken hoe je het naar boven brengt (4 hoog) Slechte service en moet echt beter.

Ze besteden het transport uit aan een ander bedrijf, de chaffeur moet je ter plekke betalen ( EUR 2000,-) en dan maar afwachten of monteur komt en de kast in elkaar zet. Los daarvan, de chaffeur pusht enorm dat je meteen en zsm betaald ... eerste wat chaffeur vraagt bij aankomst is meteen wie gaat er betalen en of je limiet wel voldoende is.

Ze leveren 4 dagen voor montage de kast af, maw ze laten je vier dagen in de rotzooi zitten. Na veel bellen, mailen en klagen hebben ze toch geleverd op de dag van montage maar alleen al het idee is zeer slecht.

Spijt van kastengigant, goede service en klant vriendelijkheid is niet wat ze bieden.
Antwoord Kastengigant BV
Dank u voor uw reactie.
Wij laten onze klanten nooit zelf de kast naar boven tillen, tenzij anders afgesproken. Het kan zijn dat we op vrijdag bezorgen en op maandag monteren. We kunnen helaas niet bij elke klant maandagmorgen voor de deur staan. Dat is logistiek onhaalbaar, daar alle monteurs ook op maandag vroeg willen beginnen. Maar wij vragen klanten niet zelf te tillen.
Dennis
Diemen

Gepubliceerd op: 29/09/2018
Aanbeveling: Nee
Pluspunten
Vriendelijke stem van het keuzemenu bij bellen.
Betere aflevering; niet verschuilen achter leverancier bij een klacht.
De wespen kruipen aan de bovenkant van de hor naar binnen, omdat er een kiertje aan de bovenzijde van de hor is. Volgens de leverancier van Horrengigant is hier niets aan te doen. Waarop je dan 3 jaar garantie krijgt, zoals op de website staat, is mij onduidelijk.
Antwoord Horrengigant.nl
Bij een plissedeur loopt het gaas vlak onder de bovenste ketting. Dit is nagenoeg helemaal dicht. De ketting zit in de bovenrail, boven de ketting is wat speling. Dat is bij elke plissehordeur het geval. Daar kan in principe een mug of een wesp -als hij niet vliegt, maar loopt- tussendoor glippen. Dit is vervelend, maar heeft niets met de garantie te maken. Onze horren zijn kwalitatief goed, maar garantie geven op een vliegvrij huis is helaas niet mogelijk.
van Dussen

Gepubliceerd op: 14/09/2018
Aanbeveling: Nee
Pluspunten
Op de site kan je voor het op meten handige filmpjes vinden. Heb ik veel aan gehad.
Teun
Urk

Aanbeveling: Ja
Pluspunten
Ik bestel elke maand wel een koepel bij jullie.
Kan de afleverbon anoniem?
Peter Fransen

Aanbeveling: Ja
Pluspunten
De folie zat los en daarom wilde ik nieuwe deurtjes. De nieuwe deurtjes zijn nu van hoogglans wat we persoonlijk mooier vinden. Na het advies van Mark hebben we ook de montage laten doen, omdat het werkblad vervangen een beetje lastig leek om zelf te doen.
Kunnen jullie ook niet de tegeltjes op de muur gaan vervangen? Die willen we ook veranderen.
Iris van Vollenhove