Website: www.gigantisch.nl
Plaats: Purmerend
Telefoon: 085 - 210 230 0

Gigantisch BV
8.1

Pluspunten
Vriendelijke stem van het keuzemenu bij bellen.
Betere aflevering; niet verschuilen achter leverancier bij een klacht.
De wespen kruipen aan de bovenkant van de hor naar binnen, omdat er een kiertje aan de bovenzijde van de hor is. Volgens de leverancier van Horrengigant is hier niets aan te doen. Waarop je dan 3 jaar garantie krijgt, zoals op de website staat, is mij onduidelijk.
Antwoord Horrengigant.nl
Bij een plissedeur loopt het gaas vlak onder de bovenste ketting. Dit is nagenoeg helemaal dicht. De ketting zit in de bovenrail, boven de ketting is wat speling. Dat is bij elke plissehordeur het geval. Daar kan in principe een mug of een wesp -als hij niet vliegt, maar loopt- tussendoor glippen. Dit is vervelend, maar heeft niets met de garantie te maken. Onze horren zijn kwalitatief goed, maar garantie geven op een vliegvrij huis is helaas niet mogelijk.
van Dussen

Gepubliceerd op: 14/09/2018
Aanbeveling: Nee
Pluspunten
Op de site kan je voor het op meten handige filmpjes vinden. Heb ik veel aan gehad.
Teun
Urk

Aanbeveling: Ja
Pluspunten
Ik bestel elke maand wel een koepel bij jullie.
Kan de afleverbon anoniem?
Peter Fransen

Aanbeveling: Ja
Pluspunten
De folie zat los en daarom wilde ik nieuwe deurtjes. De nieuwe deurtjes zijn nu van hoogglans wat we persoonlijk mooier vinden. Na het advies van Mark hebben we ook de montage laten doen, omdat het werkblad vervangen een beetje lastig leek om zelf te doen.
Kunnen jullie ook niet de tegeltjes op de muur gaan vervangen? Die willen we ook veranderen.
Iris van Vollenhove

Aanbeveling: Ja
Pluspunten
Jullie showroom in Breda is heel mooi. Vanmorgen hebben we het bed in elkaar gezet, heel mooi hoor!
Tiny Tol
Tholen

Aanbeveling: Ja
Pluspunten
Voor mijn vakantie heb ik ze laten inmeten bij me thuis. De montage kan ik zelf. Het zijn hele mooie deuren en het past precies.
Kunnen jullie niet op televisie ofzo? Het is echt super handig wat jullie doen. In zo'n woonprogramma ofzo.
Klaas Jaeger
Ossendrecht

Aanbeveling: Ja
Pluspunten
Mooie en handige website. De levering was keurig.
JP de Groot
Bemmel

Aanbeveling: Ja
Pluspunten
scherpe prijs
communiceren; moest er zelf achter komen dat er niet geleverd ging worden op de aangegeven dag, er miste een onderdeel, op de website staat daarna dan "snel weer op voorraad"... ik weet niet wat zij snel vinden, maar we zijn nu een maand verder, en ze geven geen afdoende antwoord op vragen, kunnen ze dan echt niks achterhalen bij hun leverancier...?
Antwoord KidsGigant B.V.
Dank u voor uw reactie. De leverancier was gesloten gedurende de vakantie. Het was frustrerend u geen adequaat antwoord te geven, wij begrijpen uw frustratie volledig. Excuses voor het ongemak.
W.
Haarlem

Aanbeveling: Nee
Pluspunten
Nieuwe deurtjes, nieuw werkblad en een nieuwe oven. Raymond heeft er een lange dag werk aan gehad, maar het resultaat is super!
Familie van Westen
Ridderkerk

Gepubliceerd op: 05/09/2018
Aanbeveling: Ja
Pluspunten
Past perfect. Makkelijke montage. Ik weet door mijn werk bij een groot transportbedrijf dat vervoer van dit soort producten een zorgvuldige verpakking vereist, maar ik geef een compliment over de verpakkingswijze.
Rene Snijder
Den Bosch