Website: http://www.giftsunlimited.nl
Adres: Roersingelpassage 23 6041 EE
Plaats: Roermond
Telefoon: 0475 33 33 66

Ons concept met fotolijsten, gadgets en fun artikelen heeft een wisselende collectie van alleen bestsellers. Voor iedere ontvanger maar ook voor jezelf hebben we de altijd een product in onze collectie. Naast onze lage verzendkosten van €4,99 per bestelling wordt de bestelling ook nog eens super snel geleverd!

Gifts Unlimited!
Dit bedrijf heeft in de afgelopen 12 maanden geen beoordelingen verzameld. De gemiddelde score wordt daarom niet getoond, want de beoordelingen zijn niet meer recent genoeg.

Pluspunten
- bestelling de volgende werkdag geleverd
- product in goede staat
Bevestigingsmail kwam pas eind van de middag terwijl ik 's ochtends al de bestelling had geplaatst, zou fijn zijn als dat sneller kon.
Desiree

Gepubliceerd op: 10/09/2014

Pluspunten
product bleek niet meer te leveren, goede terugkoppeling.en correcte afhandeling

Gepubliceerd op: 29/08/2014

Pluspunten
Helemaal niets op aan te merken.
Geen (niet nodig).
Maarten

Gepubliceerd op: 24/08/2014

Pluspunten
Snelle en correcte levering. De geleverde blikjespers (Can Crusher) kon echter helaas geen 0,5l bierblikjes aan. Teruggestuurd en binnen een week geld terug ontvangen. Correct en snel afgehandeld.
Neem in het assortiment een blikjespers op die ook 0,5l (bier) blikjes kan persen.
Joop
Apeldoorn

Gepubliceerd op: 02/08/2014

Pluspunten
Eerste zending kapot en direct 2 dagen later een nieuwe zending ontvangen.prima service!!!

nancy jacobs
rijswijk zh

Gepubliceerd op: 20/06/2014

Pluspunten
perfect

Koos
Gouda

Gepubliceerd op: 01/06/2014

Pluspunten
snelle levering
het product was stuk, doet het niet.....
had het al uitgepakt helaas en de doos weggegooid. ( dit was mijn eigen keuze) ben er niet meer achteraan gegaan.
Antwoord Gifts Unlimited!
Vervelend dat het product niet werkt, alleen jammer dat we dit via een beoordeling moeten vernemen en geen kans hebben gehad dit op te lossen.
nancy
spijkenisse

Gepubliceerd op: 30/04/2014

Pluspunten
snel, goed ingepakt, kortom prima

Gonny
Venlo

Gepubliceerd op: 09/04/2014

Duidelijk over levering

Wout
Doetinchem

Gepubliceerd op: 27/03/2014

Pluspunten
Wat ik wilde bestellen was niet op voorraad, gebeld of ze het misschien toch konden leveren en dat kon. En nog binnen de afgesproken tijd ook!

Paula

Gepubliceerd op: 24/03/2014

Copyright © 2008 - 2017 KiyOh  |  Meld misbruik  -  Privacybeleid  -  Gebruikersvoorwaarden  -  Contact  -  FAQ