Website: http://www.ghalia.nl
Adres: Koninginneweg 4 4 2161ZP
Plaats: Lisse
Telefoon: +31 (0) 252 729 973

De Ghalia Home Accessories collectie weerspiegelt de traditionele geest in een eigentijdse stijl.
Exotisch, mooie en natuurlijke materialen en liefde voor oriental-design maakt Ghalia een specialist in etnische chique woonaccessoires.
De ontwerpen geven een zwak voor handwerk en vakmanschap weer, dat oude tradities vertaalt naar de moderne wereld van vandaag. Het Ghalia merk is duurzaam en toekomstbestendig.

Ghalia Oriental Design
8.1

Gepubliceerd op: 26/02/2019

Pluspunten
Even een review om duidelijk te maken hoe blij ik ben met mijn nieuwe aankoop! Nu de trotste bezitter van een prachtig handgemaakt vloerkleed. Top service!!

Gepubliceerd op: 26/02/2019

Pluspunten
Zeer betrouwbaar

Shanna
Lisse

Gepubliceerd op: 19/02/2019

Pluspunten
Geweldige eigenaar
Ga zo door
Vick
Middelburg

Gepubliceerd op: 19/02/2019

Pluspunten
Producten op de site komen goed overheen met het werkelijke product en een snelle levering
Wij hebben geen slechte punten ervaren
Antwoord Ghalia Oriental Design
Beste Klant, dank voor de review. We merken dat de bereidheid om goede reviews te geven daalt en dat de reviews wel veel gebruikt worden als er dingen niet goed gaan (terrecht of onterecht) zijn we dus blij met blije klanten. Dat is immers in ons belang en daar gaan we voor.

Afbeeldingen kunnen weldelijk wat afwijken van het uiteindelijk product. Dat heeft alles met het handmatige karakter te maken. We doen ons best om zo groot mogelijke gelijkenissen te borgen en dat lukt over het algemeen heel aardig.

Groeten van Team Ghalia
Stijn Berkelmans
Hillegom

Gepubliceerd op: 13/02/2019

Pluspunten
Ik heb hier al eerder lampen gekocht. Prachtige producten.
Nvt
Antwoord Ghalia Oriental Design
We zien jullie graag weer terug bij een volgend project!

Dank voor de feedback
Maria

Gepubliceerd op: 11/02/2019

Pluspunten
Prachtige lamp. Authentieke Egyptische uitstraling die ons herinnert aan onze vakanties in dit land. Snelle levering.

Antwoord Ghalia Oriental Design
Fijn te lezen!, sommige mensen nemen ze ook mee van een reis maar vaak is de afwerking toch minder bestand tegen ons vochtige klimaat en is de bedrading ronduit gevaarlijk te noemen. We houden er van als klanten de oorsprong kennen en dus weten en waarderen welk product ze in handen krijgen
Romano
Brielle

Gepubliceerd op: 02/02/2019

Pluspunten
Snel en mooie lampen

Mariken

Gepubliceerd op: 31/01/2019

Pluspunten
Zeer goede communicatie en vriendelijk personeel.
Bezorging van het bestelde product verliep uitstekend.

Rody
Lisserbroek

Gepubliceerd op: 31/01/2019

Pluspunten
Nice products
Inform your customers about delays. I shouldn't have to mail and call several times to get answers. Delivery time was 2,5 months for my lamps.
Antwoord Ghalia Oriental Design
Dear Customer, we did inform you about the lead times. and when planning is rather clear there is no real need to inform in between. If you do have additional questions our aftersales department is there for you via telephone or email. we could have informed you a bit earlier but when the stock is running low it can take some time to verify as we stock is not centralized.. I really can't imagine however that this should be 'rewarded' with a 2 star rating
Thomas
Sweden