Website: http://www.gezondkantoor.nl
Adres: Weihoek 16 4416 PX
Plaats: Kruiningen

Gezondkantoor.nl is een online kantoormeubelshop met een ruim assortiment aan ergonomische kantoormeubelen.
Hier vind je altijd een passende bureaustoel, zit-statafel of kantoorartikelen. Kantoormeubelen, snelle levering, betaalbare topkwaliteit, een gebruiksvriendelijke website en een behulpzame klantenservice kenmerken Gezondkantoor.nl. U kunt gezondkantoor.nl via KiyOh beoordelen.

Gezondkantoor.nl
9.5
9.5

Pluspunten
Ik moet zeggen dat jullie een geweldige service bieden waar een persoon met klachten zoals ik veel baat bij heeft. Hartelijk dank daarvoor.

Corien
Oude Tonge

Gepubliceerd op: 29/06/2017

Pluspunten
Goede en vriendelijke communicatie over het product waar ik nog enkele vragen over had. Toen ik mijn nieuweVarier zadelkruk en voetpad via de website besteld had zijn deze snel geleverd. Ik beveel dit bedrijf dan ook aan iedereen van harte aan! Jullie zien mij zeker terug op jullie website.
Heb ik niet, alles was naar tevredenheid.
Dhr. de Visser
Oosterhout

Gepubliceerd op: 12/04/2017

Pluspunten
Goede site en soepel bestelproces. Vriendelijke en behulpzame medewerkers. Snelle 1 e levering.
Afhandeling foute levering kan beter. Verzend controle onder de maat. Melding verkeerde levering komt via email binnen bij persoon met partime aanwezigheid. Omruilen duurt, niet alleen hierdoor, erg lang (1-week)
Antwoord Gezondkantoor.nl
Beste heer Breems, Bedankt voor het invullen van onze beoordeling! De 1e zadelkruk hebben wij geleverd n.a.v. uw telefoontje waarin u vertelde de betaling niet zelf te kunnen voldoen. Wij hebben toen, om u snel te kunnen helpen, de kruk nog dezelfde dag (in goed vertrouwen op betaling) verstuurd. Helaas is toen de verkeerde gasveer geleverd, nogmaals onze oprechte excuses hiervoor! Doordat de geleverde kruk, na montage, voor verzending niet makkelijk meer uit elkaar te halen is, hebben wij onze service-medewerker gestuurd. Dat dit uiteindelijk (in overleg met u) enkele dagen duurde kwam door drukte met leveringen, niet door parttime werk van één medewerker. Wij hopen dat u veel plezier heeft van uw kruk en zien u graag terug in onze webshop
Hugo

Gepubliceerd op: 31/03/2017

Pluspunten
Ik ben erg tevreden. De snelle levering, het telefonische persoonlijk contact en advies en uiteindelijk ook het product en de levering. Chapeau!

M. Engelen
Delden

Gepubliceerd op: 03/03/2017

savanja
leiden

Gepubliceerd op: 02/11/2016

Pluspunten
Communicatie, vriendelijkheid, uitzoek producten
Levertijd was 6 weken omdat stoel niet voorradig was, maar ik ben goed op de hoogte gehouden en de stoel is keurig netjes afgeleverd op een samen afgesproken dag.
A. Van der Heiden

Gepubliceerd op: 02/11/2016

A. van het Hof
Nieuwegein

Gepubliceerd op: 24/03/2016

Pluspunten
Super! Telefonisch zeer vriendelijk geholpen. Snelle levering. Goede kwaliteit.
René /Margot
Haarlem

Gepubliceerd op: 10/02/2016

Pluspunten
Ik was op zoek naar een geschikte bureaustoel en kwam een Malm 4000 Classic bureaustoel - Met armleuningen en therapod zitting voor extra comfort op Prikbord tegen. Vandaar dat ik belde naar Gezond. Zij stelde goed gedetailleerde vragen voor de juiste stoel en toen ik aangaf dat ik belangstelling voor deze stoel had vroeg men of ik thuis was. Zo’n 1,5 uur later, precies volgens afspraak, werd de stoel keurig afgeleverd. Kortom prima service en een prima stoel voor een heel leuk prijsje. Ik ben erg tevreden!!
Silvana
Koudekerke

Gepubliceerd op: 05/02/2016

Pluspunten
Zeer vlotte en snelle bediening/levering.

Verstraete V.
Oostkamp