Website: http://www.gezondkantoor.nl
Adres: Weihoek 16 4416 PX
Plaats: Kruiningen

Gezondkantoor.nl is een online kantoormeubelshop met een ruim assortiment aan ergonomische kantoormeubelen.
Hier vind je altijd een passende bureaustoel, zit-statafel of kantoorartikelen. Kantoormeubelen, snelle levering, betaalbare topkwaliteit, een gebruiksvriendelijke website en een behulpzame klantenservice kenmerken Gezondkantoor.nl. U kunt gezondkantoor.nl via KiyOh beoordelen.

Gezondkantoor.nl
9.5
9.8

Pluspunten
Super service!!!! Ik heb een vraag gesteld over een te vervangen onderdeel van een stoel, die ik niet eens bij hen heb gekocht. Keurig antwoord gekregen dat zij dat helaas niet (kunnen) leveren. En toen... paar dagen later een mail dat ze het onderdeel tóch hebben opgespoord en bij wijze van service, het gratis zullen opsturen. Waar vindt je dat nog!!! Dikke 10, echt geweldig. Stoel doet het weer perfect!
Donjah Hartsuijker
Baarn

Gepubliceerd op: 04/04/2018

Pluspunten
Half januari bestelde ik een Varier move zadelkruk bij Gezondkantoor.nl. De levering was vlot en prima in orde. Bij het uitpakken bleek de kruk beschadigd. Er werd vrijwel direct een nieuwe kruk geleverd. Ik had deze twee maanden in gebruik toen de gasveer bij optillen plots losschoot van de voet. Gezondkantoor.nl heeft direct een nieuwe kruk geleverd (de 2e dus!) en bovendien kregen we een lekkere taart toegestuurd om het leed te verzachten. Dat noem ik nog een klantenservice!! Bravo!

Zangstudio Annemiek Maissan
Hoogland

Gepubliceerd op: 15/03/2018

Pluspunten
Prima service en goede afhandeling van problemen. Ietsje te goed bijna (zonder overleg pro-actief een kwalitatief zelfs iets beter alternatief opgestuurd). Toen ik aangaf wat voor mij de elementen van belang waren, was het ook geen enkel probleem om het product alsnog voor de juiste versie om te ruilen!
Duurde lang voordat ik een verzendmelding kreeg, terwijl het product volgens de site op voorraad was. Bleek toch besteld te moeten worden met wat langere levertijd.
Tips:
- meldt op de site ook als je iets niet op voorraad hebt (bijv. "Op voorraad bij leverancier, levertijd 5 dagen")
- overleg eerst even met de klant ;-)
Christiaan

Gepubliceerd op: 01/03/2018

Pluspunten
Ik moet zeggen dat jullie een geweldige service bieden waar een persoon met klachten zoals ik veel baat bij heeft. Hartelijk dank daarvoor.

Corien
Oude Tonge

Gepubliceerd op: 29/06/2017

Pluspunten
Goede en vriendelijke communicatie over het product waar ik nog enkele vragen over had. Toen ik mijn nieuweVarier zadelkruk en voetpad via de website besteld had zijn deze snel geleverd. Ik beveel dit bedrijf dan ook aan iedereen van harte aan! Jullie zien mij zeker terug op jullie website.
Heb ik niet, alles was naar tevredenheid.
Dhr. de Visser
Oosterhout

Gepubliceerd op: 12/04/2017

Pluspunten
Goede site en soepel bestelproces. Vriendelijke en behulpzame medewerkers. Snelle 1 e levering.
Afhandeling foute levering kan beter. Verzend controle onder de maat. Melding verkeerde levering komt via email binnen bij persoon met partime aanwezigheid. Omruilen duurt, niet alleen hierdoor, erg lang (1-week)
Antwoord Gezondkantoor.nl
Beste heer Breems, Bedankt voor het invullen van onze beoordeling! De 1e zadelkruk hebben wij geleverd n.a.v. uw telefoontje waarin u vertelde de betaling niet zelf te kunnen voldoen. Wij hebben toen, om u snel te kunnen helpen, de kruk nog dezelfde dag (in goed vertrouwen op betaling) verstuurd. Helaas is toen de verkeerde gasveer geleverd, nogmaals onze oprechte excuses hiervoor! Doordat de geleverde kruk, na montage, voor verzending niet makkelijk meer uit elkaar te halen is, hebben wij onze service-medewerker gestuurd. Dat dit uiteindelijk (in overleg met u) enkele dagen duurde kwam door drukte met leveringen, niet door parttime werk van één medewerker. Wij hopen dat u veel plezier heeft van uw kruk en zien u graag terug in onze webshop
Hugo

Gepubliceerd op: 31/03/2017

Pluspunten
Ik ben erg tevreden. De snelle levering, het telefonische persoonlijk contact en advies en uiteindelijk ook het product en de levering. Chapeau!

M. Engelen
Delden

Gepubliceerd op: 03/03/2017

savanja
leiden

Gepubliceerd op: 02/11/2016

Pluspunten
Communicatie, vriendelijkheid, uitzoek producten
Levertijd was 6 weken omdat stoel niet voorradig was, maar ik ben goed op de hoogte gehouden en de stoel is keurig netjes afgeleverd op een samen afgesproken dag.
A. Van der Heiden

Gepubliceerd op: 02/11/2016