Website: http://www.gerritsmainterieur.nl/
Adres: Kloekhorststraat 49 9401 BB
Plaats: Assen

Gerritsma Interieur is al meer dan 100 jaar actief in design interieur, zo bestaat ons assortiment uit banken, eetkamerstoelen, kasten, fauteuils, tafels, verlichting, raambekleding, spiegels, klokken, verf en accessoires. Daarnaast zijn er nog veel meer mooie producten te vinden in onze webshop en winkel.

Al onze producten zijn van hoogwaardige kwaliteit, wij werken samen met fabrikanten als: Tecta, Label, Vitra, Kettnaker, Team by Wellis, Rolf Benz, De Sede, FSM, Iittala, Vipp, Montis, Draenert, Tonelli, Tobias Grau, Baltensweiler, Brand en van Egmond en nog veel meer prachtige merken.

Gerritsma Interieur
9.5
19788 keer bekeken

Pluspunten

Kreeg anderhalve (werk)dag na bestellen telefoontje van Gerritsma medewerker dat bestelde product niet op voorraad was (product stond wel op voorraad aangegeven op de website). Kreeg product uiteindelijk 2 weken later. Dat op zich geen probleem. Wat ik jammer vond is dat ik de dag waarop ik had verwacht dat pakketje thuis zou worden afgeleverd heb gewacht op de postbode. Vandaar dat het voor mij prettiger was geweest als ik eerder op de hoogte was geweest. Dan had ik niet op de postbode gewacht. Toen ik dit zei tegen de medewerker die mij belde werd er vrij laconiek gereageerd.

Gepubliceerd op: 11/01/2019