Website: http://www.gerritsmainterieur.nl/
Adres: Kloekhorststraat 49 9401 BB
Plaats: Assen

Gerritsma Interieur is al meer dan 100 jaar actief in design interieur, zo bestaat ons assortiment uit banken, eetkamerstoelen, kasten, fauteuils, tafels, verlichting, raambekleding, spiegels, klokken, verf en accessoires. Daarnaast zijn er nog veel meer mooie producten te vinden in onze webshop en winkel.

Al onze producten zijn van hoogwaardige kwaliteit, wij werken samen met fabrikanten als: Tecta, Label, Vitra, Kettnaker, Team by Wellis, Rolf Benz, De Sede, FSM, Iittala, Vipp, Montis, Draenert, Tonelli, Tobias Grau, Baltensweiler, Brand en van Egmond en nog veel meer prachtige merken.

Gerritsma Interieur
9.5

Pluspunten
Vlotte service , snelle afhandeling

Gepubliceerd op: 25/06/2017

Pluspunten
Vipp wandplank besteld, had hem dezelfde week al aan de muur. Al met al goede service
Ik heb geen idee
Jansen
Lelystad

Pluspunten

Ik bestelde een VIPP wandschap. Op de website geeft het bedrijf aan dat dit product op voorraad is. Na bestelling kreeg ik een email dat het product uit Kopenhagen moet komen en de week erop wordt geleverd. Misschien wat helderder communiceren, dan schep je ook geen verwachtingen.
Antwoord Gerritsma Interieur
Dank voor uw opdracht en dank voor de feedback / review. We streven ernaar om alles op voorraad te hebben in onze winkel in Nederland. Er word echter ook wel eens wat verkocht en zo kan het zijn dat we het hier even niet hebben. Dan is het altijd op voorraad in Kopenhagen. We krijgen wekelijks aanvullingen vanuit het Vipp hoofkantoor in Denemarken. De levertijd is zo vrij kort. Mocht er tijdsdruk zijn en u wilt zeker weten dat het er is, dan kunt u ons ook even bellen of mailen. Met vriendelijke groeten. Gerritsma interieur Marcel Tillema
Adriaan

Gepubliceerd op: 25/06/2017

Pluspunten
Snelle levering en goede service
Track and trace code bij de verzending

Gepubliceerd op: 15/06/2017

Pluspunten
erg goede service!

ellen
wageningen

Gepubliceerd op: 09/06/2017

Pluspunten
Bestelling snel geleverd via de gratis verzending en netjes als extraatje een instructie voor montage via de email meegestuurd gekregen. Helemaal tevreden.

Gepubliceerd op: 06/06/2017

Pluspunten
Snel en klantgericht

Bart
Landsmeer

Gepubliceerd op: 30/05/2017

Pluspunten
Groot assortiment, mijn bestelling was echter niet op voorraad. Werd daarover snel geïnformeerd en het product werd binnen 10 dagen alsnog geleverd. Geen verzendkosten.

Christine

Gepubliceerd op: 17/05/2017

Pluspunten
Product was niet aanwezig bij bestelling, maar dit werd op een prettige manier gecommuniceerd, waarna binnen een week alsnog verstuurd. Top

Frank
Amstelveen

Gepubliceerd op: 15/05/2017

Pluspunten
Prima prijs voor een Alessi fluitketel, die ik online heb besteld en twee dagen later heb ontvangen. Keurig.

Sara Sietzema
Noordwolde