Website: http://www.gerritsmainterieur.nl/
Adres: Kloekhorststraat 49 9401 BB
Plaats: Assen

Gerritsma Interieur is al meer dan 100 jaar actief in design interieur, zo bestaat ons assortiment uit banken, eetkamerstoelen, kasten, fauteuils, tafels, verlichting, raambekleding, spiegels, klokken, verf en accessoires. Daarnaast zijn er nog veel meer mooie producten te vinden in onze webshop en winkel.

Al onze producten zijn van hoogwaardige kwaliteit, wij werken samen met fabrikanten als: Tecta, Label, Vitra, Kettnaker, Team by Wellis, Rolf Benz, De Sede, FSM, Iittala, Vipp, Montis, Draenert, Tonelli, Tobias Grau, Baltensweiler, Brand en van Egmond en nog veel meer prachtige merken.

Gerritsma Interieur

Pluspunten
Snelle service. Goede informatie over de levering.

Dennis
Leeuwarden

Gepubliceerd op: 29/09/2018

Pluspunten
goede, heel duidelijke web site, snelle levering. EN heel goed up to date gehouden over verloop van de bestelling.

POLMAN B.V.

Gepubliceerd op: 18/09/2018

Pluspunten
Fijne, duidelijke website en vanwege een vraag telefonisch contact gehad met een hele vriendelijke mevrouw waarmee ik naast antwoord op mijn vraag ook een vrolijk gesprek heb gehad. Superblij met onze, nieuwe aanwinst, Vipp toiletborstel. Dank!
Nvt
Claudine

Gepubliceerd op: 12/09/2018

Pluspunten
Snel en mooi verpakt geleverd, factuur via mail en bij product.

Vincent
Wijchen

Gepubliceerd op: 11/09/2018

Pluspunten
Goede info, snel en correct.

René Klunder
Vroomshoop

Gepubliceerd op: 04/08/2018

Pluspunten
Zeer snelle levering

Sandra

Gepubliceerd op: 12/06/2018

Pluspunten
Wij zijn geweldig geholpen door Meneer Tillema van Gerritsma interieur! Na enkele jaren trouwe dienst ging onze Vipp vuilnisbak kapot, welke wij in Breda gekocht hadden. Toen deze niet meer te repareren bleek heeft meneer Tillema contact gelegd met Vipp. Inmiddels hebben we een compleet nieuwe vuilnisbak toegestuurd gekregen, geheel binnen de garantie! Top service!

Maartje

Gepubliceerd op: 09/05/2018

Pluspunten
Goede communicatie
Gerritsma moet problemen zelf afhandelen en niet snel terug verwijzen naar de leverancier. Indien er een mail wordt verstuurd door Gerritsma lijkt het alsof de leverancier altijd kwaliteit levert en moet je als klant maar bewijzen dat dat niet zo is. Indien je een artikel retour stuurt dan krijg je geen terugkoppeling meer dat het artikel bijvoorbeeld beneden kwaliteit was. Je blijft dus met een schuldgevoel achter. Verder heb ik iedere keer contact op moeten nemen, zelfs op het moment dat de leverancier vergeten was een nieuw artikel te sturen. En dan nog krijg je van Gerritsma te horen dat de leverancier op dat moment in Zwitserland op een beurs is enz. enz.. Tip is dus dat Gerritsma een vinger aan de pols moet houden en het kan dus niet zo zijn dat de koper overal achter aan moet.
Antwoord Gerritsma Interieur
Geachte mijnheer, hartelijk dank voor uw feedback. We zullen het meenemen om onze kwaliteit in serviceverlening te verbeteren. Jammer dat het in uw beleving niet goed liep. Op de achtergrond werd er wel degelijk aan gewerkt. Het vroeg de nodige aandacht, communicatie en geregel. Gelukkig hebben we uw terechte reclamatie redelijk vlot met u op kunnen lossen. Soms zijn wij afhankelijk van een toeleverancier. Heel veel plezier van uw aankoop. Met vriendelijke groeten. Gerritsma Interieur, Marcel Tillema
Rene

Gepubliceerd op: 23/04/2018

Pluspunten
Mooie, duidelijke site en supersnelle levering .

Marjolein
Soest

Gepubliceerd op: 13/03/2018

Pluspunten
Ik ben de eeuwige twijfelaar. Dit was geen enkel probleem hier. Twee keer de kleur gewijzigd en kreeg toen te horen dat als ik na ontvangst weer twijfelde het nogmaals mocht veranderen.
Annemien
Uden