Website: http://www.gerritsmainterieur.nl/
Adres: Kloekhorststraat 49 9401 BB
Plaats: Assen

Gerritsma Interieur is al meer dan 100 jaar actief in design interieur, zo bestaat ons assortiment uit banken, eetkamerstoelen, kasten, fauteuils, tafels, verlichting, raambekleding, spiegels, klokken, verf en accessoires. Daarnaast zijn er nog veel meer mooie producten te vinden in onze webshop en winkel.

Al onze producten zijn van hoogwaardige kwaliteit, wij werken samen met fabrikanten als: Tecta, Label, Vitra, Kettnaker, Team by Wellis, Rolf Benz, De Sede, FSM, Iittala, Vipp, Montis, Draenert, Tonelli, Tobias Grau, Baltensweiler, Brand en van Egmond en nog veel meer prachtige merken.

Gerritsma Interieur

Pluspunten
Goede communicatie
Gerritsma moet problemen zelf afhandelen en niet snel terug verwijzen naar de leverancier. Indien er een mail wordt verstuurd door Gerritsma lijkt het alsof de leverancier altijd kwaliteit levert en moet je als klant maar bewijzen dat dat niet zo is. Indien je een artikel retour stuurt dan krijg je geen terugkoppeling meer dat het artikel bijvoorbeeld beneden kwaliteit was. Je blijft dus met een schuldgevoel achter. Verder heb ik iedere keer contact op moeten nemen, zelfs op het moment dat de leverancier vergeten was een nieuw artikel te sturen. En dan nog krijg je van Gerritsma te horen dat de leverancier op dat moment in Zwitserland op een beurs is enz. enz.. Tip is dus dat Gerritsma een vinger aan de pols moet houden en het kan dus niet zo zijn dat de koper overal achter aan moet.
Rene

Gepubliceerd op: 23/04/2018

Pluspunten
Mooie, duidelijke site en supersnelle levering .

Marjolein
Soest

Gepubliceerd op: 13/03/2018

Pluspunten
Ik ben de eeuwige twijfelaar. Dit was geen enkel probleem hier. Twee keer de kleur gewijzigd en kreeg toen te horen dat als ik na ontvangst weer twijfelde het nogmaals mocht veranderen.
Annemien
Uden

Gepubliceerd op: 07/03/2018

Pluspunten
Snelle service, goede kwaliteit.
Ga zo door!
Gouda

Gepubliceerd op: 06/03/2018

Pluspunten
Goede en duidelijke communicatie over levering en gratis verzending!

Hans
Apeldoorn

Gepubliceerd op: 02/03/2018

Pluspunten
Snel geleverd, fijn contact
Arjen
Leeuwarden

Gepubliceerd op: 02/03/2018

Pluspunten
Snel en goed verpakt geleverd. Ons probleem bij het aansluiten van de twee bestelde lampjes werd snel en goed opgepakt. Uitstekende service.

Johan
Boxtel

Gepubliceerd op: 11/02/2018

Pluspunten
Snelle levering en geen bezorgkosten.

Astrid

Gepubliceerd op: 10/02/2018

Pluspunten
Correcte verwerking van mijn order, correcte levering en zorgvuldige en stevige verpakking zodat alles mooi en zonder schade is aangekomen.

Kristof
Belgiƫ

Gepubliceerd op: 25/01/2018

Pluspunten
Spoedige en nette levering.

Junko
Voorschoten