Website: www.gereedschapcentrum.nl
Adres: Jellinghausstraat 37 5048AZ
Plaats: tilburg

Gereedschapcentrum.nl is een flexibel bedrijf dat gespecialiseerd is in de (online) verkoop van professioneel gereedschap. Sinds 2007 zijn wij actief in de gereedschapsbranche en leveren professioneel gereedschap tegen scherpe prijzen. Wij beschikken niet over een duur winkelpand en hanteren lage winstmarges. Zo kunnen wij onze prijzen laag houden. Neem de proef op de som en vergelijk onze prijzen met de prijzen van andere gereedschapleveranciers op het internet.

Bezoek Gereedschapcentrum

Gereedschapcentrum.nl

Terug naar alle beoordelingen

Pluspunten
Snelle levering, goede communicatie en nette prijzen!
Zorgen dat het goede artikel geleverd wordt.

Gepubliceerd op: 17/08/2019

Hoogland

Gepubliceerd op: 16/08/2019

Pluspunten
Prima producten
De levering,de productbeoordeling is sneller dan de levering want het is nog niet binnen.altijd drama met post.nl
Maurice

Gepubliceerd op: 11/08/2019

Pluspunten
Helaas kan ik geen goede beoordeling geven. IK heb woensdag voor 11uur besteld, er waren nog ventilatoren in voorraad. Bij mijnbericht stond dat hij de volgende dag tussen ong. 9 en 12 zou worden bezorgd. Dus donderdag gewacht, nog eens gekeken en de aflevering was ineens de volgende dag. Donderdag weer gewacht en uiteindelijk weer gekeken, toen stond weer de vogende dag levering. dus op zaterdag. wat dsn eindelijk gebeurde. Geef dan gewoon aan dat jullie je belofte niet waar kunnen maken. En als ik bel lukt dat niet, maar alleen allerlei ander manieren. uiteindelijk via de chat vanjullie gedaan en géén reactie. Ziek op bed liggen en dan wachten op een ventilator waarvan beloofd was dat hij de volgende dag zou worden geleverd. Bedankt

Antwoord Gereedschapcentrum.nl
Hartelijk dank voor uw review. Excuses voor de vertraging in de bezorging. PostNL had afgelopen week drukte waardoor de bezorging van de pakketten inderdaad vertraging opliep. In ieder geval fijn te lezen dat het pakket alsnog goed bij u bezorgd is.
Betty
Maasbracht

Gepubliceerd op: 10/08/2019

Pluspunten
Prijs is prima.
Voor elf uur besteld is niet dr volgende dag geleverd. Las ook heel veel klachten hier over. Beloof dit niet als dit niet waar gemaakt kan worden.

Schep was slecht verpakt aan de onderkant, het blad was door het bubbeltjesplastic heen gesletene met transport en licht beschadigt, klein stukje karton om
Het blad had dit voorkomen. Voor mij geen probleem, maar als je hem bijvoorbeeld kado wil geven dan moet ie gewoon netjes zijn.

Gepubliceerd op: 31/07/2019

Pluspunten
Ze verkopen snel.
Helaas zijn ze niet eerlijk over de levering en geven postnl de schuld. Wel raar heb het inmiddels elders besteld en dat was er wel de volgende dag ook via postnl dus het ligt niet zo zeer aan postnl maar aan hun.
Antwoord Gereedschapcentrum.nl
Hartelijk dank voor uw review. Mijn excuses voor de vertraging in de bezorging. Mocht u het pakket nog niet goed hebben ontvangen dan horen wij dat graag. U kunt in dit geval contact opnemen met onze klantenservice.
Koeltechniek Westerhof
Terneuzen

Gepubliceerd op: 18/07/2019

Pluspunten
Goede prijs voor kwaliteit gereedschap
de levertijd aanhouden er staat voor 22.59 besteld de volgende dag in huis maar ik moest 3 dagen op de eerste levering wachten en 2 weken op de rest .
beantwoord de mail als het gaat over levertijd .
ik heb ze telefonisch kunnen bereiken omdat ik invoerde dat het bestellen van nieuwe producten niet lukte ander word je elke keer naar het contactformulier verwezen en werd de verbinding verbroken .
Loodgietersbedrijf J.Caspers
Warmond

Gepubliceerd op: 03/07/2019

Pluspunten
Redelijk Goede prijs kwaliteitverhouding
Als je zegt morgen in huis doe dat dan ook,
Zeg anders ; overmorgen in huis

Gepubliceerd op: 10/06/2019

Pluspunten
Ondanks de late levering hebben ze vaak wel goede kwaliteit spullen.
Voor gereedschapscentrum gekozen omdat ik daar tot 23:00 kon bestellen en het dan volgende dag in huis zou hebben, ondanks dit product hier wel duurder was dan elders. Ik heb rond 8 uur 's avonds de bestelling gedaan en kreeg het vervolgens pas 2 dagen later binnen.
Corné

Gepubliceerd op: 09/06/2019