Website: www.gereedschapcentrum.nl
Adres: Jellinghausstraat 37 5048AZ
Plaats: tilburg

Gereedschapcentrum.nl is een flexibel bedrijf dat gespecialiseerd is in de (online) verkoop van professioneel gereedschap. Sinds 2007 zijn wij actief in de gereedschapsbranche en leveren professioneel gereedschap tegen scherpe prijzen. Wij beschikken niet over een duur winkelpand en hanteren lage winstmarges. Zo kunnen wij onze prijzen laag houden. Neem de proef op de som en vergelijk onze prijzen met de prijzen van andere gereedschapleveranciers op het internet.

Bezoek Gereedschapcentrum

Gereedschapcentrum.nl

Terug naar alle beoordelingen

Pluspunten
Niet veel na deze bestelling
De foto,s op site overeen laten komen met de spullen die je besteld
Pz2 bitjes met gereduceerde kop besteld en vervolgens gewone Pz2 bitjes leveren voor de dure prijs valt mij een beetje tegen.
Plus dat je de volgende dag zonder goede bitjes staat
Antwoord Gereedschapcentrum.nl
Hartelijk dank voor uw review. Excuses dat het geleverde product anders was dan afgebeeld op de website. Dit is doorgezet zodat het aangepast kan worden. Inmiddels heeft u de bits geretourneerd en het aankoopbedrag wordt u deze week terugbetaald.
R.C.H onderhoud

Gepubliceerd op: 05/03/2020

Pluspunten
Word opgestuurd op de datum wanneer je hem aangeeft! Goede prijs.
Als je iets opstuurt in een doos met verpakking kan er moeilijk krassen op de boormachine zitten. Zonde
Antwoord Gereedschapcentrum.nl
Hartelijk dank voor uw review. Excuses voor de beschadigingen op uw machine. Wij hebben u per e-mail op de hoogte gebracht. Wij willen u vragen op de e-mail te reageren zodat wij samen tot een oplossing kunnen komen.

Gepubliceerd op: 29/02/2020

Antwoord Gereedschapcentrum.nl
Hartelijk dank voor uw review. Op het moment dat een haakse slijper geen softstart heeft, dan kan het inderdaad zo zijn dat de stoppen door slaan. Daarom adviseren wij altijd een model met softstart. Mocht u advies willen kunt u altijd contact opnemen met een van onze productspecialisten.
Kees
Apeldoorn

Gepubliceerd op: 23/02/2020

Pluspunten
Beoordeling gaat over 1 product

Antwoord Gereedschapcentrum.nl
Hartelijk dank voor uw review. Deze afzuigset is geschikt voor de modellen D27105/7 TGS. Mocht uw model afkortzaag afwijken, dan kan het inderdaad zo zijn dat de aansluiting niet past. Voor advies kunt u altijd even contact opnemen met onze klantenservice.
Echt Design

Gepubliceerd op: 03/02/2020

Pluspunten

Leveren volgens afspraak. Makita is nog niet geleverd...
Antwoord Gereedschapcentrum.nl
Hartelijk dank voor uw review. Een enkele keer keer is de levertijd langer dan verwacht, onze excuses hiervoor. Inmiddels is alles geleverd. Mocht u het nog niet goed ontvangen hebben, dan horen wij het graag.
Joseph
Sint jansteen

Gepubliceerd op: 21/01/2020

Pluspunten
kan ik op dit moment niet geven,dit is afhankelijk van de snelheid waarmee de onjuiste levering hersteld gaat worden.?
Er is mij een onjuist product geleverd,de afhandeling hiervan vind ik te lang duren.betreft ordernr. OL-110328179
Antwoord Gereedschapcentrum.nl
Hartelijk dank voor uw review. Excuses dat u een verkeerd artikel heeft ontvangen. Inmiddels hebben wij uw retour verzoek in behandeling genomen en u per e-mail op de hoogte gebracht.

Gepubliceerd op: 28/10/2019

Pluspunten
Ze nemen de telefoon nog aan met moeite... na bijna 5 weken wachten en geen Express zending maken van de nalevering .. toch een klein waterpasje en een zakje drop gekregen als compensatie..
Snellere levertijd.. betere inpakkers/controleurs.. een product volledig leveren.. NAZORG.. niet iets beloven wat de volgende dag toch niet nagekomen wordt.. spoedzending maken als iemand al 3 weken wacht en dan een klacht in dient als het product incompleet is geleverd.
Antwoord Gereedschapcentrum.nl
Ontzettend vervelend dat de levering niet in orde was. We gaan u een nieuw product toesturen, dit moet echter ingekocht worden. We werken er hard aan dit zo snel mogelijk op te lossen.
Rudy

Gepubliceerd op: 14/09/2019

Pluspunten
Ze nemen de telefoon nog aan met moeite

31/08/2019

Pluspunten

klantendienst moet proactiever werken.
Antwoord Gereedschapcentrum.nl
Hartelijk dank voor uw review. Onze excuses dat u niet correct geholpen bent. Feedback nemen we natuurlijk graag ten harte. Graag horen we dan ook waar u tegenaan gelopen bent. U kunt hiervoor contact opnemen met onze klantenservice.
Stef

Gepubliceerd op: 02/09/2019

Pluspunten
Prijsvechter op gebied van Makita gereedschap, en ook vaak de goedkoopste.
Dit bedrijf is helaas geen Makita dealer, waardoor je al 1-0 achter staat als je op garantie wil beroepen. Daarnaast doe je hierdoor niet mee aan acties zoals gratis accu's, laders of tassen. Volgens mij is dat niets geks, aangezien 20 andere webwinkels dit wel zijn.
Antwoord Gereedschapcentrum.nl
Hartelijk dank voor uw review. Het klopt inderdaad dat wij geen Makita dealer zijn. Daarvoor in de plaats zijn wij onder andere erkend Bosch dealer. Overigens heeft u gewoon recht op 3 jaar garantie op Makita machines. Mocht u hier nog vragen over hebben kunt u natuurlijk altijd even contact opnemen met onze klantenservice.
Thijs
Oss

Gepubliceerd op: 14/08/2019

Pluspunten
Mooie site, veel keus. Helaas geen telefoonnummer makkelijk vindbaar
Zorg dat je telefonisch bereikbaar bent en dat het telefoonnummer beter te vinden is.
Zeer irritant wanneer je slechts contact lijkt te kunnen hebben via mail, schept geen vertrouwen wanneer duur product niet binnen de levertijd leverbaar blijkt. Is dan al betaald!
Antwoord Gereedschapcentrum.nl
Hartelijk dank voor uw review. Inmiddels is onze nieuwe klantenservice pagina online. Ons telefoonnummer is, samen met onze andere contactmogelijkheden, makkelijk terug te vinden op onze website.
Germen
Emmen