Website: www.gereedschapcentrum.nl
Adres: Jellinghausstraat 37 5048AZ
Plaats: tilburg

Gereedschapcentrum.nl is een flexibel bedrijf dat gespecialiseerd is in de (online) verkoop van professioneel gereedschap. Sinds 2007 zijn wij actief in de gereedschapsbranche en leveren professioneel gereedschap tegen scherpe prijzen. Wij beschikken niet over een duur winkelpand en hanteren lage winstmarges. Zo kunnen wij onze prijzen laag houden. Neem de proef op de som en vergelijk onze prijzen met de prijzen van andere gereedschapleveranciers op het internet.

Bezoek Gereedschapcentrum

Gereedschapcentrum.nl

Terug naar alle beoordelingen

Pluspunten

Leveren volgens afspraak. Makita is nog niet geleverd...
Antwoord Gereedschapcentrum.nl
Hartelijk dank voor uw review. Een enkele keer keer is de levertijd langer dan verwacht, onze excuses hiervoor. Inmiddels is alles geleverd. Mocht u het nog niet goed ontvangen hebben, dan horen wij het graag.
Joseph
Sint jansteen

Gepubliceerd op: 21/01/2020

Pluspunten
kan ik op dit moment niet geven,dit is afhankelijk van de snelheid waarmee de onjuiste levering hersteld gaat worden.?
Er is mij een onjuist product geleverd,de afhandeling hiervan vind ik te lang duren.betreft ordernr. OL-110328179
Antwoord Gereedschapcentrum.nl
Hartelijk dank voor uw review. Excuses dat u een verkeerd artikel heeft ontvangen. Inmiddels hebben wij uw retour verzoek in behandeling genomen en u per e-mail op de hoogte gebracht.

Gepubliceerd op: 28/10/2019

Pluspunten
Ze nemen de telefoon nog aan met moeite... na bijna 5 weken wachten en geen Express zending maken van de nalevering .. toch een klein waterpasje en een zakje drop gekregen als compensatie..
Snellere levertijd.. betere inpakkers/controleurs.. een product volledig leveren.. NAZORG.. niet iets beloven wat de volgende dag toch niet nagekomen wordt.. spoedzending maken als iemand al 3 weken wacht en dan een klacht in dient als het product incompleet is geleverd.
Antwoord Gereedschapcentrum.nl
Ontzettend vervelend dat de levering niet in orde was. We gaan u een nieuw product toesturen, dit moet echter ingekocht worden. We werken er hard aan dit zo snel mogelijk op te lossen.
Rudy

Gepubliceerd op: 14/09/2019

Pluspunten
Ze nemen de telefoon nog aan met moeite

31/08/2019

Pluspunten

klantendienst moet proactiever werken.
Antwoord Gereedschapcentrum.nl
Hartelijk dank voor uw review. Onze excuses dat u niet correct geholpen bent. Feedback nemen we natuurlijk graag ten harte. Graag horen we dan ook waar u tegenaan gelopen bent. U kunt hiervoor contact opnemen met onze klantenservice.
Stef

Gepubliceerd op: 02/09/2019

Pluspunten
Prijsvechter op gebied van Makita gereedschap, en ook vaak de goedkoopste.
Dit bedrijf is helaas geen Makita dealer, waardoor je al 1-0 achter staat als je op garantie wil beroepen. Daarnaast doe je hierdoor niet mee aan acties zoals gratis accu's, laders of tassen. Volgens mij is dat niets geks, aangezien 20 andere webwinkels dit wel zijn.
Antwoord Gereedschapcentrum.nl
Hartelijk dank voor uw review. Het klopt inderdaad dat wij geen Makita dealer zijn. Daarvoor in de plaats zijn wij onder andere erkend Bosch dealer. Overigens heeft u gewoon recht op 3 jaar garantie op Makita machines. Mocht u hier nog vragen over hebben kunt u natuurlijk altijd even contact opnemen met onze klantenservice.
Thijs
Oss

Gepubliceerd op: 14/08/2019

Pluspunten
Mooie site, veel keus. Helaas geen telefoonnummer makkelijk vindbaar
Zorg dat je telefonisch bereikbaar bent en dat het telefoonnummer beter te vinden is.
Zeer irritant wanneer je slechts contact lijkt te kunnen hebben via mail, schept geen vertrouwen wanneer duur product niet binnen de levertijd leverbaar blijkt. Is dan al betaald!
Antwoord Gereedschapcentrum.nl
Hartelijk dank voor uw review. Inmiddels is onze nieuwe klantenservice pagina online. Ons telefoonnummer is, samen met onze andere contactmogelijkheden, makkelijk terug te vinden op onze website.
Germen
Emmen

Gepubliceerd op: 29/07/2019

Pluspunten
.............................
zeggen wat je doet // en doen wat je zegt !!
U. A Tepper

Gepubliceerd op: 14/06/2019

Pluspunten
retour service is goed en snel geregeld
Ik heb melding gemaakt dat de set niet past op DW711, en daar een andere set voor nodig is. deze set, de DE7779 heb ik ergens anders vandaan en deze past wel. op zich geen probleem, maar ik krijg een melding van de klantenservice dat beide sets geschikt zijn, maar de DE7779 beter past. Wat een onzin!!! DE7778 past NIET en DE7779 past WEL.
Reinier
Hendrik-ido-ambacht

Gepubliceerd op: 10/06/2019

Pluspunten

Ruim gesorteerd, zichtbaar op het internet.
Antwoord Gereedschapcentrum.nl
Hartelijk dank voor uw review. Mijn excuses dat u de bestelling nog niet compleet heeft ontvangen. Het ontbrekende item staat voor u in bestellen en sturen wij u zo snel mogelijk na wanneer het hier weer op voorraad is. Mocht u hier nog vragen over hebben kunt u natuurlijk altijd contact opnemen met onze klantenservice.
MATAKA

Gepubliceerd op: 26/05/2019

Pluspunten
Verkopen goed gereedschap
Doen niet mee aan aktie van Makita, waardoor ik nog een keer 50 euro moet betalen voor de “gratis” accu’s. Mooi verdienmodel :(
Set geleverd met verkeerd apparaat
Antwoord Gereedschapcentrum.nl
Hartelijk dank voor uw review. Wij zijn geen Makita dealer, dat betekent dat wij niet mee doen aan de actie. Wij weten van het bestaan van de actie en kijken daarom altijd hoe we de klant tegemoet kunnen komen. Helaas kan ik op basis van de gegevens niet terug zien over welke order het gaat. Mocht u hier nog vragen hebben dan willen wij u adviseren contact op te nemen met onze klantenservice.
Harold
Frederiksoord