Website: www.gereedschapcentrum.nl
Adres: Jellinghausstraat 37 5048AZ
Plaats: tilburg

Gereedschapcentrum.nl is een flexibel bedrijf dat gespecialiseerd is in de (online) verkoop van professioneel gereedschap. Sinds 2007 zijn wij actief in de gereedschapsbranche en leveren professioneel gereedschap tegen scherpe prijzen. Wij beschikken niet over een duur winkelpand en hanteren lage winstmarges. Zo kunnen wij onze prijzen laag houden. Neem de proef op de som en vergelijk onze prijzen met de prijzen van andere gereedschapleveranciers op het internet.

Bezoek Gereedschapcentrum

Gereedschapcentrum.nl

Terug naar alle beoordelingen

Pluspunten
Prijsvechter op gebied van Makita gereedschap, en ook vaak de goedkoopste.
Dit bedrijf is helaas geen Makita dealer, waardoor je al 1-0 achter staat als je op garantie wil beroepen. Daarnaast doe je hierdoor niet mee aan acties zoals gratis accu's, laders of tassen. Volgens mij is dat niets geks, aangezien 20 andere webwinkels dit wel zijn.
Antwoord Gereedschapcentrum.nl
Hartelijk dank voor uw review. Het klopt inderdaad dat wij geen Makita dealer zijn. Daarvoor in de plaats zijn wij onder andere erkend Bosch dealer. Overigens heeft u gewoon recht op 3 jaar garantie op Makita machines. Mocht u hier nog vragen over hebben kunt u natuurlijk altijd even contact opnemen met onze klantenservice.
Thijs
Oss

Gepubliceerd op: 14/08/2019

Pluspunten
Mooie site, veel keus. Helaas geen telefoonnummer makkelijk vindbaar
Zorg dat je telefonisch bereikbaar bent en dat het telefoonnummer beter te vinden is.
Zeer irritant wanneer je slechts contact lijkt te kunnen hebben via mail, schept geen vertrouwen wanneer duur product niet binnen de levertijd leverbaar blijkt. Is dan al betaald!
Antwoord Gereedschapcentrum.nl
Hartelijk dank voor uw review. Inmiddels is onze nieuwe klantenservice pagina online. Ons telefoonnummer is, samen met onze andere contactmogelijkheden, makkelijk terug te vinden op onze website.
Germen
Emmen

Gepubliceerd op: 29/07/2019

Pluspunten
.............................
zeggen wat je doet // en doen wat je zegt !!
U. A Tepper

Gepubliceerd op: 14/06/2019

Pluspunten
retour service is goed en snel geregeld
Ik heb melding gemaakt dat de set niet past op DW711, en daar een andere set voor nodig is. deze set, de DE7779 heb ik ergens anders vandaan en deze past wel. op zich geen probleem, maar ik krijg een melding van de klantenservice dat beide sets geschikt zijn, maar de DE7779 beter past. Wat een onzin!!! DE7778 past NIET en DE7779 past WEL.
Reinier
Hendrik-ido-ambacht

Gepubliceerd op: 10/06/2019

Pluspunten

Ruim gesorteerd, zichtbaar op het internet.
Antwoord Gereedschapcentrum.nl
Hartelijk dank voor uw review. Mijn excuses dat u de bestelling nog niet compleet heeft ontvangen. Het ontbrekende item staat voor u in bestellen en sturen wij u zo snel mogelijk na wanneer het hier weer op voorraad is. Mocht u hier nog vragen over hebben kunt u natuurlijk altijd contact opnemen met onze klantenservice.
MATAKA

Gepubliceerd op: 26/05/2019

Pluspunten
Verkopen goed gereedschap
Doen niet mee aan aktie van Makita, waardoor ik nog een keer 50 euro moet betalen voor de “gratis” accu’s. Mooi verdienmodel :(
Set geleverd met verkeerd apparaat
Antwoord Gereedschapcentrum.nl
Hartelijk dank voor uw review. Wij zijn geen Makita dealer, dat betekent dat wij niet mee doen aan de actie. Wij weten van het bestaan van de actie en kijken daarom altijd hoe we de klant tegemoet kunnen komen. Helaas kan ik op basis van de gegevens niet terug zien over welke order het gaat. Mocht u hier nog vragen hebben dan willen wij u adviseren contact op te nemen met onze klantenservice.
Harold
Frederiksoord

Gepubliceerd op: 07/05/2019

Pluspunten

Vak product kennis ontbreekt. Verkeerde accessoires geleverd. De meegeleverde slang was niet voor luchtdruk en de spijkers niet bestemd voor deze tacker.
Antwoord Gereedschapcentrum.nl
Hartelijk dank voor uw review. Onze excuses dat u een verkeerde slang heeft ontvangen. Inmiddels is dit voor u opgelost door de juiste slang alsnog naar u te verzenden. Mocht u de verkeerde spijkers willen retourneren dan kunt u gebruik maken van ons retourformulier op de website. Het aankoopbedrag wordt u dan uiteraard terugbetaald.
Sprundel

Gepubliceerd op: 21/03/2019

Pluspunten
Geen positieve dingen
Garantie is garantie maar je moet bijbetalen om je product op tijd thuis te hebben wand ze denken dat je het besteld om niet te gebruiken
Antwoord Gereedschapcentrum.nl
Hartelijk dank voor uw review. Mijn excuses dat uw machine na twee weken al defect blijkt te zijn. We hebben per e-mail gevraagd om een probleemomschrijving. Dit ontvangen we graag van u. Op basis hiervan kijken we graag naar een passende oplossing.
Tegelzetbedrijf
VEENENDAAL

Gepubliceerd op: 16/03/2019

Pluspunten

Info over verpakken; te minimale verzendverpakking
Antwoord Gereedschapcentrum.nl
Hartelijk dank voor uw review. We proberen onze pakketten altijd zo goed mogelijk te verpakken. Mocht dit in uw geval niet zijn gebeurd dan horen wij dat graag. Zeker ook wanneer er een beschadiging of iets dergelijks is. U kunt in dit geval contact opnemen met onze klantenservice.

Gepubliceerd op: 03/02/2019

Pluspunten
Goede prijzen.
-Correcte voorraadindicatie
-Sneller leveren
-Retouren sneller afhandelen
Antwoord Gereedschapcentrum.nl
Hartelijk dank voor uw review. Zodra we een artikel retour ontvangen proberen we het binnen vijf werkdagen af te handelen. Mocht dit in uw geval langer geduurd hebben dan bied ik u hier uiteraard mijn excuses voor aan. Mocht u nog vragen hebben over uw retour, dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice.
Vincent

Gepubliceerd op: 31/01/2019