Website: www.gereedschapcentrum.nl
Adres: Jellinghausstraat 37 5048AZ
Plaats: tilburg

Gereedschapcentrum.nl is een flexibel bedrijf dat gespecialiseerd is in de (online) verkoop van professioneel gereedschap. Sinds 2007 zijn wij actief in de gereedschapsbranche en leveren professioneel gereedschap tegen scherpe prijzen. Wij beschikken niet over een duur winkelpand en hanteren lage winstmarges. Zo kunnen wij onze prijzen laag houden. Neem de proef op de som en vergelijk onze prijzen met de prijzen van andere gereedschapleveranciers op het internet.

Bezoek Gereedschapcentrum

Gereedschapcentrum.nl

Terug naar alle beoordelingen

- Verkeerd artikel geleverd;
- Klantenservice slecht bereikbaar en onwelwillend om problemen op te
lossen;
- De mogelijkheid om te reageren op een mail van de klantenservice is niet aanwezig, je moet dan via hun contactpagina weer een nieuwe melding aanmaken;
- Slappe smoezen (het is druk). Overtuig uzelf en lees de overige reviews en de laffe reacties van het bedrijf. Als het zo druk is, neem dan minder orders aan. Een excuus om verkeerde materialen te leveren en vervolgens niet bereikbaar te zijn bestaat in mijn ogen niet;
Antwoord Gereedschapcentrum.nl
Bedankt voor uw review. Onze excuses dat de communicatie met onze klantenservice niet correct is verlopen. Wij hadden dit direct voor u op kunnen lossen. Wij zien in uw order dat afgelopen zaterdag het juiste pakket alsnog geleverd is.
Bart
Roermond

Gepubliceerd op: 02/06/2020

Pluspunten
Het ging goed...
Blijf in contact! Jullie zijn de afgelopen weken al niet meer benaderbaar, niet telefonisch en ook geen reactie meer per mail of via jullie contactformulieren. Zijn jullie er nog? Bestaan jullie nog? Failliet? Wat is er gebeurd? Hallo, is er nog iemand?
Antwoord Gereedschapcentrum.nl
Bedankt voor uw review. Momenteel zijn wij telefonisch en per chat alleen in de ochtend bereikbaar om de achterstand van de mail weg te werken. Wij zien op basis van uw emailadres geen order staan. Heeft u een order geplaatst dan vraag ik u in de ochtend contact per chat met ons te zoeken om uw vraag te beantwoorden.
Max
Rijswijk

Gepubliceerd op: 28/05/2020

Pluspunten
jammer dat communicatie niet anders mogelijk is en op mail geen antwoord komt jullie hebben veel te verbeteren zeker als het aan levering aankomt kom afspraak na wie op site staat
kom je afspraken na zeker in deze tijd
Antwoord Gereedschapcentrum.nl
Bedankt voor uw review. Het is momenteel erg druk waardoor we meer tijd nodig hebben om te reageren dan gebruikelijk. Onze excuses voor de vertraging, wij vragen u nog even geduld te hebben.
arnhem

Gepubliceerd op: 28/05/2020

Pluspunten

wel betalen maar niet leveren, geen communicatie niks. zeer slecht
Antwoord Gereedschapcentrum.nl
Bedankt voor uw review. Wij zien inderdaad dat enkele producten uit uw bestelling langer duren dan gewenst. Zodra het bij ons binnen is nemen wij contact met u op. Onze excuses voor de vertraging.
jonkers interieurbouw

Gepubliceerd op: 12/05/2020

Pluspunten
Hier nooit wat bestellen wel betalen maar niet leveren

Antwoord Gereedschapcentrum.nl
Hartelijk dank voor uw review. Het pakket is bij ons al opgehaald door PostNL. Door de Corona situatie lukt het PostNL helaas niet om op tijd te leveren. De levering kunt u volgen via de Track & Trace die u van ons heeft ontvangen. Momenteel staat deze gepland voor morgenmiddag. Mijn excuus dat er vertraging op de bezorging zit maar uw product is onderweg.
Richard
Dordrecht

Gepubliceerd op: 09/04/2020

Nvt
Antwoord Gereedschapcentrum.nl
Hartelijk dank voor uw review. Dit is zeker niet de bedoeling. Wij adviseren u contact op te nemen met onze klantenservice zodat we samen een oplossing kunnen zoeken.
van Leeuwen
Lisse

Gepubliceerd op: 03/04/2020

Slechte service .
Dure machine binnen week kapot en dan willen ze het enkel oplossen door het te versturen naar hun leverancier voor garantie
Antwoord Gereedschapcentrum.nl
Hartelijk dank voor uw review. Op het moment dat een machine beschadigd raakt tijdens het gebruik kunnen wij de machine niet zomaar meer omwisselen. We ontkomen er niet aan de machine te repareren onder garantie. We proberen dit echt zo goed en snel mogelijk voor u op te lossen zodat u verder kunt met uw klus.
Nijsten
Wanroij

Gepubliceerd op: 25/02/2020

Pluspunten
eerst maar beter gaan leveren dan kunnen over goede punt gaan praten
slecht uit leveren van bestelling
Antwoord Gereedschapcentrum.nl
Beste Remco, op uw orderbevestiging wordt aangegeven dat uw bestelling rond 27 januari wordt verwacht, dit werd ook aangegeven bij een aantal producten uit uw bestelling op onze website.
jonkers

Gepubliceerd op: 29/01/2020

Pluspunten

Meer coulance, te zakelijk, meer klantgericht graag
Antwoord Gereedschapcentrum.nl
Hartelijk dank voor uw review. Op basis van uw review kunnen wij niet zien over welke bestelling het gaat. Mocht het probleem voor u nog niet zijn verholpen, dan willen wij u vragen contact op te nemen met onze klantenservice.
J.
Westerbork

Gepubliceerd op: 14/01/2020

Pluspunten
Beloftes nakomen en leveren zoals afgesproken.
Antwoord Gereedschapcentrum.nl
Hartelijk dank voor uw review. Excuses voor de vertraging in de bezorging. Inmiddels is de bestelling geannuleerd en u het aankoopbedrag terugbetaald.
Nigel
Geldermalsen