Website: www.gereedschapcentrum.nl
Adres: Jellinghausstraat 37 5048AZ
Plaats: tilburg

Gereedschapcentrum.nl is een flexibel bedrijf dat gespecialiseerd is in de (online) verkoop van professioneel gereedschap. Sinds 2007 zijn wij actief in de gereedschapsbranche en leveren professioneel gereedschap tegen scherpe prijzen. Wij beschikken niet over een duur winkelpand en hanteren lage winstmarges. Zo kunnen wij onze prijzen laag houden. Neem de proef op de som en vergelijk onze prijzen met de prijzen van andere gereedschapleveranciers op het internet.

Bezoek Gereedschapcentrum

Gereedschapcentrum.nl

Terug naar alle beoordelingen

Pluspunten

Meer coulance, te zakelijk, meer klantgericht graag
Antwoord Gereedschapcentrum.nl
Hartelijk dank voor uw review. Op basis van uw review kunnen wij niet zien over welke bestelling het gaat. Mocht het probleem voor u nog niet zijn verholpen, dan willen wij u vragen contact op te nemen met onze klantenservice.
J.
Westerbork

Gepubliceerd op: 14/01/2020

Pluspunten
Beloftes nakomen en leveren zoals afgesproken.
Antwoord Gereedschapcentrum.nl
Hartelijk dank voor uw review. Excuses voor de vertraging in de bezorging. Inmiddels is de bestelling geannuleerd en u het aankoopbedrag terugbetaald.
Nigel
Geldermalsen

Gepubliceerd op: 10/01/2020

Pluspunten
Helaas bestelling nog niet ontvangen

Antwoord Gereedschapcentrum.nl
Hartelijk dank voor uw review. We hebben de klauwhamer inmiddels binnen gekregen. Uw bestelling wordt vandaag verzonden. Houdt rekening met 1 a 2 werkdagen voor de bezorging.
Margot Brans Brabant
Helmstraat 2 C01

Gepubliceerd op: 05/01/2020

Pluspunten

Niet op tijd geleverd. Communicatie over waar verzonden artikelen zijn is gewoon niet juist.
Antwoord Gereedschapcentrum.nl
Hartelijk dank voor uw review. Niet alle artikelen liggen standaard op voorraad in ons magazijn. De levertijd wordt op de website bij het artikel en in de orderbevestiging duidelijk gecommuniceerd. In uw geval zat er een levertijd van 8 werkdagen op uw bestelling. Inmiddels is de bestelling verzonden en bezorgd. Mocht u hierover nog vragen hebben dan horen wij dat natuurlijk graag.

Gepubliceerd op: 02/12/2019

Pluspunten

Pas als ik na 2weken eens vraag hoe het zit met me bestelling nog eens bod antwoord erg bedankt bijdeze op het alle laatst het geld overgemaakt
Antwoord Gereedschapcentrum.nl
Hartelijk dank voor uw review. Niet alle artikelen op onze website hebben wij standaard op voorraad liggen in ons magazijn. De levertijd wordt in dat geval altijd bij het product zelf en in de orderbevestiging gecommuniceerd. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat u de communicatie als bot ervaart, daar bieden wij dan ook onze excuses voor aan. Inmiddels is de bestelling naar u verzonden. Mocht u hier nog vragen over hebben dan horen wij het graag.
Ronald

Gepubliceerd op: 19/11/2019

Pluspunten

Mijn artikelen waren niet op voorraad. Ondanks de "vandaag besteld, morgen in huis" geen bericht dat er vertraging was. Na enkele werkdagen gebeld en toen zou t opgestuurd worden. Heb bijna 2 weken gewacht op de artikelen
Antwoord Gereedschapcentrum.nl
Hartelijk dank voor uw review. Niet alle artikelen op onze website hebben wij standaard op voorraad liggen in ons magazijn. Mocht het zo zijn dat er een levertijd op uw bestelling zit, dan geven we dit altijd duidelijk aan in de orderbevestiging en bij het product op de website. In uw geval was de levertijd 8 werkdagen. Inmiddels is de bestelling naar u verzonden en bezorgd. Mocht u het niet goed ontvangen hebben, dan horen wij het graag.
VDI Deuren

Gepubliceerd op: 14/11/2019

Pluspunten
Nix is positief. Jullie hebben mij 2 x aan de lijn opgehangen en heb nog steeds geen terugkoppeling gehad over mijn bestelling wat niet compleet is.
Denk aan je klanten
Antwoord Gereedschapcentrum.nl
Hartelijk dank voor uw review. Onze excuses dat u niet goed te woord bent gestaan door onze klantenservice. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Inmiddels is het probleem voor u opgelost en hebben wij de nokkensleutel en handvat nagestuurd. Mocht u nog ergens tegenaan lopen dan horen wij het graag.
Boc de Bouwer
Zoetermeer

Gepubliceerd op: 08/11/2019

Pluspunten
Zeer slecht dat ze voor een niet leverbaar product pas na 3 weken een alternatief aanbieden, wat vervolgens blijkt na 4 weken ook niet uit voorraad leverbaar is. Mogelijk na 2 maanden weer leverbaar.
De betreffende artikelen staan wel op de website als direct leverbaar. Er is geen communicatie hierover vanuit het gereedschapscentrum, ik moest na geduldig wachten steeds zelf contact opnemen over de stand van zaken. Dus hoe hun aan een beoordeling van 8.9 komen is voor mij onbegrijpbaar!

Antwoord Gereedschapcentrum.nl
Hartelijk dank voor uw review. Onze excuses voor de langere levertijd in uw bestelling. De levertijd van de frezenset was inderdaad langer dan verwacht. Op uw verzoek hebben we de frezenset geannuleerd en u het aankoopbedrag netjes terugbetaald. Mocht u het bedrag nog niet hebben ontvangen, dan horen wij het graag.
Frank
Nijmegen

Gepubliceerd op: 07/11/2019

Pluspunten
Even NIET
Ik ben heel MOE van het bedrijf Gereedschapcentrum
De laatste 4 bestellingen een GROTE puinhoop.
Niets op orde.
Nu heb ik inmiddels bijna een week geleden weer spullen besteld, men belooft het binnen 24 uur te versturen helaas geen spullen
Heb de rekening vooraf betaald DOM..krijgg weer geen spullen ondanks telefonische beloften.
Gereedschapcentrum belooft veel,maar maakt er continu een grote puinhoop van.
Ben inmiddels mijn geld kwijt,
Antwoord Gereedschapcentrum.nl
Hartelijk dank voor uw review. Excuses dat u de laatste vier bestellingen geen positieve ervaring heeft gehad. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Op basis van de review kunnen wij helaas niet zien over welke bestelling het gaat. Mocht het nog niet voor u zijn opgelost dan horen wij dat graag. We lossen het natuurlijk graag goed voor u op.
JTD
Arkel

Gepubliceerd op: 06/11/2019

Pluspunten
Prijs is goed, als je tenminste het juiste geleverd krijgt.
Het juiste product opsturen, hier nu al een week over aan het bellen en mailen..
Antwoord Gereedschapcentrum.nl
Hartelijk dank voor uw review. Na contact met onze klantenservice bleek dat wij inderdaad de bestelling incompleet hadden geleverd, onze excuses hiervoor. We hebben dit voor u hersteld en u de ontbrekende items nagezonden. Mocht u hier nog vragen over hebben dan horen wij dit natuurlijk graag.
Van Dalen Bouw
Pijnacker