Website: www.gereedschapcentrum.nl
Adres: Jellinghausstraat 37 5048AZ
Plaats: tilburg

Gereedschapcentrum.nl is een flexibel bedrijf dat gespecialiseerd is in de (online) verkoop van professioneel gereedschap. Sinds 2007 zijn wij actief in de gereedschapsbranche en leveren professioneel gereedschap tegen scherpe prijzen. Wij beschikken niet over een duur winkelpand en hanteren lage winstmarges. Zo kunnen wij onze prijzen laag houden. Neem de proef op de som en vergelijk onze prijzen met de prijzen van andere gereedschapleveranciers op het internet.

Bezoek Gereedschapcentrum

Gereedschapcentrum.nl

Terug naar alle beoordelingen

Pluspunten
Geen enkele te vinden.
Zorg dat je dingen op orde krijg.

Gereedschap besteld, zou na 3 dagen binnen zijn. Niet geleverd, na herhaaldelijk contact zoeken van mijn kant eindelijk een datum doorgekregen. 4 weken later het pakket ontvangen, verkeerde inhoud. Werd weer opgehaald na aangegeven te hebben dat het verkeerd was.
Na 3 maanden eindelijk nog een bestelling ontvangen. Incompleet. Maand later weer een deel ontvangen, incompleet en verkeerd. Nu eindelijk alles binnen, na 5 maanden, paar lijmklemmen en boortjes. Als compensatie voor het 3 weken wachten de eerste keer een bitsetje gehad. Voor 5 maanden wachten helemaal niets.
Nu verzocht het verkeerde te retourneren, komen ze het niet eens ophalen, was vorige keer wel het geval.

Hopeloze winkel.
Antwoord Gereedschapcentrum.nl
Hartelijk dank voor uw review. Mijn excuses dat uw ervaring met Gereedschapcentrum.nl niet positief is geweest. Helaas kan ik op basis van de review niet zien over welke bestelling dit gaat. Mocht het probleem nog steeds niet voor u zijn opgelost dan willen wij u vragen contact op te nemen met onze klantenservice. Wij lossen het probleem graag voor u op.
Minko

Gepubliceerd op: 10/07/2019

Pluspunten
Slechte internet shop ervaring sinds 15 jaar!!!
Een dure accuboormachine set werd incompleet geleverd. Accessoires ter waarde van bijna €100 ontbraken De koffer was niet gesealed, erop een sticker van een andere set. Klantenservice is onbereikbaar, op webformulieren wordt niet gereageerd. Alleen contact via whatsapp chat. Nazending werd beloofd, echter nu 2 maanden verder heb ik nog steeds niet ontvangen.
Antwoord Gereedschapcentrum.nl
Bedankt voor uw review. Mijn excuses dat u de bestelling op deze manier heeft ervaren. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Op basis van de review kan ik niet inzien over welke bestelling dit gaat. Mocht het nog niet opgelost zijn dan wil ik u vragen contact op te nemen met onze klantenservice. Ons doel is natuurlijk een goede oplossing te bieden.
Gert
Huissen

Gepubliceerd op: 19/05/2019

Pluspunten
op dit moment geen
mail met klachten beantwoorden en de juiste spullen leveren die besteld zijn
Antwoord Gereedschapcentrum.nl
Bedankt voor uw review. Op basis van deze review kunnen wij helaas niet zien over welke bestelling het gaat. Mocht het probleem nog niet voor u zijn opgelost wil ik u adviseren contact op te nemen met onze klantenservice. Wij helpen u graag verder.
jeffrey

Gepubliceerd op: 10/05/2019

Pluspunten

Op 31 maart bestelling gedaan, na 6 werkdagen een mail met sorry vertraging. Daarna stil, op mails geen reactie en nog niets geleverd. Dit bedrijf heeft op zo'n manier geen bestaansrecht.
Antwoord Gereedschapcentrum.nl
Hartelijk dank voor uw review. Mijn excuses dat de levertijd op uw bestelling langer is dan gepland. We proberen hier altijd tijdig over te communiceren. Op basis van de review kunnen we niet zien over welke bestelling dit gaat. Mocht u vragen hebben over de bestelling dan willen wij u vragen contact op te nemen met de klantenservice. We komen graag samen tot een oplossing.
Henrie Heijboer
Bergen op Zoom

Gepubliceerd op: 01/05/2019

Lange levertijd
Slechte communicatie
Antwoord Gereedschapcentrum.nl
Hartelijk dank voor uw review. Jammer om te lezen dat u onze service niet goed heeft ervaren. Dat is natuurlijk niet onze bedoeling. Op basis van de review kunnen we helaas niet achterhalen over welke bestelling dit gaat. Mocht u nog vragen hebben over de bestellingen dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice.
Marlou

Gepubliceerd op: 19/04/2019

Jonkers interieurbouw

Gepubliceerd op: 14/03/2019

Pluspunten
Geen spullen zonder accu’s verkopen
Antwoord Gereedschapcentrum.nl
Bedankt voor uw review. Het is een bewuste keuze om body's te verkopen. Mocht u namelijk al de juiste accu's hebben dan zijn deze uitwisselbaar met elkaar. Bij onze producten staat altijd vermeld wat er standaard meegeleverd wordt, zo kunt u precies zien welke samenstelling u nodig heeft.
Martijn Cornelissen
Nijmegen

Gepubliceerd op: 26/02/2019

Pluspunten

wij hebben op 24-09-18 een nieuwe machine gekocht en met een defect op 10-10-18 ingeleverd, en tot op heden nog steeds niet retour is. Als je dan belt met een klacht, is er niemand die de klacht in behandeling kan nemen
Antwoord Gereedschapcentrum.nl
Zojuist hebben wij elkaar telefonisch gesproken. We verwachten de machine deze vrijdag retour. Zoals afgesproken laat ik u vrijdag weten of de machine retour is gekomen.
Patricia

Gepubliceerd op: 17/12/2018

Pluspunten
geen service, slechte tot geen goede garantie afhandeling. kan beter iets meer betalen dan hier iets kopen, want de ellende begint pas al je apparaat onder garantie kapot is.
Geertruidenberg

Gepubliceerd op: 11/12/2018

Pluspunten

Ik heb t product nog niet ontvangen en een week gelden besteld !!1 keer gemist thuis doordat er niemand aanwezig was ,daarna extra betaald aan TNT post om t ergens op te halen op een depot en daar was t de gehele volgende dag niet aanwezig!!! Ik bestel nooit meer wat via jullie site !!!
Antwoord Gereedschapcentrum.nl
Beste meneer Nieuwenhuis, in het systeem kunnen wij terugzien dat wij de machine op tijd hebben verzonden met PostNL. We hebben u een mail gestuurd met hierin de track & trace gegevens zodat u hier eventueel rekening mee kon houden. Wat u hierna afspreekt met PostNL kunnen wij niet beïnvloeden en wij vinden het dan ook erg spijtig dat dit de reden is dat u niet meer bij ons zal gaan bestellen.
Nieuwenhuis Tegelwerken

Gepubliceerd op: 19/10/2018