Website: www.gents.nl
Adres: Lemelerbergweg, 15 15 1101AJ

GENTS is de (web)winkel voor heren. GENTS heeft formele gala, en herenkleding. Met hoge kwaliteit pakken vanaf 100 euro.

Naast pakken kan u bij GENTS ook terecht voor een smoking, jacquet of rokkostuum. GENTS staat in Nederland en Belgie bekend als het verkoopadres van gala kleding. Naast gala kostuums of kleding biedt GENTS ook trouwkostuums en business-suits aan.

Als u naast het kostuum of pak accessoires nodig heeft om uw look compleet te maken biedt GENTS deze ook aan. Van diep donker blauw tot en met kaki kleurige dassen op pochets. Bij GENTS ben je in ieder geval op het juiste adres.

Als u alleen een colbert, trui, broek/pantalon of overhemd zoekt kan u bij ons terecht. GENTS heeft de speciale formule voor klanten. Advies op maat in een van de 21 winkels verspreid over heel Nederland, of snelle thuisbezorgingen. Om u van top tot teen aan te kunnen kleden, hebben wij ook schoenen in het assortiment opgenomen. Onze kracht zit hem in de uitstekende prijs/kwaliteitverhouding.

Tot snel in onze webshop of bij de winkelvestiging bij jou in de buurt!

Gents.nl

Terug naar alle beoordelingen

Pluspunten
product niet ontvangen door postnl
Antwoord Gents.nl
Hartelijk dank voor de beoordeling en wat vervelend dat je dit zo hebt ervaren. Ik zie inderdaad dat PostNL aangeeft het pakket tevergeefs hebben proberen aan te bieden en dat deze nu af te halen is bij PostNL. Had je daar al bericht van ontvangen?
aman bisesser
almere

Gepubliceerd op: 13/07/2019

Pluspunten
goede prijs kwaliteitsverhouding en goed bereikbaar via telefoon
op tijd leveren...….op het moment van dit antwoord heb ik de goederen nog steeds NIET ontvangen.
Antwoord Gents.nl
Hartelijk dank voor de reactie. Hier zijn inderdaad helaas meerdere dingen verkeerd gegaan. Wij hebben hierop ons protocol aangepast om dit in de toekomst te voorkomen.
benny dirkx
lummen belgie

Gepubliceerd op: 30/06/2019

smoking pakket
Pluspunten

Tot nu toe de helft van onze bestelling ontvangen.
Geprobeerd te bellen onder kantoortijden echter alleen bereikbaar via antwoordapparaat.
Jammer dat beide artikelen op verschillende momenten wordt bezorgd.
Antwoord Gents.nl
Hartelijk dank voor de reactie, zoals besproken gaan wij ervoor zorgen dat het ontbrekende artikel alsnog wordt opgestuurd.

Gepubliceerd op: 30/06/2019

3 blouses en 1 jasje gekocht echter missen we nog een blouse en jasje.
Pluspunten

2 producten afzonderlijk besteld waardoor niet duidelijk of ander pakket nog geleverd moest worden.

Gepubliceerd op: 29/06/2019

hemd handschoenen
Pluspunten
?
?
albert
Westerhaar

Gepubliceerd op: 26/06/2019

stropdas
Pluspunten
overzichtelijke website.
Website goed op orde houden, bestelling stond op voorraad, maar werd gezegd dat het nu in 2 delen kwam daar deze niet op voorraad zou zijn. Tevens niet aan de afleveringstijd gehouden, zeer ergerlijk daar wij deze wel op een bepaalde tijd nodig hadden en volgens de beloftes zou het nog op tijd binnen zijn, maar helaas.
P
B

Gepubliceerd op: 21/06/2019

2x strijkvrije overhemden.
Pluspunten
zaak in Gouda: geen enkel positief punt te noemen. wat een stelletje ongeïnteresseerde lui staan daar.
neem goed personeel aan, anders kan je de zaak binnenkort sluiten.
Gouda

Gepubliceerd op: 17/06/2019

pak bestaande uit broek en jasje

Gepubliceerd op: 03/06/2019

Pluspunten
Snelle levering. Prijs kwaliteit oké
Blijkbaar was overhemd al eerder geleverd en retour gestuurd. Het overhemd was niet netjes opgevouwen en de ijzeren clipjes zaten los in de verpakking. Omdat we het overhemd direct nodig hadden, heb ik het gehouden.
Anders was het retour
gestuurd.
Beste,

Vervelend dat u niet tevreden bent over hoe het overhemd is opgestuurd. De overhemden worden vaak uitgehangen in onze winkel wat ervoor kan zorgen dat het lijkt alsof het overhemd is geretourneerd. Het hoort uiteraard wel netjes opgestuurd te worden. Wij sturen dat intern door naar het desbetreffende filiaal.

KLANTENSERVICE GENTS.
Nvt
Nvt

Gepubliceerd op: 01/06/2019

Overhemd
Pluspunten
artikelen worden redelijk snel geleverd
doordat je retourzending zelf moet betalen wordt dit kostbaar als je niet het bestelde tegelijk binnen krijgt.
Beste Henk,

Wij begrijpen dat je het liefst een artikel gratis wilt retourneren. Wij hebben het mogelijk gemaakt voor klanten om een product te retourneren in één van onze 21 winkels in Nederland!
Henk

Gepubliceerd op: 19/04/2019

Helaas kan ik maar 1 product houden de rest waren te klein
ruilen was niet mogelijk grotere maat niet aanwezig
het behouden product was zeker van goede kwaliteit.