Website: www.gents.nl
Adres: Lemelerbergweg, 15 15 1101AJ

GENTS is de (web)winkel voor heren. GENTS heeft formele gala, en herenkleding. Met hoge kwaliteit pakken vanaf 100 euro.

Naast pakken kan u bij GENTS ook terecht voor een smoking, jacquet of rokkostuum. GENTS staat in Nederland en Belgie bekend als het verkoopadres van gala kleding. Naast gala kostuums of kleding biedt GENTS ook trouwkostuums en business-suits aan.

Als u naast het kostuum of pak accessoires nodig heeft om uw look compleet te maken biedt GENTS deze ook aan. Van diep donker blauw tot en met kaki kleurige dassen op pochets. Bij GENTS ben je in ieder geval op het juiste adres.

Als u alleen een colbert, trui, broek/pantalon of overhemd zoekt kan u bij ons terecht. GENTS heeft de speciale formule voor klanten. Advies op maat in een van de 21 winkels verspreid over heel Nederland, of snelle thuisbezorgingen. Om u van top tot teen aan te kunnen kleden, hebben wij ook schoenen in het assortiment opgenomen. Onze kracht zit hem in de uitstekende prijs/kwaliteitverhouding.

Tot snel in onze webshop of bij de winkelvestiging bij jou in de buurt!

Gents.nl

Terug naar alle beoordelingen

Gratis retour.
Erik
Ugchelen

Gepubliceerd op: 09/07/2019

Pluspunten
Prijs van de pakken

Beste Ruud,

Vervelend dat je niet tevreden bent over onze collega. Het is intern doorgezet naar de HR-directeur en hij zal het intern bespreken met de winkelmedewerker.

Zou je ons een mailtje kunnen sturen naar klantenservice@gents.nl met het volledige verhaal?

Dank!

KLANTENSERVICE GENTS.
Ruud

Gepubliceerd op: 29/05/2019

Afgelopen maandag in Tilburg in de winkel geweest. Ik ben nog nooit zo onvriendelijk 'geholpen' door iemand. Elke vraag leek te veel en alles moest snel. De man was gewoon ongelooflijk onvriendelijk. Ik snap niet dat je denkt dat je zo met mensen moet omgaan en dan ook nog in retail gaan werken? Ik ben maar ergens anders heen gegaan.
Pluspunten
vlotte levering. goede prijs
De chat medewerkers beloofde dat het overhemd zou passen, maar dat was (helemaal) niet zo. Niet alleen boordmaten maar ook taillematen duidelijk publiceren.
Ik heb twee keer verzendkosten moeten betalen: eerst om het overhemd te ontvangen en daarna nog een keer om het terug te sturen. Als de medewerker op de chat betere informatie had gegeven was het heen en weer sturen niet nodig geweest.
Beste Hans,

Wij proberen zo goed en kwaad als het kan via chat en mail advies te geven over maatvoeringen. In de meeste gevallen levert het ook geen probleem op. Erg vervelend om te horen dat het bij u niet helemaal naar wens is gegaan.
Wij zijn achter de schermen druk bezig om de maatvoeringen nog beter in kaart te brengen.
Hans
Tiel

Gepubliceerd op: 25/03/2019

Overhemd voor een rokkostuum
Pluspunten
slechte service; niet antwoorden op emails en niks laten weten dat retour ontvangen is
maten kloppen niet ; in december 102 gekocht en past nu staat maat 102 20 cm open
ruud rooijakkers
venlo

Gepubliceerd op: 16/02/2019

Geachte heer de Regt,

Niet alle artikelen zijn standaard op voorraad in ons magazijn. Wij werken veel samen met onze winkels en een hele enkele keer, zoals in uw geval, kunnen wij niet anders dan vanuit drie vestigingen artikelen opsturen naar een klant.

Gepubliceerd op: 28/01/2019

Gepubliceerd op: 17/01/2019

Delen van rokkostuum, het elastiek van het rokwit was kapot en moest direct uit de verpakking genaaid worden voor gebruik
Pluspunten

Betere knoopjes voor de smokinghemden, zodat ze niet zo snel losspringen. Daarnaast de mogelijkheid bieden losse knoopjes te kopen.
Jan

Gepubliceerd op: 03/12/2018

Vrijdag een smokinghemd gekocht. De verkoper was zo vriendelijk me te adviseren om de knoopjes eruit te halen bij het wassen in de wasmachine. Je zou ze kwijtraken, de machine zou beschadigd raken en, voegde hij eraan toe, je kunt bij mij geen nieuwe knoopjes krijgen. Nou, het advies was niet nodig, want de onderste knoopjes sprongen er na een half uur dragen bij enige beweging spontaan al uit (ik heb geen bierbuik), in het donker onvindbaar. Ik zit nu dus al na één avond met een onbruikbaar hemd. Hemd slechts geschikt als je alleen maar heel stil zit.