Website: www.gents.nl
Adres: Lemelerbergweg, 15 15 1101AJ

GENTS is de (web)winkel voor heren. GENTS heeft formele gala, en herenkleding. Met hoge kwaliteit pakken vanaf 100 euro.

Naast pakken kan u bij GENTS ook terecht voor een smoking, jacquet of rokkostuum. GENTS staat in Nederland en Belgie bekend als het verkoopadres van gala kleding. Naast gala kostuums of kleding biedt GENTS ook trouwkostuums en business-suits aan.

Als u naast het kostuum of pak accessoires nodig heeft om uw look compleet te maken biedt GENTS deze ook aan. Van diep donker blauw tot en met kaki kleurige dassen op pochets. Bij GENTS ben je in ieder geval op het juiste adres.

Als u alleen een colbert, trui, broek/pantalon of overhemd zoekt kan u bij ons terecht. GENTS heeft de speciale formule voor klanten. Advies op maat in een van de 21 winkels verspreid over heel Nederland, of snelle thuisbezorgingen. Om u van top tot teen aan te kunnen kleden, hebben wij ook schoenen in het assortiment opgenomen. Onze kracht zit hem in de uitstekende prijs/kwaliteitverhouding.

Tot snel in onze webshop of bij de winkelvestiging bij jou in de buurt!

Gents.nl

Terug naar alle beoordelingen

Pluspunten

slechte kwaliteit en zeer slechte klantenservice
Antwoord Gents.nl
Hartelijk dank voor de beoordeling. Vervelend dat niet alles naar wens is verlopen. Wij hebben per e-mail contact opgenomen om hiervoor een oplossing te vinden.

Gepubliceerd op: 01/08/2019

Leren schoenen en pak
Pluspunten
Het merk blumfontain is kwalitatief erg goed en heeft een fijne pasvorm, wel duur maar het geld waard. Alleen bij Gents heb ik deze tot nogtoe gevonden en bestel ze daar vaak.
Website is slecht, rekent de korting niet goed uit, informatie die je krijgt klopt maar half, ze verzenden je bestelling met meerdere pakketten etc. In het verleden werd ik gebeld dat een aantal items toch niet op voorraad waren, terwijl de site aangaf van wel.
Antwoord Gents.nl
Hartelijk dank voor de beoordeling. Het probleem met de korting is inmiddels opgelost. Zou je misschien aan kunnen geven welke informatie er niet klopte? Dan kunnen we dat eventueel ook nog aanpassen. Soms hebben wij bepaalde artikelen niet in ons magazijn op voorraad. Om de levertijd niet te verlengen versturen we dat dan vanuit onze winkels. Hierdoor kan het zijn dat je inderdaad meerdere pakketten ontvangt. Daarnaast gebeurt het wel eens dat het laatste exemplaar van een bepaalde maat, kleur of artikel net in een winkel wordt verkocht nadat deze op de website is besteld. Dit is helaas niet altijd te voorkomen.
Arno

Gepubliceerd op: 14/07/2019

Overhemden.
Pluspunten
goede prijzen, mooie pakken
Pak besteld, PostNL trackingcode gekregen, maar pak is daarna niet meer aangekomen bij PostNL. Contact opgenomen met PostNL, zij vertelde mij dat ik Gents moest contacteren, maar tot nu toe geen reactie gekregen.

Echt een totale ballentent wat mij betreft.
Beste Wesley,

Op 19 februari heeft u 's avonds een pak besteld, dit hebben wij meteen de volgende dag naar u opgestuurd. Helaas is het pakket door PostNL nooit bij u afgeleverd. In goed overleg hebben wij met u besloten om de order te annuleren omdat het pak niet meer nodig was. Het verschuldigde bedrag is op 22 februari terug gestort.
Wesley

Gepubliceerd op: 08/03/2019

Pak t.w.v. 130 euro
Pluspunten
Helemaal niks!
Afspraken die beloofd worden op de website nakomen! Nu ben ik de dupe geweest en heb elders andere schoenen moeten kopen. Ik zal nooit meer iets kopen bij Gents en iedereen afraden bij Gents te kopen.
Antwoord Gents.nl
Vervelend dat u niet tevreden bent met onze dienstverlening. Neemt u even contact op met onze klantenservice, dan gaan wij uw klacht op de juiste manier afhandelen.
Barry
Swalmen

Gepubliceerd op: 29/01/2019

Gala schoenen
Pluspunten

artikel nooit op afgesproken plaats afgeleverd ondanks 2de poging en bijkomende inlichtingen

Gepubliceerd op: 02/01/2019

Pluspunten
Niet veel
Heb een plisseoverhemd ontvangen met op de manchet gele vlekken!!!
De manchet was bewust gedraaid om dit te verbloemen!!
Heb gelukkig na een week een e-mail ontvangen en een nieuw overhemd
Telefonisch was het bedrijf niet te bereiken en op m'n email werd niet gereageerd.
Beter reageren op de klant

Gepubliceerd op: 27/12/2018

Een plisseoverhemd voor heren
Pluspunten
Niet veel
Heb een plisseoverhemd ontvangen met op de manchet gele vlekken!!!
De manchet was bewust gedraaid om dit te verbloemen!!

13/12/2018

Een plisseoverhemd voor heren
Pluspunten
Ik verwacht toch wel wanneer ik vrijdag overdag een bestelling plaats, deze ik voor woensdag eind middag heb ontvangen.
Dus niet
Hi Patrick,

Vervelend om te lezen dat het pakket niet is aangekomen. Wij hebben deze vrijdag het pakket opgestuurd, echter is het mede door de drukte van Sinterklaas en Black Friday nog niet geleverd door POSTNL. Zou je ons kunnen vertellen of het pakket inmiddels is aangekomen?
Patrick

Gepubliceerd op: 12/12/2018