Website: www.gents.nl
Adres: Lemelerbergweg, 15 15 1101AJ

GENTS is de (web)winkel voor heren. GENTS heeft formele gala, en herenkleding. Met hoge kwaliteit pakken vanaf 100 euro.

Naast pakken kan u bij GENTS ook terecht voor een smoking, jacquet of rokkostuum. GENTS staat in Nederland en Belgie bekend als het verkoopadres van gala kleding. Naast gala kostuums of kleding biedt GENTS ook trouwkostuums en business-suits aan.

Als u naast het kostuum of pak accessoires nodig heeft om uw look compleet te maken biedt GENTS deze ook aan. Van diep donker blauw tot en met kaki kleurige dassen op pochets. Bij GENTS ben je in ieder geval op het juiste adres.

Als u alleen een colbert, trui, broek/pantalon of overhemd zoekt kan u bij ons terecht. GENTS heeft de speciale formule voor klanten. Advies op maat in een van de 21 winkels verspreid over heel Nederland, of snelle thuisbezorgingen. Om u van top tot teen aan te kunnen kleden, hebben wij ook schoenen in het assortiment opgenomen. Onze kracht zit hem in de uitstekende prijs/kwaliteitverhouding.

Tot snel in onze webshop of bij de winkelvestiging bij jou in de buurt!

Gents.nl

Pluspunten
Ontzettend klantvriendelijk.
Meedenkend !!!

Gepubliceerd op: 02/07/2018

mark
mierlo

Gepubliceerd op: 01/07/2018

Pluspunten
Super snel geleverd, dank voor de communicatie
geen, betere website hoor
De Vries

Gepubliceerd op: 27/06/2018

2-delig pak
Pluspunten

Communicatief erg slecht. Winkelpersoneel erg onaardig.

Gepubliceerd op: 22/06/2018

Rokkostuum
Pluspunten
snelle levering
nvt
Votex
Nijmegen

Gepubliceerd op: 21/06/2018

Smoking
Pluspunten
The customer service was great as I had to make a return. Communication is good.
The delivery by postNL kept changing for like two days after they could not deliver on the initial date.
The staff( a man) at Breda office lack customer relations. They look down on one because of color/what you wear or whatever reasons they have. I did not experience this at Delft shop that I have also bought from. I had a wonderful customer experience at Delft shop (of course, it lead to referrals to the shop) compared to the guy I met at Breda shop. Can they teach their staff at Breda shop to stop discriminating people for their whatever reasons?

Gepubliceerd op: 17/06/2018

good
Pluspunten
Really great service and very responsive for online shopping. Delivery is very good. I ordered the products before 12 and they were delivered within 24 hours.

Sathish

Gepubliceerd op: 14/06/2018

Pluspunten
Heel klantvriendelijk en zeer correct, laat vertrouwen zien in de praktijk en flexibel. Altijd tevreden over de aankopen Gents is mijn nieuwe vriend.
Misschien een kleine verbeterpuntje zou zijn dat bij sommige producten meer foto's beschikbaar zouden kunnen zijn. Voor de rest eigenlijk geen tips
Mudhaffar
Siddeburen

Gepubliceerd op: 13/06/2018

ik heb eerst schoenen besteld twee paar lakschoenen zilver en zwart en binnen 2 weken krijg ik alleen maar complimenten hiervoer van mensen in de omgeving en ze vragen ook waar ik dit koop en dat is dan zeker een moment waarbij ik Gents de hemel in prijs ook bij die mensen raad ik ze aan om bij Gents aankopen te doen.

Henk

Gepubliceerd op: 13/06/2018