Website: http://www.generali.nl/
Adres: Diemerhof 42 1112XN
Plaats: Diemen
Telefoon: Zie de website voor contactgegegevens

• Het is mogelijk dat er reviews in quarantaine geplaatst zijn.

Generali

• Het is mogelijk dat er reviews in quarantaine geplaatst zijn.

Pluspunten
Snelle toesturing van de documenten. Ik wilde nog het Eigen risico veranderen en dat was geen probleem, zeer snelle reactie en het was makkelijk om te communiceren.
Deze beoordeling gaat uiteraard alleen over het proces om de verzekering af te sluiten; ik hoop dat in de toekomst de behulpzaamheid en reactiviteit gewaarborgd blijft.
Antwoord Generali
Wow! Dank voor uw prachtige beoordeling. Dit doet ons goed. Mocht u toch nog tips voor ons hebben, van harte welkom! ^Ineke
MC

29/03/2017

Pluspunten
Behulpzame medewerkster waarbij ik binnen 10 minuten telefonisch een autoverzekering afgesloten heb.

Antwoord Generali
Hartelijk dank voor de mooie beoordeling ik koppel het terug aan de Bianca, wie u gesproken heeft. ^Claire

29/03/2017

Pluspunten
Vriendelijkheid en snelle afhandeling

wout
ede

29/03/2017

Pluspunten
De website is heel duidelijk en je kunt er gemakkelijk de verschillende verzekeringsmogelijkheden op vinden. Ik heb ene print gemaakt van het ingevulde formulier en heb de volgende dag vanuit de dealer gebeld om mijn verzekering te regelen. Aan de telefoon aardig en vakkundig geholpen. Direct de bevestiging per mail ontvangen. Prima in orde!
Het is misschien handig om op de website de mogelijkheid op te nemen om een print te maken van je gegevens, zodat je je meteen kunt verzekeren.
Antwoord Generali
Bedankt dank voor de mooie beoordeling. U kunt vanuit de offerte deze wel mailen naar u zelf, dan kunt u hem later verder online afmaken en hoeft u niet alles opnieuw in te voeren. Voor u natuurlijk niet meer van toepassing. Bellen mag altijd. ^claire
Breukelen

Egbert
Broers

28/03/2017

Pluspunten
Dat zal moeten blijken als ik ooit mijn eerste schade aan jullie declareer, maar voor nu was het vooral de lage prijs

Paul
Venlo

Otto
Reduzum

28/03/2017

Pluspunten
Goedkoop
Dit is niet perse iets dat jullie zelf kunnen oplossen, maar het vergelijken van verzekeringen betekent dat polisvoorwaarden uitgekamd moeten worden. Het zou heel handig zijn als er voor ieder type verzekering een "standaard" pakket was en dat een vezekeraar dan beknopt aan kan geven "dit is extra verzekerd, dit juist niet".
Bart
Amstelveen

28/03/2017

Pluspunten
Snelheid van afhandeling nieuwe verzekering auto en concurrerende prijs

M.J.Leever
Didam