Website: http://www.gardenonline.nl
Adres: Pastinaak 1 8281KW
Plaats: Genemuiden

Gardenonline levert trendy tuinartikelen, zoals schaduwdoeken, terrasoverkappingen en harmonicadoeken van hoge kwaliteit, voor een scherpe prijs. http://gardenonline.nl/

Garden0nline zet in op kwaliteit en lage prijzen. Wij leveren trendy duurzame tuinartikelen onder de marktwaarde. Doordat wij geen gebruik maken van tussenpersonen, maar direct inkopen, kunnen wij topproducten onder de marktprijs aanbieden.

Gardenonline is gespecialiseerd in levering van schaduw creërende en daaraan gelinieerde tuinartikelen alsmede natuurlijke tuinafscheiding. Gardenonline behoort tot een van de grootste online outdoor winkels op het gebied van schaduwdoeken , terrasoverkappingen, aanverwante producten zoals terrasverwarming, pergola’s en priëlen en natuurlijke tuinafscheidingen, voor binnen en buiten gebruik.

Gardenonline is steeds voor u opzoek naar nieuwe producten, onderscheidend van de rest van de markt, zowel in vorm als in prijs. Al jaren zijn wij bezig met de productontwikkeling van deze en nieuwe artikelen. Gardenonline investeert zowel in innovatie als in kwaliteit. Wat geresulteerd heeft in een prachtige, uitgebreide en exclusieve collectie.

Gardenonline werkt met een ervaren team, dat garant staat voor een uitstekende service en support aan haar klanten. Het succes is mede te danken aan: exclusieve producten, hoge kwaliteit, scherpe prijzen, vlotte levering en uiteraard een uitstekende service.

Via onze website kunt u ons aanbod artikelen direct online bestellen. Sinds enige jaren hebben wij tevens een showroom in Nieuwleusen waar onze producten ten toon gesteld staan. U bent hier natuurlijk van harte welkom.

Gardenonline

Pluspunten
Correcte levering en goede service

Henk
Zwolle

Gepubliceerd op: 26/10/2018

Pluspunten
Top service ! Zeker aan te bevelen bij anderen.

Suzanne
Nieuwegein

Gepubliceerd op: 11/04/2018

Pluspunten
Waar mensen werken worden fouten gemaakt maar deze worden fantastisch opgelost. Een echte aanrader. Mooi doek op maat gemaakt. Dikke pluim!
Niet.
Silvia
Barendrecht

Gepubliceerd op: 07/04/2018

Pluspunten
Zeer goed (telefonisch en per mail) bereikbaar, prima advies en meedenken over specifieke situatie en prima custom-made oplossing geboden. Gunstige prijs/kwaliteit verhouding en correcte levering. Zeer tevreden met resultaat.
Update status productie en levering kan iets pro-actiever, maar wellicht speelt dit alleen bij niet-standaard leveringen.
Marcel
Driebergen

Gepubliceerd op: 22/06/2017

Pluspunten
Zeer klantvriendelijk
Erg servicegericht
Scherpe prijzen
Bart
Horst

Gepubliceerd op: 20/06/2017

Pluspunten

omschrijving van het geleverde artikel is nergens te vinden

korting voor bedrijven ontbreekt
tuintechnischburo
Voorthuizen

Gepubliceerd op: 20/01/2017

Pluspunten
Snelle levering volgens afspraak, goede prijs - kwaliteit verhouding. Wij hebben de terrasoverkapping George besteld en zijn zeer tevreden. Helaas werd de overkapping beschadigd bij ons geleverd maar dit werd prima en prettig opgelost door garden online.
beter verpakken van materiaal. Onnodige beschadigingen door slecht verpakken.
Monique

Gepubliceerd op: 25/08/2016

Pluspunten
Alles uiteindelijk (na 4 maanden) geregeld.

Brasserie Joske
Sint-Michielsgestel

Gepubliceerd op: 21/08/2016

Alistair
THOLEN

Gepubliceerd op: 10/08/2016

Pluspunten
Super snelle levering de volgende dag al in huis

Marian
Nieuwegein