Bedrijfsgegevens

Website: http://www.gardena-flymo-dealer.nl
Adres: Kreekweg 2A 3223 LJ
Plaats: Hellevoetsluis
Telefoon: 0181-462432

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Gardena-flymo-dealer.nl
totaal score
8.6
Beoordelen
Laatste beoordeling
68 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
419 beoordelingen (12 maanden)
708 beoordelingen (totaal)
4116 keer bekeken
92% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
64% (267)
24% (102)
5% (23)
4% (17)
2% (10)

Klantbeoordelingen

5
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Moet nu wachten tot 30 sept op degardena pomp dit moet op de site duidelijk vermeld worden ,en niet na 2 weken een telefoontje krijgen
Jacob
Urk

Gepubliceerd op: 08/09/2018
Aanbeveling: ja


4
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Communicatie: Aanvankelijk kreeg ik bericht dat de volgende dag geleverd zou worden. Die dag kreeg ik bericht dat een onderdeel niet op voorraad was en het pakket aan het begin van volgende week geleverd zou worden. Halverwege die week kreeg ik, na een rappel, bericht dat het de volgende dag zou worden verstuurd. Toen dat niet gebeurde en mij af vroeg of de webshop altijd zo met klanten omging, kreeg ik als reactie dat ik had kunnen weten dat 1 artikel niet op voorraad was. Nou ja!
Antwoord Gardena-flymo-dealer.nl
Beste heer/ mevrouw, hartelijk dank voor uw feedback. Erg vervelend dat de levering niet naar wens is verlopen. Wanneer een product bij ons niet op voorraad blijkt is dat natuurlijk erg vervelend. Wij doen er alles aan om uw bestelling zo snel mogelijk compleet te kunnen versturen. Wij betreuren het erg dat wij uw bestelling niet compleet hebben kunnen maken binnen 6 werkdagen. Wij hopen dat d.m.v. de terugbetaling van de missende artikelen en het leveren van de rest van de bestelling het alsnog naar wens is opgelost. Mvg Team Wishpel.
Klant

Gepubliceerd op: 08/09/2018
Aanbeveling: ja


5
Pluspunten
Ze hebben mijn klachten over levering heel netjes opgelost.
Verbeterpunten
De website geeft aan dat zaken de volgende dag geleverd worden, terwijl de praktijk blijkt dat dit helemaal niet zo is.
Antwoord Gardena-flymo-dealer.nl
Beste heer/mevrouw,

Bij het door u bestelde product stond een levertijd vermeld van 3-6 werkdagen.
Dit kunt u ook zien in de orderbevestiging die automatische word verzonden.
Wij versturen uw bestelling altijd in één keer. Wij zoeken altijd naar een oplossing als wij een alternatief hebben zullen wij die aanbieden. Als wij de zwenksproeier eerder binnen krijgen word deze uiteraard direct verzonden. Excuses voor dit ongemak.

Met vriendelijke groet,
Het team van Wishpel
Klant
De Bilt

Gepubliceerd op: 05/09/2018
Aanbeveling: nee


3
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Doe wat je beloofd
Kijk naar het opmerkingenveld van een bestelling
Antwoord Gardena-flymo-dealer.nl
Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor je beoordeling.
De opmerking bij uw bestelling hebben wij u over gemaild. Echter hebben wij hier geen respons over ontvangen. Het gevraagde onderdeel hebben wij wel op voorraad.
Op het moment van bestellen was er bij Gardena Nederland nog niet duidelijk dat het levertermijn langer ging duren van de pomp. Wij zijn afhankelijk van de informatie die Gardena ons verstrekt. De afgelopen weken had Gardena de uitlevering een week uitgesteld. Echter later is gebleken dat het toch langer duurde. Gardena gaf ons deze informatie eerder niet. Wij vinden duidelijke informatie belangrijk. Onze excuses dat wij deze informatie niet eerder konden verstrekken.

Met vriendelijke groet,
Het team van Wishpel
Robert Wognum
BOVENKARSPEL

Gepubliceerd op: 05/09/2018
Aanbeveling: nee


10
Pluspunten
Klantenservice is erg deskundig en weet heel veel te vertellen over de producten. Ik ben uitstekend geholpen met mijn robotmaaier en micro drop systeem.
Verbeterpunten
Geen
Antwoord Gardena-flymo-dealer.nl
Beste heer den Klundert,

Wat leuk om te lezen. Bedankt voor het compliment.

Met vriendelijke groet,
Team Wishpel
Jean den Klundert
Vianen

Gepubliceerd op: 04/09/2018
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
De volgende dag gelijk bezorgd. Snel en vriendelijke personeel die verstand heeft van de producten.
Verbeterpunten
 
Antwoord Gardena-flymo-dealer.nl
Beste heer/mevrouw,
Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze webshop. Bedankt voor deze positieve review!
Met vriendelijke groet,
Team Wishpel
Lena
Katwijk

Gepubliceerd op: 04/09/2018
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Snelle levering, zeer vakkundige klantenservice en mooi degelijke producten ruim assortiment.
Verbeterpunten
 
Antwoord Gardena-flymo-dealer.nl
Goedemiddag,
Bedankt voor uw positieve beoordeling. Een fijne dag toegewenst!
Groeten,
Team Wishpel
Kees
Helmond

Gepubliceerd op: 04/09/2018
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
Prima producten
Verbeterpunten
geen
Antwoord Gardena-flymo-dealer.nl
Bedankt voor jouw review.
Wij vinden het fantastisch om blije reacties te krijgen.
Met vriendelijke groet,
Team Wishpel
Wim
Veenhuizen

Gepubliceerd op: 03/09/2018
Aanbeveling: ja


5
Pluspunten
Nog niets ontvangen maar wel een betalings herinnering ontvangen.
Niet zo fijn.
Verbeterpunten
Snellere levering svp.
Antwoord Gardena-flymo-dealer.nl
Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor je beoordeling.
Door een fout bij Achteraf betalen heeft u per ongeluk een aanmaning ontvangen. Deze is direct opgeschort en heeft verder geen gevolgen.
Door de extreme droogte van de afgelopen tijd is er vertraging met de zwenksproeier. Hierdoor hebben wij deze niet voorradig en duurt het langer dan gebruikelijk. Excuses voor dit ongemak.

Met vriendelijke groet,
Het team van Wishpel
Hannie
De Rijp

Gepubliceerd op: 01/09/2018
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
Geen enkele tot nu toe!!!!!
Verbeterpunten
Producten op de website niet op voorraad zetten als ze niet op voorraad zijn!
Geen verzend bevestiging naar de klant sturen met dag en tijd van de bezorging als het product niet eens op voorraad is!!!
En geen aanmaning sturen met aanmaningskosten van 40 euro als er gekozen is voor achteraf betaling! En het product nog niet eens geleverd is omdat het dus niet op voorraad is!!
Antwoord Gardena-flymo-dealer.nl
Beste Judy,

Bij het door u bestelde product stond een levertijd van 3-6 werkdagen.
Dit kunt u ook zien in de orderbevestiging die automatische is verzonden.
De verzendlabel betreft een voormelding zoals in de mail word omschreven. Bijna al onze orders worden direct verzonden. Wanneer er een langere levertijd staat kunt u deze trackcode pas volgen na een bevestiging van verzending. Door een fout bij Achteraf betalen heeft u per ongeluk een aanmaning ontvangen. Deze is direct opgeschort en heeft geen gevolgen. Excuses hiervoor.
Door de extreme droogte van de afgelopen tijd is er vertraging met de zwenksproeier. Hierdoor hebben wij deze niet voorradig en duurt het langer dan gebruikelijk.

Met vriendelijke groet,
Het Team Wishpel
Klant

Gepubliceerd op: 01/09/2018
Aanbeveling: nee


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer