Website: http://www.ganymedes.nl
Adres: middeldorpstraat 1 1182HX
Plaats: Amstelveen
Telefoon: 0206412083

Ganymedes

Pluspunten
Leveren netjes en ik werd gebeld n.a.v. mijn gestelde vraag in de bestelling. Keurig uitleg gekregen en dus alles prima in orde.
Website is netjes, maar kan qua zoekfunctionaliteit en filtering nog wel iets beter.
Frans
Hoogkarspel

Gepubliceerd op: 19/04/2018

Pluspunten
Paul Dam heeft bij Ganymedes Optiek te Aalsmeer een montering besteld een EQ3-2 dat was een occasion (2 de hands ) leek mij een leuk dingetje
Echter deze occasion bleek al te zijn verkocht. Dat was mij niet bekend, maar de firma Ganymedes heeft iets unieks gedaan. Zij hebben mij een NIEUW exemplaar gestuurd
Welke winkel doet dat !!! Geweldig sympathiek ik ken geen andere zaak die dat tegenwoordig nog doet.
Daarom ga ik bij het tv programma Radar een voordracht doen voor de warme douche. Bedankt Ganymedes.
niet nodig
paul
haulerwijk

Gepubliceerd op: 15/04/2018

Pluspunten
ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen

haulerwijk
01/04/2018

Pluspunten
Ondanks het vele heen en weer mailen en bellen is het gelukt de batterij en snoeren passend te maken voor mijn Cpap apparaat. De klant staat gelukkig wel voorop.
Helaas was de communicatie via de mail niet altijd even klantvriendelijk, en werd niet altijd gelezen of accuraat behandeld. dit was wel het geval via de telefoon. Dit is een groot verbeter punt.
Toon
Waarland

Gepubliceerd op: 04/04/2018

Pluspunten
Ik had een paar vragen over een oculair dat ik wilde aanschaffen ik kreeg een goed advies en heb daarna een Baader oculair besteld met een UHC filter. Alles was keurig geleverd ik had nog een vraag waarop ik snel een goed antwoord kreeg. Al met al een goede service. Alleen nog even wachten op een heldere hemelavond maar dat ligt buiten de verantwoordelijkheid van Ganymedes!!
Ik kan geen verbeterpunten bedenken. Alleen ga zo door!!
Rudolf

Gepubliceerd op: 30/03/2018

Pluspunten
Snel geleverd

ruud
winkel

Gepubliceerd op: 29/03/2018

Gepubliceerd op: 15/03/2018

Gepubliceerd op: 12/03/2018

Pluspunten
snelle bezorging, product in goede staat aangekomen, hier ga ik voortaan vaker bestellen.

vanessa
groningen

Gepubliceerd op: 06/03/2018

Pluspunten
Goede sortering en adviezen. Ik heb al mijn Celestron spullen hier aangeschaft.
Zo doorgaan
Eduard

Gepubliceerd op: 16/02/2018

Pluspunten
Gaven kosteloos enkele accessoires voor de telescoop
iets betere voorlichting zoals: welke oculair is het meest geschikt. Hoe nauwkeurig is de volginrichting. Bestaat er een kunststof koffer waarin de apparatuur getransporteerd kan worden. Dus bij iedere telescoop een informatieve flyer met
de mogelijkheden en onmogelijkheden.
Weer- en Sterrenkundige Kring Zaanstreek
WORMER