Website: https://www.gamepc.nl
Plaats: Tolbert
Telefoon: 0594 - 580 240

GamePC.nl
19282 keer bekeken

Pluspunten
Goed betrokken bij de klanten

Jordy Eggebeen
Delft

Gepubliceerd op: 12/04/2018

Pluspunten
site ziet er netjes uit en is erg duidelijk.
Heb hier geen PC gekocht zie mijn redenen bij verbeter punten.
ik snap dat ze alleen een scherpe prijs kunnen aanbieden door de keuze beperkt te houden. toch zonde dat je de mogelijkheid voor net dat beetje extra er op dit moment nog niet is.het gebrek aan keuze van componenten was voor mij de reden om toch zelf een pc te bouwen.
Keuze van werkgeheugen tot bijv. 3200 Mhz (RGB)
en opslag keuze mogelijkheid SSD M.2 uitvoering.
keuze Merk/leverancier grafische kaarten.
Marvin
Weert

Gepubliceerd op: 29/03/2018

Pluspunten
Als je een pc bij ze samenstelt doen ze uiterst hun best om hem in elkaar te zetten en hem in de beste qualitijd te leveren

Tom
Bergen op Zoom

Gepubliceerd op: 21/02/2018

Pluspunten
Telefonische klantenservice denkt mee en levert goede input omtrent doel waarvoor je de GamePC gebruikt
Ik had met een van de bestellingen een technisch probleem na enkele maanden. Zonder enige moeite kon ik de PC opsturen en deze kreeg ik gerepareerd terug zonder extra kosten.
GamePC heeft mij inmiddels aan twee high end Game PC setups geholpen die de hele dag door goed presteren
Bij beide PC's was de levertijd langer dan drie werkdagen. Dat is erg lang als je een GamePC bestelt voor zakelijke doeleinden. Daarentegen kreeg ik de eerste keer ter compensatie wel een Gaming toetsenbord en muis cadeau!
De online inlog omgeving werkt niet helemaal lekker. Tijdens het samenstellen vergeet de browser soms de geconfigureerde instellingen, soms staan PC's dubbel in het verlanglijstje of is het opslaan ervan mislukt. Ook het delen van een link met verwijzing naar een door mijzelf geconfigureerde PC werkte niet lekker. Zonde, want ik stuurde deze link naar mensen die de door mij gemaakte PC setup dolgraag hadden willen aanschaffen. Zorgt toch ook wel voor enige frustratie.
Gijs
Voorburg

Gepubliceerd op: 21/02/2018

Pluspunten
Veel verstand, veel mogelijkheden, wisten mn vragen te beantwoorden
Cable management niet door hardeschijf mount punt, was best wel irritant, misschien een iets snellere klaten service
Dylan Tel

Gepubliceerd op: 18/01/2018

Pluspunten
Zeer professioneel en snel
Graag een handleiding er volgende x bij om de pc op te starten. Welke cd moet er eerst worden geinstalleerd etc.
Miranda
Zoetermeer

Gepubliceerd op: 11/12/2017

Pluspunten
Goede site met goede toelichtingen en uitleg. Snelle service.
Wij bestelden een gamepc met Windows. Eenmaal bezig bleek de autorisatie niet juist. Zag pas later dat dit ook niet aangevinkt was op de checklist. Een telefoontje loste het op: cd rom werd nagestuurd en code gemaild. Ze hadden het niet op voorraad bij het samenstellen. Dat kan natuurlijk gebeuren. Ik had het fijn gevonden als er even een briefje bij had gezeten of een mailtje was geweest, zodat ik had geweten dat ik niet overal hoefde te zoeken.

Gepubliceerd op: 17/10/2017

Pluspunten
makelijke website
niet teveel keuzes

Armand
Nieuw Vennep

Gepubliceerd op: 14/10/2017

Pluspunten
Goede kwaliteit, had een niet werkende led strip in mijn pc en zonder gedoe een nieuwe led set opgestuurd gekregen. Erg fijne service!

Ruben
Leusden

Gepubliceerd op: 03/10/2017

Pluspunten

2 artikelen besteld. Na gebeld te hebben zou er 1 via de leverancier worden bezorgd maar nog een dag later. Zou fijn zijn als dit GamePC dit uit zich zelf naar de klant gemaild had.
Delilah
Purmerend