Website: https://www.gamepc.nl
Adres: Feithspark 21 9356 BX
Plaats: Tolbert
Telefoon: 0594 - 580 240

19284 keer bekeken

Pluspunten
snelle levertijd
PC werkt niet naar behoren. Ik krijg steeds verschillende foutmeldingen en bluescreens. Ik heb al contact opgenomen met microsoft support maar zei hebben geen idee wat er aan de hand is. Ik heb contact opgenomen met gamepc en ze weigeren mij het geld terug te betalen.

edit: Nadat ik een geschil had geopend op paypal waren ze wel bereid een nieuwe pc te leveren. Deze nieuwe pc werkt (tot nu toe) wel goed.
Antwoord GamePC.nl
Allereerst vinden wij het erg vervelend dat de geleverde laptop niet goed functioneerde na levering.

Op 28 mei 2018 15:03 hebben wij een klacht ontvangen dat de laptop niet goed zou functioneren, vervolgens heeft Dhr. van Keulen diezelfde avond een PayPal geschil ingediend waardoor wij helaas niet in de gelegenheid zijn gesteld om te reageren en dit onderling op te lossen. Zoals aangegeven hebben wij de laptop vrijwel direct omgeruild voor een nieuw exemplaar.
Wij willen benadrukken dat de gehele afhandeling van de klacht los staat van het Paypal geschil. Indien een geleverd product niet juist functioneert leveren wij altijd een nieuw goed werkend product.

Pim
Middelburg

Gepubliceerd op: 12/06/2018

Pluspunten
De levering was snel en er is ruime keuze, designs zien er ook netjes uit.
Toen ik mijn pc opstuurde vanwege vele blauwe schermen in de eerste week, kreeg ik de computer terug met het verhaal "er is niks aan de hand, geen acties ondernomen". Een paar weken later stuurde ik het weer op, toen werd ineens de videokaart vervangen. Sinds dien nog steeds last gehad van het probleem. Gewoonweg amateuristisch.
Antwoord GamePC.nl
Beste Tim,

Erg vervelend dat je deze ervaring hebt met ons.
Wij hebben even gekeken naar de klachten uit het verleden. Voor zover wij kunnen beoordelen is het laatste contact is geweest in oktober 2016 en daarvoor in januari 2016. Wij nemen iedere klacht serieus en proberen dit altijd zo goed en spoedig mogelijk op te lossen. Zoals je wellicht kunt begrijpen kunnen wij niets doen als wij niet op de hoogte zijn dat de klachten nog aanwezig zijn. Waarschijnlijk heb je op dit moment geen garantie meer maar wij willen je wel aanbieden om je computer nogmaals kosteloos voor je na te kijken. Je kunt hiervoor het beste even telefonisch (0594-580240) of via de mail (support@gamepc.nl) contact met ons opnemen.

Tim
Montfoort