Website: https://www.gamepc.nl
Adres: Feithspark 21 9356 BX
Plaats: Tolbert
Telefoon: 0594 - 580 240

GamePC.nl

Pluspunten
De levering was snel en er is ruime keuze, designs zien er ook netjes uit.
Toen ik mijn pc opstuurde vanwege vele blauwe schermen in de eerste week, kreeg ik de computer terug met het verhaal "er is niks aan de hand, geen acties ondernomen". Een paar weken later stuurde ik het weer op, toen werd ineens de videokaart vervangen. Sinds dien nog steeds last gehad van het probleem. Gewoonweg amateuristisch.
Antwoord GamePC.nl
Beste Tim,

Erg vervelend dat je deze ervaring hebt met ons.
Wij hebben even gekeken naar de klachten uit het verleden. Voor zover wij kunnen beoordelen is het laatste contact is geweest in oktober 2016 en daarvoor in januari 2016. Wij nemen iedere klacht serieus en proberen dit altijd zo goed en spoedig mogelijk op te lossen. Zoals je wellicht kunt begrijpen kunnen wij niets doen als wij niet op de hoogte zijn dat de klachten nog aanwezig zijn. Waarschijnlijk heb je op dit moment geen garantie meer maar wij willen je wel aanbieden om je computer nogmaals kosteloos voor je na te kijken. Je kunt hiervoor het beste even telefonisch (0594-580240) of via de mail (support@gamepc.nl) contact met ons opnemen.

GamePC.nl
Tim