Website: https://www.gamepc.nl
Adres: Feithspark 21 9356 BX
Plaats: Tolbert
Telefoon: 0594 - 580 240

GamePC.nl

Pluspunten
Geen. Waardeloos.
Kijk bestelling na voor verzending en zorg dat de klant info krijgt die wel klopt. Jullie verwijzing om dan maar extra zaken bij mediamarkt aan te schaffen sloeg nergens op. Ze hadden nog nooit gehoord en hadden niks op de plank van jullie afschuif-advies. Werkelijk schandalig. Uiteindelijk via een kleine pc-zaak hulp gekregen en die gaf aan al meer ontevreden klanten van jullie te hebben moeten helpen. Ga zo door!
Antwoord GamePC.nl
Bedankt voor je review.

Erg vervelend dat je niet tevreden bent over onze service. Wij hechten erg veel waarde aan onze service en klanttevredenheid.

Tijdens het samenstellen van de computer heb je ervoor gekozen om deze te leveren zonder DVD brander en Windows 10 waardoor je deze zelf nog diende te installeren, dit staat ook vermeld op onze website.

Na telefonisch contact werd aangegeven dat dit z.s.m opgelost moest worden waarop wij geadviseerd hebben om een Windows pakket (USB-Stick) in de buurt aan te schaffen.
Wij hebben dit naar aanleiding van deze review even nagekeken en het blijkt dat deze inderdaad niet meer leverbaar is bij de meeste fysieke shops.

Hiervoor onze excuses.

Gepubliceerd op: 21/08/2017

Pluspunten
snelle levering
Ze kijken naar de onderdelen die ik kocht (dus het beste wifi) en doen dan het slechtste ethernet (dus bekabeld) erin. Ik gebruikte wifi voor 2 jaar maar nadat mijn hond de wifi antenne stukbeet en ik over ben gegaan naar ethernet heb ik alleen problemen (als ik een game speel dan gaat het wifi uit en aan en uit en aan en uit). Ze weigeren mij te onder garantie te helpen (omdat die twee dagen was verstreken) ZELFS als het hun schuld is, en willen dat ik al het geld betaal om hem op te sturen en al het geld voor de reparatie
Ook hebben ze de front headphone jacks heel slecht in elkaar gezet zodat windows een storing geeft als ik hem gebruik en de cmedia drivers zijn voor windows XP terwijl ik windows 10 erin heb! (ik gebruikte voorheen de achterkant maar omdat ik nu een sharkoon met kort draad heb moet ik de voorkant gebruiken)
Dan gaat het geluid maar aan een kant omlaag of omhoog als ik hem aan de voorkant vastmaak omdat dat gewoon niet goed is.
Ik heb spijt dat ik gamepc aan IEDEREEN die ik ken heb aangeraden want dit slaat nergens op. Ik heb nooit ethernet of de front headphone jacks gebruikt.

Hoezo valt dit dus niet onder garantie bij een pc van 1000 euro!?

Nu is hij twee manden over de garantie heen. Ik ga wel naar een computer expert maar ik zal nooit en never nooit meer een pc bij gamepc kopen als ik er niet eens mee kan gamen. Beste onderdelen erin gezet. 1000 euro uitgegeven, en dan dit is onacceptabel!

(zie foto. Dat dus de hele tij
Bernie

Gepubliceerd op: 23/05/2017

Pluspunten
snel geleverd
leer wat garantie is en hoe je een pc door moet meten

ik heb mijn pc bij gamepc.nl besteld het was een snelle levering en hij werkte prima! maar 1.1/2 jaar later had ik een probleem dat de pc defect was dus ik kon naar ze komen om mijn pc te laten fiksen. 2 week later was hij gerepareerd en ze zeiden dat de pc helemaal was door gemeten en het probleem aan de software lag en dat ik alle drivers opnieuw moest installeren en vervolgens moest ik 40 euro!!!!! betalen. dus ben ik thuis alle drivers opnieuw gaan installeren en toen bleef hetzelfde probleem. dus ben ik ze gaan bellen en ze zeiden dat de drivers goed waren geïnstalleerd (met hulp van afstand) en ze wisten het ook niet meer. dus ben ik naar een computer winkeltje gegaan en het probleem lag in de grafische kaart dus heb ik die vervangen en toen liep mijn pc weer goed. ik vond dat erg slecht dus heb ik een slechte review geschreven op hun site gamepc.nl. ik keek een maand later op de site en zag dat hij er niet op stond dus gamepc.nl is mensen aan het bedriegen om de slechte reviews te verwijderen. ik vind dit erg slecht en ik hoop dat ze stoppen met het bedriegen van mensen
Antwoord GamePC.nl
Bedankt voor je review. Wij hechten erg veel waarde aan de kwaliteit van onze producten en aan onze klantenservice. Wanneer er zich na levering toch een probleem voordoet dan proberen wij dit z.s.m te verhelpen. Wij hebben inderdaad 1,5 jaar geleden "hulp op afstand" geboden en konden het probleem hiermee niet oplossen. Dat neemt niet weg dat de computer gewoon onder garantie door ons hersteld had kunnen worden wanneer je deze opnieuw bij ons had afgeleverd, wellicht dat wij de 1ste keer een verkeerde diagnose hadden gesteld.
Wanneer je ervoor kiest (zoals in dit geval) om naar een lokale computerwinkel te gaan dan kunnen wij dit uiteraard niet vergoeden omdat de garantie uitsluitend via ons verloopt.

Bart
#