Website: https://www.gamepc.nl
Plaats: Tolbert
Telefoon: 0594 - 580 240

19283 keer bekeken

Pluspunten

PAS OP VOOR DIT BEDRIJF!!! We hebben een dure pc besteld die niet bleek te werken. Klantenservice was weinig behulpzaam. Na reparatie werkte het apparaat nog steeds niet. Klantenservice was tweede keer vijandig en verbrak het gesprek. Ze willen geen redelijke oplossing bieden. Ze zien het als ons probleem!!! Alle vertrouwen verloren.
Antwoord GamePC.nl
Wij hebben de computer retour gehad voor herstel. De 1ste keer hebben wij de klacht niet kunnen reproduceren. Nadat onze klant de computer wederom retour had gestuurd (2e keer) was de klacht wel aanwezig. Onze technische dienst heeft toen het defecte onderdeel vervangen. Na contact met de klant wilde deze de computer niet retour waarop wij aangeboden hebben om uit voorzorg een nieuw systeem te leveren. Dit was in onze ogen een prima oplossing. Uiteindelijk heeft de klant ervoor gekozen om de PC te laten herstellen. In onze beleving hebben wij dan ook een prima oplossing geboden.
Wij hechten veel waarde aan klanttevredenheid en het leveren van goede producten. Wij zoeken bij een probleem dan ook altijd naar een passende oplossing.

Victor
Wormer

Gepubliceerd op: 11/12/2017

Pluspunten
Geen. Waardeloos.
Kijk bestelling na voor verzending en zorg dat de klant info krijgt die wel klopt. Jullie verwijzing om dan maar extra zaken bij mediamarkt aan te schaffen sloeg nergens op. Ze hadden nog nooit gehoord en hadden niks op de plank van jullie afschuif-advies. Werkelijk schandalig. Uiteindelijk via een kleine pc-zaak hulp gekregen en die gaf aan al meer ontevreden klanten van jullie te hebben moeten helpen. Ga zo door!
Antwoord GamePC.nl
Bedankt voor je review.

Erg vervelend dat je niet tevreden bent over onze service. Wij hechten erg veel waarde aan onze service en klanttevredenheid.

Tijdens het samenstellen van de computer heb je ervoor gekozen om deze te leveren zonder DVD brander en Windows 10 waardoor je deze zelf nog diende te installeren, dit staat ook vermeld op onze website.

Na telefonisch contact werd aangegeven dat dit z.s.m opgelost moest worden waarop wij geadviseerd hebben om een Windows pakket (USB-Stick) in de buurt aan te schaffen.
Wij hebben dit naar aanleiding van deze review even nagekeken en het blijkt dat deze inderdaad niet meer leverbaar is bij de meeste fysieke shops.

Hiervoor onze excuses.

Gepubliceerd op: 21/08/2017