Website: https://www.gamepc.nl
Plaats: Tolbert
Telefoon: 0594 - 580 240

GamePC.nl
19289 keer bekeken

Pluspunten
alles is gewoon top kwaliteit en de medewerkers zijn uitermate behulpzaam als er vragen of problemen zijn. gewoon ronduit een top bedrijf

lars
delfgauw

Gepubliceerd op: 20/06/2018

Pluspunten
snelle levertijd
PC werkt niet naar behoren. Ik krijg steeds verschillende foutmeldingen en bluescreens. Ik heb al contact opgenomen met microsoft support maar zei hebben geen idee wat er aan de hand is. Ik heb contact opgenomen met gamepc en ze weigeren mij het geld terug te betalen.

edit: Nadat ik een geschil had geopend op paypal waren ze wel bereid een nieuwe pc te leveren. Deze nieuwe pc werkt (tot nu toe) wel goed.
Antwoord GamePC.nl
Allereerst vinden wij het erg vervelend dat de geleverde laptop niet goed functioneerde na levering.

Op 28 mei 2018 15:03 hebben wij een klacht ontvangen dat de laptop niet goed zou functioneren, vervolgens heeft Dhr. van Keulen diezelfde avond een PayPal geschil ingediend waardoor wij helaas niet in de gelegenheid zijn gesteld om te reageren en dit onderling op te lossen. Zoals aangegeven hebben wij de laptop vrijwel direct omgeruild voor een nieuw exemplaar.
Wij willen benadrukken dat de gehele afhandeling van de klacht los staat van het Paypal geschil. Indien een geleverd product niet juist functioneert leveren wij altijd een nieuw goed werkend product.

GamePC.nl
Pim
Middelburg

Gepubliceerd op: 12/06/2018

Pluspunten
Wat een feest een computer bestellen voor mijn zoon, samen zelf een Game PC max oppimpen en uitbreiden een andere i7 processor en nog wat dingetjes, hierna betalen met iDeal. Na het ontvangen van een track en trace code van "Red je Pakketje" de order exact kunnen volgen, het pakket is bijna exact op de aangegeven tijd de volgende dag afgeleverd, perfect natuurlijk. Meteen het pakket met mijn al 24 uur stuiterende zoon van 13 uitgepakt en de nieuwe computer op zijn slaapkamer geplaatst, kabels aangesloten, stekker in het stopcontact en ja hoor meteen opstarten binnen 15 sec zonder ook maar één hapering een schitterend Hdmi beeld, ik heb hier maar één woord voor !!!TOP!!!!.
Mijn volgende (eigen) PC ga ik uiteraard ook bestellen bij GamePC.nl.
Computer gratis retour halen binnen de standaard garantieperiode van 4 jaar zou nog mooier zijn.
Leen Kasemier
Hoofddorp

Gepubliceerd op: 09/06/2018

Pluspunten
Je kunt voor elke vraag over je pc of accessoire terecht bij gamepc.nl. Ze worden allemaal geduldig en vakkundig beantwoord. Ook mijn Raider laptop doet het uitstekend en ben er heel blij mee. Precies wat ik zocht! Speelt alle spellen hartstikke goed en geluid is ook heel goed wat uit de laptop komt. Verder nog muis en headset bijbesteld en prijs/kwaliteit verhouding is hiervan ook uitstekend.
Geen retour kosten zou prettig zijn.
Gabi honing
Huizen

Gepubliceerd op: 17/05/2018

Pluspunten
Heb een top game pc besteld, maar na ontvangst liep deze niet goed. Liep steeds vast tijdens het gamen en kreeg dikwijls BSOD’s. Na contact via e-mail pc terug gestuurd voor reparatie. Na de reparatie ging het van kwaad naar erger… nu totaal geen beeld meer ( de wet van Murphy). Na telefonisch contact met de support afdeling besloot men om de pc terug te nemen en een volledig nieuwe te bouwen. Na ontvangst van deze nieuwe pc werk hij super! Als je een pc op het internet koopt kan er ook iets misgaan, maar als je dan op een top service en klantendienst kan rekenen, verdwijnen deze problemen als sneeuw voor de zon! GamePc.nl waar een top service geen loze woorden zijn!
Als ik dan toch een tip kan geven. De transportketen eens doorlichten. Ik vermoed dat de schade is ontstaan tijdens het transport bij de eerste levering....
Patrick
Gingelom, België.

Gepubliceerd op: 15/05/2018

Pluspunten
Goed betrokken bij de klanten

Jordy Eggebeen
Delft

Gepubliceerd op: 12/04/2018

Pluspunten
site ziet er netjes uit en is erg duidelijk.
Heb hier geen PC gekocht zie mijn redenen bij verbeter punten.
ik snap dat ze alleen een scherpe prijs kunnen aanbieden door de keuze beperkt te houden. toch zonde dat je de mogelijkheid voor net dat beetje extra er op dit moment nog niet is.het gebrek aan keuze van componenten was voor mij de reden om toch zelf een pc te bouwen.
Keuze van werkgeheugen tot bijv. 3200 Mhz (RGB)
en opslag keuze mogelijkheid SSD M.2 uitvoering.
keuze Merk/leverancier grafische kaarten.
Marvin
Weert

Gepubliceerd op: 29/03/2018

Pluspunten
ze zetten alles in elkaar en zijn heel aardig en social
dit is gewoon de beste winkel en ze zetten het ook noch in elkaar
en ook nog snelle regelingen
en als je lekker wilt gamen maar niks van computers snapt zij laten zien wat de pc kan en welke onderdelen je nodig hb
Luca
Geldermalsen

Gepubliceerd op: 20/03/2018

Pluspunten
Top bedrijf. Top producten
Beter assortimenten lijst op de website
Kevin van creij
Vught

Gepubliceerd op: 12/03/2018

Pluspunten
Zeer goede producten met een goede kwaliteit

hidde de bruin
Oldenzaal