Website: https://www.gamepc.nl
Adres: Feithspark 21 9356 BX
Plaats: Tolbert
Telefoon: 0594 - 580 240

GamePC.nl

Pluspunten
Veel verstand, veel mogelijkheden, wisten mn vragen te beantwoorden
Cable management niet door hardeschijf mount punt, was best wel irritant, misschien een iets snellere klaten service
Dylan Tel

Gepubliceerd op: 18/01/2018

Pluspunten
Ik heb veel vragen gesteld, ze hebben mij goed geholpen! Shoutout naar deze toppers!
Geen verbeter punten voor deze toppers.
Pascalbuursma
Leeuwarden

Gepubliceerd op: 11/01/2018

Pluspunten
2 keer een bestelling gedaan en erg tevreden, de levering ging snel en maak na paar jaar nog steeds gebruik van de producten.
Heb ook nog voor het aanschaffen bepaalde dingen gevraagd over het product en kreeg een goed duidelijk antwoord.
geen.
bent

Gepubliceerd op: 09/01/2018

Pluspunten
Ik ben super blij met mijn gaming pc hij doet het goed en hij werkt ook lekker snel. Je kan bijna alle games op de hoogste kwaliteit instellen dus betere grapichs. Mijn gaming pc is een €935 euro � AMD Pc en mijn mening is als je een beetje een goede gaming pc wilt kopen maar alsnog best wel wat geld dan zou ik deze kiezen.
Samuel
Samuel

Gepubliceerd op: 09/01/2018

Pluspunten
Ze komen hun afspraken na. De kleine dingen die niet helemaal goed waren gedaan zijn supersnel en naar tevredenheid opgelost.
Vanwege de grote drukte op Black Friday was het wat later binnen en een paar dingen niet helemaal goed. Het is handig om sneller een mail eruit te doen met de mededeling dat wegens enorme drukte de levering iets vertraagd is.
Marco
Kaatsheuvel

Gepubliceerd op: 21/12/2017

Pluspunten
snel in huis en je krijgt de kwaliteit waar je voor betaalde
nog wat hulp bij het opstarten van de pc
emile
Humbeek

Gepubliceerd op: 20/12/2017

Pluspunten
Goeie website. Snelle levering. Leuke persoonlijke benadering.

Jan

Gepubliceerd op: 14/12/2017

Pluspunten

PAS OP VOOR DIT BEDRIJF!!! We hebben een dure pc besteld die niet bleek te werken. Klantenservice was weinig behulpzaam. Na reparatie werkte het apparaat nog steeds niet. Klantenservice was tweede keer vijandig en verbrak het gesprek. Ze willen geen redelijke oplossing bieden. Ze zien het als ons probleem!!! Alle vertrouwen verloren.
Antwoord GamePC.nl
Wij hebben de computer retour gehad voor herstel. De 1ste keer hebben wij de klacht niet kunnen reproduceren. Nadat onze klant de computer wederom retour had gestuurd (2e keer) was de klacht wel aanwezig. Onze technische dienst heeft toen het defecte onderdeel vervangen. Na contact met de klant wilde deze de computer niet retour waarop wij aangeboden hebben om uit voorzorg een nieuw systeem te leveren. Dit was in onze ogen een prima oplossing. Uiteindelijk heeft de klant ervoor gekozen om de PC te laten herstellen. In onze beleving hebben wij dan ook een prima oplossing geboden.
Wij hechten veel waarde aan klanttevredenheid en het leveren van goede producten. Wij zoeken bij een probleem dan ook altijd naar een passende oplossing.

GamePC.nl
Victor
Wormer

Gepubliceerd op: 11/12/2017

Pluspunten
Zeer professioneel en snel
Graag een handleiding er volgende x bij om de pc op te starten. Welke cd moet er eerst worden geinstalleerd etc.
Miranda
Zoetermeer

Gepubliceerd op: 11/12/2017

Pluspunten
De levering van mijn bestelling kwam goed op tijd! Ze zorgen ervoor dat het in mijn geval na een werkdag geleverd werd, zodat ik thuis was om het pakketje te ontvangen! Alles was keurig en goed beschermd ingepakt.

Na het aanzetten van de laptop werkte alles direct naar behoren. De laptop voldeed aan alles waar ik op had gehoopt. Daarnaast heb ik ook de installatie cd's meegekregen voor in het geval dat er iets mis zou zijn met de voorgeïnstalleerde drivers of het Windows stuurprogramma (een aangename extra).

Al om al, ik ben zeer tevreden over het product en het bestel/samenstellen/leveren in het algemeen.
Bij de laptop's kan je de keuze maken uit twee toetsenborden. De Belgische en Nederlandse inlay. Bij de Nederlandse QWERTY had ik verwacht dat ik de echte Nederlandse inlay zouden krijgen. Deze verschilt namelijk met de Amerikaanse inlay. Gelukkig kwam ik er achter dat de inlay uiteindelijk wel de juiste, vertouwde Amerikaanse inlay was. Mijn advies is dus om de informatie op de site over de keyboards aan te passen, zodat je duidelijkheid hebt over hoe je keyboard er uit komt te zien (qua sjablonen).
Kevin
Beugen