Website: https://www.gamepc.nl
Plaats: Tolbert
Telefoon: 0594 - 580 240

GamePC.nl
9.5

Pluspunten
De computer dit ik had besteld en zelf had gekozen. Kwam netjes en schoon aan. Meteen aansluiten, en spelen. Spellen zo als Minecraft, Counter-Strike en GTA V spelen perfect. Speel met 200-300 FPS. Zeer snel met opstarten +- 5 seconden. Ik raad dit bedrijf zeer zeker aan. Zeker in de toekomst nog wat bij kopen.
Ik had besteld voor 4 maar ivm met een feest dag kwam het later. Helaas was dit niet op de site vermeld. Veder ben ik zeer tevreden ! Bedankt Gamepc! 10+
Tim van der Kolk
Den Helder

25/04/2017

Pluspunten
Overzichtelijke website waar het samenstellen van de pc makkelijk wordt gemaakt. Supersnelle levering! De pc voldoet helemaal aan mijn verwachtingen!

Ruben

25/04/2017

Pluspunten
Duidelijke website, ook voor leken. Supersnelle service. Computer kwam netjes ingepakt aan, met een gratis magazine, poster, en briefje van de monteur erbij. De pc doet het hartstikke goed en ook de cable management was een lust voor het oog. Heb de pc inmiddels 4 maanden en heb er elke dag plezier van. Bedankt, GamePC!

Diantha
Gouda

23/04/2017

Pluspunten
Prima verzorging van het bestelde. Snelle levering. Bij vragen krijg je een goede duidelijke uitleg - Eerste klas !
Jaap
Hoofddorp

17/04/2017

Pluspunten
Snelle bezorging, goede hulp bij vragen, makkelijk voor de beginnende gamer

Stan
Boxtel

12/04/2017

Pluspunten
Goede service en kennis
Iets goedkoper maken.
Jordi
GAMEPC

12/04/2017

Pluspunten
Er zijn teveel + punten om het op te noemen mij de titel plug in and play maken ze wel waar je hoeft amper wat te doen in mijn geval dan windows installeeren maar dat is alles verder heb ik ook nog geen probleemen gehad dus daarom de de 5 sterre want die verdienen ze!!!!Toen de PC binnen kwam ben ik gelijk windows gaan installeeren omdat ik het niet erbij besteld had dat was het eenige wat ik nog moest doen voor dat ik gelijk op de pc kon ik heb ook gelijk even geken in de pc geen stofje te bekkenen dus gewoon top!!
Niks :)
Justin Peek
Hilversum

11/04/2017

Pluspunten
Handige website voor het samenstellen van je PC, inclusief hulpteksten die echt helpen. Zéér snelle levering: aan het eind van de ochtend van de volgende werkdag kon ik de PC al ophalen. Niet duur als je de garantie (4 jaar!) meetelt. Zelfbouw valt al snel duurder uit.
Geen nazorg nodig gehad, maar het is fijn te zien dat er meer dat er een echt bedrijf is en geen schuur.
Geen, hooguit een richtingbordje of twee langs de weg als je het centrum van Tolbert uit komt.
René
Assen

10/04/2017

Pluspunten
Alles werkt gewoon perfect en goeie communicatie snelle handelingen en vertrouwbaar!
ik kan niks verzinnen op het moment
Martien
's-Hertogenbosch

06/04/2017

Pluspunten
ze hebben mij heel goed geholpen met het nog krijgen wat ik wilde hebben terwijl de actie eigenlijk al voorbij was en ik deze niet heb kunnen halen door problemen met de bank.
niet gevonden
rick