Website: https://www.gamepc.nl
Plaats: Tolbert
Telefoon: 0594 - 580 240

GamePC.nl
9.5

Pluspunten
Snelle levertijden, goede service, goede garantie, goede pc's.
Teveel kosten volr het inelkaar zetten van een pc. Zelf samenstellen en inelkaar zetten is nogsteeds goedkoper.
Bryan
Leeuwarden

22/03/2017

Pluspunten
bestelling van mijn mine game pc is goed verlopen van het moment van de order tot de gekozen lever datum voor het product zeer te vrede over gamepc.nl
laten weten per mail dat er eventueel nog een onderdeel van je order latere dag opgestuurd word

18/03/2017

Pluspunten
Kwam onaangekondigd bij het bedrijf om een pc samen te stellen. Was geen probleem. Binnen 90 minuten stond mijn configuratie klaar.
Zeer vriendelijk personeel en mooi bedrijf.
Zou ik niet weten
Harry
Opeinde

17/03/2017

Pluspunten
Super advies gehad! Een dag later was alles ingebouwd en alles werkt prima!
Bedankt GamePC.nl
Keep up the good work
Roberto Musolino
Maasmechelen

17/03/2017

Pluspunten
- Goede kwaliteit
- Groot assortiment(veel mogelijkheden)
- Goede uitstraling
- Snellere bezorging(1 dag ipv 2 dagen)
Antwoord GamePC.nl
Bedankt voor je review,

Doorgaans worden al onze bestellingen binnen 1 dag afgeleverd, wij hebben deze bestelling ook direct verstuurd nadat deze bij ons binnen was gekomen maar helaas is het pakket door onbekende oorzaak 1 dag blijven liggen in het sorteercentrum van PostNL.
Wij hopen ondanks je ondanks de verlate levering veel plezier van je aankoop zal hebben.

GamePC.nl
Jan
Krimpen aan den IJssel

15/03/2017

Pluspunten
Snelle levering, alle bestelde elementen waren voorradig. Goede prijs.
Levering van toetsenbord aan Belgische klanten zou standaard azerty moeten zijn, tenzij expliciet anders gevraagd. Nu moet ik even wennen aan mijn qwerty toetsenbord...
Paul
Sint-Katelijne-Waver (B)

09/03/2017

Pluspunten
Ik heb zelf een toetsenbord besteld en ik ben erg blij met de kwaliteit ervan. Ik heb alle betaalbewijzen keurig in een mailtje gehad en alles is soepel en snel gegaan, erg blij mee!
Toch kon ik soms niet veel vinden over producten die ik zocht, ik moest vaak bij de reviews kijken om de specifieke eigenschappen te zien.
Laurent
Hoevelaken

08/03/2017

Pluspunten
Niks meer dan positief!
Maandag contact gehad met een vriendelijke medewerker die mij uitstekend heeft geholpen. Die zelfde avond nog besteld. Ik had netjes ophalen aangevinkt, maar daar werd nog over gebeld gezien mijn woon adres nogal ver was van het kantoor. Heel netjes dat ze er over belde, ze controleren dus echt alles!
Tip: ze belde mij om te zeggen dat mijn product klaar stond, helaas was ik op dat moment in gesprek, en heb ik zelf nog moeten bellen, een keer vaker bellen kan geen kwaad
Kevin
Nieuwegein

08/03/2017

Pluspunten
Overzichtelijke site. Top, zeer tevreden. Keuzemogelijkheden randapparatuur/toebehoren etc staat o.a. helder vermeld. Snelle levering, keurig verpakt en (je wordt op de hoogte gehouden per mail over bezorgtijd) bezorgd.
Geen beroep hoeven te doen op de klantenservice of nog niet. Danwel geen vragen hoeven te stellen qua samenstellen game PC. We kenden iemand die er verstand van had, heeft geholpen. Ervaring vwb garantie: nvt. Misschien handig of aantrekkelijk een spaarsysteem voor klanten in te richten??
YuriCilla
Elst

07/03/2017

Pluspunten
Na 14 jaar van Dell composities met Radeon kaarten was het tijd om het roer eens flink om te gooien, de concurrent had niet meer te bieden wat ik zocht en na enig Googlen kwam ik de wereld van Game computers binnen. Na diverse websites bekeken te hebben kwam ik bij GamePC terecht, een website die er verzorgd en professioneel uitzag, en te boek stond als degelijk. Het gaat uiteraard om de inhoud maar het oog wil ook wat. Na een periode van uitzoeken, onderdelen reviewen en lijstjes
maken was het tijd om te bestellen in het duidelijke overzicht.

De i-7-860 met Radeon 5700 is met pensioen en heeft plaats gemaakt voor een 12 kilo zwaar
racemonster met i-7 7700 en GTX 1060, en wat een verschil maakte dit voor bijv GTA-5 waarvan de
6 Gb geheugen ongekende details in bomen, planten, gras en wegen laat zien.
M’n eerste computer had ooit een Stealth 64 met 2 Mb geheugen, en dat gold als een “zware” kaart,
nu lachen we daarom.
Kortom zeer tevreden, ook over de nazorg ivm minieme onvolkomenheden als een loszittend kabeltje. Verder snelle bezorging, 4 jaar garantie is ook helemaal top, de pc is stil, en de kersen op de taart zijn natuurlijk de rode fans die me tegemoet gloeien als ik de machine inschakel. Nog bedankt voor deze nalevering.
Misschien is het handig om een macrootje te maken die berekend hoeveel vermogen een systeem nodig heeft, om te bepalen welke voeding je minimaal nodig hebt.

Meer dan een 10 kan ik niet geven :-).
Marty
Amstelveen