Bedrijfsgegevens

Website: www.gadgethouse.nl
Adres: Terminalweg 39b 3821AJ
Plaats: Amersfoort
Telefoon: 0337544115

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Gadgethouse
totaal score
7.7
Beoordelen
Laatste beoordeling
241 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
49 beoordelingen (12 maanden)
557 beoordelingen (totaal)
14261 keer bekeken
84% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
51% (25)
29% (14)
4% (2)
4% (2)
12% (6)

Klantbeoordelingen

1
Pluspunten
Bestelling nooit afgeleverd maar wel betaald, klantenservice reageert nergens op. Ik koop hier nooit meer.
Verbeterpunten
 
Martin
Delft

Gepubliceerd op: 18/03/2019
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
Niets
Verbeterpunten
Reageer op mail.
Stuur producten die heel zijn.
Kom beloftes na.

Ik heb een kapotte suikerspinmachine toegestuurd gekregen. Deze kon ik retour sturen en dan zou ik een nw krijgen. Retour duurt zeer lang voordat erop gereageerd wordt. Dan wordt er gezegd dat ik een nw krijg, die moet ik nu nog krijgen. Ik heb gemaild dat ik geen geld terug wilde krijgen zoals afgesproken. Nooit meer 1 reactie gehad. Er is dus werkelijk niets goed gegaan.
Esther
Wijk bij Duurstede

Gepubliceerd op: 27/02/2019
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Ordernummer: SB-6765134 (besteld op 4/12/2018) tot op heden niet geleverd. Ben zeer teleurgesteld, terwijl ik van andere zeer positieve ervaringen had gehoord. Jammer.
B.

Gepubliceerd op: 23/01/2019
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
Meest slechtste producten ooit
Verbeterpunten
Betere producten
Klant

Gepubliceerd op: 18/01/2019
Aanbeveling: ja


2
Pluspunten
Kan er zo geen bedenken
Verbeterpunten
Slecht te bereiken. Klantenservice ver beneden peil. Een set van 2 boeksteunen besteld, maar 1 gekregen. Na 2 keer contact via telefoon zou alles opgelost worden. Dat was midden december. We wachten nog steeds. Zou verwachten dat een onderdeel van Sanoma klantenservice belangrijk vind, maar helaas
Anita
Losser

Gepubliceerd op: 18/01/2019
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
tot nu toe niets
Verbeterpunten
betere service en communicatie en afspraken nakomen.
jantina
goutum

Gepubliceerd op: 18/01/2019
Aanbeveling: nee


Disclaimer