Website: https://www.furnea.nl
Adres: Regoutstraat 1 3125BH
Plaats: Schiedam

Furnea.nl is een online woonwinkel met een groot assortiment meubels en woonaccessoires.
Bij Furnea.nl horen diverse webshops met elk een eigen specialisme. Je vindt bij Furnea.nl, Delampenshop.nl, Halmeubelshop.nl, PCmeubels.nl, Salontafel.nl, Tapijtenstore.nl, TVmeubels.nl en Zitmeubelen.nl dus een specifiek assortiment waardoor het zoeken naar een perfect meubel een stuk leuker en gemakkelijker is.

Bij Furnea.nl ben je verzekerd van:
1. Gratis bezorging
2. 14 dagen bedenktijd
3. Snelle levering

Daarnaast staat Furnea.nl voor gemak, een groot assortiment met leuke producten voor iedereen en een voordelige prijs. Bij Furnea.nl communiceren we transparant en duidelijk, je komt dus tijdens je bestelling niet voor verrassingen te staan. We streven naar een snelle levering en natuurlijk een hoge klanttevredenheid.

Furnea.nl

Pluspunten
Het kastje wordt gepresenteerd met de omschrijving "hoogglans". Het zijn echter alleen twee hele kleine deurtjes die hoogglans zijn, de rest is mat. Zie je niet op de site. En de afdekplaatjes moeten in dezelfde kleur als het kastje zijn: zwart in plaats van licht grijs.
Beste J. Noordhoek,

Hartelijk dank voor je review. Leuk om te horen dat je een review hebt geplaats want zo kunnen wij onze service/productie verbeteren. Ik heb je bestelling direct erbij gehaald en zie dat je een tv meubel hebt besteld. Dit model is met hoogglans afgewerkt (alleen de deuren) en dit hebben wij ook duidelijk in de omschrijving vermeldt. Reden waarom de leverancier de bovenkant niet met hoogglans afwerkt komt doordat je anders snel krassen erop krijgt.

Indien je gewenst mag je je bestelling ook retourneren als het niet bevalt.

Ik verwacht je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
J Noordhoek

Gepubliceerd op: 20/02/2018

Pluspunten
Heel snelle levering,alles was goed ingepakt en kras vrij!Heel tevreden.

Stroobant Nadia
Oordegem

Gepubliceerd op: 20/02/2018

Pluspunten
Ben echt tevreden , goed kwaliteit .

Beste,

Ik heb je order erbij gehaald en zie dat je een topper bij ons hebt besteld. Dit model heeft een levertijd en we hebben het ook in 2 a 4 weken geleverd, zoals vermeldt. Ik zie nergens dat je hebt doorgegeven dat je een verkeerde product hebt ontvangen. Als je ons een bericht kunt sturen en doorgeeft wat er verkeerd is zullen we dit direct oppakken voor je.

Hoor graag van je.
Justyna
Maaseik

Gepubliceerd op: 20/02/2018

Pluspunten
Heel lang wachten voor bestelling
Andere product gekregen dan heb besteld

Maaseik
06/02/2018

Pluspunten
Een paar jaar geleden een computerbureau gekocht. Vorige week is doordat ik met trapleer en al omgevallen ben en tegen het bureau ben gevallen een wieltje afgebroken. 's Maandags een mailtje gestuurd en dinsdagmorgen bericht dat een nieuw wieltje binnen 7 tot 10 werkdagen zou worden opgestuurd: uit service! In de Consumentengids zou dit de zgn. warme douche verdienen. Complimenten!

Jan
Bellingwolde

Gepubliceerd op: 20/02/2018

Pluspunten
snelle bezorging met track and trace
makkelijke betaling

Gepubliceerd op: 14/02/2018

Pluspunten
Artikel wordt aangeboden met een levertijd binnen 24 uur.
Artikel besteld op 27 december 2017 en is af geleverd op 30 januari 2018. Hierover is NIET gecommuniceerd. Ik hen zelf het initiatief moeten nemen. De dan gemakte afspraken worden niet nagekomen. NOOIT MEER
Beste,

Hartelijk dank voor je review. Helaas klopt het niet wat je vermeldt daar wij jou 2 weken geleden hebben gemaild met de mededeling dat je bestelling helaas is vertraagd. We hebben voorgesteld om je order te annuleren of wachten op de lading.

Je bestelling is ook inmiddels afgeleverd bij.

Ik bied mijn excuses voor de ontstane vertraging en wens je nog veel plezier met je aankoop.
Frans Eichholtz
Roermond

Gepubliceerd op: 13/02/2018

Pluspunten
Na een keer een bericht te hebben gestuurd kwam er direct een antwoord. Het breekbare product (spiegel) is goed en vlot afgeleverd.
Als het product pas iiver 6 tot 8 weken afgeleverd gaat worden dan is h et even handig om een berichtje te krijgen. Dan weet je zeker dat het goed komt.
Wijchen

Gepubliceerd op: 05/02/2018

Pluspunten
Snellere levertijd en meer status updates sturen

Gepubliceerd op: 04/02/2018

Pluspunten
Geen positieve punten te melden
Als ik vooraf had geweten dat de kast gemonteerd moest worden had ik hem niet gekocht,,ik wist het pas toen de kast bezorgt was is dozen.
Slechte zaak en was verder niet bespreekbaar.en de kast is van zeer slechte kwaliteit,niets past,waardeloos.
Beste,

Hartelijk dank voor je review. Wij hebben het wel vermeld staan op onze website maar het kan zijn dat je dit over het hoofd hebt gezien. Indien gewenst kan je ook het montagebedrijf inschakelen voor het monteren van je meubels.

Ik verwacht je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Mevr Agricola
Kortenhoef

Gepubliceerd op: 02/02/2018

Pluspunten
Geen positieve punten te melden
Slechte zaak en was verder niet bespreekbaar.

Kortenhoef
19/01/2018

Pluspunten
Snel bezorgd geen klachten
Ga zo door
John Orie