Website: https://www.furnea.nl
Adres: Regoutstraat 1 3125BH
Plaats: Schiedam

Furnea.nl is een online woonwinkel met een groot assortiment meubels en woonaccessoires.
Bij Furnea.nl horen diverse webshops met elk een eigen specialisme. Je vindt bij Furnea.nl, Delampenshop.nl, Halmeubelshop.nl, PCmeubels.nl, Salontafel.nl, Tapijtenstore.nl, TVmeubels.nl en Zitmeubelen.nl dus een specifiek assortiment waardoor het zoeken naar een perfect meubel een stuk leuker en gemakkelijker is.

Bij Furnea.nl ben je verzekerd van:
1. Gratis bezorging
2. 14 dagen bedenktijd
3. Snelle levering

Daarnaast staat Furnea.nl voor gemak, een groot assortiment met leuke producten voor iedereen en een voordelige prijs. Bij Furnea.nl communiceren we transparant en duidelijk, je komt dus tijdens je bestelling niet voor verrassingen te staan. We streven naar een snelle levering en natuurlijk een hoge klanttevredenheid.

Furnea.nl
8.1

Pluspunten
Duidelijke website
Niks

Gepubliceerd op: 12/07/2018

Pluspunten
Kast was beschadigd en binnen 4 dagen is het opgelost. Top!

Ferdi

Gepubliceerd op: 11/07/2018

Pluspunten
Snelle levering, snelle service

Gepubliceerd op: 11/07/2018

Pluspunten
Na dat ik hulp had ontvangen om het kastje in elkaar te zetten was ik blij met dit kastje.
Een Nederlandse handleiding hoe te monteren zou erg makkelijk zijn.

Gepubliceerd op: 04/07/2018

Pluspunten
Nadat ik mijn pakket had ontvangen bleek er iets de productie van het product mis te zijn, krijg een nieuw product. Goede en snelle service! Aanrader!
De levertijd is wat lang, vergeleken met andere webshops.
Daisy
Hardinxveld-Giessendam

Gepubliceerd op: 02/07/2018

Pluspunten

Communicatie verbeteren, een mail kost geen geld. Na drie weken is dat te laat.
De klant na de bestelling onmiddellijk op de hoogte brengen dat de levering wel héél lang duurt...
Misschien is dat zeker jullie schuld niet maar breng klant op de hoogte zodat hij/zij elders de bestelling kan plaatsen.
Mvg,
Helchteren

Gepubliceerd op: 27/06/2018

Pluspunten
informatie en aanbod via web
respecteren van levertermijnen
het is wel wat goedkoper maar de levertermijnen lopen op tot 8 weken
onzorgvuldig herstel van het voorpaneel schuif bij Ulli 2 in 1
Antwoord Furnea.nl
Beste Ferdy,

Hartelijk dank voor je bericht.
In je bericht geef je aan dat de geleverde bestelling beschadigd is aangekomen. Graag help ik je verder.

Wat ontzettend vervelend dat er onderdelen beschadigd zijn, dit is natuurlijk niet de bedoeling. Wij zullen de onderdelen zo snel mogelijk voor je vervangen, maak je daar geen zorgen over

Om jou claim in behandeling te nemen, graag op de mail van mijn collega reageren zodat wij het nodige kunnen doen.
Ferdy
GERAARDSBERGEN

Gepubliceerd op: 23/06/2018

Pluspunten
Levering binnen de gestelde termijn. Chauffeur meldde zich 3 kwartier voor aankomst.
De tekening bij het tv meubel klopte niet helemaal. Elke lade geleider zou volgens de tekening uit 2 "losse'' delen bestaan, 1 voor het vastmaken aan het paneel en 1 voor het later vastmaken aan de lade zelf. Klopt niet, ladegeleider bestaat uit 1 geheel.
W.Gorter
Hoogland

Gepubliceerd op: 20/06/2018

Pluspunten
Mooi product tegen een zeer redelijke prijs en zeer snel en zonder problemen geleverd.
Perfect
Adrie Staalman

Gepubliceerd op: 18/06/2018

Pluspunten
Snelle levering en goede service. Beschadigde onderdelen werden snel vervangen

Marcia

Gepubliceerd op: 17/06/2018