Website: https://www.furnea.nl
Adres: Regoutstraat 1 3125BH
Plaats: Schiedam

Furnea.nl is een online woonwinkel met een groot assortiment meubels en woonaccessoires.
Bij Furnea.nl horen diverse webshops met elk een eigen specialisme. Je vindt bij Furnea.nl, Delampenshop.nl, Halmeubelshop.nl, PCmeubels.nl, Salontafel.nl, Tapijtenstore.nl, TVmeubels.nl en Zitmeubelen.nl dus een specifiek assortiment waardoor het zoeken naar een perfect meubel een stuk leuker en gemakkelijker is.

Bij Furnea.nl ben je verzekerd van:
1. Gratis bezorging
2. 14 dagen bedenktijd
3. Snelle levering

Daarnaast staat Furnea.nl voor gemak, een groot assortiment met leuke producten voor iedereen en een voordelige prijs. Bij Furnea.nl communiceren we transparant en duidelijk, je komt dus tijdens je bestelling niet voor verrassingen te staan. We streven naar een snelle levering en natuurlijk een hoge klanttevredenheid.

Furnea.nl

Pluspunten
De service.

Gepubliceerd op: 16/09/2017

Pluspunten
We moesten er niet lang op wachten
Fineerlaag zit los aan de kop van het zijkant,
hebben het zelf opgelost
M Verhelst
Terneuzen

Gepubliceerd op: 16/09/2017

Pluspunten
Bij de levering bleek dat het artikel beschadigd was, na een telefoontje met de klantenservice van Furnea en een mailbericht met foto's is direct het artikel opnieuw opgestuurd. Dit allemaal zonder omslachtige administratieve procedures. Snelle en klantvriendelijke service. Zo hoort het. Dank je wel!
Kwetsbare producten nog meer 'beschermen' om schade tijdens het transport te voorkomen. Alleen fragile op de doos is blijkbaar niet voldoende.
Patricia
OSS

Gepubliceerd op: 16/09/2017

Pluspunten
Netjes 20 minuten van te voren gebeld dat ze onderweg waren. Keurig bezorgd.
Als de bestelling langer duurt dan was afgesproken zou ik aanbevelen tussendoor even de klant te bellen. In plaats van 4 weken hebben we ruim 8 weken moeten wachten. Dat vonden we erg jammer.
Pieta
Weurt

Gepubliceerd op: 15/09/2017

Pluspunten
Ruime keuze, overzichtelijke website, snelle aflevering van het bestelde product, aanbevolen klusbedrijf werkt uitstekend.
Geen verbeterpunten
J.S. Sydow
Rijswijk

Gepubliceerd op: 15/09/2017

Pluspunten
Mooi op tijd geleverd volgens planning, voor het monteren trof ik een beschadiging aan door transportschade. Toen ging ik claimen bij de leverancier met foto bijlagen. Ze vertrouwde ons en kreeg een week later een nieuwe onderdeel aangeleverd zonder beschadiging. Een prima service van deze leverancier.

Frans

Gepubliceerd op: 15/09/2017

Pluspunten
Bij onze tafel waren geen schroefjes geleverd. Maar ik kreeg al snel reactie en ze zijn vlot nageleverd. Het mailcontact verliep prettig.

Gepubliceerd op: 14/09/2017

Pluspunten
Vlotte, prettige en vriendelijke service.
In mijn geval: Prima bureau, geheel overeenkomstig beschrijving en afbeelding.
Op mijn verzoek gemonteerd geleverd.

Boudewijn Visser

Gepubliceerd op: 09/09/2017

Pluspunten
zeer vlug antwoord gehad om mijn vraag in mijn mail
de voorziene levertijd juist vermelden op de site
saskia
beveren-leie (waregem)