Website: www.freshplants.nl
Adres: Vechtstraat 179-2 1079JJ

FreshPlants

Pluspunten
Snelle levering en goed verpakt.
De advertentie klopt niet. De echinocactus zou 40 cm hoog zijn. Deze haalt nog geen 28 cm. Speciaal al een mooie hoge houten pot gehaald, maar hij valt in t niet. Verbeterpunt: verstuur een cactus met de maten waarmee u adverteerd. Jammer dit.
Hattem

Gepubliceerd op: 18/01/2019

Pluspunten
De planten zijn in goede staat geleverd.
Wel de juiste kleur potten erbij leveren zoals op de foto. Nog steeds geen lime groene potten gezien hier als na levering terwijl wel beloofd is.
Antwoord FreshPlants
Dank voor uw feedback mevrouw Gerritsen. We doen ons uiterste best om de foto's en info zo volledig en correct mogelijk te houden, helaas gaat er wel eens iets mis. Ik hoop dat u tevreden bent met de geboden oplossing.
Gerritsen
Goor

Gepubliceerd op: 06/01/2019

Pluspunten
Mooi assortiment betaalbare planten! De bestelling kwam perfect aan in een robuuste verpakkingl.

Antwoord FreshPlants
Nog bedankt voor de mooie beoordeling Y! Ik hoop dat de plant er nog altijd Fresh bij staat :)
dhd creatives
Amstelveen

Gepubliceerd op: 13/09/2018

Pluspunten
We waren op zoek naar een paar leuke plantjes en kwamen op deze site uit, na een tip van een vriend, Uiteindelijk erg tevreden: platform ziet er goed uit, betaling verliep moeiteloos, bezorging ook, en het belangrijkste, de plantjes staan er mooi bij!
Antwoord FreshPlants
Nog bedankt voor de mooie beoordeling Eric! Ik hoop dat de planten er nog altijd tevreden bij staan :)
Eric

Gepubliceerd op: 03/09/2018

Pluspunten
Hele positieve ervaring. Snelle levering en belangrijkste: planten in perfecte staat geleverd.
Wouter

Gepubliceerd op: 18/08/2018

Pluspunten
De plant in goede orde ontvangen. Erg mooie plant Ik ben er heel tevreden mee

Chris
Nieuwegein

Gepubliceerd op: 13/08/2018

Pluspunten
Duidelijke en strakke service. We hadden de planten snel en in perfecte staat in huis

Jeroen
Oudkarspel