Website: www.freshcotton.com
Adres: Achtergracht 15 1017WL
Plaats: AMSTERDAM

FreshCotton

Pluspunten
De bestelling is aangekomen.
Nergens werd vermeld dat verzenden naar België twee dagen duurt.

Onvriendelijke klantendienst.
Jan
Antwerpen

Gepubliceerd op: 21/05/2019

Pluspunten
Mooie producten.
Voor de tweede keer een artikel besteld waarvan er volgens de website nog maar één op voorraad was. Betaald met Paypal op 21-02 en het pakketje zou de volgende dag bezorgd worden. 26-02 ineens een mail gekregen dat het product niet meer op voorraad is. Vandaag 03-03 wacht ik nog steeds tot het geld teruggestort is op mijn Paypal rekening.
Dit overkomt mij nu de tweede keer en zal niet meer snel bij Freshcotton bestellen. Ik raad mensen aan om nooit een laatste artikel te kopen bij Freshcotton en niet met Paypal te betalen.

Gepubliceerd op: 17/03/2019

Pluspunten
Mooie brands
Veel keuze
Slechte service
Niet adverteren met volgende dag in huis als dit niet kan worden gedaan
Niek

Gepubliceerd op: 15/02/2019

Pluspunten
Kleding, kwaliteit, shop experience en levering is gewoon top.
Zodra er ook maar iets loos is ben je de sjaak. Klantenservice reageert niet of nauwelijks (niet op Twitter, niet op WhatsApp, al helemaal niet telefonisch), en als ze dan reageren zijn ze super arrogant.

Daarnaast is er technisch een hoop loos aan de website: betalingen via Paypal en AfterPay gaan heel vaak fout, producten zijn te bestellen maar na bestelling ineens uitverkocht?

Ik ben al jaren trouwe klant en had jullie graag een hogere rating willen geven, maar jullie service is echt ronduit slecht, doe hier eens wat aan!

Gepubliceerd op: 29/01/2019

Pluspunten
Niks
Ik had gisteren een broek besteld die ik morgen nodig heb. En er stond voor 23:30 besteld is morgen in huis. En nu blijkt het dus dat de broek morgen pas binnen komt. ECHT GEWOON OPLICHTERIJ. NOOIT GELOVEN WAT ER STAAT!!!
ANONIEM
ANONIEM

Gepubliceerd op: 12/01/2019

Pluspunten
Ruim en mooi assortiment
- trage levering, duurde een week tot het binnen was
- geen antwoord van klantenservice
- geen antwoord of terugstorting van geldbedrag na retour
w

Gepubliceerd op: 24/12/2018

Pluspunten
Goed aanbod, leuke acties
Erg slechte klantenservice, er wordt matig omgegaan met vaste klanten. Halve leveringen en lange wachttijden. Iniatief voor oplossingen ligt bij de klant i.p.v. bij de klantenservice.
Cas

Gepubliceerd op: 21/12/2018

Pluspunten

Er worden vaak verkeerde producten geleverd of verkeerde retour bedragen berekend. Daarnaast is er na 24 uur nog steeds geen reactie op een mail naar de klantenservice

Gepubliceerd op: 12/12/2018

Pluspunten
Snel contact maar je hebt wel contact nodig voor een cadeaubon, niet op de sote te vinden
Cadeaubonnen duidelijk aanbieden op de site, nu niet te vinden
Jel

Gepubliceerd op: 08/12/2018

Pluspunten
Tot voorkort erg vaak besteld. Inmiddels account zomaar verdwenen en geen reactie van de klantenservice! Dan was dat ook de laatste keer.

Theun

Gepubliceerd op: 20/09/2018