Bedrijfsgegevens

Website: www.freshcotton.com
Adres: Achtergracht 15 1017WL
Plaats: AMSTERDAM
Telefoon: 020-4285917

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

FreshCotton
totaal score
8.8
Beoordelen
Laatste beoordeling
4 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
1112 beoordelingen (12 maanden)
4810 beoordelingen (totaal)
31471 keer bekeken
96% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
71% (784)
23% (253)
3% (32)
2% (17)
2% (26)

Klantbeoordelingen

4
Pluspunten
De bestelling is aangekomen.
Verbeterpunten
Nergens werd vermeld dat verzenden naar België twee dagen duurt.

Onvriendelijke klantendienst.
Jan
Antwerpen

Gepubliceerd op: 21/05/2019
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
Mooie producten.
Verbeterpunten
Voor de tweede keer een artikel besteld waarvan er volgens de website nog maar één op voorraad was. Betaald met Paypal op 21-02 en het pakketje zou de volgende dag bezorgd worden. 26-02 ineens een mail gekregen dat het product niet meer op voorraad is. Vandaag 03-03 wacht ik nog steeds tot het geld teruggestort is op mijn Paypal rekening.
Dit overkomt mij nu de tweede keer en zal niet meer snel bij Freshcotton bestellen. Ik raad mensen aan om nooit een laatste artikel te kopen bij Freshcotton en niet met Paypal te betalen.
Klant

Gepubliceerd op: 17/03/2019
Aanbeveling: ja


3
Pluspunten
Mooie brands
Veel keuze
Verbeterpunten
Slechte service
Niet adverteren met volgende dag in huis als dit niet kan worden gedaan
Niek
Amsterdam

Gepubliceerd op: 15/02/2019
Aanbeveling: ja


3
Pluspunten
Kleding, kwaliteit, shop experience en levering is gewoon top.
Verbeterpunten
Zodra er ook maar iets loos is ben je de sjaak. Klantenservice reageert niet of nauwelijks (niet op Twitter, niet op WhatsApp, al helemaal niet telefonisch), en als ze dan reageren zijn ze super arrogant.

Daarnaast is er technisch een hoop loos aan de website: betalingen via Paypal en AfterPay gaan heel vaak fout, producten zijn te bestellen maar na bestelling ineens uitverkocht?

Ik ben al jaren trouwe klant en had jullie graag een hogere rating willen geven, maar jullie service is echt ronduit slecht, doe hier eens wat aan!
Klant

Gepubliceerd op: 29/01/2019
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
Niks
Verbeterpunten
Ik had gisteren een broek besteld die ik morgen nodig heb. En er stond voor 23:30 besteld is morgen in huis. En nu blijkt het dus dat de broek morgen pas binnen komt. ECHT GEWOON OPLICHTERIJ. NOOIT GELOVEN WAT ER STAAT!!!
ANONIEM
ANONIEM

Gepubliceerd op: 12/01/2019
Aanbeveling: nee


3
Pluspunten
Ruim en mooi assortiment
Verbeterpunten
- trage levering, duurde een week tot het binnen was
- geen antwoord van klantenservice
- geen antwoord of terugstorting van geldbedrag na retour
w

Gepubliceerd op: 24/12/2018
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
Goed aanbod, leuke acties
Verbeterpunten
Erg slechte klantenservice, er wordt matig omgegaan met vaste klanten. Halve leveringen en lange wachttijden. Iniatief voor oplossingen ligt bij de klant i.p.v. bij de klantenservice.
Cas

Gepubliceerd op: 21/12/2018
Aanbeveling: nee


3
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Er worden vaak verkeerde producten geleverd of verkeerde retour bedragen berekend. Daarnaast is er na 24 uur nog steeds geen reactie op een mail naar de klantenservice
Klant

Gepubliceerd op: 12/12/2018
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
Snel contact maar je hebt wel contact nodig voor een cadeaubon, niet op de sote te vinden
Verbeterpunten
Cadeaubonnen duidelijk aanbieden op de site, nu niet te vinden
Jel
Almere

Gepubliceerd op: 08/12/2018
Aanbeveling: ja


3
Pluspunten
Tot voorkort erg vaak besteld. Inmiddels account zomaar verdwenen en geen reactie van de klantenservice! Dan was dat ook de laatste keer.
Verbeterpunten
 
Theun
Amsterdam

Gepubliceerd op: 20/09/2018
Aanbeveling: nee


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer