Bedrijfsgegevens

Website: www.freshcotton.com
Adres: Achtergracht 15 1017WL
Plaats: AMSTERDAM
Telefoon: 020-4285917

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

FreshCotton
totaal score
6.4
Beoordelen
Laatste beoordeling
30 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
107 beoordelingen (12 maanden)
2688 beoordelingen (totaal)
14785 keer bekeken
64% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
45% (48)
12% (13)
8% (9)
7% (8)
27% (29)

Klantbeoordelingen

10
Pluspunten
Super vriendelijke service! Zeker een aanrader.
Verbeterpunten
Nvt
Laurent
Maastricht

Gepubliceerd op: 22/09/2017
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Klant

Gepubliceerd op: 17/09/2017
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
veel kleding en sneakers, snel geleverd, goede site
Verbeterpunten
geen
peter
herugowaard

Gepubliceerd op: 11/09/2017
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Snelle levering, goede service en goede kwaliteit producten.
Verbeterpunten
 
Roan
Apeldoorn

Gepubliceerd op: 11/09/2017
Aanbeveling: ja


1
Pluspunten
Geen
Verbeterpunten
Bizar slechte klantenservice. Wacht al sinds 31 juli op een refund en geen tot slechte en ongeïnteresseerde reacties.
Antwoord FreshCotton
Hoi, als het goed is moet het momenteel opgelost zijn toch?
Anoniem
Amsterdam

Gepubliceerd op: 01/09/2017
Aanbeveling: nee


3
Pluspunten
Leuke producten en snelle levering.
Verbeterpunten
Maak het voor een klant ook prettig om contact te zoeken. Dit is werkelijk onmogelijk terwijl jullie wel via Zendesk allerlei opties aanbieden.
Herhaaldelijk mailen en op alle andere platforms contact zoeken komt zonder enig antwoord.
Antwoord FreshCotton
Hoi Ezra,

Kun je een mailtje sturen over wat er mis is gegaan? Dan lossen we het voor je op.
E
Amsterdam

Gepubliceerd op: 30/08/2017
Aanbeveling: ja


2
Pluspunten
Eerdere bestellingen werden prima afgehandeld.
Verbeterpunten
Bestelde item is nooit verstuurd. Wel betaald. Na 4 keer bellen en mailen is 't nog niet opgelost. Beloofde tegoedcode wordt niet toegestuurd. Intussen niet meer telefonisch bereikbaar... Ben niet te enige, aan de laatste reviews te zien....
Antwoord FreshCotton
Ik zie dat er op 09 augustus contact met je is opgenomen door twee coupons op te sturen. Mocht er nog iets missen, hoor ik dat graag van je dan lossen we dat op!
Jan
Rotterdam

Gepubliceerd op: 24/08/2017
Aanbeveling: nee


5
Pluspunten
Assortiment, klantenservice is na aandringen bijzonder hulpvaardig.
Verbeterpunten
Klantenservice is slecht. Vragen worden niet beantwoord, ook niet na herinnering. De verwerking van het retour sturen duurt erg lang. Na 3 herinneringen is mijn probleem uiteindelijk goed opgelost.
Klant

Gepubliceerd op: 07/08/2017
Aanbeveling: nee


3
Pluspunten
Assortiment
Verbeterpunten
Klantenservice is zeer slecht. Vragen worden niet beantwoord, ook niet na herinnering. De verwerking van het retour sturen duurt bijzonder lang. Dus: twijfel je of je het artikel dat je koopt wel wilt houden: bestel ergens anders!

24/07/2017

Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Na zo'n 8 keer via telefoon/e-mail en chat contact te hebben gehad, krijg ik eindelijk mijn geld terug van een retour. Na ieder contactmoment kreeg ik een smoes, te weinig of gewoon geen geld overgemaakt, of alleen geld maar niet de Freshcotton credits. Iedere keer weer wat ln ieder geval. Volgens mij halen ze veel geld binnen bij ''slapende'' klanten, die niet achter hun geld aan zitten. Ze maken je het in ieder geval erg lastig, om je geld o.i.d. terug te krijgen. Geen krijgt geen excuus, maar wat nonchalante praat. En je moet je eigen administratie goed in de gaten houden! Indirecte oplichting welteverstaan. Opgepast! Wel leuke kleding zo nu en dan.
Rick
Horst

Gepubliceerd op: 01/08/2017
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Dramatische service. Krijg een shirt in de verkeerde maat en een kapotte broek teruggestuurd. Meer dan een maand geleden geretourneerd, maar nog steeds niks van vernomen. 5x contact opgenomen maar nog steeds niet geholpen. Klantenservice is dramatisch en totaal niet behulpzaam.
Klant

Gepubliceerd op: 23/07/2017
Aanbeveling: nee


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer