Website: www.freshcotton.com
Adres: Achtergracht 15 1017WL
Plaats: AMSTERDAM

FreshCotton
6.4

Pluspunten
Super vriendelijke service! Zeker een aanrader.
Nvt
Laurent
Maastricht

Gepubliceerd op: 22/09/2017

Gepubliceerd op: 17/09/2017

Pluspunten
veel kleding en sneakers, snel geleverd, goede site
peter
herugowaard

Gepubliceerd op: 11/09/2017

Pluspunten
Snelle levering, goede service en goede kwaliteit producten.

Roan
Apeldoorn

Gepubliceerd op: 11/09/2017

Pluspunten
Bizar slechte klantenservice. Wacht al sinds 31 juli op een refund en geen tot slechte en ongeïnteresseerde reacties.
Antwoord FreshCotton
Hoi, als het goed is moet het momenteel opgelost zijn toch?
Anoniem

Gepubliceerd op: 01/09/2017

Pluspunten
Leuke producten en snelle levering.
Maak het voor een klant ook prettig om contact te zoeken. Dit is werkelijk onmogelijk terwijl jullie wel via Zendesk allerlei opties aanbieden.
Herhaaldelijk mailen en op alle andere platforms contact zoeken komt zonder enig antwoord.
Hoi Ezra,

Kun je een mailtje sturen over wat er mis is gegaan? Dan lossen we het voor je op.
E

Gepubliceerd op: 30/08/2017

Pluspunten
Eerdere bestellingen werden prima afgehandeld.
Bestelde item is nooit verstuurd. Wel betaald. Na 4 keer bellen en mailen is 't nog niet opgelost. Beloofde tegoedcode wordt niet toegestuurd. Intussen niet meer telefonisch bereikbaar... Ben niet te enige, aan de laatste reviews te zien....
Antwoord FreshCotton
Ik zie dat er op 09 augustus contact met je is opgenomen door twee coupons op te sturen. Mocht er nog iets missen, hoor ik dat graag van je dan lossen we dat op!
Jan

Gepubliceerd op: 24/08/2017

Pluspunten
Assortiment, klantenservice is na aandringen bijzonder hulpvaardig.
Klantenservice is slecht. Vragen worden niet beantwoord, ook niet na herinnering. De verwerking van het retour sturen duurt erg lang. Na 3 herinneringen is mijn probleem uiteindelijk goed opgelost.

Gepubliceerd op: 07/08/2017

Pluspunten
Assortiment
Klantenservice is zeer slecht. Vragen worden niet beantwoord, ook niet na herinnering. De verwerking van het retour sturen duurt bijzonder lang. Dus: twijfel je of je het artikel dat je koopt wel wilt houden: bestel ergens anders!

24/07/2017

Pluspunten

Na zo'n 8 keer via telefoon/e-mail en chat contact te hebben gehad, krijg ik eindelijk mijn geld terug van een retour. Na ieder contactmoment kreeg ik een smoes, te weinig of gewoon geen geld overgemaakt, of alleen geld maar niet de Freshcotton credits. Iedere keer weer wat ln ieder geval. Volgens mij halen ze veel geld binnen bij ''slapende'' klanten, die niet achter hun geld aan zitten. Ze maken je het in ieder geval erg lastig, om je geld o.i.d. terug te krijgen. Geen krijgt geen excuus, maar wat nonchalante praat. En je moet je eigen administratie goed in de gaten houden! Indirecte oplichting welteverstaan. Opgepast! Wel leuke kleding zo nu en dan.
Rick
Horst

Gepubliceerd op: 01/08/2017

Pluspunten

Dramatische service. Krijg een shirt in de verkeerde maat en een kapotte broek teruggestuurd. Meer dan een maand geleden geretourneerd, maar nog steeds niks van vernomen. 5x contact opgenomen maar nog steeds niet geholpen. Klantenservice is dramatisch en totaal niet behulpzaam.

Gepubliceerd op: 23/07/2017