Bedrijfsgegevens

Website: www.freshcotton.com
Adres: Achtergracht 15 1017WL
Plaats: AMSTERDAM
Telefoon: 020-4285917

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

FreshCotton
totaal score
8.7
Beoordelen
Laatste beoordeling
1 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
1400 beoordelingen (12 maanden)
4335 beoordelingen (totaal)
27051 keer bekeken
95% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
65% (908)
25% (351)
5% (67)
2% (30)
3% (35)

Klantbeoordelingen

5
Pluspunten
Leuke producten.
Verbeterpunten
Klantenservice slecht bereikbaar. Zelfs na het inspreken van de voicemail (naam en ordernummer) wordt er niet dezelfde dag teruggebeld.

Ik beveel dit bedrijf wel aan qua producten, maar de service is helaas niet optimaal.
Klant
Oss

Gepubliceerd op: 14/12/2018
Aanbeveling: ja


1
Pluspunten
Leuke producten, als alles goed gaat is het prima.
Verbeterpunten
- Het goede product opsturen.
- Bij het inspreken van de voicemail terugbellen.
- Sneller op klachten mails reageren.
Nick
Erp

Gepubliceerd op: 13/12/2018
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
aanbieding
Verbeterpunten
leverdatum aanpassen niet beloven next day

3 euro retour duidelijk op je website zetten
maikrl
rotterdam

Gepubliceerd op: 12/12/2018
Aanbeveling: ja


5
Pluspunten
Kreeg de schoenen in een verkeerde kleur, wat ik erg apart vond. Heb ze toch maar gehouden, wat uiteindelijk een domme keus is geweest.
Verbeterpunten
Geef gewoon de schoenen die een klant besteld...
Flo
Den Dolder

Gepubliceerd op: 12/12/2018
Aanbeveling: ja


1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Afhandeling en contact met post nl. Ik heb mijn pakketjes donderdagavond om 20:30 besteld met de melding voor 23:00 besteld morgen in huis. Had vanwege black friday wel iets van vertraging gehad maar door de dame van servicedesk kreeg ik te horen dat mijn pakketje zaterdag zou komen. Inmiddels is het woensdag en is er nog geen pakket. Bezorgmoment is inmiddels al 3 keer verzet. Weet dat dit voor het grootste gedeelte bij post nl ligt maar door jullie bezorgservice zal ik helaas geen bestellingen meer doen in de toekomst.
Alex
Amsterdam

Gepubliceerd op: 12/12/2018
Aanbeveling: nee


3
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Er worden vaak verkeerde producten geleverd of verkeerde retour bedragen berekend. Daarnaast is er na 24 uur nog steeds geen reactie op een mail naar de klantenservice
Klant

Gepubliceerd op: 12/12/2018
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
1e ervaring, tot nu toe niet positief
Verbeterpunten
Als er wordt vermeld binnen 1 dag in huis, moet dit ook gebeuren. de bestelling was een dag te laat verzonden dus aan de bezorgingsdienst lag het niet. Gevolg is, shirt te laat terwijl ik die eerder nodig had.
Wesley
Hellevoetsluis

Gepubliceerd op: 12/12/2018
Aanbeveling: nee


5
Pluspunten
Leuke kleding
Verbeterpunten
ik wacht al erg lang op mn schoenen, en krijg slecht reactie op mn vragen.
Tom
's-Gravenhage

Gepubliceerd op: 11/12/2018
Aanbeveling: ja


2
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Probeer te antwoorden op email als er vragen zijn ,geef door als product niet voorradig is ipv niks te laten horen.zeeer slecht service!!
Wogm71
Amsterdam

Gepubliceerd op: 10/12/2018
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
Snel contact maar je hebt wel contact nodig voor een cadeaubon, niet op de sote te vinden
Verbeterpunten
Cadeaubonnen duidelijk aanbieden op de site, nu niet te vinden
Jel
Almere

Gepubliceerd op: 08/12/2018
Aanbeveling: ja


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer