Website: www.freshcotton.com
Adres: Achtergracht 15 1017WL
Plaats: AMSTERDAM

FreshCotton

Pluspunten
Tot voorkort erg vaak besteld. Inmiddels account zomaar verdwenen en geen reactie van de klantenservice! Dan was dat ook de laatste keer.

Theun

Gepubliceerd op: 20/09/2018

Pluspunten

Er gaat nog steeds veel verkeerd bij terugbetalingen en retouren.

Gepubliceerd op: 20/09/2018

Pluspunten
Algemeen een brede collectie met mooie kleding, voor een betaalbare prijs en met snelle levering.
Ik bestel al enkele jaren regelmatig kleding bij Freshcotton, altijd met snelle levering en goede service.

De afgelopen bijna 2 maanden gaat dat echter niet goed.
Vanwege een probleem (weet niet precies wat) met mijn adres ergens op de Freshcotton server, duurde het meer dan een maand en meerdere mailtjes voordat de bestelling aankwam.

Bij een tweede bestelling 2 weken geleden gebeurde opnieuw hetzelfde (bestelling is nog niet binnen en nu nog ligt bij Post NL).

Ik heb aangegeven dat ik de eerste bestelling retour wil sturen, maar de bestelling staat niet meer bij mijn account. Dus dat lukt nog niet. En weet nog niet hoe ik dit aan moet pakken.

Voor de 2e bestelling (die dus met een niet compleet adres bij Post NL ligt) krijg ik mails dat ik nog niet betaald heb, ondertussen krijg ik wel geld van die order terug gestort op mijn rekening. Ik heb 2 weken geleden al betaald, dus ik snap het niet meer.

Nu kan zoiets een keer mis lopen. Maar voor een volgende klant is het handig om bij een dergelijk situatie (welke al een tijdje loopt) er iets beter bovenop te zitten om het op te lossen. Reacties op mijn mail duren nu erg lang met elke keer een niet compleet antwoord of oplossing. Ik voel mezelf bijna bezwaard om er weer een mail over te sturen. Terwijl ik het toch graag opgelost heb!

Ik hoop dat jullie hier iets mee kunnen doen! Zodat deze specifieke service beter loopt in de toekomst.
Geert Filippini

Gepubliceerd op: 18/09/2018

Pluspunten
Goede collectie, snelle levering.

Gepubliceerd op: 13/09/2018

Pluspunten
Snelle levering. Bedrijf was benaderbaar via whatsapp voor een vraag, ook erg snel antwoord op! Goede extra service

Mark

Gepubliceerd op: 10/09/2018

Pluspunten
Hele goede prijzen (zeker in de sale!), snelle verzending, gratis retourneren! Gewoon prima webshop!

Voordat ik iets kocht een paar reviews gelezen waarin er allemaal werd aangeven dat retourneren lastig was en dat je je geld niet terug kreeg als je er zelf niet echter aan ging. Mijn ervaring was dat retourneren gewoon helemaal prima ging. Het duurde misschien enkele dagen, maar zonder contact te hebben gehad werd m'n geld gewoon netjes teruggestort. Niets aan de hand dus.
Op zaterdag iets besteld en dan krijg je bericht dat het op zondag aan komt. Dat is natuurlijk gewoon een foutje, maar wel een beetje slordig.

De bestelling kwam trouwens wel gewoon maandagochtend aan, dus het verzenden loopt verder prima en snel.
Bram
Boxtel

Gepubliceerd op: 07/09/2018

Pluspunten
Ik vind het belangrijk dat online webshops zich aan hun afspraken houden en dat Freshcotton naar mijn mening uitstekend, mooie kleding met een topkwaliteit en snelle bezorging overigens.
Ga vooral zo door.
Abdi Hassan
Meppel

Gepubliceerd op: 07/09/2018

Gepubliceerd op: 05/09/2018

Goede collectie basics
Refunds duren lang
Moeilijk te bereiken als er iets mis is

Gepubliceerd op: 04/09/2018

Pluspunten
Snelle levering, grote driversiteit aan producten, goed werkende website en erg overzichtelijk. Quality blanks is echt een top merk!
De verzendkosten en retourkosten onder de 75 euro, maar dit is al aangepast! Wanneer je in de zoekbalk een merk zoekt wordt je niet meteen doorverwijzen naar alle producten (overzicht) van het merk, maar naar een product zoals een trui van het desbetrefende merk.
Martein

Gepubliceerd op: 03/09/2018