Bedrijfsgegevens

Website: www.freshcotton.com
Adres: Achtergracht 15 1017WL
Plaats: AMSTERDAM
Telefoon: 020-4285917

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

FreshCotton
totaal score
7.9
Beoordelen
Laatste beoordeling
9 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
294 beoordelingen (12 maanden)
2681 beoordelingen (totaal)
13627 keer bekeken
84% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
60% (177)
17% (51)
6% (19)
4% (13)
12% (34)

Klantbeoordelingen

5
Pluspunten
Assortiment, klantenservice is na aandringen bijzonder hulpvaardig.
Verbeterpunten
Klantenservice is slecht. Vragen worden niet beantwoord, ook niet na herinnering. De verwerking van het retour sturen duurt erg lang. Na 3 herinneringen is mijn probleem uiteindelijk goed opgelost.
Klant

Gepubliceerd op: 07/08/2017
Aanbeveling: nee


3
Pluspunten
Assortiment
Verbeterpunten
Klantenservice is zeer slecht. Vragen worden niet beantwoord, ook niet na herinnering. De verwerking van het retour sturen duurt bijzonder lang. Dus: twijfel je of je het artikel dat je koopt wel wilt houden: bestel ergens anders!

24/07/2017

Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Na zo'n 8 keer via telefoon/e-mail en chat contact te hebben gehad, krijg ik eindelijk mijn geld terug van een retour. Na ieder contactmoment kreeg ik een smoes, te weinig of gewoon geen geld overgemaakt, of alleen geld maar niet de Freshcotton credits. Iedere keer weer wat ln ieder geval. Volgens mij halen ze veel geld binnen bij ''slapende'' klanten, die niet achter hun geld aan zitten. Ze maken je het in ieder geval erg lastig, om je geld o.i.d. terug te krijgen. Geen krijgt geen excuus, maar wat nonchalante praat. En je moet je eigen administratie goed in de gaten houden! Indirecte oplichting welteverstaan. Opgepast! Wel leuke kleding zo nu en dan.
Rick
Horst

Gepubliceerd op: 01/08/2017
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Dramatische service. Krijg een shirt in de verkeerde maat en een kapotte broek teruggestuurd. Meer dan een maand geleden geretourneerd, maar nog steeds niks van vernomen. 5x contact opgenomen maar nog steeds niet geholpen. Klantenservice is dramatisch en totaal niet behulpzaam.
Klant

Gepubliceerd op: 23/07/2017
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
Goed assortiment.
Verbeterpunten
Bestelling een dag te laat verzonden, ondanks dat ik op tijd heb besteld. Telefonisch en via WhatsApp geen gehoor. Via de chat contact gezocht en de volgende uitleg gekregen waarom er niet wordt gereageerd: "mijn collega is ziek en ik had afspraken staan, vandaar".
Daarna werd ik aangesproken als "bro", wat ik niet gepast vind. Er wordt geen oplossing gezocht en enorm kortaf gereageerd.
Ik begrijp dat ziekte van een collega altijd voor een uitdaging zorgt, maar voor een bedrijf met de omvang van FreshCotton mag één ziektegeval toch niet zorgen voor zo'n verschrikkelijk slechte service. De klant was duidelijk niet belangrijk vandaag en wie weet hoe vaak nog meer niet. Ik ben al jaren klant bij FreshCotton en ben blij dat ik de klantenservice tot op heden nog bijna nooit heb hoeven spreken, want dat is echt ronduit slecht.
Antwoord FreshCotton
Heb je even een mail verzonden, Ruben.
Ruben
Nijmegen

Gepubliceerd op: 20/07/2017
Aanbeveling: nee


5
Pluspunten
Snelle levering.
Verbeterpunten
Klantenservice zou iets moeten leren over service. Had het gevoel dat ze heel snel van me af wilden zijn. Klantenservice zeer kort af en zeker niet klantvriendelijk.
Jane
Harderwijk

Gepubliceerd op: 06/07/2017
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
Kleding
Verbeterpunten
Buiten het assortiment hebben ze eigenlijk geen pluspunten.

Meerdere vrienden van mij hebben herhaaldelijk de verkeerde kleren ontvangen terwijl ze die niet hebben ontvangen. Ondanks herhaaldelijk aangeven dat je de verkeerde kleren krijgt.
Kortom, het magazijn is een zooitje.

vervolgens is de klantenservice echt belangelijk. Buiten dat ze slecht bereikbaar zijn(vaak niet reageren) helpen worden de klachten niet verholpen. Je krijgt een geld terug of ze staan je zeer kortaf te woord.
Kortom: klantenservice is lastig te bereiken en je wordt niet geholpen.
Klant

Gepubliceerd op: 28/06/2017
Aanbeveling: nee


5
Pluspunten
Tof assortiment
Verbeterpunten
Retourneren / ruilen is een drama. Heb op 2-6 een artikel geruild en nog steeds niets van gehoord.
Erik
Bladel

Gepubliceerd op: 26/06/2017
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
mooie kleding, snelle levering.
Verbeterpunten
had een probleem met orders terug sturen, is uiteindelijk goed opgelost. communicatie kan beter.
houssain
AMSTERDAM

Gepubliceerd op: 29/05/2017
Aanbeveling: ja


2
Pluspunten
 
Verbeterpunten
2 orders terug gestuurd in 1 doos, maar heb maar van 1 order het geld terug gekregen, meerdere keren gebeld en krijg te horen dat ze het gaan uitzoeken en dan hoor je niks meer. via de mail krijg je al helemaal geen reactie terug.
jammer, heb vaak besteld via hun, het ergste is nog dat je geen reactie terug krijgt waardoor ik niet meer ga bestellen via hun.

AMSTERDAM
14/05/2017

Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
Snelle levering.
Verbeterpunten
Twee petten besteld waarvan er één na 2 keer dragen stuk was. Ik mocht de pet terugsturen maar moest dit ten eerste al op mijn eigen kosten doen à €6,95 (je zou verwachten dat zoiets onder de garantie valt). Na bellen met de klantenservice was de uitkomst dat ik een nieuwe pet zou krijgen en de verzendkosten vergoed zouden worden.

Ik kijk net op de rekening en heb het geld teruggekregen (niet de verzendkosten maar die van de pet?).

Samenvatting
1. niet meewerkende klantenservice (mail ging stroef, wilde niet vergoeden), bellen ging beter alleen worden afspraken niet nagekomen.
2. €6,95 retourkosten kwijt voor een pet die na 1x dragen kapot ging
3. Als ik nu een nieuwe pet wil (want dat heb ik in eerste instantie gekocht) dan ben ik weer €3,50 verzendkosten kwijt.

Slechte ervaring. Ik heb er geen goed gevoel bij en zal niet nog een bestelling plaatsen bij dit bedrijf.
Antwoord FreshCotton
Beste Justin,

Je hebt helemaal gelijk dat de afhandeling niet gegaan is zoals dit had moeten gaan. We hadden je gewoon een nieuwe pet moeten opsturen, hier is een inschattingsfout gemaakt. Excuses hier voor.

Ik zal je mailen om tot een gepaste oplossing te komen!
Justin
Oostzaan

Gepubliceerd op: 26/04/2017
Aanbeveling: nee


8
Pluspunten
vriendelijke en behulpzame klantenservice. nadat ze me gebeld hadden was het zo opgelost. Ik heb mijn "gewonnen" kleding morgen in huis.
Verbeterpunten
lastig te bereiken
Rinaldo
Lisse

Gepubliceerd op: 25/04/2017
Aanbeveling: ja


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer