Website: www.freshcotton.com
Adres: Achtergracht 15 1017WL
Plaats: AMSTERDAM

FreshCotton

Pluspunten
Aucun point positif
J'ai passé une commande chez eux, déjà il ne m'envoie pas le lien pour le suivi du colis , le transporteur n'arrive pas à me livrer jusqu'à la c'est pas très grave , du coup le colis et renvoyer à l'expéditeur , au bout de deux jours j'envoi un mail pour qu'il m'envoi le lien pour le suivi du colis pour aller le chercher moi même au transporteur Mais il ne me réponde pas, j'insiste avec plusieurs mail toujours pas de réponse , il décide finalement de m'envoyer le lien Mais c'est déjà trop tard ils ont retourné le colis chez eux . Je les contact encore et encore pour savoir les démarches a suivre pour qu'on me renvoi le colis et dans quel délai , Mais toujours aucune réponse du servicd client , en gros il ne m'ont jamais répondu à un seul de mes mails . Au jour d'aujourd'hui j'ai payé une commande à 90 euros et je n'ai aucune nouvelle aucune information sur mon colis . Je déconseille fortement se site je suis très déçu du service client qui approche du néant . C'est inadmissible et pas commerçant du tout .
Rcz
France

Gepubliceerd op: 24/02/2018

Pluspunten
55 minuten aan de telefoon zonder met een medewerker kunnen praten te wachten tot ik geholpen zou worden. Hebben mijn retour verwerkt maar de factuur niet aangepast op Klarna. Kledingstuk wat besteld is kwam met vlekken aan en was slordig geleverd. Jammer.
Sean Ghorani
Sneek

Gepubliceerd op: 24/02/2018

Gepubliceerd op: 23/02/2018

Pluspunten
Bestelling was snel geleverd.
Er is geen dienst na verkoop.
Ik heb per ongeluk een foute maat besteld en probeer het product sindsdien om te ruilen maar de retourcode die ik kreeg wordt hier niet aanvaard en ik ben tot nu toe nog niet in geslaagd ook maar enige vorm van respons te krijgen van freshcotton over hoe ik dit kan oplossen. Ik heb meermaals per mail en telefonisch proberen contact te leggen maar tevergeefs...
ROBIN
Belgie

Pluspunten

Pakket (schoenen zoon) na bijna 2 weken nog niet ontvangen. Geen reactie op mijn mail gekregen. In telefoon gesprek was de telefonist erg afhoudend. Indien hij het pakket van Post NL terug kreeg zou hij het wel weer opnieuw naar ons verzenden. We kunnen alleen maar afwachten. Op de site van Post NL staat al bijna een week dat het pakket terug gezonden is naar FreshCotton. Geld terug of een paar andere schoenen.
Lunsing
Zuidlaren

Gepubliceerd op: 23/02/2018

Pluspunten
Goede artikelen, snel geleverd
Odnan
Dordrecht

Gepubliceerd op: 23/02/2018

Pluspunten
Prachtige kleding
Klanten verder helpen met een probleem.

Antwoorden op mails

Gepubliceerd op: 23/02/2018

Pluspunten
Goed productaanbod, goede sale acties
Sneller en duidelijker reageren, vaak wordt er antwoord gegeven op 1 van mijn 3 vragen en niet alle 3

snijders
amsterdam

Gepubliceerd op: 22/02/2018

Pluspunten
Ruim assortiment en snelle levering.
Klantenservice. Al jaren klant en heb fresh cotton erg hoog zitten alleen laatst een paar beschadigde schoenen opgestuurd gekregen waarna ik zelf terug kon om ze terug te brengen en er kon geen excuus of oplossing vanaf, anders dan me een nieuw paar in m’n handen te drukken. Niet helemaal de manier om met vaste klanten om te gaan.
Edzard