Website: www.freshcotton.com
Adres: Achtergracht 15 1017WL
Plaats: AMSTERDAM

FreshCotton

Pluspunten
Mooie brands
Veel keuze
Slechte service
Niet adverteren met volgende dag in huis als dit niet kan worden gedaan
Niek

Gepubliceerd op: 15/02/2019

Pluspunten

Klantenservice is de slechtste ervaring die ik ooit bij een bedrijf heb meegemaakt. Verder bieden ze producten aan waar u voor betaald, die vervolgens ineens niet meer leverbaar zijn.

Gepubliceerd op: 15/02/2019

Pluspunten
Maandag een bestelling rond 20u geplaatst, volgende dag niet binnen gekregen. Dinsdag een mail gestuurd en woensdagochtend maar even gebeld (ondanks de negatieve verhalen over niet opnemen etc). Klantenservice nam tot mijn verbazing gelijk op. Product bleek uit voorraad te zijn, jammer. Maar de medewerker had mijn refund in gang gezet en zoals anderen had ik een 10% kortingscode gekregen. Mijn geld zou volgens haar binnen 2 dagen op mijn rekening staan. Volgende dag, donderdag, heb ik het bedrag ontvangen. Al met al, heb ik gelukkig wel een goede ervaring gehad met de klantenservice. Al baal ik wel van mijn bestelling.
Als een product uit voorraad is, svp van de website halen.

Gepubliceerd op: 31/01/2019

Pluspunten
Kleding, kwaliteit, shop experience en levering is gewoon top.
Zodra er ook maar iets loos is ben je de sjaak. Klantenservice reageert niet of nauwelijks (niet op Twitter, niet op WhatsApp, al helemaal niet telefonisch), en als ze dan reageren zijn ze super arrogant.

Daarnaast is er technisch een hoop loos aan de website: betalingen via Paypal en AfterPay gaan heel vaak fout, producten zijn te bestellen maar na bestelling ineens uitverkocht?

Ik ben al jaren trouwe klant en had jullie graag een hogere rating willen geven, maar jullie service is echt ronduit slecht, doe hier eens wat aan!

Gepubliceerd op: 29/01/2019

Pluspunten
Product binnen 1 dag binnen en heel blij mee. Bellen met de klantenservice ging ook snel en makkelijk.

Gepubliceerd op: 18/01/2019

Pluspunten
Niks
Ik had gisteren een broek besteld die ik morgen nodig heb. En er stond voor 23:30 besteld is morgen in huis. En nu blijkt het dus dat de broek morgen pas binnen komt. ECHT GEWOON OPLICHTERIJ. NOOIT GELOVEN WAT ER STAAT!!!
ANONIEM
ANONIEM

Gepubliceerd op: 12/01/2019

Pluspunten
Snelle verzending. Gebruiksvriendelijke en duidelijke website.
Heel traag met het verwerken van een retour. Het in rekening brengen van retourkosten is ook een minpunt.
Verder werd er helemaal niet gereageerd op mijn vraag naar de klantenservice (email).

Gepubliceerd op: 11/01/2019

Pluspunten
Mooie kleding
De klantenservice is achterlijk, het feit dat je met een giftcard niets mag halen bij de sale is ook rete achterlijk aangezien dit nergens vermeld staat. Ze kunnen niet eens normaal je geld terug geven

Dit is gewoon ronduit frustrerend aangezien ze ook tering slecht te bereiken zijn. Geef maar gewoon je geld uit bij skatestore of zoiets.
Mayim
Enschede

Gepubliceerd op: 10/01/2019

Pluspunten
Eenmaal nadat ik een hoodie van Daily Paper bestelt had bij fresh cotton las ik alle slechte reviews op internet. Ik heb eigenlijk niks gemerkt van verkeerde producten of slome leveringen. Ik heb de hoodie maandag besteld en had hem vandaag in huis, logisch met nieuwjaarsdag ertussen. Lag het misschien aan de feestdagen dat het bedrijf de drukte niet meer aankon? Als ik op deze site wederom iets leuks zie ga ik er wederom bestellen.
Ga beter om met klanten via de klantenservice. Bij mij had ik geen hulp nodig van de klantenservice maar anderen wel, en die reviews zijn daar niet over te spreken.
Julian
Apeldoorn

Gepubliceerd op: 03/01/2019

Pluspunten
Ruim en mooi assortiment
- trage levering, duurde een week tot het binnen was
- geen antwoord van klantenservice
- geen antwoord of terugstorting van geldbedrag na retour
w

Gepubliceerd op: 24/12/2018