Bedrijfsgegevens

Website: www.freshcotton.com
Adres: Achtergracht 15 1017WL
Plaats: AMSTERDAM
Telefoon: 020-4285917

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

FreshCotton
totaal score
8.4
Beoordelen
Laatste beoordeling
vandaag
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
641 beoordelingen (12 maanden)
3304 beoordelingen (totaal)
18563 keer bekeken
93% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
60% (383)
28% (180)
6% (38)
2% (12)
5% (31)

Klantbeoordelingen

1
Pluspunten
Aucun point positif
Verbeterpunten
J'ai passé une commande chez eux, déjà il ne m'envoie pas le lien pour le suivi du colis , le transporteur n'arrive pas à me livrer jusqu'à la c'est pas très grave , du coup le colis et renvoyer à l'expéditeur , au bout de deux jours j'envoi un mail pour qu'il m'envoi le lien pour le suivi du colis pour aller le chercher moi même au transporteur Mais il ne me réponde pas, j'insiste avec plusieurs mail toujours pas de réponse , il décide finalement de m'envoyer le lien Mais c'est déjà trop tard ils ont retourné le colis chez eux . Je les contact encore et encore pour savoir les démarches a suivre pour qu'on me renvoi le colis et dans quel délai , Mais toujours aucune réponse du servicd client , en gros il ne m'ont jamais répondu à un seul de mes mails . Au jour d'aujourd'hui j'ai payé une commande à 90 euros et je n'ai aucune nouvelle aucune information sur mon colis . Je déconseille fortement se site je suis très déçu du service client qui approche du néant . C'est inadmissible et pas commerçant du tout .
Rcz
France

Gepubliceerd op: 24/02/2018
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
Geen.
Verbeterpunten
55 minuten aan de telefoon zonder met een medewerker kunnen praten te wachten tot ik geholpen zou worden. Hebben mijn retour verwerkt maar de factuur niet aangepast op Klarna. Kledingstuk wat besteld is kwam met vlekken aan en was slordig geleverd. Jammer.
Sean Ghorani
Sneek

Gepubliceerd op: 24/02/2018
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Klant

Gepubliceerd op: 23/02/2018
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
Bestelling was snel geleverd.
Verbeterpunten
Er is geen dienst na verkoop.
Ik heb per ongeluk een foute maat besteld en probeer het product sindsdien om te ruilen maar de retourcode die ik kreeg wordt hier niet aanvaard en ik ben tot nu toe nog niet in geslaagd ook maar enige vorm van respons te krijgen van freshcotton over hoe ik dit kan oplossen. Ik heb meermaals per mail en telefonisch proberen contact te leggen maar tevergeefs...
ROBIN
Belgie

Gepubliceerd op: 23/02/2018
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Pakket (schoenen zoon) na bijna 2 weken nog niet ontvangen. Geen reactie op mijn mail gekregen. In telefoon gesprek was de telefonist erg afhoudend. Indien hij het pakket van Post NL terug kreeg zou hij het wel weer opnieuw naar ons verzenden. We kunnen alleen maar afwachten. Op de site van Post NL staat al bijna een week dat het pakket terug gezonden is naar FreshCotton. Geld terug of een paar andere schoenen.
Lunsing
Zuidlaren

Gepubliceerd op: 23/02/2018
Aanbeveling: nee


10
Pluspunten
Goede artikelen, snel geleverd
Verbeterpunten
Geen
Odnan
Dordrecht

Gepubliceerd op: 23/02/2018
Aanbeveling: ja


1
Pluspunten
Prachtige kleding
Verbeterpunten
Klanten verder helpen met een probleem.

Antwoorden op mails
Klant

Gepubliceerd op: 23/02/2018
Aanbeveling: nee


7
Pluspunten
Goed productaanbod, goede sale acties
Verbeterpunten
Sneller en duidelijker reageren, vaak wordt er antwoord gegeven op 1 van mijn 3 vragen en niet alle 3
Klant

Gepubliceerd op: 22/02/2018
Aanbeveling: ja


9
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
snijders
amsterdam

Gepubliceerd op: 22/02/2018
Aanbeveling: ja


6
Pluspunten
Ruim assortiment en snelle levering.
Verbeterpunten
Klantenservice. Al jaren klant en heb fresh cotton erg hoog zitten alleen laatst een paar beschadigde schoenen opgestuurd gekregen waarna ik zelf terug kon om ze terug te brengen en er kon geen excuus of oplossing vanaf, anders dan me een nieuw paar in m’n handen te drukken. Niet helemaal de manier om met vaste klanten om te gaan.
Edzard
Amsterdam

Gepubliceerd op: 22/02/2018
Aanbeveling: ja


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer