Website: www.freshcotton.com
Adres: Achtergracht 15 1017WL
Plaats: AMSTERDAM

FreshCotton

Pluspunten
Tof assortiment
Retourneren / ruilen is een drama. Heb op 2-6 een artikel geruild en nog steeds niets van gehoord.
Erik
Bladel

Gepubliceerd op: 26/06/2017

Pluspunten
mooie kleding, snelle levering.
had een probleem met orders terug sturen, is uiteindelijk goed opgelost. communicatie kan beter.
houssain
AMSTERDAM

Gepubliceerd op: 29/05/2017

Pluspunten

2 orders terug gestuurd in 1 doos, maar heb maar van 1 order het geld terug gekregen, meerdere keren gebeld en krijg te horen dat ze het gaan uitzoeken en dan hoor je niks meer. via de mail krijg je al helemaal geen reactie terug.
jammer, heb vaak besteld via hun, het ergste is nog dat je geen reactie terug krijgt waardoor ik niet meer ga bestellen via hun.

AMSTERDAM
14/05/2017

Pluspunten
Snelle levering.
Twee petten besteld waarvan er één na 2 keer dragen stuk was. Ik mocht de pet terugsturen maar moest dit ten eerste al op mijn eigen kosten doen à €6,95 (je zou verwachten dat zoiets onder de garantie valt). Na bellen met de klantenservice was de uitkomst dat ik een nieuwe pet zou krijgen en de verzendkosten vergoed zouden worden.

Ik kijk net op de rekening en heb het geld teruggekregen (niet de verzendkosten maar die van de pet?).

Samenvatting
1. niet meewerkende klantenservice (mail ging stroef, wilde niet vergoeden), bellen ging beter alleen worden afspraken niet nagekomen.
2. €6,95 retourkosten kwijt voor een pet die na 1x dragen kapot ging
3. Als ik nu een nieuwe pet wil (want dat heb ik in eerste instantie gekocht) dan ben ik weer €3,50 verzendkosten kwijt.

Slechte ervaring. Ik heb er geen goed gevoel bij en zal niet nog een bestelling plaatsen bij dit bedrijf.
Antwoord FreshCotton
Beste Justin,

Je hebt helemaal gelijk dat de afhandeling niet gegaan is zoals dit had moeten gaan. We hadden je gewoon een nieuwe pet moeten opsturen, hier is een inschattingsfout gemaakt. Excuses hier voor.

Ik zal je mailen om tot een gepaste oplossing te komen!
Justin
Oostzaan

Gepubliceerd op: 26/04/2017

Pluspunten
vriendelijke en behulpzame klantenservice. nadat ze me gebeld hadden was het zo opgelost. Ik heb mijn "gewonnen" kleding morgen in huis.
lastig te bereiken
Rinaldo
Lisse

Gepubliceerd op: 25/04/2017

Pluspunten
Goed assortiment en snelle levering. Persoonlijke en vriendelijke klantenservice.

Mark

Gepubliceerd op: 15/04/2017

Pluspunten
Altijd snelle bezorging en originele keuze van aanbod. Kortom: TOP!
Nog groter assortiment.
Tibor Benkhard

Gepubliceerd op: 13/04/2017

Pluspunten
Snappen wat er gaande is en zijn persoonlijk, niet zo afstandelijk als grote ketens. Altijd on point met de tofste merken!
Mss een stenen winkel erbij doen? Waar je ook hele dag kan hangen en nice FreshCotton-vibe heerst.
Mike

Gepubliceerd op: 13/04/2017

Pluspunten
vette collecties, snelle levering. Al jarenlang klant
Een echte winkel openen!
wilko

Gepubliceerd op: 13/04/2017

Pluspunten
Gister om 23:30 besteld en vandaag al binnen! Dat is pas service! Alles naar wens, Keep it up!
Daniël
Barneveld

Gepubliceerd op: 14/03/2017

Pluspunten
Nooit wat mis gegaan
Frenk
Oudekerk a/d Amstel