Website: https://www.frecious.bio/nl/
Adres: Flevolaan 13-C 1382JX
Plaats: WEESP
Telefoon: 020-2374762 | 0655683051

Frecious bewijst het: écht gezond kan ook lekker zijn. Handgeperste Slowjuice | biologisch | vers ingevroren bezorgd

Frecious
2067 beoordelingen (totaal)

Pluspunten
Snelle goede levering! Diverse sappen, heel veel groenten!

Kimberley

3 dagen detox kuur.
Pluspunten
Snelle levering, geen gesmeer meer van het schoonmaken van de slowjuicer en een perfect drankje wat ook nog eens lekker smaakt! Elke dag een groente/fruitshot extra!!
Dianne
Overijssel

Daily mixbox
Pluspunten
Eerlijke en goede producten, goede begeleiding en heldere en accurate levering Ga zo door
Het zou wel een toevoeging zijn als je een detoxpakket ontvangt er zo min mogelijk dezelfde slowjuices inzitten In verhouding zat er naar mijn smaak te veel paprika bij
Aart
Heerde

Gepubliceerd op: 24/02/2020

Ik heb een detox van 5 dagen afgenomen en de beloofde 2.9 kilo gaan er echt makkelijk af. De drang naar suikers zijn enorm afgenomen
Pluspunten
Proberen echt te helpen als website het laat afweten. Afspraken en levering vlekkeloos.
Goed gedocumenteerde levering.
Bestellen via website vanuit Belgie loopt soms fout.
Kris
Mol, Belgie

Gepubliceerd op: 22/02/2020

Pluspunten
Flesjes worden keurig geleverd. De flesjes zien er aantrekkelijk uit. Instructies zijn duidelijk.
Persoonlijk had ik een aantal drankjes met fruit of combi daarmee er graag tussen willen hebben die wat zoeter waren geweest voor de afwisseling.
Heidy
Hoofddorp

Gepubliceerd op: 21/02/2020

Drie daagse detox
Pluspunten
Prima levering... we werden goed op de hoogte gehouden. Ik heb bij de bestelling een medewerkster aan de telefoon gehad. Ze heeft me goed en vriendelijk geholpen,
Antwoord Frecious
Dankjewel voor je prachtige cijfer Marjan!
Marjan
Putten

Gepubliceerd op: 18/02/2020

Groentensapjes en kleine cupjes.
Pluspunten
Wat een revelatie! Jullie producten ticken echt alle boxes: groentenbom, verser dan vers, mét vezelbehoud, zonder toevoegingen of bewaarmiddelen, upcycling, grondstoffen uit reststromen, gebruik van windenergie, lekker!
Jullie hadden eerder moeten bestaan ;)
Antwoord Frecious
Wat een mooie woorden en wat een prachtig cijfer Daan. Hier doen we het voor!:)
de plantenbutler
hoboken

Gepubliceerd op: 16/02/2020

juice 100%, 80% en 70% veg
healthbars
Pluspunten
Duidelijke communicatie, goede begeleiding, kwalitatieve en smaakvolle producten, persoonlijke en snelle reactie op mijn vraag!
De mail van dag 3 tijdens de detox kwam op dag 4 binnen. De soep wordt in de communicatiemiddelen in een soepkom gepresenteerd waardoor ik ervan uitging dat ik een warm bordje soep kon eten, maar dat was niet zo. Het was wederom een koud sapje. Een misleiding.
S

3-daagse detox pakket
Pluspunten
Snelle levering, goed concept met de ingevroren juices, smaken zijn prima. 3-daagse detox kuur was erg fijn voor mijn darmen en een goede start om minder suikers te gaan eten
Bij de start vd 3 daagse kuur op donderdag, komt de mail vd 3e dag op maandag IPV zaterdag. Die zou gewoon op zaterdag moeten komen
Antwoord Frecious
Dankjewel voor je mooie cijfer Kim! We hebben de e-mailflow aangepast. Hier zat inderdaad een foutje in. Onze excuses!

3 daagse detox
Pluspunten
Snelle en goed ingevroren levering! En heerlijke sapjes en repen! :-)

Antwoord Frecious
Dankjewel voor je mooie cijfer Simone!
Simone
Drachten