Website: https://www.frecious.bio/nl/
Adres: Flevolaan 13-C 1382JX
Plaats: WEESP
Telefoon: 020-2374762 | 0655683051

Frecious bewijst het: ├ęcht gezond kan ook lekker zijn. Handgeperste Slowjuice | biologisch | vers ingevroren bezorgd

Frecious
1984 beoordelingen (totaal)

Pluspunten
Snelle levering, gezonde sappen en shotjes
Geen, ik ben tevreden en ga zeker weer bestellen.
Martine

Gepubliceerd op: 28/11/2019

Detoxbox, alleen gebruik ik het niet echt als detox nu. Misschien de volgende keer.
Pluspunten
snelle levering, lekkere sapjes

sandra
rotterdam

Gepubliceerd op: 25/11/2019

Pluspunten
Via mijn locale groenteman Wokke eerst vier flesjes getest, toen 40 flesjes aangekocht, twee weken verder, superfijn. Iedere ochtend flesje voel me top, nu ik weet genoeg groente binnen te krijgen.
Heb ik nu nog niet....
Annelies Kuijs Boogert
Bergen

Gepubliceerd op: 21/11/2019

Kleine flesjes in box, diepgevroren. Soms 70 procent groente, van 85 naar ook 100 procent.
Goede snelle service, sms dienst en goed verpakt.
Pluspunten
Goede producten, goede service, duidelijke info, goede prijs/kwaliteit
Geen :-D
Bianca

Gepubliceerd op: 21/11/2019

Frecious mix box van 20 sapjes
Pluspunten
Snelle levering. Genoeg informatie en tips om de detoxkuur goed te doorlopen.
Startdatum aangeven zodat je de mailtjes op de juiste tijd krijgt. Voordat je begint aan de detox moet je minderen met bepaalde voedingsmiddelen. Als je dit nog moet doen voordat je begint ben je volgens de informatiemail al klaar voordat je begonnen bent. Dat vond ik jammer. Ik begon namelijk wat later. Maar niet heel storend. Viel me gewoon op.
Margot

Gepubliceerd op: 19/11/2019

Detoxpakket voor 5 dagen.
Pluspunten
Goeie producten
Nog niets

Gepubliceerd op: 17/11/2019

Pluspunten
Kwaliteit van de producten
De internet site duidelijk en inspirerend.
Moest lang wachten op mijn eerste bestelling, wel keurig te woord gestaan door een vriendelijke dame.
Kevin van der Hor PT ROOM

Gepubliceerd op: 14/11/2019

Pluspunten
Zeer behulpzaam en goede begeleiding. Het is fijn om stap voor stap meegenomen te worden. Veel en goede informatie.

Gepubliceerd op: 13/11/2019

De sapjes vond ik super van kwaliteit. Niet allemaal erg lekker maar het voelde wel gezond. Goed geleverd met de omschrijving erbij. Ook de mail per dag vond ik zeer prettig.
Pluspunten
prachtig product makkelijk in gebruik, geweldige service. blije darmen. ja wat kan ik nog meer zeggen ik ben fan
ik zou het niet weten, misschien met grotere orders nog iets meer korTing, het is natuurlijk niet een heel goedkoop product maar ja kwaliteit kost geld.
Antwoord Frecious
Hi Hycintha, leuk dat je zo enthousiast bent over Frecious en dankjewel voor je prachtige review! Super leuk om te horen dat je meteen positieve effecten van onze juices ervaart. Ik zie dat je sinds kort een jaarabonnement bij ons hebt afgesloten (leuk!) nu maak je in ieder geval wel gebruik van 30% voordeel! Groetjes Team Frecious
hyacintha
amsterdam

Gepubliceerd op: 12/11/2019

heb nog nooit zo n punctuele levering gehad, alles aan dit bedrijf is tot in de puntjes goed geregeld

Antwoord Frecious
Dankjewel voor het mooie cijfer Gaby!

Gepubliceerd op: 09/11/2019