Website: https://www.frecious.bio/nl/
Adres: Flevolaan 13-C 1382JX
Plaats: WEESP
Telefoon: 020-2374762 | 0655683051

Frecious bewijst het: écht gezond kan ook lekker zijn. Handgeperste Slowjuice | biologisch | vers ingevroren bezorgd

Frecious
1984 beoordelingen (totaal)

Pluspunten
Soepele communicatie, meegedacht met vervanging voor sapjes die ik niet wilde/mocht
Ik zou het fijn vinden als je het dagprogramma er ook uitgeprint bij krijgt, nu moest ik steeds terug in m’n mail.

Gepubliceerd op: 03/12/2019

Detox sap kuur 3 dagen
Pluspunten
Goede informatie wanneer je besteld hebt. Schema etc. Is prima allemaal,
De sapjes en ik waren helaas geen goede combinatie. Toen ik dat liet weten ben ik netjes behandeld en is er een oplossing gezocht.

Gepubliceerd op: 26/11/2019

3 Dagen Detox en 5 Dagen afterdetox
Pluspunten
Goede informatie wanneer je besteld hebt. Schema etc. Is prima allemaal,
Maar als je slechte ervaring hebt zoals ik (ik vond de sapjes niet te drinken, ik kreeg ze niet weg) dan hoor je niets meer! Dat vind ik echt heel slecht.
Reageren op mail zodra er iets gevraagd of gezegd wordt

12/11/2019

3 Dagen Detox en 5 Dagen afterdetox
Pluspunten
Snelle service
Smaakt niet per definitie erg lekker, voorkeur voor de wat zoetere sapjes. Resultaten prima!
Antwoord Frecious
Hi Hansje, vervelend om te horen. Ik zie dat je een detox gedaan hebt. Heb je wel eens eerder een sapvastenkuur gedaan? En heb je goed af- en opgebouwd met je detox? Want dat is heel belangrijk voor de werking en ervaring ervan.

Sommige van onze juices zijn best pittig omdat ze volledig uit groenten bestaan. We focussen vooral op het functionele. Bijwerkingen zit je natuurlijk niet op te verwachten, maar het betekent vaak wel dat “het werkt”.

Mag ik je nog even bellen, dan kan ik nog wat meer te weten komen en eventueel een passende oplossing bieden? Groetjes Team Frecious
Hansje
Lierop

Gepubliceerd op: 13/11/2019

Pluspunten
Snelle recvice
Smaakt erg vies

30/10/2019

Pluspunten
Communicatie over de aflevering vd bestelling. Vriendelijkheid via de mail
Iets sneller reageren via de info mail.
meerdere fleshoesjes meeleven . 1 is echt te weinig
Antwoord Frecious
Hi Hanneke, dankjewel voor je review en fijn dat de juice en dinner je goed bevallen is! Excuses voor onze latere reactie via de mail, dat is niet de service die je van ons mag verwachten. Mocht je een extra flessenhouder willen kan je ons altijd mailen of bellen en dan sturen we je er een extra op per post! Groetjes Team Frecious
Hanneke
Hilversum

Gepubliceerd op: 01/11/2019

Juice en dinner
Pluspunten
Duidelijke website, makkelijk bestellen en de levering wordt netjes geregeld
Anneloes

Gepubliceerd op: 22/10/2019

Prima bedrijf en product, nette afhandeling en de manier van levering via de vervoerder zijn top
Pluspunten
Snelle punctuele levering
kan misschien wat goedkoper
Thierry
Julianadorp

Detox kuur was prima.
Pluspunten
Mijn eerste box besteld omdat ik door een detox weekend geïnspireerd was en daar ook de lékkere sapjes kreeg.

Omdat het mijn eerste box was kreeg ik ook wat extraatjes wat ik erg leuk vind, en verder was het netjes op tijd geleverd. Je wordt per sms per mail en track and trace op de hoogte gehouden van je bestelling. Wat voor beide belangrijk is omdat de sapjes zo snel mogelijk in de vriezer moeten.
De kwaliteit van de sapjes is heel goed maar de prijs schrok mij wel af. Ik had korting en dat scheelde. Om meer klanten te krijgen zou de prijs echt iets interessanter moeten zijn.
Antwoord Frecious
Hi Fabi, dank voor je review! Al onze sappen worden ambachtelijk gemaakt door middel van een slowjuicer, zijn 100% biologisch en bevatten minimaal 8 verschillende ingrediënten, dat is inderdaad in de prijs terug te zien. Heb je al naar onze verschillende abonnementen gekeken? Dan ontvang je tot wel 30% voordeel op je box! Groetjes, team Frecious
Fabi

Gepubliceerd op: 22/10/2019

Ik had de mix box nu zodat ik alle smaakjes kan proberen.
Pluspunten
De juices zijn klein en prima te drinken. Ik ben blij dat ik proef dat het echt natuurlijk is. Ook de levering was snel en op tijd.
Er wordt veel over juices gesproken en toen ik dus de “soup” juice kreeg, wist ik niet of ik het koud of warm moest drinken. Dat kan iets duidelijker
Patricia
Capelle aan den IJssel

Gepubliceerd op: 21/10/2019

Pluspunten
Heerlijke sapjes, combinaties van veggies zijn prachtig gemaakt! Uniek in aanbod, want de sapjes zijn ook fijn laag in suikers (sapjes uit supermarkt vind ik veel te zoet). Wonder Weeds, Glorious Green, Liquid Gold behoren tot mijn favoriet
Misschien een kleinere combi deal aanbieden van per 10 stuks? Ik vind per 20 stuks het nogal een uitgave... En mijn vriezer raakte overvol.
Antwoord Frecious
Hi Rosanna, leuk om te horen dat je zo enthousiast bent over onze juices! Onze minimale bezorg grootte is inderdaad 20 stuks, dit komt met name door het kostbare vriesvervoer. Mocht je kleinere aantallen willen kopen: een selectie van onze juices is verkrijgbaar bij Ekoplaza's en andere biologische winkels. Kijk op onze website voor een overzicht van de verschillende winkels! Groetjes, Team Frecious
Rosanna

Gepubliceerd op: 21/10/2019

Daily Mixbox
Pluspunten
Snelle correcte levering
Extreem dieet erbij.. dat was bijna niet te doen, lastig
Soest

Gepubliceerd op: 20/10/2019

De sapPen zullen prima zijn, maar het dieet erbij was te omslachtig voor mij