Website: https://www.frecious.bio/nl/
Adres: Flevolaan 13-C 1382JX
Plaats: WEESP
Telefoon: 020-2374762 | 0655683051

Frecious bewijst het: écht gezond kan ook lekker zijn. Handgeperste Slowjuice | biologisch | vers ingevroren bezorgd

Frecious
1984 beoordelingen (totaal)

Pluspunten
Hele gezonde sappen, goede levering.
Sappen zijn niet lekker, sommige ronduit vies om te drinken helaas. Dagschema wordt per mail toegestuurd, wat in mijn ongewenste inbox terecht kwam dus ik kon me de week ervoor niet goed voorbereiden. Vind alle flesjes in plastic heel slecht voor het milieu; moet echt een alternatief op komen.
Antwoord Frecious
Hi Rachel, vervelend om te horen dat je geen geweldige ervaring met Frecious hebt gehad.

Sommige van onze juices zijn inderdaad best pittig omdat ze volledig uit groenten bestaan. We focussen vooral op het functionele.

Onze flessen zijn gemaakt van 100% gerecycled PET plastic gemaakt. Als je ze gescheiden weggooit worden er weer nieuwe flessen van gemaakt. Het klinkt tegenwoordig gek, maar PET plastic is nog steeds de meest duurzame oplossing. Uiteraard blijven we de ontwikkelingen op het gebied van plantbased flessen volgen.

Mag ik je nog even bellen, dan kan ik nog wat meer toelichten en eventueel een passende oplossing bieden? Groetjes Team Frecious
Rachel

Gepubliceerd op: 14/11/2019

Sappen?
Pluspunten
gewoon een netjes bedrijf, denkt mee over vragen.
ik vond frecious relatief slecht bereikbaar, telefoon nummer was niet toegankelijk. als ik belde op woensdag om 11 uur kreeg ik te horen dat ze tussen 9 en 17 bereikbaar waren, niet dus. ook zou een waarschuwing over dat de mails mogelijk in je spam belanden niet heel onverstandig zijn
Antwoord Frecious
Hallo Sanne, vervelend dat je ons niet telefonisch hebt kunnen bereiken, dat is niet de bedoeling! Qua smaak, kunnen vooral de 85% en de 100% categorie kunnen stevig zijn. Ons doel is “functioneel” gezonde juices te maken, en niet zozeer juices die alleen maar lekker smaken.
Wellicht kunnen we dit beter communiceren, dus we gaan bekijken of we hier iets in kunnen verbeteren. Groetjes, team Frecious
sanne

Gepubliceerd op: 28/10/2019

naar mijn mening waren er veelste veel verschillende smaken door elkaar gegooid, net als met kleuren mengen, twee of drie keuren is geen probleem . meng je er vijf of zes dan krijg je bruin en niks anders, dit idee had ik bij de drankjes. doodat er teveel in werd gestopt vond ik de smaken echt verschrikkelijk
Pluspunten
Snelle levering en nette verpakking.
Sommige sapjes, shots en soepen zijn niet te pruimen! Eerder Uzuma gehad en dat was goed te doen. Uzuma ook stuk goedkoper; 60 euro voor 3 dagen, 21 flesjes. Helaas levert Uzuma niet meer.
Wendy
Barendrecht

Gepubliceerd op: 30/09/2019

3 daagse sapkuur
Pluspunten
- gezonde sappen
- goede en snelle levering
- meer kcal per dag bij een detox/sapvasten
- schema overeen laten komen met flesjes die je ontvangt
- soepen minder sterk van smaak maken of alternatief bieden.

Gepubliceerd op: 27/08/2019

5 dagen sapvasten.
Pluspunten
Duidelijke instructies, goede levering, handige flesjes.
Smaak van de sappen (van de 3 daagse detox vond ik er maar twee te doen)

Gepubliceerd op: 04/08/2019

Geen klachten over het bedrijf, levering, website, instructies etc.
Pluspunten
Prima bezorging, netjes verpakt
Maak normaliter gebruik van de sapjes van Uzuma, deze hebben een Slim set welke lekkerder is en niet direct detox.
Antwoord Frecious
Bedankt Michel - bedankt voor de review! Onze sappen zijn gemaakt met gezondheid als hogere prioriteit, dan de smaak. Echter steken wij hier wel veel energie en tijd in om deze optimaal te krijgen!

De sappen van Uzuma gebruiken over het algemeen een hogere hoeveelheid fruit, onze focus ligt op groenten. Ik zou willen adviseren om te kijken naar onze 70% juices, daar zit bij ons het meeste fruit in.
Michel
IJmuiden

Gepubliceerd op: 02/08/2019

5dagen box
Pluspunten
Snelle levering conform afspraak
De sapjes waren echt te weinig en niet maaltijdvervangend. Hoewel ik normaliter echt geen grote eter ben en de drie-daagse sapkuur met name deed om te ontgiften, voelde ik me continu slap en viel zelfs bijna flauw. Ik kon hierdoor niet normaal presteren op werk.
Antwoord Frecious
Hi Judith! Wat vervelend om te horen van jouw ervaring! Het kan inderdaad behoorlijk pittig zijn om een detox te doen. Goed op- en afbouwen zijn enorm belangrijk om deze symptomen zoveel mogelijk te voorkomen. Het kan desondanks toch voorkomen, in dat geval kan je altijd contact zoeken met ons, zodat wij een passend advies kunnen geven.
Judith

Gepubliceerd op: 01/08/2019

Drie-daagse sap detox
Pluspunten
Prijs/kwaliteitverhouding is goed, lekkere maaltijden, gezond.
De sappen zijn vrij eentonig, zuur en niet echt heel lekker zeker niet voor een kuur van 5 dgn. Misschien zouden jullie een kuur met meer maaltijden ipv sappen kunnen aanbieden
Mic

Gepubliceerd op: 19/07/2019

5dgse kuur met maaltijd
Pluspunten
De levering was snel en je kon zelf een tijd opgeven wanneer het goed uitkwam. Duidelijke omschrijving hoe de detox werkt. En hoe je moet af- en opbouwen. De visie van het bedrijf en de wijze van hoe de drankjes worden gemaakt spreekt mij erg aan.
Ik heb twee keer eerder een vijf of zes daagse detox gedaan waarbij je alleen groentejuice kon drinken. Beide keren had ik tijdens de detox weinig moeite. Ik besloot door de visie van het bedrijf en de bereiding van het sap dit keer een detox van Frecious te doen. Ik ben niet moeilijk met het drinken van sap maar deze detox heb ik niet vol kunnen houden. De shots zijn erg sterk en los niet achterover te gooien. Je kan ze in je juice doen maar dan wordt je juice dus nog sterker en ik vond de meeste flesjes al echt te sterk. Ik vind het een prachtige manier van werken en ik baal erg van dat ik hem niet vol heb kunnen houden. In de toekomst zou ik ook een lijn erbij doen met meer fruit toegevoegd. Nogmaals ik ben een ervaren groentesap drinker maar dit vond ik te heftig.

Gepubliceerd op: 09/07/2019

Pluspunten
Administratief, informatief en logistiek gezien prima geregeld.

Gepubliceerd op: 19/06/2019

5-daagse Detox, after detox.