Website: https://www.frecious.bio/nl/
Adres: Flevolaan 13-C 1382JX
Plaats: WEESP
Telefoon: 020-2374762 | 0655683051

Frecious bewijst het: ├ęcht gezond kan ook lekker zijn. Handgeperste Slowjuice | biologisch | vers ingevroren bezorgd

Frecious
1927 beoordelingen (totaal)

Pluspunten
- gezonde sappen
- goede en snelle levering
- meer kcal per dag bij een detox/sapvasten
- schema overeen laten komen met flesjes die je ontvangt
- soepen minder sterk van smaak maken of alternatief bieden.

Gepubliceerd op: 27/08/2019

5 dagen sapvasten.
Pluspunten
Duidelijke instructies, goede levering, handige flesjes.
Smaak van de sappen (van de 3 daagse detox vond ik er maar twee te doen)

Gepubliceerd op: 04/08/2019

Geen klachten over het bedrijf, levering, website, instructies etc.
Pluspunten
Prima bezorging, netjes verpakt
Maak normaliter gebruik van de sapjes van Uzuma, deze hebben een Slim set welke lekkerder is en niet direct detox.
Antwoord Frecious
Bedankt Michel - bedankt voor de review! Onze sappen zijn gemaakt met gezondheid als hogere prioriteit, dan de smaak. Echter steken wij hier wel veel energie en tijd in om deze optimaal te krijgen!

De sappen van Uzuma gebruiken over het algemeen een hogere hoeveelheid fruit, onze focus ligt op groenten. Ik zou willen adviseren om te kijken naar onze 70% juices, daar zit bij ons het meeste fruit in.
Michel
IJmuiden

Gepubliceerd op: 02/08/2019

5dagen box
Pluspunten
Snelle levering conform afspraak
De sapjes waren echt te weinig en niet maaltijdvervangend. Hoewel ik normaliter echt geen grote eter ben en de drie-daagse sapkuur met name deed om te ontgiften, voelde ik me continu slap en viel zelfs bijna flauw. Ik kon hierdoor niet normaal presteren op werk.
Antwoord Frecious
Hi Judith! Wat vervelend om te horen van jouw ervaring! Het kan inderdaad behoorlijk pittig zijn om een detox te doen. Goed op- en afbouwen zijn enorm belangrijk om deze symptomen zoveel mogelijk te voorkomen. Het kan desondanks toch voorkomen, in dat geval kan je altijd contact zoeken met ons, zodat wij een passend advies kunnen geven.
Judith

Gepubliceerd op: 01/08/2019

Drie-daagse sap detox
Pluspunten
Prijs/kwaliteitverhouding is goed, lekkere maaltijden, gezond.
De sappen zijn vrij eentonig, zuur en niet echt heel lekker zeker niet voor een kuur van 5 dgn. Misschien zouden jullie een kuur met meer maaltijden ipv sappen kunnen aanbieden
Mic

Gepubliceerd op: 19/07/2019

5dgse kuur met maaltijd
Pluspunten
De levering was snel en je kon zelf een tijd opgeven wanneer het goed uitkwam. Duidelijke omschrijving hoe de detox werkt. En hoe je moet af- en opbouwen. De visie van het bedrijf en de wijze van hoe de drankjes worden gemaakt spreekt mij erg aan.
Ik heb twee keer eerder een vijf of zes daagse detox gedaan waarbij je alleen groentejuice kon drinken. Beide keren had ik tijdens de detox weinig moeite. Ik besloot door de visie van het bedrijf en de bereiding van het sap dit keer een detox van Frecious te doen. Ik ben niet moeilijk met het drinken van sap maar deze detox heb ik niet vol kunnen houden. De shots zijn erg sterk en los niet achterover te gooien. Je kan ze in je juice doen maar dan wordt je juice dus nog sterker en ik vond de meeste flesjes al echt te sterk. Ik vind het een prachtige manier van werken en ik baal erg van dat ik hem niet vol heb kunnen houden. In de toekomst zou ik ook een lijn erbij doen met meer fruit toegevoegd. Nogmaals ik ben een ervaren groentesap drinker maar dit vond ik te heftig.

Gepubliceerd op: 09/07/2019

Pluspunten
Administratief, informatief en logistiek gezien prima geregeld.

Gepubliceerd op: 19/06/2019

5-daagse Detox, after detox.
Pluspunten
De juice is top - superlekker en goeie verhouding veggies/fruit
Ik had gevraagd om de paprika juices te vervangen, maar ik heb ze toch gekregen.
Antwoord Frecious
Dank voor je feedback. We hebben je een mail gestuurd mbt de paprika juices :)
Ingrid
Maastricht

Gepubliceerd op: 02/06/2019

Juices box
Pluspunten
Levering helemaal volgens planning en was prima te volgen. Het is fijn dat het diepgevroren geleverd wordt en houdbaar is.
Ik wil juist niet afvallen alleen detox doen maar daarover kan ik geen informatie vinden.
Over de shots wordt gezegd dat die niet perse lekker zijn, maar ik vind persoonlijk (heb nog niet alle smaken geproefd van zowel de shots als de juices) de juichen minder lekker dan de juices.
Antwoord Frecious
Dank voor je feedback. Je kunt ons te allen tijde bellen en/of mailen met je vragen over onze producten en uiteraard over alles omtrent voeding en gezondheid ;) Het doel van een detox is ook niet zozeer om af te vallen, het gaat natuurlijk om het ontgiften.

Gepubliceerd op: 22/05/2019

Milde detox box
Pluspunten
Levering op het afgesproken tijdstip.
Duidelijk aangeven van ingredi├źnten, ik had 100% groentensap besteld maar kreeg fruit/groente met alle allergische ellende erbij. Ook heb ik nergens kunnen zien waar de maaltijden uit bestaan. Als ik van te voren goed had kunnen zien waar de 5 dagen detox en diner uit bestond had ik het niet gedaan.
Hi Erica,

Wat vervelend om te horen dat het niet fijn heeft gewerkt voor je. De box is met zorg samengesteld.

Onze juices bestaan puur uit groenten, fruit, kruiden en specerijen. Geen andere toevoegingen. Helaas hebben wij natuurlijk geen inzicht in waar iedere klant afzonderlijk wellicht niet tegen kan. Dit kun je altijd aangeven bij ons.

Wat betreft de maaltijden, ook deze zijn heel precies samengesteld. Ze zijn juist vrij van de grootste allergenen. Je geeft aan niet tegen linzen, rijst en pasta te kunnen. De pasta is gemaakt van maismeel (geen tarwe) en linzen en rijst zijn, voor de gemiddelde mens, heel erg licht verteerbaar.

Wij zijn altijd bereid om met je mee te denken hierin en staan open voor al je vragen!
Erica
Zuidwolde