Website: https://www.frecious.bio/nl/
Adres: Flevolaan 13-C 1382JX
Plaats: WEESP
Telefoon: 020-2374762 | 0655683051

Frecious bewijst het: écht gezond kan ook lekker zijn. Handgeperste Slowjuice | biologisch | vers ingevroren bezorgd

Frecious
2067 beoordelingen (totaal)

Pluspunten
De flesjes werden op tijd bezorgd. Een half uurtje van te voren kreeg ik een sms met de tijd dat het bezorgd wordt. Dit klopte helemaal.
Iedere dag van de detox zou je een mail krijgen. De derde dag kreeg ik geen mail, deze kreeg ik pas later.
Antwoord Frecious
Hi Babet, goed om te lezen dat de bezorging vlekkeloos verlopen is. Naar aanleiding van jouw feedback heb ik onderzocht wat er mis is gegaan. Het was inderdaad een foutje in het systeem waardoor de mail van dag 3 zo laat kwam. Onze excuses. De volgende keer gewoon even bellen hoor, dan kunnen we de mail direct naar je verzenden en ben je helemaal up-to-date;)
Wat vervelend dat je je zo naar hebt gevoeld na de eerste dag, niet fijn! De symptomen die je beschrijft klinken als sterke ontgiftingsverschijnselen. Zou ik even telefonisch contact met je op mogen nemen?
Ik hoor het heel graag. Team Frecious
Babet

Gepubliceerd op: 20/02/2020

Detox 3 dagen
Pluspunten
goede nette levering
Informatie via mail kwam te laat.
Antwoord Frecious
Dankjewel voor je beoordeling. Ik zie dat de handleiding op 19/1 jouw kant op is gestuurd en dat de juices op 21/1 bij je zijn bezorgd. Had je de informatie nog iets eerder wensen te ontvangen? Ik neem jouw feedback graag mee, dan gaan wij er mee aan de slag!
Dolf

Gepubliceerd op: 20/02/2020

Het zijn bevroren flesjes met groenten. Wel handig in gebruik maar er mag echt wel iets aan de smaak gedaan worden.
Pluspunten
Service is goed. Ziet er mooi uit.
Een probeer pakket invoeren om te zien of de sapjes bevallen. Voor mij was dit namelijk geen succes en dus weggegooid geld.
Ook zal ik bij de eerste nieuwe klanten een brochure erbij willen hebben ipv e-mails. Dit was voor mij totaal.niet handig omdat het in de spam kwam en ik heb dan zelf moest uitprinten. Desnoods voeg je de optie erbij voor 50cent ofzo dat mensen een fysiek programma meegestuurd kunnen krijgen.
En de houdbaarheidsdatum stickertjes vond ik slordig. Print deze op het etiket oid.
Antwoord Frecious
Dankjwel voor je beoordeling en eerlijke mening Ying. We hebben jouw feedback meegenomen en gaan binnenkort een fysieke handleiding in de pakketten erbij leveren.
Ying

Gepubliceerd op: 14/02/2020

Goede en snelle service. Werd via allerlei kanalen goed op de hoogte gehouden wanneer het product aankomt.
Pluspunten
De levering was perfect
de 1ste dag kreeg ik een begeleidende mail voor de 2de dag. De 2de dag kreeg ik de begeleidende mail voor de laatste dag, verder geen mails.
De smaak van de flesjes mag wel wat aantrekkelijker.
Antwoord Frecious
Jammer dat de smaken zo zijn tegengevallen Willem. Sommige smaken kunnen inderdaad best heftig zijn. Maar over smaak valt niet te twisten, dus dat doen we ook zeker niet;) Vervelend dat de mails rommelig verliepen. Inmiddels is dat probleem verholpen en hebben we een "startknop" geintroduceerd waarmee je kan aangeven wanneer je de e-mails wenst te ontvangen. Zo lopen ze voortaan mooi synchroom met je detox:)
Willem
Meppel

Gepubliceerd op: 06/02/2020

5daagse detoxkuur
Pluspunten
Lekker juices en mooie handleiding
Geen reactie gehad op vraag of ik evengoed in apocrief mee kon doen ondanks dat ik 7 daagde kuur ging doen. Ik wilde na kuur nog meer bestellen en vroeg hoeveel juices ik per dag ongeveer zou gebruiken bij 1 sapdag per week/per 2 weken. Dan krijg ik mail terug dat het beter is een kuur te doen (die heb ik net gedaan) en geen antwoord op mijn vraag. Ik dacht ik bestel voor een aantal dagen sapjes en als ik een sapdag wil houden weet ik hoeveel ik moet nemen om aan mijn dagelijkse hoeveelheid te komen, helaas weet ik dat nu nog steeds niet
Antwoord Frecious
Och wat vervelend dat ik jouw vraag niet goed heb beantwoord. Je kan Frecious, buiten een detox om, het beste gebruiken ter aanvulling op je voeding. Als een soort "multivitaminepil" met de voorkeur iedere dag een andere smaak. Afhankelijk van je voedingspatroon, adviseren wij 1-2 juices (het liefst in de ochtend op een nuchtere maag) te drinken. Ik hoop zo jouw vraag beantwoord te hebben. Nogmaals onze excuses voor het involledige antwoord. Mocht je nog meer vragen hebben, schroom niet te bellen. We helpen graag:)

Gepubliceerd op: 25/01/2020

Goede juices, niet allemaal even lekker maar de meeste wel. Stond nog een foutje in weekend, even gebeld en zijn er samen uitgekomen. Aardige dame
Pluspunten
Product is goed
Nette levering
Emails ontvangen van 3 daagse detox, terwijl ik de 5 daagse had. Eerste dag kreeg ik email over tweede dag en de tweede dag kreeg ik email van de laatste dag!
Antwoord Frecious
Hi Neeltje, dankjewel voor je beoordeling! We hebben jouw feedback meegenomen. Vanaf heden hebben we een "startknop" geintroduceerd waarmee je kan aangeven wanneer je gaat starten met de detox. De e-mailflow loopt dan synchroom met de dagen waarop jij je detox volgt. Goed te horen dat ons product je verder goed bevallen is!
Neeltje
Poortugaal

Gepubliceerd op: 07/01/2020

Detox 5 dagen

Antwoord Frecious
Hi Maike, de focus van ons is op gezondheid, natuurlijk hopen we ook dat het lekker smaakt. Jammer dat sommige producten je niet in de smaak vielen!
Maike
zaltbommel

Gepubliceerd op: 13/12/2019

Pluspunten
Hele gezonde sappen, goede levering.
Sappen zijn niet lekker, sommige ronduit vies om te drinken helaas. Dagschema wordt per mail toegestuurd, wat in mijn ongewenste inbox terecht kwam dus ik kon me de week ervoor niet goed voorbereiden. Vind alle flesjes in plastic heel slecht voor het milieu; moet echt een alternatief op komen.
Antwoord Frecious
Hi Rachel, vervelend om te horen dat je geen geweldige ervaring met Frecious hebt gehad.

Sommige van onze juices zijn inderdaad best pittig omdat ze volledig uit groenten bestaan. We focussen vooral op het functionele.

Onze flessen zijn gemaakt van 100% gerecycled PET plastic gemaakt. Als je ze gescheiden weggooit worden er weer nieuwe flessen van gemaakt. Het klinkt tegenwoordig gek, maar PET plastic is nog steeds de meest duurzame oplossing. Uiteraard blijven we de ontwikkelingen op het gebied van plantbased flessen volgen.

Mag ik je nog even bellen, dan kan ik nog wat meer toelichten en eventueel een passende oplossing bieden? Groetjes Team Frecious
Rachel

Gepubliceerd op: 14/11/2019

Sappen?
Pluspunten
gewoon een netjes bedrijf, denkt mee over vragen.
ik vond frecious relatief slecht bereikbaar, telefoon nummer was niet toegankelijk. als ik belde op woensdag om 11 uur kreeg ik te horen dat ze tussen 9 en 17 bereikbaar waren, niet dus. ook zou een waarschuwing over dat de mails mogelijk in je spam belanden niet heel onverstandig zijn
Antwoord Frecious
Hallo Sanne, vervelend dat je ons niet telefonisch hebt kunnen bereiken, dat is niet de bedoeling! Qua smaak, kunnen vooral de 85% en de 100% categorie kunnen stevig zijn. Ons doel is “functioneel” gezonde juices te maken, en niet zozeer juices die alleen maar lekker smaken.
Wellicht kunnen we dit beter communiceren, dus we gaan bekijken of we hier iets in kunnen verbeteren. Groetjes, team Frecious
sanne

Gepubliceerd op: 28/10/2019

naar mijn mening waren er veelste veel verschillende smaken door elkaar gegooid, net als met kleuren mengen, twee of drie keuren is geen probleem . meng je er vijf of zes dan krijg je bruin en niks anders, dit idee had ik bij de drankjes. doodat er teveel in werd gestopt vond ik de smaken echt verschrikkelijk
Pluspunten
Snelle levering en nette verpakking.
Sommige sapjes, shots en soepen zijn niet te pruimen! Eerder Uzuma gehad en dat was goed te doen. Uzuma ook stuk goedkoper; 60 euro voor 3 dagen, 21 flesjes. Helaas levert Uzuma niet meer.
Wendy
Barendrecht