Website: https://www.frecious.bio/nl/
Adres: Flevolaan 13-C 1382JX
Plaats: WEESP
Telefoon: 020-2374762 | 0655683051

Frecious bewijst het: écht gezond kan ook lekker zijn. Handgeperste Slowjuice | biologisch | vers ingevroren bezorgd

Frecious
1927 beoordelingen (totaal)

Pluspunten
Goede levering, duidelijke communicatie en een goed overzicht over wat je kunt verwachten en hoe je je kunt voorbereiden.
De smaken van alle juices vielen zwaar tegen, geen positieve effecten.
Antwoord Frecious
Hallo Danielle! Wat vervelend om te horen dat de producten niet bevielen. Onze sappen zijn niet gemaakt voor de smaak, maar wij doen natuurlijk wel ons best om deze zo lekker mogelijk te maken. We steken daar veel energie en tijd in - erg jammer om te horen!
Danielle

Gepubliceerd op: 21/08/2019

Pluspunten
Levering zoals beloofd
Niet alle sapjes zijn even lekker, al kan dit natuurlijk smaakgebonden zijn. De soepen vond ik echt niet lekker.
Mirte

Gepubliceerd op: 15/08/2019

Pluspunten
diepgevroren ontvangen

Antwoord Frecious
Petra, bedankt voor de review! Ik hoop dat je inmiddels hebt kunnen beginnen. Het systeem heb ik even nagekeken, daar zie ik dat de e-mails met instructies verstuurd zijn!

Waarschijnlijk zijn deze in de spam of een andere folder terecht gekomen. Daarnaast stuur ik je nogmaals de instructies :)
Petra Steijaert
Harderwijk

Gepubliceerd op: 13/08/2019

de driedaagse detox
Pluspunten
diepgevroren ontvangen
ik heb mijn flesjes ontvangen maar heb geen beschrijving hoe ik moet starten en welke flesjes ik wanneer moet drinken en hoe vaak, dus nog niet begonnen

Harderwijk
30/07/2019

de driedaagse detox
Pluspunten
Niet erg enthousiast over dit bedrijf.
afgelopen woensdag gebeld met een vraag. Ik zou teruggebeld worden... helaas niet gebeurd. Vervolgens sapkuur besteld, zou 2 dagen later voor 20.30 geleverd worden om 21.00 mailtje dat de sapjes niet geleverd worden op afgesproken dag.helaas nu een dag later en nog geen bericht over nieuwe levertijd.... had vandaag willen beginnen maar dat lukt dus niet meer

Westerkamp
Oisterwijk

Gepubliceerd op: 22/06/2019

Pluspunten

Sapjes waren absoluut niet lekker
Antwoord Frecious
Dank voor de feedback. Onze juices bevatten veel groenten. Vooral de 85% en de 100% categorie kunnen stevig zijn, qua smaak. Ons doel is “functioneel” gezonde juices te maken.
Tia
Waasmunster

Gepubliceerd op: 21/05/2019

5 dagen detox
Pluspunten
goed intitiatief en levering prima!
hergebruiken van de plastic flesjes
Antwoord Frecious
Bedankt voor je bericht en goed dat je met ons meedenkt!

De Frecious flesjes zijn gemaakt van 100% gerecycled plastic (BPA vrij). Momenteel is r-PET de meest milieuvriendelijke oplossing, maar we houden ontwikkelingen in de gaten. Zolang het maar niet in het milieu belandt. Van onze flessen worden gewoon weer flessen gemaakt.

Wel goed te weten: veel klanten denken dat wij de flessen weer gebruiken, dat is niet het geval. Wij laten het gescheiden afvoeren. Dus gooi de lege flesjes weg in de afvalcontainer voor plastic.
karin
apeldoorn

Gepubliceerd op: 07/05/2019

44 flesjes juice
Pluspunten
Goede aanlevering en begeleiding per mail.
Zijn er ook fruitopties?
Antwoord Frecious
Dank voor de feedback. Onze juices bevatten veel groenten. Vooral de 85% en de 100% categorie kunnen stevig zijn, qua smaak. Ons doel is “functioneel” gezonde juices te maken, en niet zozeer juices die alleen maar lekker smaken.

Gepubliceerd op: 05/05/2019

3 dagen detox.
Pluspunten
Opzich prima vol te houden. De ene sap is lekkerder dan de andere.
Niet meer aangeven je valt hier gemiddeld 2 kilo mee af. Is eigenlijk de enige reden waarom ik het ben gaan doen + afterdetox. Bij elkaar misschien net een halve kilo afgevallen dat was me ook wel zonder detoxen gelukt. Zonde van mijn 170 euro dus... eens maar nooit meer.
Tamara van de laar
Eemnes

Gepubliceerd op: 05/04/2019

3 dagen sapvastkuur + 5 dagen after detox
Pluspunten

Helaas de volledig doos voor 5 dagen moeten weggooien. Doos is zaterdagochtend bezorgd. Ik had gepland om dinsdag te starten. Toen ik de doos openen waren een aantal flesjes al aan het lekken. Ik had totaal niet gezien of begrepen dat het in de diepvries bewaard moest worden. Is ook niet aangegeven door de bezorger. Ik heb dus niks kunnen gebruiken en alles moeten weggooien!
Antwoord Frecious
Hi Judy, we hebben elkaar inmiddels al gesproken, maar via deze weg willen we ook laten weten dat we het jammer vinden dat onze communicatie niet duidelijk genoeg is geweest voor je. Op onze bezorgdoos staat trouwens dat het product direct in de vriezer moet, maar dat kan je natuurlijk altijd over het hoofd hebben gezien.

De aanbieding om eenzelfde box voor 50% korting te kopen, geldt nog steeds, mocht je je bedenken. Groetjes, team Frecious
Judy van den Putte

Gepubliceerd op: 08/02/2019