Website: https://www.frecious.bio/nl/
Adres: Flevolaan 13-C 1382JX
Plaats: WEESP
Telefoon: 020-2374762 | 0655683051

Frecious bewijst het: écht gezond kan ook lekker zijn. Handgeperste Slowjuice | biologisch | vers ingevroren bezorgd

Frecious
2067 beoordelingen (totaal)

Pluspunten
Goede levering, mooi resultaat
De smaak. Het is echt te vies voor woorden heb alles kokhalzend naar binnen gewerkt helemaal de gele paprika sappen
Antwoord Frecious
Sommige smaken kunnen inderaad best pittig zijn. Zoals je weet is de functionaliteit van onze juices de voornaamste reden dat we ze met zoveel zorg maken. En dan is de smaak niet voor iedereen gelijk, maar de voedingsstoffen die ze bevatten gelukkig wel:) Wat goed om te lezen dat de detox wel zijn werk heeft gedaan. Wat een prachtig resultaat, daar mag je trots op zijn! Wat goed is om te weten, is dat je (ook bij een detox) je smaakvoorkeuren kan aangeven. Dan passen wij de box voor jou aan, zodat je alleen de juices ontvangt die wel in de smaak vallen:) Zou ik jou hierover mogen bellen? Dan kan ik toelichten hoe dit in zijn werk gaat. Fijne dag!
Amber
Zwanenburg

Gepubliceerd op: 19/02/2020

Pluspunten
De shotjes waren wel goed
Smaken verbeteren vooral de bietensappen en de bleekselderij sappen waren niet lekker. Verder de soepen zijn geen soep dus noem het dan ook niet zo. Ik vond het heel erg tegenvallen
Antwoord Frecious
Hi Deborah, dankjewel voor je feedback. Sommige smaken kunnen inderaad best pittig zijn. Zoals je weet is de functionaliteit van onze juices de voornaamste reden dat we ze met zoveel zorg maken. En dan is de smaak niet voor iedereen gelijk, maar de voedingsstoffen die ze bevatten gelukkig wel:) Wat goed is om te weten, is dat je (ook bij een detox) je smaakvoorkeuren kan aangeven. Dan passen wij de box voor jou aan, zodat je alleen de juices ontvangt die wel in de smaak vallen:) Zou ik jou hierover mogen bellen? Dan kan ik toelichten hoe dit in zijn werk gaat. Fijne dag! Team Frecious
Deborah van Aalst
Wijchen

Gepubliceerd op: 10/02/2020

Pluspunten
Tijdige levering, met goed contact vanuit het vervoersbedrijf.
Duidelijke uitleg om je goed voor te bereiden op de detox.

Antwoord Frecious
Hi Naomi, dankjewel voor je beoordeling. Sommige smaken kunnen inderaad best even wennen zijn. Zoals je weet is de functionaliteit van onze juices de voornaamste reden dat we ze met zoveel zorg maken. En dan is de smaak niet voor iedereen gelijk, maar de voedingsstoffen die ze bevatten gelukkig wel:) Wat goed is om te weten, is dat je (ook bij een detox) je smaakvoorkeuren kan aangeven. Dan passen wij de box voor jou aan, zodat je alleen de juices ontvangt die wel in de smaak vallen:) Zou ik jou hierover mogen bellen? Dan kan ik toelichten hoe dit in zijn werk gaat. Fijne dag! Team Frecious

Gepubliceerd op: 09/02/2020

Detox van 5 dagen.

* pakket was tevroeg geleverd, gelukkig was mijn dochter thuis
* de sapjes vond ik echt niet lekker (3 daagse detox gedaan)
* in die drie dagen ben ik 300 gram afgevallen, dus beloftes van 1,9 tot 2,1 kilo kunnen jullie beter niet doen Ik begrijp dat het per persoon verschillend is, maar vind dit verschil echt te groot
Hélène
Pijnacker

Gepubliceerd op: 05/02/2020

* pakket was tevroeg geleverd, gelukkig was mijn dochter thuis

Carlijn

Gepubliceerd op: 05/02/2020

3 daagse detox sapkuur
Pluspunten
Levering is bijzonder goed! Je wordt op de dag van de levering goed op de hoogte gehouden van het tijdstip waarop de bezorger bij je aan de deur staat. Ideaal, omdat je niet de gehele dag thuis hoeft te blijven. Daarnaast vond ik de oppeppers per e-mail erg fijn!
Afwisseling in de juices zou prettig zijn, omdat vrijwel alle juices niet naar mijn smaak waren. Misschien een detox-kuur 'persoonlijk maken', door voorkeuren te kunnen geven.
Antwoord Frecious
Hi Manou. Fijn om te horen dat het sapvasten (en dus niet eten) je makkelijker is afgegaan dan verwacht.

Mag ik je nog even bellen dan kan ik het wellicht nog even toelichten? Groetjes Team Frecious
mv2

Gepubliceerd op: 03/02/2020

3-daagse detox kuur
Pluspunten
Goede levering
Sapjes wat smaakvoller maken
Hi Renate!
Sommige van onze juices zijn inderdaad best pittig omdat ze volledig uit groenten bestaan. We focussen vooral op het functionele. Qua smaak, kunnen vooral de 85% en de 100% categorie stevig zijn. Ons doel is om “functioneel” gezonde juices te maken, en niet zozeer juices die alleen maar lekker smaken. Mag ik je nog even bellen, dan kan ik nog wat meer toelichten:) Fijne dag! Team Frecious
Renate
Monnickendam

Gepubliceerd op: 29/01/2020

Pluspunten
Goede informatie.
Bezorger was 15 minuten te vroeg. Pakket is bij de buren afgeleverd zonder te vermelden dat het in de vriezer bewaard moest worden.
Antwoord Frecious
Hi Tamara, wat vervelend om te horen dat de bezorger te vroeg was. Dit mag niet gebeuren. Wij werken met een externe vervoerder en zullen dit dan ook zeker met hen opnemen. Zou ik je even mogen bellen, dan kan ik wat meer te weten komen en je eventueel een passende oplossing bieden?
Groetjes Team Frecious
Tamara

Gepubliceerd op: 22/11/2019

De 3 daagse sapkuur.
Pluspunten
makkelijk
smaak, op tijd bezorgen

Gepubliceerd op: 30/09/2019

sappen voor 3 dagen
Pluspunten
Goede levering, duidelijke communicatie en een goed overzicht over wat je kunt verwachten en hoe je je kunt voorbereiden.
De smaken van alle juices vielen zwaar tegen, geen positieve effecten.
Antwoord Frecious
Hallo Danielle! Wat vervelend om te horen dat de producten niet bevielen. Onze sappen zijn niet gemaakt voor de smaak, maar wij doen natuurlijk wel ons best om deze zo lekker mogelijk te maken. We steken daar veel energie en tijd in - erg jammer om te horen!
Danielle

Gepubliceerd op: 21/08/2019