Website: https://www.frecious.bio/nl/
Adres: Flevolaan 13-C 1382JX
Plaats: WEESP
Telefoon: 020-2374762 | 0655683051

Frecious bewijst het: ├ęcht gezond kan ook lekker zijn. Handgeperste Slowjuice | biologisch | vers ingevroren bezorgd

Frecious
2067 beoordelingen (totaal)

Pluspunten
Levering was fijn, met de aankondiging via de sms.
- De sapjes waren echt heel smerig. Ik kreeg ze met name de eerste dag (waren ze viezer of raakte ik gewend?) letterlijk niet door mijn keel. Met pauzes en direct water en thee drinken, lukte het net.
- Ik begrijp niet waarom jullie het soepjes noemen.. want je mag het niet verwarmen en het smaakt hetzelfde als een sapje. Ik had me verheugd op een warmere avondmaal die hopelijk wat lekkerder zou smaken, maar helaas.
- Informatiemails kwamen in de spam
Antwoord Frecious
Hi Naomi, dankjewel voor je beoordeling. Sommige smaken kunnen inderaad best even wennen zijn. Zoals je weet is de functionaliteit van onze juices de voornaamste reden dat we ze met zoveel zorg maken. En dan is de smaak niet voor iedereen gelijk, maar de voedingsstoffen die ze bevatten gelukkig wel:) De reden dat de soepen niet dikker zijn, is omdat ook deze worden geslowjuiced. Ondanks dat deze techiek de beste manier is om alle voedingsstoffen uit een product te halen, kunnen we niets doen aan de consistentie. Zou ik even telefonisch contact met je mogen opnemen? Ik hoor het heel graag. Gr. team Frecious.
Naomi
Leiden

Gepubliceerd op: 05/02/2020

Vieze groentesapjes met goede levering.

g
v

Gepubliceerd op: 27/07/2019

milde detox
Pluspunten
Bedrijf misschien goed maar producten niet
Product opheffen
Heleen

Gepubliceerd op: 02/07/2019

Nvt
Pluspunten
Ik heb nog niet mijn juices ontvangen
Leverings tijden zijn slecht

Gepubliceerd op: 21/06/2019

Pluspunten

Bestelling geplaatst en leverdatum aangevinkt. Maar de sappen waren niet op voorraad waardoor levering werd uitgesteld. Uiteindelijk een datum en tijdstip af kunnen spreken qua levering, werd op de dag zelf een uur verzet, geen probleem. Kreeg op de avond zelf een sms dat de levering weer werd uitgesteld naar een later tijdstip tussen 22.00 en 00.00 uur! Kreeg om 22.50 uur een mail dat de levering niet meer ging lukken en dat ze de volgende dag contact op zouden nemen ve nieuwe leverdatum.
Kortom, een bedrijf waarmee je geen afspraken kan maken.
Antwoord Frecious
Beste Susu,
We vinden het heel erg vervelend dat er twee dingen mis zijn gegaan bij jouw levering van ons mooie product.

Vanuit onze kant en vanuit de kant van onze vervoerder. We hebben het geld direct naar je teruggestort en snappen dat dit (zeker) bij een eerste bezorging geen goede indruk maakt.

Onze excuses! We gaan nog morgen nog even contact met je opnemen om te kijken of we toch nog iets kunnen doen zodat je toch nog kennis kunt maken met onze producten en anders houdt het op. Nog een fijne avond!

Groetjes, Anne-Claire

Gepubliceerd op: 07/04/2019

Pluspunten

Alle juices smaken erg vies! Meer fruit bij doen

Gepubliceerd op: 14/03/2019

Slecht