Website: https://www.frecious.bio/nl/
Adres: Flevolaan 13-C 1382JX
Plaats: WEESP
Telefoon: 020-2374762 | 0655683051

Frecious bewijst het: écht gezond kan ook lekker zijn. Handgeperste Slowjuice | biologisch | vers ingevroren bezorgd

Frecious
1958 beoordelingen (totaal)
21924 keer bekeken

Pluspunten
Duidelijke website, makkelijk bestellen en de levering wordt netjes geregeld
Anneloes

Gepubliceerd op: 22/10/2019

Prima bedrijf en product, nette afhandeling en de manier van levering via de vervoerder zijn top
Pluspunten
Snelle punctuele levering
kan misschien wat goedkoper
Thierry
Julianadorp

Detox kuur was prima.
Pluspunten
Mijn eerste box besteld omdat ik door een detox weekend geïnspireerd was en daar ook de lékkere sapjes kreeg.

Omdat het mijn eerste box was kreeg ik ook wat extraatjes wat ik erg leuk vind, en verder was het netjes op tijd geleverd. Je wordt per sms per mail en track and trace op de hoogte gehouden van je bestelling. Wat voor beide belangrijk is omdat de sapjes zo snel mogelijk in de vriezer moeten.
De kwaliteit van de sapjes is heel goed maar de prijs schrok mij wel af. Ik had korting en dat scheelde. Om meer klanten te krijgen zou de prijs echt iets interessanter moeten zijn.
Fabi

Gepubliceerd op: 22/10/2019

Ik had de mix box nu zodat ik alle smaakjes kan proberen.
Pluspunten
De juices zijn klein en prima te drinken. Ik ben blij dat ik proef dat het echt natuurlijk is. Ook de levering was snel en op tijd.
Er wordt veel over juices gesproken en toen ik dus de “soup” juice kreeg, wist ik niet of ik het koud of warm moest drinken. Dat kan iets duidelijker
Patricia
Capelle aan den IJssel

Gepubliceerd op: 21/10/2019

Pluspunten
Heerlijke sapjes, combinaties van veggies zijn prachtig gemaakt! Uniek in aanbod, want de sapjes zijn ook fijn laag in suikers (sapjes uit supermarkt vind ik veel te zoet). Wonder Weeds, Glorious Green, Liquid Gold behoren tot mijn favoriet
Misschien een kleinere combi deal aanbieden van per 10 stuks? Ik vind per 20 stuks het nogal een uitgave... En mijn vriezer raakte overvol.
Rosanna

Gepubliceerd op: 21/10/2019

Daily Mixbox
Pluspunten
Revolutionair concept met een zeer gevarieerd en uitgebalanceerd productsamenstelling welke je zelf nooit kan maken. En slow press, en rauw en biologisch. Super vers en super conveniënt tegelijk!
Bijna overal zit avocado in en die mag m'n vriendin net niet hebben
Marcel Joosten
IJsselstein

Gepubliceerd op: 20/10/2019

Pluspunten
Snelle correcte levering
Extreem dieet erbij.. dat was bijna niet te doen, lastig
Soest

Gepubliceerd op: 20/10/2019

De sapPen zullen prima zijn, maar het dieet erbij was te omslachtig voor mij
Pluspunten
Duidelijke site met de keuzes die je kunt maken.
Erg flexibel in wijzingen vd bestelling.
Bij allergieën staan niet alle ingrediënten. Ik mag geen chocolade of cacao. Die staat er niet bij. Zou echt alle ingrediënten erbij zetten
Ada
Ridderkerk

Gepubliceerd op: 20/10/2019

Proefbox. In het abonnement blijft deze box staan voor de volgende zending. Dat is niet logisch voor een proefbox.

Gijsbert Jan
Kudelstaart

Juice and dinner
Pluspunten
Duidelijke communicatie, veel variatie aan sapjes, die goed smaken
Ik ben pas net begonnen (ik gebruik het om aan te sterken na behandeling voor borstkanker) echter;
- ik vond de keuze uit abonnementen onduidelijk op de website.
- elke dag een plastic flesje weggooien staat me een beetje tegen
Anouk
Gorssel