Website: https://www.frecious.bio/nl/
Adres: Flevolaan 13-C 1382JX
Plaats: WEESP
Telefoon: 020-2374762 | 0655683051

Frecious bewijst het: écht gezond kan ook lekker zijn. Handgeperste Slowjuice | biologisch | vers ingevroren bezorgd

Frecious
2062 beoordelingen (totaal)

Pluspunten
De flesjes werden op tijd bezorgd. Een half uurtje van te voren kreeg ik een sms met de tijd dat het bezorgd wordt. Dit klopte helemaal.
Iedere dag van de detox zou je een mail krijgen. De derde dag kreeg ik geen mail, deze kreeg ik pas later.
Antwoord Frecious
Hi Babet, goed om te lezen dat de bezorging vlekkeloos verlopen is. Naar aanleiding van jouw feedback heb ik onderzocht wat er mis is gegaan. Het was inderdaad een foutje in het systeem waardoor de mail van dag 3 zo laat kwam. Onze excuses. De volgende keer gewoon even bellen hoor, dan kunnen we de mail direct naar je verzenden en ben je helemaal up-to-date;)
Wat vervelend dat je je zo naar hebt gevoeld na de eerste dag, niet fijn! De symptomen die je beschrijft klinken als sterke ontgiftingsverschijnselen. Zou ik even telefonisch contact met je op mogen nemen?
Ik hoor het heel graag. Team Frecious
Babet

Detox 3 dagen
Pluspunten
goede nette levering
Informatie via mail kwam te laat.
Antwoord Frecious
Dankjewel voor je beoordeling. Ik zie dat de handleiding op 19/1 jouw kant op is gestuurd en dat de juices op 21/1 bij je zijn bezorgd. Had je de informatie nog iets eerder wensen te ontvangen? Ik neem jouw feedback graag mee, dan gaan wij er mee aan de slag!
Dolf

Gepubliceerd op: 20/02/2020

Het zijn bevroren flesjes met groenten. Wel handig in gebruik maar er mag echt wel iets aan de smaak gedaan worden.
Pluspunten

Onduidelijkheid over reply op sms vervoerder. Dat zou volgens de website en begeleidende brief moeten kunnen tot23.59 op de avond voor levering. Op het nummer is geen reply mogelijk en bij frecious zelf is s' avond niemand bereikbaar.
Ellen
amsterdam.

Gepubliceerd op: 20/02/2020

Pluspunten
Goede levering, mooi resultaat
De smaak. Het is echt te vies voor woorden heb alles kokhalzend naar binnen gewerkt helemaal de gele paprika sappen
Antwoord Frecious
Sommige smaken kunnen inderaad best pittig zijn. Zoals je weet is de functionaliteit van onze juices de voornaamste reden dat we ze met zoveel zorg maken. En dan is de smaak niet voor iedereen gelijk, maar de voedingsstoffen die ze bevatten gelukkig wel:) Wat goed om te lezen dat de detox wel zijn werk heeft gedaan. Wat een prachtig resultaat, daar mag je trots op zijn! Wat goed is om te weten, is dat je (ook bij een detox) je smaakvoorkeuren kan aangeven. Dan passen wij de box voor jou aan, zodat je alleen de juices ontvangt die wel in de smaak vallen:) Zou ik jou hierover mogen bellen? Dan kan ik toelichten hoe dit in zijn werk gaat. Fijne dag!
Amber
Zwanenburg

Gepubliceerd op: 19/02/2020

Pluspunten
Prima levering... we werden goed op de hoogte gehouden. Ik heb bij de bestelling een medewerkster aan de telefoon gehad. Ze heeft me goed en vriendelijk geholpen,
Antwoord Frecious
Dankjewel voor je prachtige cijfer Marjan!
Marjan
Putten

Gepubliceerd op: 18/02/2020

Groentensapjes en kleine cupjes.
Pluspunten
altijd op tijd geleverd
goede kwaliteit
meer korting bij grotere afname
Antwoord Frecious
Wat een mooi cijfer Alwin, dankjewel!
alwin
doorn

Gepubliceerd op: 18/02/2020

Pluspunten
Wat een revelatie! Jullie producten ticken echt alle boxes: groentenbom, verser dan vers, mét vezelbehoud, zonder toevoegingen of bewaarmiddelen, upcycling, grondstoffen uit reststromen, gebruik van windenergie, lekker!
Jullie hadden eerder moeten bestaan ;)
Antwoord Frecious
Wat een mooie woorden en wat een prachtig cijfer Daan. Hier doen we het voor!:)
de plantenbutler
hoboken

Gepubliceerd op: 16/02/2020

juice 100%, 80% en 70% veg
healthbars
Pluspunten
Duidelijke communicatie, goede begeleiding, kwalitatieve en smaakvolle producten, persoonlijke en snelle reactie op mijn vraag!
De mail van dag 3 tijdens de detox kwam op dag 4 binnen. De soep wordt in de communicatiemiddelen in een soepkom gepresenteerd waardoor ik ervan uitging dat ik een warm bordje soep kon eten, maar dat was niet zo. Het was wederom een koud sapje. Een misleiding.
S

3-daagse detox pakket
Pluspunten
Communicatie en tips via email.
Kan zelf je sap lever moment bepalen.
Netje een bericht op de dag van leveren.
After detox prijs kwaliteit erg laag. Je krijgt een paar sappen met een menu etc. Maar eigenlijk krijg je 5 ger3chten voor avond eten en een paar tips voor lunch en ontbijt. Zonde ook van de fout (is dit net nieuw).
Maar wel netjes na aangeven via mail dit ook vermeldt zelf te hebben ontdekt.
After detox mag wel wat meer structuur en menu en eventueel als extra nog dag 6 en 7 tips menu suggestie voor afbouw na after detox.
Annemie

Prima te drinken sappen.
Zou fijn zijn voor het abonnement dat je daar een keuze voor na leveringen kan maken voor verschillende producten dus niet alleen optie detox en afterdetox omdat je die besteld op dat moment. Of lees ik dat verkeerd.
Pluspunten
Snelle levering, goed concept met de ingevroren juices, smaken zijn prima. 3-daagse detox kuur was erg fijn voor mijn darmen en een goede start om minder suikers te gaan eten
Bij de start vd 3 daagse kuur op donderdag, komt de mail vd 3e dag op maandag IPV zaterdag. Die zou gewoon op zaterdag moeten komen
Antwoord Frecious
Dankjewel voor je mooie cijfer Kim! We hebben de e-mailflow aangepast. Hier zat inderdaad een foutje in. Onze excuses!

3 daagse detox