Website: https://www.frecious.nl/
Adres: Flevolaan 13-C 1382JX
Plaats: WEESP

Frecious bewijst het: écht gezond kan ook lekker zijn. Handgeperste Slowjuice | biologisch | vers ingevroren bezorgd

Frecious

Pluspunten
afspraken worden nagekomen
misschien iets over de impact die het heeft of vertellen wat het met je lichaam doet en wat er zo goed aan is. je leest vaak dat rauwe groente het gezondst is en liefst grote brokken niet gepureerd. de slowjuices zijn wel een soort gepureerd/fijngeperst wat doet dat met de vezels etc. ik heb aardig wat flesjes versleten maar voel me niet anders. drink er twee per dag. heb ook geen idee na hoe lang je iets zou moeten merken in energieniveau of iets dergelijks??
harry
lisse

Gepubliceerd op: 22/06/2017

van alles en nog wat. zo pakket van 40 flesjes neem ik
Pluspunten
Goede aanvullende informatie, snelle en goede levering van de producten.

Melanie van der Linden
RIdderkerk

Gepubliceerd op: 21/06/2017

Sapvasten (7 dagen)
Pluspunten
- de kwaliteit van het product (DIEP ingevroren, wordt goed afgeleverd thuis, de smaak is goed, aanbod is breed, etc)
weet niet precies of de sapjes veel / weinig / geen suiker bevatten. ondanks dat het de smaak absoluut ten goede komt, prefereer ik een slowjuice zonder enige vorm van toegevoegde geraffineerde suikers (of iig de optie om de slowjuice te kiezen zonder suikers).
Marc

Gepubliceerd op: 21/06/2017

heb als relatiegeschenk een doos met 'van alles wat' ontvangen. fantastisch bevallen.

Gepubliceerd op: 19/06/2017

detox 5 en detox 3 dagen.
Pluspunten
Mooi producten
Ik had de Green gift/ Farao's future + Golden Wonder besteld voor iemand met alvleesklierkanker. Volgens de aanwijzingen nam hij de eerste op een nuchtere maag (na een glas water) maar even later braakte hij het er weer uit, véél te heftig op zijn maag! Heel zonde!! Als hij ze inneemt op een niet-nuchtere maag gaat het wel, maar is er voorzichtig mee. Dus wellicht beter als u de gebruiksaanwijzing aanpast voor zieke mensen met een zwakke spijsvertering?!?
Marin, The Design Touch

Gepubliceerd op: 11/06/2017

Pluspunten
Heerlijke sapjes. Goed & sneller service en vriendelijke mensen.

Edwin de Vries
Overveen

Gepubliceerd op: 11/06/2017

Alle soorten slowjuice sappen.
Pluspunten
Heerlijke sapjes. Flesjes BPA vrij.

Tineke

Gepubliceerd op: 10/06/2017

Pluspunten
De sapjes zijn ontzettend lekker en helpt je om op een makkelijke en snelle manier gezonde voeding binnen te krijgen. De bezorging was ook top! Ik ga dit zeker aanbevelen bij mijn vriendinnen en zelf ook nog regelmatig bestellen. Dank team frecious!

Sanne
Den Bosch

Gepubliceerd op: 10/06/2017

Lente detox
Pluspunten
De groente sapjes, de levering en de klantenservice zijn top.
De soep is echt niet te pruimen, als ook de tarwegras shot niet. Ik heb deze na 2 dagen dan ook laten staan. Ik werd er heel misselijk van. Ikzelf was blijer geworden van alleen maar groentesapjes.
Evi

Gepubliceerd op: 08/06/2017

Pluspunten
Keuze tijdstip aflevering is erg prettig.

Monique

Gepubliceerd op: 08/06/2017