Website: https://www.frecious.bio/nl/
Adres: Flevolaan 13-C 1382JX
Plaats: WEESP
Telefoon: 020-2374762 | 0655683051

Frecious bewijst het: écht gezond kan ook lekker zijn. Handgeperste Slowjuice | biologisch | vers ingevroren bezorgd

Frecious

Pluspunten
Verwerking van de order loopt erg soepel.

Cynthia

Gepubliceerd op: 19/02/2019

Driedaagse sapvasten detox
Pluspunten
Superhandig dat de juices ingevroren zijn. Heel lekker van smaak.
Misschien juices enkel met fruit voor kinderen.
Antwoord Frecious
Hi Sandrine, dankjewel voor je review! Heb je onze Frecious Young producten al gezien? Deze zijn speciaal ontwikkeld voor kinderen en bevatten 60% groente en 40% fruit! Groetjes, Team Frecious
Sandrine Daskalides
Drongen

Gepubliceerd op: 19/02/2019

Pluspunten
Alle producten waren netjes verpakt.
Snelle reactie op vragen.
menu's waren onvolledig en stonden fouten in (verkeerde stukjes tekst bij een recept, beschrijving van het ene recept bij het andere recept, slordigheden in het recept zoals een handje tomatenpuree,...).
In een excuusmail stond vervolgens dat er recentelijk een aantal wijzigingen waren gedaan en deze nog niet in het menu waren aangepast. Slordig toch? Je stuurt iets pas naar de klant als het helemaal klopt.
Antwoord Frecious
Hallo, bedankt voor je review. Via de mail hebben we al contact met elkaar gehad, maar ook via deze weg willen we nogmaals onze excuses aanbieden voor de fouten die in de menu's stonden. Dat hoort niet, is niet netjes en is ook zeker niet hoe we het willen zien.

Het is geen excuus, maar de foutjes hebben inderdaad te maken met recente wijzigingen. De fouten zijn inmiddels allemaal uit de menu's gehaald. Hopelijk heb je het gewenste effect uit je Milde Detox kunnen halen en kunnen genieten van je juices.

Groetjes, team Frecious

Gepubliceerd op: 17/02/2019

winterdetox
Pluspunten
Alles heel duidelijk en netjes aangeleverd

Danielle
Lelystad

Detox box 3 dagen

Irene
Haarlem

Detox 5 dagen

Gepubliceerd op: 16/02/2019

Pluspunten
Snel geleverd, diepgevroren, super vers, handig en divers.
De énorme hoeveelheid lege plastic flesjes. Echt niet duurzaam. Waarom niet recyclen??
Antwoord Frecious
Hi Esther, dankjewel voor je review! We hebben verschillende materialen voor onze flesjes onderzocht (glas, plant-based-plastic bijv.) en onderzoek blijkt PET momenteel het meest milieuvriendelijk te zijn. Je kan de flesjes zelf scheiden in de plastic container en dan worden ze gerecycled. Groetjes, Team Frecious
Ester
Heerhugowaard

Gepubliceerd op: 15/02/2019

Detox 5 dagen
Pluspunten
De levering en de mogelijkheden voor levering zijn prima. En in de verschillende producten zitten veel verschillende en waardevolle voedingsstoffen. Veel keuze ook. Ik ben van mijn zoet/ chocoladebehoefte af, leef niet meer van koffiemoment naar koffiemoment (van 4 koppen naar 1) en nog geen trek gehad in tussendoortjes of wijn.
De producten zijn duur, maar omdat ik er veel baat bij heb gehad ga ik ze over 1 of 2 maanden blijvend gebruiken. Want de mogelijkheden van een abonnement spreken me aan, en dan wordt het een stuk betaalbaarder. Maar eerst even de thuisvoorraden op maken, wat vaste ruimte in de vriezer geeft. Dus ik kom zeker snel terug.
Antwoord Frecious
Hallo! Bedankt voor je review. Wat goed te horen dat je van je zoetbehoefte af bent! Met een abonnement krijg je inderdaad tot 30% voordeel, dus da's een stuk voordeliger. Stay healthy! Groetjes, team Frecious

Gepubliceerd op: 15/02/2019

3 dagen sapvasten en after detox 5 dagen.

Gepubliceerd op: 14/02/2019

3 dagen detoxkuur
Pluspunten
Keurig ingevroren op tijd bezorgd. Heerlijke drankjes ! Heb het detox programma gedaan in 3 dagen en verloor 2.5 kilo terwijl ik geen overgewicht heb. Voel me super en de snoepdrang is verdwenen. Dit was nog nooit eerder gelukt. Inmiddels 4 dagen verder en geen ons aangekomen.
Gewoon zo doorgaan !
Vera Jonker