Website: https://www.frecious.nl/
Adres: Flevolaan 13-C 1382JX
Plaats: WEESP

Frecious bewijst het: ├ęcht gezond kan ook lekker zijn. Handgeperste Slowjuice | biologisch | vers ingevroren bezorgd

Frecious

Pluspunten
A speedy and efficient delivery and pleasant contact with the personnel.

Angela

Gepubliceerd op: 17/10/2017

Gepubliceerd op: 13/10/2017

Pluspunten
Goede service
Jeetje wat kreeg ik veel binnen om te testen, wow!
Ik heb de kindersmaken door meerdere kinderen laten testen en ze vonden de paarse smaak en de oranje het lekkerste (kids tussen de 5 en 9 jaar)
Ik mocht de juices testen via momshealth, wat mij opviel was dat mijn zoontjes de "Grote mensen" smaken lekkerder vond dan de nieuwe smaakjes voor de kinderen zelf. En nu moet ik zeggen dat ik die mening wel deel, vond de smaken erg heftig.
Francis Bakker
Zaandam

Flesjes frecious om te testen, 4x6 volwassen smaken en 4x6 kindersmaken
Pluspunten
Keurige levering van het bevroren product, op tijdstip dat het uitkomt, geweldig lekkere sappen, gemakkelijk een avond van tevoren te ontdooien de koelkast, leuk voor in de lunch/schooltrommel, super dat er kleine en grote flesjes zijn voor kids en volwassenen, je proeft de pure smaken en het is een absoluut genietmoment, geeft echt energie!
Nog meer verschillende smaken zouden het nog aantrekkelijker maken!
Claudia
Rosmalen

Gepubliceerd op: 09/10/2017

Pluspunten
Snelle levering en duidelijke uitleg.

Brigitte
Nuenen

3 dagen vasten kuur
Pluspunten
Duidelijk wat er in de juices zit, leveren op tijd en laten ook helder weten hoe dat gaat.
Misschien ook kleinere batches mogelijk maken?

Gepubliceerd op: 08/10/2017

Groenten juices

Gepubliceerd op: 04/10/2017

Pluspunten
+ vult goed
+ je krijgt er energie van
- aan de dure kant
A
Delft

Gepubliceerd op: 25/09/2017

groente/fruit drankjes
Pluspunten
Great website, delicious juices with exact list of ingredients and their percentage of total juice; great juice variety; I love the veggie only one and the ones with less fruits; great delivery possibilities as well. Thanks for offering organic slow juices!
It would be great to have the option of ordering the same juices but with eg 400-500ml volume. I prefer to do a detox with less juice moments, but sip on one larger juice for longer.
Andrea
Amstelveen

Gepubliceerd op: 24/09/2017

Pluspunten
Door bodemverarming de laatst decennia is het lastig om alle nodige vitaminen en vezels binnen te krijgen. Na wat onderzoek kwam ik bij Frecious terecht. Eerlijke club met mensen, die eerlijke biologische locale producten verwerken met hun Angel slowjuicers tot ware vitaminebommen. 1KG biologische groenten/fruit/specerijen per flesje. Ga dat maar eens proberen te vinden en te eten elke dag. Gewoon het beste dat je kunt doen voor je lichaam.
Bas
Lelystad