Website: https://www.frecious.bio/nl/
Adres: Flevolaan 13-C 1382JX
Plaats: WEESP
Telefoon: 020-2374762 | 0655683051

Frecious bewijst het: écht gezond kan ook lekker zijn. Handgeperste Slowjuice | biologisch | vers ingevroren bezorgd

Frecious

Pluspunten
Super levering, hele fijne flesjes en gewoon een super optie om extra groente binnen te krijgen!
Geen:)
Maxie

Gepubliceerd op: 02/04/2020

Ik had een proef box met 20 smaken
Pluspunten
Alles! Van de webshop tot de bezorging, en van de verpakking tot de sapjes.
Anouk
Middelharnis

Gepubliceerd op: 02/04/2020

Abonnement

Gepubliceerd op: 01/04/2020

Pluspunten
Duidelijke communicatie, accuraat qua levering
Communiceer vooraf hoe de handleiding wordt verstuurd. Uit de auto reply begreep ik dat hier vaker vragen over komen. Nu vond ik deze in mijn spam map toen ik al aan de kuur was begonnen. Sappen vond ik vrij waterig.
Bianca
Eerbeek

Gepubliceerd op: 31/03/2020

3 dagen detox
Pluspunten
Veel variërende drankjes e.d. Ook echt het gevoel dat het me goed doet om het te nemen. Heb een vraag gesteld een keer en uitgebreid antwoord gekregen dus service is ook goed.
Leverpartner dynalogic is echt vreselijk. Kan frecious als bedrijf waarschijnlijk weinig aan doen. Zullen denk ik niet veel koerier services zijn die bevroren goederen bezorgen, maar je bestelt een doos met drankjes van ongeveer 200 euro en de bezorger laat de doos op BG staan en gaat er vandoor. Oké, ik begrijp dat er coronamaatregelen zijn, maar hij heeft niet eens gekeken of ik de doos in handen nam. Hij zette het gewoon op BG en is weggereden. Iedereen had het kunnen pakken.

Ook zou het fijn zijn om op de site meer te kunnen lezen over de effecten en daadwerkelijke health benefits per drankje. Denk dat dit qua marketing ook een goede stap zou zijn. Beetje zoals hoe Coolblue de plus en minpunten benoemd.
Daniel
Zaandam

Gepubliceerd op: 31/03/2020

Juice mixbox
Pluspunten
Snelle reactie
Vriendelijk
Goed te bereiken
Lekkere sapjes
Opwarming beschrijving maaltijd diner komt niet overeen in de mail, met de verpakking en bijgesloten folder!!
Heidi Smal
Hoorn

Gepubliceerd op: 29/03/2020

Pluspunten
De twee punten zijn voor de communicatie en de levering, helemaal niets op aan te merken.

Daphne
Middelharnis

Gepubliceerd op: 28/03/2020

Pluspunten
Everything went smoothly about the ordering and the delivery except for the email confirmation.
I didn't receive an email confirmation about my order and the information booklets. Later called to confirm and found out that they experienced this issue with other customers before and working on it to fix it. Paulien on the phone was very helpful to send me the information necessary.
Ceren

Gepubliceerd op: 27/03/2020

5 day juice detox
Pluspunten
Smaak is goed
Levering top met de track & tracé
Prijs het is echt heel duur☹️

Gepubliceerd op: 26/03/2020

Pluspunten
Goed product

Remco

Gepubliceerd op: 26/03/2020