Website: https://www.frecious.bio/nl/
Adres: Flevolaan 13-C 1382JX
Plaats: WEESP
Telefoon: 020-2374762 | 0655683051

Frecious bewijst het: écht gezond kan ook lekker zijn. Handgeperste Slowjuice | biologisch | vers ingevroren bezorgd

Frecious
1976 beoordelingen (totaal)

Pluspunten
Goeie producten
Nog niets

Gepubliceerd op: 17/11/2019

Pluspunten
Kwaliteit van de producten
De internet site duidelijk en inspirerend.
Moest lang wachten op mijn eerste bestelling, wel keurig te woord gestaan door een vriendelijke dame.
Kevin van der Hor PT ROOM

Gepubliceerd op: 14/11/2019

Pluspunten
Hele gezonde sappen, goede levering.
Sappen zijn niet lekker, sommige ronduit vies om te drinken helaas. Dagschema wordt per mail toegestuurd, wat in mijn ongewenste inbox terecht kwam dus ik kon me de week ervoor niet goed voorbereiden. Vind alle flesjes in plastic heel slecht voor het milieu; moet echt een alternatief op komen.
Antwoord Frecious
Hi Rachel, vervelend om te horen dat je geen geweldige ervaring met Frecious hebt gehad.

Sommige van onze juices zijn inderdaad best pittig omdat ze volledig uit groenten bestaan. We focussen vooral op het functionele.

Onze flessen zijn gemaakt van 100% gerecycled PET plastic gemaakt. Als je ze gescheiden weggooit worden er weer nieuwe flessen van gemaakt. Het klinkt tegenwoordig gek, maar PET plastic is nog steeds de meest duurzame oplossing. Uiteraard blijven we de ontwikkelingen op het gebied van plantbased flessen volgen.

Mag ik je nog even bellen, dan kan ik nog wat meer toelichten en eventueel een passende oplossing bieden? Groetjes Team Frecious
Rachel

Gepubliceerd op: 14/11/2019

Sappen?
Pluspunten
Zeer behulpzaam en goede begeleiding. Het is fijn om stap voor stap meegenomen te worden. Veel en goede informatie.

Gepubliceerd op: 13/11/2019

De sapjes vond ik super van kwaliteit. Niet allemaal erg lekker maar het voelde wel gezond. Goed geleverd met de omschrijving erbij. Ook de mail per dag vond ik zeer prettig.
Pluspunten
Snelle service
Smaakt niet per definitie erg lekker, voorkeur voor de wat zoetere sapjes. Resultaten prima!
Antwoord Frecious
Hi Hansje, vervelend om te horen. Ik zie dat je een detox gedaan hebt. Heb je wel eens eerder een sapvastenkuur gedaan? En heb je goed af- en opgebouwd met je detox? Want dat is heel belangrijk voor de werking en ervaring ervan.

Sommige van onze juices zijn best pittig omdat ze volledig uit groenten bestaan. We focussen vooral op het functionele. Bijwerkingen zit je natuurlijk niet op te verwachten, maar het betekent vaak wel dat “het werkt”.

Mag ik je nog even bellen, dan kan ik nog wat meer te weten komen en eventueel een passende oplossing bieden? Groetjes Team Frecious
Hansje
Lierop

Gepubliceerd op: 13/11/2019

Pluspunten
Snelle recvice
Smaakt erg vies

30/10/2019

Pluspunten
prachtig product makkelijk in gebruik, geweldige service. blije darmen. ja wat kan ik nog meer zeggen ik ben fan
ik zou het niet weten, misschien met grotere orders nog iets meer korTing, het is natuurlijk niet een heel goedkoop product maar ja kwaliteit kost geld.
Antwoord Frecious
Hi Hycintha, leuk dat je zo enthousiast bent over Frecious en dankjewel voor je prachtige review! Super leuk om te horen dat je meteen positieve effecten van onze juices ervaart. Ik zie dat je sinds kort een jaarabonnement bij ons hebt afgesloten (leuk!) nu maak je in ieder geval wel gebruik van 30% korting! Groetjes Team Frecious
hyacintha
amsterdam

Gepubliceerd op: 12/11/2019

heb nog nooit zo n punctuele levering gehad, alles aan dit bedrijf is tot in de puntjes goed geregeld

Antwoord Frecious
Dankjewel voor het mooie cijfer Gaby!

Gepubliceerd op: 09/11/2019

Pluspunten
Er was storing bij de bezorgdienst waardoor mijn detoxschema in de 'soep' zou lopen, gelukkig per direct opgelost en kon ik de volgende dag toch gewoon beginnen!
Geen!
Antwoord Frecious
Hi Annemieke, dankjewel voor je review en fijn om te horen dat het toch is goed gekomen met je detox schema! Groetjes Team Frecious
Annemieke
Alkmaar

Gepubliceerd op: 08/11/2019

Smaken goed en genoeg variatie
Pluspunten
- Snelle levering
- Lekkere voedzame sapjes
Meer acties!
Raisa Runia

Gepubliceerd op: 08/11/2019

Pluspunten
Communicatie over de aflevering vd bestelling. Vriendelijkheid via de mail
Iets sneller reageren via de info mail.
meerdere fleshoesjes meeleven . 1 is echt te weinig
Antwoord Frecious
Hi Hanneke, dankjewel voor je review en fijn dat de juice en dinner je goed bevallen is! Excuses voor onze latere reactie via de mail, dat is niet de service die je van ons mag verwachten. Mocht je een extra flessenhouder willen kan je ons altijd mailen of bellen en dan sturen we je er een extra op per post! Groetjes Team Frecious
Hanneke
Hilversum