Website: https://www.frecious.bio/nl/
Adres: Flevolaan 13-C 1382JX
Plaats: WEESP
Telefoon: 020-2374762 | 0655683051

Frecious bewijst het: écht gezond kan ook lekker zijn. Handgeperste Slowjuice | biologisch | vers ingevroren bezorgd

Frecious
1947 beoordelingen (totaal)

Pluspunten
Sapjes waren verassend lekker. Fijn dat er een goede mix was van 70/85/100 procent flesjes. Zo kon ik soms ook wel genieten van iets zoeter sapjes.
- De bezorger van Frecious was niet bij mij thuis geweest vanwege afsluiting van de weg. Hij had mij kunnen contacten en afstemmen hoe ik mijn pakket alsnog kon krijgen. De afsluiting van de weg was hier op loop afstand. Als hij had gebeld, kon ik erheen lopen en mijn pakket ontvangen. Ik heb heel veel moeite moeten doen om alsnog mijn pakket te krijgen (‘s avonds in heemstede) zodat ik optijd kon beginnen met detoxen.

Gepubliceerd op: 13/10/2019

Detoxen 5 dagen pakket, incl. Healthshotjes en soep.
Pluspunten
Sapjes werden snel bezorgd en ook duidelijk aangegeven over de tijd. Een aantal smaakte echt super lekker. Goed vol te houden.
Helaas is het voor mij geen tweede keer de meeste sapjes kon ik echt niet naar binnen krijgen maar dat is persoonlijk.
Lisette
Soesterberg

Gepubliceerd op: 12/10/2019

Sapkuur van 3 dagen.
Pluspunten
Mocht de levertijd/dag uitkomen, snelle levering. Keurig een smsje dat ze er over 30 minuten ongeveer zijn.
Handig in gebruik!
Altijd iets extra's, leveringen compleet.
Zelfs savonds staan ze klaar om advies te geven. Erg goede service!
Meer levertijden/dagen
Laatste dag van een detox kuur een mail met een eetschema voor de dagen na een detox kuur.
+ De mail met wat te doen voor de detox, aangeven op de website. Niet pas als iemand de detox heeft besteld en bedacht heeft om daar 2 dagen later mee te beginnen.
Susanne

Gepubliceerd op: 11/10/2019

Detox 5 dagen
Pluspunten
Duidelijke site en uitleg
Fantastische producten. Echt aanrader
Fijn dat je na bestelling nog mailtjes ontvangt met tips

Gepubliceerd op: 09/10/2019

Detox box
Pluspunten
Erg netjes verpakt...zuivere juices
Als je 2 detox kuren besteld zou het handiger zijn om 2 hoesjes voor een flesje er bij te doen...nu had maar 1 persoon een hoesje
Natasja
Purmerend

Gepubliceerd op: 07/10/2019

Detox 5 dagen kuur
Pluspunten
goede online service, goed geleverd
wel echt zwaar in 1 grote doos, misschien 2 dozen als het om 2 detoxpaketten van 5 dagen gaat?
Naomi
Maastricht

Gepubliceerd op: 07/10/2019

5 dagen detox
Pluspunten
Duidelijke website, goede bezorging en verpakking. Driedaagse detox besteld. Is toch niet helemaal aan mij besteed. Na de eerste dag stonden de sapjes me zo tegen, dat ik heb besloten met de detox te stoppen. Nu drink ik iedere dag een sapje. En dat is helemaal prima. Ik begin aan de smaken te wennen en vind het vooral fijn dat het gezond is.

Hilde

Gepubliceerd op: 05/10/2019

Pluspunten
Goed product, goede documentatie en goede ondersteuning.
Ondanks de uitgebreide aankondigingen van de aankomsttijd van de chauffeur toch te laat geleverd. Chauffeur maakte smoesjes aan de deur. Onprettig, iemand die duidelijk staat te liegen.
Bart
Uden

Gepubliceerd op: 04/10/2019

Een doos met flesjes en shots, samen met documentatie voor een aantal dagen 'detox'.
Pluspunten
mooi en eerlijk concept
flesjes wat beter herkenbaar maken voor zwangere, bijvoorbeeld andere kleur dop of sticker op de dop. Ik moet nu telkens kijken welke ik pak voor mijn man en welke ik dan mag in de vriezer.
Ceylan
Den haag

Gepubliceerd op: 02/10/2019

Frecious sappen, normale en voor zwangeren
Pluspunten
Op de juiste datum en tijd geleverd- reageren op mijn vragen

John Smits
Purmerend