Website: www.fravin.nl
Adres: Guldenweg 7 7051 HT
Plaats: Varsseveld
Telefoon: +31 (0) 315 324435

Kwaliteit, service en klantgerichtheid. Met deze kernwoorden onderscheidt FraVin International zich van anderen. Dankzij haar uitgebreide ervaring beschikt FraVin over veel kennis en vakmanschap, waarmee ieder probleem bij FraVin een oplossing wordt.

FraVin beschikt over een grote showroom in Varsseveld, waar diverse blokhutten, tuinhuizen, bergingen, veranda’s, sierbestrating en betonproducten zijn opgesteld. Daarnaast heeft FraVin diverse online winkels, waar deze producten tevens te bestellen zijn.

FraVin International
7.7

Pluspunten
Verantwoording nemen en niet bij leverancier leggen. Leveren incompleet. Komen niet met tegemoet komingen. En zijn onverantwoordelijk. Na 2 maanden met de importeur opgelost niet met de tuinkasspecialist
Antwoord Tuinkasspecialist.nl
Beste Robert,

Wij zijn het met u eens dat uw bestelling van uw muurkas Ida 3300 niet geheel goed is gelopen is en wij bieden daar voor onze excuses aan.

Wij willen ons niet verschuilen achter importeur maar helaas is het voor ons niet mogelijk om deze fabriek direct te benaderen. Wij hebben echter wel direct uw probleem doorgezet naar de importeur zodat er vanuit Engeland de montage set opgestuurd zou worden. Hier is echter iets misgegaan. Zelfs naar meerdere malen mailen en bellen werd het niet afgestuurd.

Wij hebben begrepen dat u de montage set inmiddels wel hebt ontvangen. Wij hopen dat u verder veel plezier zult hebben van uw kas.

Robert
Baarn