Website: www.fravin.nl
Adres: Guldenweg 7 7051 HT
Plaats: Varsseveld
Telefoon: +31 (0) 315 324435

Kwaliteit, service en klantgerichtheid. Met deze kernwoorden onderscheidt FraVin International zich van anderen. Dankzij haar uitgebreide ervaring beschikt FraVin over veel kennis en vakmanschap, waarmee ieder probleem bij FraVin een oplossing wordt.

FraVin beschikt over een grote showroom in Varsseveld, waar diverse blokhutten, tuinhuizen, bergingen, veranda’s, sierbestrating en betonproducten zijn opgesteld. Daarnaast heeft FraVin diverse online winkels, waar deze producten tevens te bestellen zijn.

FraVin International
7.7

Pluspunten
Goede service
Goede communicatie
Zeer vriendelijk
Goede prijs

Alles werd op tijd geleverd en netjes gemonteerd!
Pieter
Rheden

Gepubliceerd op: 05/06/2019
Aanbeveling: Ja
Pluspunten
Zeer te vrede!

Na het aanvragen van een offerte werd mij een Janssens Master Victorian geadviseerd. Wij zijn 2e Paasdag wezen kijken en zijn ingegaan op het advies. Het was een zeer degelijke kas. Hij is 2 weken geleden geplaatst super kwaliteit helemaal top!
Antwoord Tuinkasspecialist.nl
Beste Ronny,

Dank je wel voor deze mooie reactie! We wensen u veel kweek plezier met uw mooie kas
Ronny

Gepubliceerd op: 04/06/2019
Pluspunten
Verantwoording nemen en niet bij leverancier leggen. Leveren incompleet. Komen niet met tegemoet komingen. En zijn onverantwoordelijk. Na 2 maanden met de importeur opgelost niet met de tuinkasspecialist
Antwoord Tuinkasspecialist.nl
Beste Robert,

Wij zijn het met u eens dat uw bestelling van uw muurkas Ida 3300 niet geheel goed is gelopen is en wij bieden daar voor onze excuses aan.

Wij willen ons niet verschuilen achter importeur maar helaas is het voor ons niet mogelijk om deze fabriek direct te benaderen. Wij hebben echter wel direct uw probleem doorgezet naar de importeur zodat er vanuit Engeland de montage set opgestuurd zou worden. Hier is echter iets misgegaan. Zelfs naar meerdere malen mailen en bellen werd het niet afgestuurd.

Wij hebben begrepen dat u de montage set inmiddels wel hebt ontvangen. Wij hopen dat u verder veel plezier zult hebben van uw kas.

Robert
Baarn

Gepubliceerd op: 24/05/2019
Aanbeveling: Nee
Pluspunten
Uitstekende service en begeleiding tijdens het gehele proces. van begin tot eind.

Gepubliceerd op: 13/05/2019
Aanbeveling: Ja
Betere informatie over transport en aflevering verstrekken. 1 dag (einde dag)
voor aflevering gebeld.
Dennis
Etten-leur

Gepubliceerd op: 05/05/2019
Aanbeveling: Ja
Pluspunten
Goed geholpen oke
Prima in orde
Ahiddink
Ruurlo

Gepubliceerd op: 04/05/2019
Aanbeveling: Ja
Pluspunten
Persoonlijke benadering, makkelijk te bereiken voor evt.vragen.
Duidelijkheid over aparte levering van tuinkas door transportbedrijf.
A.Mommers
Neerbeek