Website: http://www.fotohanddoek.nl
Adres: Turfweg 9 9965EZ
Plaats: Oude Pekela

Fotohanddoek

Pluspunten

Kwaliteit is belachelijk slecht, product komt totaal niet overeen met de geschetste verwachting. Vergelijkbare websites gaven bij de gebruikte foto aan dat ze deze niet accepteerde vanwege te lage resolutie o.i.d. Je kunt dat beter aangeven dan alles maar accepteren en uiteindelijk een slecht product leveren, zeker gezien de verhouding met de prijs. Ben erg ontevreden.
Antwoord Fotohanddoek
Oei, dat klinkt niet goed! De foto's die wij binnen krijgen controleren wij op kwaliteit. Misschien is de foto die je hebt gebruikt per ongeluk door de kwaliteitscheck heen gekomen? Zou je ons een e-mail kunnen sturen op info@fotohanddoek.nl met daarin een foto van de handdoek en (wanneer je deze nog hebt) je ordernummer + de dag van bestelling? Dan gaan we hier bekijken wat we eraan kunnen doen om dit op te lossen. Ik kijk uit naar je mail.

Mathijs Woolderink
Weert

Gepubliceerd op: 19/06/2019

Pluspunten
De medewerkers van Fotohanddoek hebben goed met mij meegedacht over de foto die ik wilde gebruiken voor op de handdoek. Door hun advies heb ik toch voor een andere foto gekozen en die staat nu erg mooi op de handdoek. Bedankt!

Goedemorgen Bregje,

Wat ontzettend fijn om te lezen, zeg!! Wij willen graag dat de handdoeken er tip top uit zien! Veel plezier met je fotohanddoek en hopelijk tot een volgende keer!

Bregje

Gepubliceerd op: 14/06/2019

Pluspunten
Vind dat jullie mooie foto handdoeken maken en snel leveren zeer tevreden
Heb niet echt verbeter punten
Goedemorgen,

WAUW! Een 10! Wat fijn dat je zo tevreden bent, Miranda! Zo zien we het graag! Hopelijk tot snel!

Miranda
Vorden

Gepubliceerd op: 12/06/2019

Pluspunten
Allert en meedenken

Goedemorgen,

Wat goed om te lezen dat je zo tevreden over ons bent! Jij blij, wij blij! We zien je graag snel terug bij fotohanddoek!

Gepubliceerd op: 10/06/2019

Pluspunten
Site zag er mooi uit dat is wat positief is
Eerder bellen als er iets niet compleet is nu op 26 mei heeft zijn autistische zoon geen cadeau voor zijn 50 jarige vader
Goedemorgen,

Het spijt mij erg om te lezen dat er zaken verkeerd zijn gegaan. Mijn excuses hiervoor.

Beusekom
Acquoy

Gepubliceerd op: 09/06/2019

Pluspunten
Top service , ik had een foutje gemaakt maar dat kon zo opgelost worden dankzij de service van dit bedrijf!
N.v.t
Goedemorgen Marc,

Wat ontzettend fijn om te lezen!! We houden onze klanten graag tevreden. Veel plezier met je fotohanddoek en hopelijk tot snel!

Marc van beest
Lexmond

Gepubliceerd op: 06/06/2019

Pluspunten
Snelle levering, gemakkelijk online te bestellen, goede kwaliteit

Antwoord Fotohanddoek
WAUW!! Jij blij, wij blij! Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent! Veel plezier met je handdoek en hopelijk tot snel!

Nicole
Helmond

Gepubliceerd op: 28/05/2019

Pluspunten
Snelle en correcte levering! Prachtig product!!

Antwoord Fotohanddoek
Wauw!! Wat goed om te zien dat je zo tevreden over ons bent! Dat zien wij natuurlijk maar al te graag! Veel plezier met je handdoek en hopelijk tot snel!

Vanessa
Harelbeke

Gepubliceerd op: 27/05/2019

Pluspunten
Snel in huis
Website werkt kut, ik moest 26 x opnieuw beginnen. En de handdoeken zijn van een waardeloze kwaliteit, zo dun als een zakdoek.
Goedemorgen,

Wat jammer om te lezen dat de website niet naar behoren werkt! Ik zal hier naar kijken, mogelijk gaat er echt iets mis. Mijn excuses hiervoor!

Wanneer we dikkere handdoeken gebruiken, dan wordt de print niet mooi ben ik bang. De handdoeken blijven op deze manier lang mooi en zijn ook prima te wassen. Veel plezier met je aankoop!

Gepubliceerd op: 26/05/2019

Antwoord Fotohanddoek
YES, een 10!! Wat goed dat je zo tevreden bent over je handdoek! Heel veel plezier ermee en hopelijk tot snel!

Gepubliceerd op: 24/05/2019