Website: http://www.fotogeprint.nl
Adres: Hogedijken 47 9101WV
Plaats: Dokkum
Telefoon: 050-800 9120

Bij FotoGeprint.nl laat je jouw mooiste herinneringen op hoge kwaliteit drukken op de beste ondergronden zoals hout (vuren-, steiger-, bamboe- en multiplex), dibond, aluminium en meer.
We adviseren en ontzorgen jou en zorgen voor het mooiste resultaat. Daarom zijn we partner van o.a. ICS Visa/Mastercard en Jantje Beton en daarmee de ideale partner voor klanten die gewoon een goed resultaat willen.
Wij printen en controleren iedere bestelling zelf.

FotoGeprint.nl
9.8

Pluspunten
Eerst een fijn gesprek over de mogelijkheden. Ik heb gekozen voor ringen zodat ik zelf een frame kan maken van hardhout. Zelf had ik een foto uit de Ardeche en heb deze geĆ¼pload naar Fotogeprint. Het resultaat is echt geweldig, het is net of dat je ter plaatse staat waar de foto gemaakt is.
Prachtige diepe kleuren, echt TOP.
Aart Kom, Middelharnis.
Kan echt niets verzinnen!!
Aart Kom
Middelharnis

Gepubliceerd op: 05/05/2017

Pluspunten
Niet alleen makkelijk bestelproces met ook prima mailcontact met de klantenservice (zelfs om tien uur 's avonds!) maar ook prachtig resultaat van onze foto op canvas. Schitterende levendige kleuren waarbij ook de donkere tinten prima 'uit de verf' komen, hetgeen diepte aan de foto geeft. Mooi fijnmazig canvas. Uiterst tevreden!

Milan
Sittard

Gepubliceerd op: 09/03/2017

Pluspunten
Supersnelle levering, topservice, fijn personeel en lage prijzen

Jantina
Burdaard

Gepubliceerd op: 13/02/2017

Pluspunten
Fijne, snelle persoonlijke service en supermooie resultaten. Ik heb een grote foto laten printen op plexiglas voor in mijn badkamer. Bij de montage is deze helaas twee keer kapot gegaan (door fouten van de aannemer) maar fotogeprint hielp heel snel en prettig om te zorgen dat ik een nieuwe geleverd kreeg en alsnog van mijn mooie badkamer kan genieten.
Laat de mogelijkheid van op maat gemaakte producten weten op de website! Ik wist dit toevallig van mijn vorige bestelling nog.
Floris
Rijswijk

Gepubliceerd op: 05/02/2017

Pluspunten
Prima afdrukken voor goede prijs
Zeer vriendelijke en vlotte communicatie
Zoeken actief mee naar oplossingen wanneer koerier het laat afweten

Dirk Rombouts / Free Clinic
Antwerpen

Gepubliceerd op: 01/02/2017

Pluspunten
Naar aanleiding van een tegenvallende afdruk op hout, hebben ze kosteloos 2 nieuwe afdrukken gemaakt, dat vonden wij een super service, met deze nieuwe afdrukken zijn we hartstikke tevreden.

Marcel
nieuw vennep

Gepubliceerd op: 05/12/2016

Pluspunten
Een uitstekende communicatie, een hoog service niveau met als resultaat een aantal afdrukken die door ons zeer worden gewaardeerd. Wij kunnen u dit bedrijf van harte aanbevelen.
Zo doorgaan!
Sj. Kremer
Leeuwarden

Gepubliceerd op: 05/12/2016

Pluspunten
Advies gevraagd mbt te gebruiken materiaal voor zeer oude zwart wit foto. Goed advies! Tot 2x toe is de foto bijgewerkt door hen in de studio voor optimaal resultaat. Uiteindelijk in no time geleverd. Niet te duur, niet te goedkoop. Meer dan prima prijs/kwaliteitverhouding. Echt bijzonder blij met het resultaat. Complimenten. Graag tot een volgende keer.

Irma
Overijssel

Gepubliceerd op: 28/11/2016

Pluspunten
Een mooi bedrijf die doen wat ze zeggen! Niet de goedkoopste willen zijn, maar alleen de beste! Een bedrijf waar ambacht, technologie en innovatie prachtig samenkomen!

Sylvia
Dokkum

Gepubliceerd op: 22/11/2016

Pluspunten
Een bestelling gedaan voor een tuinposter.
Na ontvangst bleek deze verkeerd geprint, inplaats van "staand" was deze "liggend" geprint.
Na een mailtje is dze fout zonder problemen opgelost.

Prive
Alphen aan den Rijn