Website: https://www.fotoverweij.nl
Adres: Plein 1944 145 6511JH
Plaats: Nijmegen

Foto Verweij Nijmegen

Pluspunten
Camera goed verpakt. Bestelservice prima.
Addertje onder het gras? Als je snel leest op de site dan zie je 5 jaar garantie. Maar bij het uitpakken van de camera zat er een pasje voor 3 jaar garantie van Ringfoto in. Er stond een sterretje bij 5 jaar garantie op de site en die 5 jaar krijg je alleen als je je registreert bij ringfoto en een review schrijft via Kiyoh.nl. Dat heb ik dus maar snel gedaan.
Misschien iets duidelijker aangeven dat je of 3 jaar garantie krijgt of 5 jaar na het registreren van je aankoop
Coney

Gepubliceerd op: 03/03/2019

Pluspunten
Zeer behulpzaam en vriendelijk personeel. Nemen de tijd.
Willem
Dronten

Gepubliceerd op: 02/03/2019

Pluspunten
Ik heb een drone gekocht en deze moest terug voor reparatie. Dit heeft 3 maanden geduurd en in deze periode is er géén enkele keer door henzelf contact met mij opgenomen over de status. Er werd alleen gereageerd als ik zelf contact op nam.
Na 3 maanden toch maar een nieuwe drone gekregen en daar moest ik dan heel blij mee zijn! Ik heb de hele herstperiode geen opnames kunnen maken maar ik moet blij zijn met mijn nieuwe drone! Nou ik had van dit bedrijf toch iets meer verwacht als dit met een klant gebeurd.

Gezien de andere reviews zal het best een goed bedrijf zijn, maar dat is in ieder geval niet hoe ik het ervaar. Zolang je iets koopt zijn ze er, maar hoeveel mensen die een review schrijven doen dit ook nadat ze na een periode gebruik moeten maken van de echte service, nl. als er iets mis is.

Ikzelf ga de volgende keer wel voor de service van Kamera Express of Cameranu.nl daar heb ik tot nu toe echt veel betere ervaring mee.
Antwoord Foto Verweij Nijmegen
Helaas heeft de reparatie inderdaad erg lang geduurd en konden we tussentijds niet meer informatie geven.
Zowel DJI drones als Foto Verweij hebben inmiddels maatregelen genomen om soortgelijke reparaties te bespoedigen.
We hoopten dat het leveren van een nieuwe drone de beste oplossing zou zijn.
We zouden graag weten wat we nog meer hadden kunnen doen.
Morten
Drunen

Gepubliceerd op: 29/01/2019

Pluspunten
Zeer deskundig personeel vriendelijk behulpzaam en nemen de tijd voor je ook met uitleg over de camera en/of lens
Totaal geen
Gerard
Amersfoort

Gepubliceerd op: 13/01/2019

Pluspunten
Mooi winkel, vriendelijk personeel en veel verschillende camera's op voorraad
Jeroen
Nijmegen

Gepubliceerd op: 23/12/2018

Lyonel

Gepubliceerd op: 03/11/2018

Pluspunten
Prima zaak, snelle levering en ik zal zeker bij deze winkel terugkomen bij de volgende aankoop

Dick

Gepubliceerd op: 02/11/2018

Pluspunten
Goed geholpen met mijn vragen en info gekregen over gekochte producten.

Sharon

Gepubliceerd op: 14/10/2018

Pluspunten
Veel aandacht voor de wens en behoefte van de klant. Er werd uitgebreid de tijd genomen voor advies en uitleg van het toestel. Enthousiast, behulpzaam personeel met passie voor fotografie, weten waar ze over praten.

Gerlinde
Nijmegen

Gepubliceerd op: 23/08/2018

Pluspunten
Bestelling snel en accuraat afgewerkt
Uitgebreid assortiment
Henk