Website: www.fotokonijnenberg.nl
Adres: Kroezenhoek 8 7683 PM
Plaats: Den Ham
Telefoon: +31 (0)546 671843

Foto Konijnenberg is dé specialist in foto- en videoapparatuur. Wij staan voor topproducten, deskundig advies, uitstekende service en messcherpe prijzen.

Foto Konijnenberg is al sinds 1974 de toonaangevende specialist in Europa op het gebied van foto- en videoapparatuur en aanverwante artikelen. In onze winkels in Den Ham (Nederland) en Turnhout (België) bieden wij een zeer uitgebreid assortiment voor zowel de (semi-) professional als hobbyist. Het complete aanbod is ook verkrijgbaar via onze webshop www.fotokonijnenberg.nl.

Wat Foto Konijnenberg in de markt onderscheidt - naast het enorme productaanbod - is om te beginnen een ongeëvenaarde hoeveelheid productkennis en praktische ervaring. Onze verkoopadviseurs zijn stuk voor stuk enthousiaste foto- en videoliefhebbers die hun vak op de voet volgen en dus precies weten waarover ze praten.
Zo bent u als klant altijd verzekerd van een advies dat perfect aansluit op uw wensen en mogelijkheden. Bovendien organiseren we regelmatig seminars, themadagen en andere boeiende bijeenkomsten waar u kunt kennismaken met de nieuwste producten en ontwikkelingen.

Anders dan vele aanbieders die hun producten en diensten uitsluitend via internet aan de man brengen, besteedt Foto Konijnenberg van oudsher zeer veel aandacht aan de kwaliteit van de service. In nauwe samenwerking met producenten en leveranciers doen wij er alles aan om ervoor te zorgen dat u jarenlang zorgeloos van uw aankopen kunt genieten. Zo bieden we standaard maar liefst 2 jaar garantie op alle artikelen die u bij ons koopt en heeft u de mogelijkheid deze garantie met nog eens 2 jaar uit te breiden.

Een laatste - maar zeker niet onbelangrijke - succesfactor is de uiterst scherpe prijsstelling die wij hanteren. Bij ons bent u verzekerd van deskundig advies en goede service. Vandaar: kenners kiezen konijnenberg!

Foto Konijnenberg

Foto Konijnenberg kiest er op dit moment voor om alle beoordelingen niet te tonen. De beoordelingen kunnen eventueel op een later moment zichtbaar worden. Het is wel mogelijk voor klanten om Foto Konijnenberg nu te beoordelen.