Website: www.footlogics.nl
Adres: Markerkant 13 3j 1314 AL
Plaats: Almere
Telefoon: 0208201888

Footlogics is een bedrijf in houdingcorrigerende inlegzolen.

Footlogics
8.1

Terug naar alle beoordelingen

Pluspunten
Prima zooltjes, maar wel prijzig.
Tot mijn verbazing en schrik kwamen de zooltjes als pakket via DPD, met als gevolg dat ik deze moest afhalen bij een schimmig 'computerzaakje' dat vaker dicht is dan open en waar je als net mens liever niet komt. En waarom verzending als pakket van een artikel dat makkelijk door de brievenbus past? Heel vreemd. Als ik nog meer zooltjes wil, ga ik eerst kijken of de zooltjes van FootLogics ook leverbaar zijn via een webshop die ze gewoon via brievenbuspost van PostNL verstuurt.
Antwoord Footlogics
Goedemorgen Harald, wat jammer dat we u niet 100% blij kunnen maken. Goed dat uw klacht bespreekt, dan kunnen ermee aan de slag.
Als het maar een beetje mogelijk is versturen we onze pakjes als brievenbuspakjes. Uw bestelling was echt te dik voor de brievenbus. Vervelend dat het zoveel moeite kostte om uw zooltjes te bemachtigen, dat willen we natuurlijk niet. Als u nog een keertje bestelt dan kunt u altijd vragen de zooltjes afzonderlijk van elkaar te versturen, dat is geen enkel punt.

Weet u van onze 30-dagen-blij-garantie? Voldoen de zooltjes niet dan mag u ze terugsturen en krijgt u uw geld terug. En bent u wél blij dan scheelt u dat misschien wel veel duurdere aangemeten zooltjes ;) . Vriendelijke groeten, Moniek van Footlogics

Gepubliceerd op: 06/08/2019
Single, 35-55 jr

Comfort Plus-zooltjes. Ik zou FootLogics graag aanbevelen qua producten, maar vanwege mijn negatieve ervaring met de verzending zou ik aanraden een andere webshop te zoeken voor deze zooltjes.
Pluspunten

Zolen zijn zeer lastig op maat te maken. Terwijl dit wel het geval zou zijn volgens de website.
Age van der Vlis
Alkmaar

Gepubliceerd op: 03/06/2019
Single, <35 jr

Inlegzolen sportschoen

Simon

Gepubliceerd op: 13/05/2019

Antwoord Footlogics
Goedemorgen, ik ben Moniek van Footlogics. Wat jammer dat u niet blij bent met de nieuwe Footlogics Comfort. Deze zool is nu gemaakt van PU-rubber ipv hard EVA. PU vóelt zachter, de ondersteuning is precies hetzelfde. We kunnen ons goed voorstellen dat u misschien aan de nieuwe zooltjes moet wennen. PU gaat langer mee en is vormvast. De zooltjes zijn niet dunner.
Bij de ontwikkeling van de nieuwe zooltjes zijn we niet over 1 nacht ijs gegaan en hebben we ons laten adviseren door een team van voetspecialisten en podologen verbonden aan onze fabriek in Spanje. Ik hoop dat ik u een beetje heb kunnen overtuigen en u de zooltjes nog een kans geeft :). Natuurlijk kunt u nog gebruik maken van uw 30-dagen-blij garantie. Moniek van Footlogics
A.
Groede

Gepubliceerd op: 25/03/2019
55 jr of ouder

ik heb al eerder de zolen besteld. Echter welke ik nu geleverd kreeg, zijn kwalitatief een stuk minder. Ondanks dat ik dezelfde zolen als toen bestelde, waren deze een veel dunner.
Pluspunten

Ik wist niet dat mijn schoenen niet meer ouden passen. Dus ik kan mijn zolen niet eens gebruiken.
Antwoord Footlogics
Goedemorgen Gillian, goed dat u uw ervaring deelt dan kunnen we het oplossen :).
Wat jammer dat de zooltjes niet passen. Heeft u het originele voetbed verwijderd? We hebben anders misschien wel een perfect (ruil)alternatief :). Onze 3/4 Footlogics Casual is speciaal gemaakt voor smalle schoenen en verder alle schoenen waar de volle lengte zolen niet inpassen.
De voorzijde ontbreekt waardoor u alle ruimte in de schoenen houdt. Footlogics Casual is daarnaast ondersteunend en dempend net als Comfort Plus :).
Als u wilt kunt u van uw 30-dagen-garantie gebruik maken. U vindt alle informatie op onze site en op het retourformulier. De (ruil)garantie geldt óók als u de zooltjes heeft bijgeknipt. Laat het ons eventjes weten! Moniek van Footlogics
G
Oostvoorne

Gepubliceerd op: 04/03/2019

De duurste olen genomen

Antwoord Footlogics
Goedemorgen Annemarie, wat jammer dat u niet blij bent..

Het kan goed zijn dat de schoenen waar u de Comforts in wilde doen niet geschikt zijn voor volle lengte zolen. Voor smallere schoenen en schoenen waar de volle lengte modellen niet inpassen hebben we 3/4 Footlogics Casual.
Dit zooltje werkt precies hetzelfde als de Comforts alleen de voorzijde ontbreekt.

Had u anders maar eventjes contact opgenomen, hadden we het misschien mooi kunnen oplossen zodat u toch lekker kunt lopen zonder pijn.

U kunt overigens nog altijd gebruik maken van de 30-dagen-tevreden-garantie. Zo zijn Footlogics nooit zonde van het geld want niet blij? Geld terug :)

Dank u wel voor uw vertrouwen in Footlogics.

Vriendelijke groeten, Moniek van Footlogic
Annemarie

Gepubliceerd op: 25/12/2018
Gezin 35-55 jr

Ik heb bij jullie inlegzolen speciaal tegen bieslookroom besteld. De zolen zijn erg groot. Nu heb ik van de lengte wat af kunnen halen zoals jullie ook aanraden. Maar ik krijg de zolen doordat ze nogal breed zijn in geen enkele schoen van me. Gezien de prijs is dit wel teleurstellend.

Gepubliceerd op: 28/11/2018
Pluspunten

Glad leer ipv suede gebruiken
Fred
's-Hertogenbosch

Gepubliceerd op: 22/11/2018
Pluspunten

Ik had niet gezien dat er ook voor sportschoenen waren en ik moest er teveel afknippen voor maat 44 sportschoenen.
Mag wel wat prominenter gecommuniceerd worden voor hardloper schoenen.
Frans
Goes

Gepubliceerd op: 19/11/2018
Stel 35-55 jr

Footlogics Comfort L maat 44-46
Pluspunten

De zolen helpen helemaal niet, miskoop van de maand
Antwoord Footlogics
Dank u wel voor uw review. Ik ben Moniek van Footlogics. Wat jammer dat de zooltjes niet het gewenste effect hadden. U heeft Footlogics Comfort besteld; wellicht hadden we in overleg nog een andere uitvoering kunnen proberen. :).
Footlogics zijn nooit een miskoop. U mag onze zooltjes altijd 30 dagen testen; helpt het niet dan mag u ze terugsturen en krijgt u het volledige aankoopbedrag terug van ons. Zelfs retour sturen is gratis. En dat staat niet in kleine lettertjes, dat vertellen we overal op onze site :). Als u wilt kunt u dus nog gebruik maken van onze 30-dagen-blij-garantie :) en u kunt zelfs nog een andere uitvoering 30 dagen proberen :). Als u dat wilt, dan hoor ik het graag :). Vriendelijke groeten, Moniek van Footlogics
S
Loppersum