Website: www.footlogics.nl
Adres: Markerkant 13 3j 1314 AL
Plaats: Almere
Telefoon: 0208201888

Footlogics is een bedrijf in houdingcorrigerende inlegzolen.

Footlogics
8.1

Terug naar alle beoordelingen

Pluspunten

Er staat op de website voor 16.00 besteld is morgen in huis, dit komen ze niet na. Vervolgens één paar nageleverd daar wacht ik nu bijna al 2 weken op. Na app contact zouden de zooltjes de volgende dag er moeten zijn ook dit is helaas niet waar. Ik kan dus(nog) niet echt een positief oordeel geven.
Antwoord Footlogics
Dank je wel voor je review, wat jammer dat we je nog niet blij gemaakt hebben.

Footlogics belooft: Op werkdagen voor 16.00 besteld, dezelfde dag verzonden. Dat is ook netjes gebeurd zie ik :). Voor de verzending zijn wij daarna afhankelijk van PostNL. In principe bezorgen zij alle pakjes binnen 24 uur en meestal gaat dat goed. Helaas is er bij u een extra dagje overheen gegaan Heel vervelend maar helaas kunnen we daar niet veel aan doen..

En dan zul je net zien als bij de Wet van Murphy, ook bij de verzending van de Sports is een dagje vertraging ingeslopen. Maarrr, uw zooltjes zijn onderweg!

Ik hoop dat de Sports bevallen en we u tóch blij kunnen maken :).

Vriendelijke groeten, Moniek van Footlogics

Gepubliceerd op: 15/07/2019
Gezin 35-55 jr

Sport M
en Comfort Plus - XL
Pluspunten
De maar was niet goed dus een randje eraf gehaald, maar dan been je je garantie ook kwijt.
Ze lopen niet lekker zeker niet voor mijn voeten. En dan is 35 euro veel geld.
Meer duidelijkheid.
Antwoord Footlogics
Hallo Fenna, dank je wel voor je bericht, wat jammer dat je niet blij bent met de zooltjes.
Maar wat zonde nu; op verschillende plekken op onze site, in de flyer en folders die meekomen met je bestelling en op het retourformulier vertellen we precies wat je kunt verwachten van ons, je zooltjes en onze garantie :). Je mag je zooltjes altijd binnen 30 dagen terugsturen ookal heb je ze bijgeknipt.
En zitten ze na knippen nog niet lekker? Neem eventjes contact op met ons; misschien hebben we wel een uitvoering die op dit moment fijner is voor je voeten.
Als je wilt kun je nog altijd gebruik maken van je ruil-retourgarantie. Neem dan eventjes contact met ons op, we adviseren je met plezier. Vriendelijke groeten, Moniek van Footlogics
Fenna
Ridderkerk

Gepubliceerd op: 24/06/2019
Single, <35 jr

Inlegzooltjes

Antwoord Footlogics
Goedemorgen Henk, dank u wel voor uw bericht. Ach wat vervelend dat er bij de bezorging duidelijk iets niet goed gegaan is. Dát hadden we graag (eerder) geweten zodat we het meteen konden oplossen voor u. Snik, nu hebben we een nare 3 ster en u heeft u een vervelend gevoel over Footlogics :( . Dat hadden we kunnen voorkomen. Ik duik er natuurlijk alsnog in bij POSTNL want u had uw zooltjes allang in uw schoenen moeten hebben en ik hou u via een persoonlijke mail op de hoogte :). Vriendelijke groeten, Moniek van Footlogics
Henk Lentjes
Huissen

Gepubliceerd op: 21/03/2019
Single, 35-55 jr

Ik heb de inlogzolen nog steeds niet ontvangen.
Pluspunten
Vriendelijk en men tracht persoonlijk over te komen (vb handgeschreven memo bij aflevering)
- prijs
- leveringswijze is anders dan site vermeld, geen brievenbuspost doch pakketdienst.
- afleverings correspondentie pakketdienst onjuis
- noodzaak thuisblijven door pakkerbezorging
- veel te lange levertijd voor iets wat simpel met envellopje door brievenbus kan.
Antwoord Footlogics
Dag meneer Eliesen, jammer dat we u niet 100% blij hebben kunnen maken. Ik ga graag even op uw minpunten in. U heeft twee paar volle lengtezolen besteld. Dat is te dik om als brievenbuspakje te verzenden.
Normaliter worden alle bestellingen (geplaatst op werkdagen), binnen 24 uur bezorgd. Ik denk dat de feestdagen doorwerkten op de bezorging en communicatie van de vervoerder. Dat is niet de bedoeling maar daar kunnen we helaas niet veel aan doen.
Footlogics zijn volwaardige inlegzolen mede ontwikkeld door een team van podologen en een stuk goedkoper dan aangemeten zolen. Dus bent u geholpen dan scheelt dat veel geld :). Bent u niet blij dan kunt u gebruik maken van uw 30-dagen-tevreden-garantie:). Vriendelijke groet, Moniek van Footlogics
T.
B.

Gepubliceerd op: 29/01/2019
55 jr of ouder

Na 1 week gebruik kan ik nog niet oordelen over de kwaliteit van t product (zooltjes hielspoor)