Website: www.footlogics.nl
Adres: Markerkant 13 3j 1314 AL
Plaats: Almere
Telefoon: 0208201888

Footlogics is een bedrijf in houdingcorrigerende inlegzolen.

Footlogics
8.1

Terug naar alle beoordelingen

Pluspunten
snelle levering
Duur want helpt geen moer voor hielspoor of peesplaatontsteking. Bovendien zijn de zolen veel te breed voor damesschoenen. Zelfs als je randen eraf knipt , maar ja dan kan je ze niet meer retour sturen!!!!
Antwoord Footlogics
Goedenavond Miranda, fijn dat je tevreden bent over de levering, wat jammer dat je niet blij bent met onze zooltjes :(
Waarschijnlijk zijn Footlogics Casuals beter voor je damesschoenen. Had maar eventjes contact opgenomen, daar zijn we voor :)
Soms duurt het even voor je effect en werking ervaart; daarom bieden we ook 30-dagen-testen.
Op heel veel plekken op onze site én op het retourfomulier lees je over onze garantie en dat deze óók geldig is als je de zooltjes hebt bijgeknipt ;). Je moet natuurlijk goed kunnen testen.
Iets beter lezen en dat had zomaar een 2e teleurstelling voorkomen. Footlogics zijn nooit zonde van je geld; als je wilt kun je nog steeds gebruik maken van je (ruil)garantie :). Vriendelijke groeten Moniek van Footlogic
Miranda
Capelle aan den Ijssel

Gepubliceerd op: 16/04/2019
Particulier
Stel 35-55 jr

voetzool tegen hielspoor en peesplaatontsteking.
Pluspunten

Omdat ze te laat werden bezorgd, 2 dagen i.p.v. 1 dag, heb ik ze pas morgen als ik thuiskom. Info op de site klopt niet dus.
Antwoord Footlogics
Goedemorgen Seculine, dank je wel voor je review. Oei, erg vervelend dat je nu een dagje langer op je zooltjes moest wachten. Nog vervelender is dat wij daar helemaal niets aan kunnen doen. Op onze site zeggen wij: 'vandaag voor 16.00 besteld, vandaag verzonden. Lees het nog maar eens na ;). Dat betekent in de praktijk dat je voor 99% de zooltjes ook netjes de dag erna op de mat vindt. Snik, superjammer nu van die overall 2. We hopen natuurlijk dat je blij bent met de zooltjes en dat je weer loopt zonder pijn. Dat is uiteindelijk het allerbelangrijkste! We wensen je nog veel loopplezier! Vriendelijke groeten, Moniek van Footlogics
Suzie
Sint-Maartensdijk