Website: www.footlogics.nl
Adres: Markerkant 13 3j 1314 AL
Plaats: Almere
Telefoon: 0208201888

Footlogics is een bedrijf in houdingcorrigerende inlegzolen.

Footlogics
8.1

Pluspunten
Prima zooltjes, maar wel prijzig.
Tot mijn verbazing en schrik kwamen de zooltjes als pakket via DPD, met als gevolg dat ik deze moest afhalen bij een schimmig 'computerzaakje' dat vaker dicht is dan open en waar je als net mens liever niet komt. En waarom verzending als pakket van een artikel dat makkelijk door de brievenbus past? Heel vreemd. Als ik nog meer zooltjes wil, ga ik eerst kijken of de zooltjes van FootLogics ook leverbaar zijn via een webshop die ze gewoon via brievenbuspost van PostNL verstuurt.
Antwoord Footlogics
Goedemorgen Harald, wat jammer dat we u niet 100% blij kunnen maken. Goed dat uw klacht bespreekt, dan kunnen ermee aan de slag.
Als het maar een beetje mogelijk is versturen we onze pakjes als brievenbuspakjes. Uw bestelling was echt te dik voor de brievenbus. Vervelend dat het zoveel moeite kostte om uw zooltjes te bemachtigen, dat willen we natuurlijk niet. Als u nog een keertje bestelt dan kunt u altijd vragen de zooltjes afzonderlijk van elkaar te versturen, dat is geen enkel punt.

Weet u van onze 30-dagen-blij-garantie? Voldoen de zooltjes niet dan mag u ze terugsturen en krijgt u uw geld terug. En bent u wél blij dan scheelt u dat misschien wel veel duurdere aangemeten zooltjes ;) . Vriendelijke groeten, Moniek van Footlogics

Gepubliceerd op: 06/08/2019
Single, 35-55 jr

Comfort Plus-zooltjes. Ik zou FootLogics graag aanbevelen qua producten, maar vanwege mijn negatieve ervaring met de verzending zou ik aanraden een andere webshop te zoeken voor deze zooltjes.
Pluspunten
Er ging wat mis met de verzending, wat vervolgens door de klantenservice heel voortvarend (in het weekend via WhatsApp contact) is opgepakt zodat ik de zooltjes alsnog snel had. En de zolen zelf zijn geweldig, kan niet anders zeggen. Binnen een paar dagen van mijn beginnende hielspoor af. Geen last meer gehad!

Natascha
Sittard

Gepubliceerd op: 26/07/2019
Gezin 35-55 jr

Comfort inlegzolen met corrigerende werking.
Pluspunten
Snelle service ook omruilen was zoals beloofd snel en netjes geregeld
Helaas geen bruikbare factuur ontvangen , alleen bestel bon .
Daarnaast zooltjes omgeruild voor goedkopere , geen verrekening op mijn bank terug te zien!
Antwoord Footlogics
Goedemorgen Ilona, dank je wel voor je review. Fijn om te horen dat je blij bent met je zooltjes en onze service.

De factuur ontvang je meteen als bijlage bij de bevestiging van je bestelling. Als je die mail niet meer hebt dan dan kunnen we je natuurlijk altijd nog een keer de factuur toesturen.

Ik heb ook meteen de retourboeking van het prijsverschil nagekeken; ik heb goed nieuws: op 22 juni hebben we dat al in orde gemaakt voor je :). We waren misschien zó snel, het is je misschien ontgaan :).
Heb je de juiste rekening gecontrolleerd? We boeken retourbedragen altijd terug naar de rekening die je gebruikt om te betalen.

We wensen je nog veel loopplezier!

Vriendelijke groeten, Moniek van Footlogics

Ilona rikkerink
Enschede

Gepubliceerd op: 20/07/2019
Stel 35-55 jr

Comfort en comfort plus , laatste retour gestuurd deden zeer
Pluspunten

Er staat op de website voor 16.00 besteld is morgen in huis, dit komen ze niet na. Vervolgens één paar nageleverd daar wacht ik nu bijna al 2 weken op. Na app contact zouden de zooltjes de volgende dag er moeten zijn ook dit is helaas niet waar. Ik kan dus(nog) niet echt een positief oordeel geven.
Antwoord Footlogics
Dank je wel voor je review, wat jammer dat we je nog niet blij gemaakt hebben.

Footlogics belooft: Op werkdagen voor 16.00 besteld, dezelfde dag verzonden. Dat is ook netjes gebeurd zie ik :). Voor de verzending zijn wij daarna afhankelijk van PostNL. In principe bezorgen zij alle pakjes binnen 24 uur en meestal gaat dat goed. Helaas is er bij u een extra dagje overheen gegaan Heel vervelend maar helaas kunnen we daar niet veel aan doen..

En dan zul je net zien als bij de Wet van Murphy, ook bij de verzending van de Sports is een dagje vertraging ingeslopen. Maarrr, uw zooltjes zijn onderweg!

Ik hoop dat de Sports bevallen en we u tóch blij kunnen maken :).

Vriendelijke groeten, Moniek van Footlogics

Gepubliceerd op: 15/07/2019

Sport M
en Comfort Plus - XL
Pluspunten
Ik heb sinds een paar maanden een staand beroep en merkte dat er uiteindelijk veel druk op mijn hielen kwam. Het werd op een gegeven moment al zo erg dat ik op de ochtend al last kreeg en de hele dag nog door moest komen.

Heb ze nu van de week in gehad en de druk op de hielen is echt verminderd. Mijn voeten doen nog wel ietwat pijn, misschien ook nog gewenning, maar de hiel is vrijwel pijnvrij. Ik kan zo in ieder geval makkelijker door blijven werken.
Nvt
Christine

Gepubliceerd op: 12/07/2019
Single, <35 jr
Pluspunten
Zeer goede, vriendelijke en snelle service. Ze denken met je mee en zijn erg klantgericht.

Zo had ik zolen besteld die ik op maat moest knippen. Na dit gedaan te hebben bleken ze toch niet in mijn schoenen te passen. Ik kon ze zonder problemen en gedoe ruilen tegen de halve zolen. Die paste wel in mijn schoenen. Zeer te spreken over de klantvriendelijke manier waarop ze dit hebben opgepakt.
website mag wat gebruiksvriendelijker. Maar als vakidioot zie ik dat wellicht meer dan andere gebruikers.
Laura
IJsselstein

Gepubliceerd op: 12/07/2019
Gezin <35 jr

Footlogics Casual zolen tegen hielspoor. Op advies van mijn fysio aangeschaft en onwijs blij mee! wat brengt dit een verlichting zeg.
Pluspunten
Snelle levering, duidelijke uitleg op de website en de zooltjes werken perfect.

Carolien
Haaksbergen

Gepubliceerd op: 08/07/2019
Gezin 35-55 jr

Footlogics Comfort zolen in verband met pijn aan de bal van de voet.

Gepubliceerd op: 05/07/2019
55 jr of ouder
Pluspunten
Betrouwbaar snelle levering

Ronald
zoersel

Gepubliceerd op: 04/07/2019
Gezin 35-55 jr

zit zeer goed aan de voeten kan echter niet meer in alle schoenen gebruikt worden dit in verband met de verhoging van de voet in de schoen

Gepubliceerd op: 02/07/2019
Gezin 35-55 jr

geweldig werkt gelijk,veel minder pijn in mijn voeten
en heb ze gelijk besteld voor mijn man die gebruikt ze in zijn werkschoenen